Parantaako meikkaaminen naisten tasoa

Atm32

112

958

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pesejaharjaanaamasi

Niinhän ne luulee, että vaikuttaa, eli ovat sen verran kovia huijareita, että itsekin siihen uskovat.

• rules

Elleivät miehet kiinnostuisi meikatuista naisista, eivät naiset meikkaisi.
        Niin se vaan on, että men rule the world.

• huomionhakuaeimuuta
        rules kirjoitti:

Elleivät miehet kiinnostuisi meikatuista naisista, eivät naiset meikkaisi.
        Niin se vaan on, että men rule the world.

Tosi asiassa naiset vain ovat huomionhakuisia eli turhaa omaa huomionhakuisuutta laittaa miesten syyksi. Harvemmin naiselle riittää yhden miehen huomio eli sen kumppanin ainakaan pitkäksi aikaa.

• tiedonpuutetta
        huomionhakuaeimuuta kirjoitti:

Tosi asiassa naiset vain ovat huomionhakuisia eli turhaa omaa huomionhakuisuutta laittaa miesten syyksi. Harvemmin naiselle riittää yhden miehen huomio eli sen kumppanin ainakaan pitkäksi aikaa.

Todellisuudessa miehet eivät edes erota sitä onko joku meikannut vaiko ei, koska luulevat, että punaiset huulet ja tekoripset = meikki. Koettu on. "Sä olet niin luonnonkaunis, kun sä et meikkaa." ;D Voi elämän kevät....

• huomionhakuaeimuuta
        tiedonpuutetta kirjoitti:

Todellisuudessa miehet eivät edes erota sitä onko joku meikannut vaiko ei, koska luulevat, että punaiset huulet ja tekoripset = meikki. Koettu on. "Sä olet niin luonnonkaunis, kun sä et meikkaa." ;D Voi elämän kevät....

Joo mutta tosiat ovat tosiasioita ja huomionhakua meikkaaminen suurimmalle osalle on.

• 63663
        huomionhakuaeimuuta kirjoitti:

Joo mutta tosiat ovat tosiasioita ja huomionhakua meikkaaminen suurimmalle osalle on.

...vaikka sitä meikkiä olisi niin vähän ettei sitä mies edes erota...?

• huomioh
        63663 kirjoitti:

...vaikka sitä meikkiä olisi niin vähän ettei sitä mies edes erota...?

pieni ehostus ei haittaa eikä välillä suurempikaan jos siihen on hyvä syy ja se hyvä syy ei ole se että halutaan ja himoitaan huomiota miehiltä koska se huomio mitä haetaan on juuri sitä minkä me kaikki tiedämme.

• plusmiinusnollahan

No eikö sitten tee saman kaikille naisille?

• sädbyttryy

huijareita ovat ja luonteensa vankeja.

• entinendemari

Meikit pois ni ovat altavastaajia miehille kun näyttävät omalta itseltään. Mehet näyttävät aina samalta. Suomifemakot ovat täysin erinäköisiä meikittä. Sukupuutto tulisi heti ilman meikkejä seuraavan 100 vuoden sijasta.

• vmp_

Onneksi olet mies, etkä tiedä miten paljon miehet naisia kusettavat. Voit jatkaa rauhassa ylevää kuvitteluasi, lillu siinä.

• vara_mies_palvelu_päivää

Joo vakka ja kansi toisilleen sopii, eli jos itse huijaa niin toinenkin saa huijata, eikä siinä ole silloin mitään pahaa tai väärää.

• Kakkossmiess

No miten ne kusettaa?

• huitova_keisari
        Kakkossmiess kirjoitti:

No miten ne kusettaa?

Juottaa kaljaa ja vie kävelylle ulos?

• näinkinvoikäydä
        Kakkossmiess kirjoitti:

No miten ne kusettaa?

Esittää jännämiestä baarissa, mutta ovatkin oikeasti nörttejä. Kyllä siinä naisella tulee petetty olo kun herää Star Wars lakanoissa aamulla.

• jedi.peikko
        näinkinvoikäydä kirjoitti:

Esittää jännämiestä baarissa, mutta ovatkin oikeasti nörttejä. Kyllä siinä naisella tulee petetty olo kun herää Star Wars lakanoissa aamulla.

Mikäs StarWars:sissa on vikana. ;P
        https://www.youtube.com/watch?v=FL-rKADeYmU

• että.silleen
        jedi.peikko kirjoitti:

Mikäs StarWars:sissa on vikana. ;P
        https://www.youtube.com/watch?v=FL-rKADeYmU

"Mikäs StarWars:sissa on vikana."
        Pikku poikien satuja... hoh hoijaa! Ennen katselen vaikka GB-ajoja, eikä niissäkään TV:stä nähtynä ole mitään mielenkiintoista.
        Moikka ja heippa.

• scifi.peikko
        että.silleen kirjoitti:

"Mikäs StarWars:sissa on vikana."
        Pikku poikien satuja... hoh hoijaa! Ennen katselen vaikka GB-ajoja, eikä niissäkään TV:stä nähtynä ole mitään mielenkiintoista.
        Moikka ja heippa.

OuNou.. ;P

Fantasiakin taitaa mennä sulla samaan laariin Scifin kanssa..mut ompas sulla asenne?..ja siihen täysi oikeus.. ;D

• että.silleen
        scifi.peikko kirjoitti:

OuNou.. ;P

Fantasiakin taitaa mennä sulla samaan laariin Scifin kanssa..mut ompas sulla asenne?..ja siihen täysi oikeus.. ;D

"Fantasiakin taitaa mennä sulla samaan laariin Scifin kanssa..mut ompas sulla asenne?..ja siihen täysi oikeus.. ;D"

Niin herra Watson, olette oivaltanut asian oikein! Mutt vauhti itse mua kiehtoo silloin kun pääsen kyyttiin mukaan... tai itse ajan...ei voi mitään!

• päristelijä.peikko
        että.silleen kirjoitti:

"Fantasiakin taitaa mennä sulla samaan laariin Scifin kanssa..mut ompas sulla asenne?..ja siihen täysi oikeus.. ;D"

Niin herra Watson, olette oivaltanut asian oikein! Mutt vauhti itse mua kiehtoo silloin kun pääsen kyyttiin mukaan... tai itse ajan...ei voi mitään!

Oletpas ihme tuulella.. ;P

No ei sitten kun kruisailemaan..liftaat jonkun kyytiin ja huudat, että "lisää hanaa!". ,D

• että.silleen
        päristelijä.peikko kirjoitti:

Oletpas ihme tuulella.. ;P

No ei sitten kun kruisailemaan..liftaat jonkun kyytiin ja huudat, että "lisää hanaa!". ,D

Jos vauhdista nauttii... ei se sentään tarkoita ett on umpihullu ja edesvastuuton!

"liftaat jonkun kyytiin ja huudat, että "lisää hanaa!"....
        Jonkun kyyti vaan ei kelpaa....mistä minä tiedän mikä umpitollo se kuski on... osaako edes ajaa... ja onko alla oleva peli edes omansa? Kenties vaikka pöllinyt sen jostakin... kortiton, holtiton, pöllyissään olevakin, jos hitsin huono tuuri on käynyt!

Kyllä mulla on vastuun tuntoa myös omasta itsestäni ja maltan olla käyttämättä niitä kaikkein hullumpia tilaisuuksia... aina tulee tilaisuus mihin voi tarttua jos edes vaikuttaa turvalliselle. Lifti on arpapeliä... ehkä yhden suhde jopa tuhansiin saada päävoitto tai edes mainittava sivuvoitto!
        Kalliit arpajaiset jos henki lähtee tai saa neliraajahalvauksen tai muita pienempiä pikavoittoja!

Jep, jep...olen oikein hyvällä tuulella, pitkästä aikaa!

Hyvää yötä!
        (päristele varovaisesti)

• fantasia.peikko
        että.silleen kirjoitti:

Jos vauhdista nauttii... ei se sentään tarkoita ett on umpihullu ja edesvastuuton!

"liftaat jonkun kyytiin ja huudat, että "lisää hanaa!"....
        Jonkun kyyti vaan ei kelpaa....mistä minä tiedän mikä umpitollo se kuski on... osaako edes ajaa... ja onko alla oleva peli edes omansa? Kenties vaikka pöllinyt sen jostakin... kortiton, holtiton, pöllyissään olevakin, jos hitsin huono tuuri on käynyt!

Kyllä mulla on vastuun tuntoa myös omasta itsestäni ja maltan olla käyttämättä niitä kaikkein hullumpia tilaisuuksia... aina tulee tilaisuus mihin voi tarttua jos edes vaikuttaa turvalliselle. Lifti on arpapeliä... ehkä yhden suhde jopa tuhansiin saada päävoitto tai edes mainittava sivuvoitto!
        Kalliit arpajaiset jos henki lähtee tai saa neliraajahalvauksen tai muita pienempiä pikavoittoja!

Jep, jep...olen oikein hyvällä tuulella, pitkästä aikaa!

Hyvää yötä!
        (päristele varovaisesti)

Kiusallani laitan sulle yhden uni laulun, joka on ollut eräässä fantasia sarjassakin..vaikka inhootkin kaikkea tuollaista ei realistista soopaa.. ;P

Aragorn's Sleepsong
        https://www.youtube.com/watch?v=ZGfTPqOnqh8&nohtml5=False

Hyvää yötä, nuku hyvin!

• että.silleen
        fantasia.peikko kirjoitti:

Kiusallani laitan sulle yhden uni laulun, joka on ollut eräässä fantasia sarjassakin..vaikka inhootkin kaikkea tuollaista ei realistista soopaa.. ;P

Aragorn's Sleepsong
        https://www.youtube.com/watch?v=ZGfTPqOnqh8&nohtml5=False

Hyvää yötä, nuku hyvin!

Huomenta,päivää. Minä olin eilen vähän pois itsestäni, olin vapaalla...huomauttaisin etten ollut töissä silloin illalla. No eipä olla kirjoiteltu ennen, mun ollessani tuossa kunnossa. Enoni kävi siinä illalla vaimonsa kanssa ja rommipullo mukana, tulivat juhlimaan mun synttäreitä pikkasen myöhässä ja omat juomat mukanaan.

" Oletpas ihme tuulella.. ;P" ...Suoraan sanottuna olin päissäni!
        Tiedäthän sinä ett tykkään Fantasia leffoista, mulla on Taru sormusten herrasta kaikki kolme osaa, Merlin, Harry potter leffat ja kirjoja...ym. Watson antaa nyt anteeksi, kun Myy on ollut vähän ilkeä?
        Totuus on etten tykkää erikoisemmin Scifeistä. Löytyy multa kyllä Van Helsing, joka menettelee... nippanappa, sain sen lahjaksi.

Kiitos tuutulaulusta, se on kuulunut jo kokoelmiini pidemmän aikaa.... =))
        Pitää lähteä kaupungille hoitaan asioita henk. koht. ja käydä samalla hammaslääkärissä. =(
        (siell pitäis saada puudutus jo ulko-ovella ja jotain rauhoittavaa myös, minä inhoan sitä poraamista, jos sellaiseen joudun, hammasta kun vihloo; kuuma ja kylmä!)

• mielikuvitus.peikko
        että.silleen kirjoitti:

Huomenta,päivää. Minä olin eilen vähän pois itsestäni, olin vapaalla...huomauttaisin etten ollut töissä silloin illalla. No eipä olla kirjoiteltu ennen, mun ollessani tuossa kunnossa. Enoni kävi siinä illalla vaimonsa kanssa ja rommipullo mukana, tulivat juhlimaan mun synttäreitä pikkasen myöhässä ja omat juomat mukanaan.

" Oletpas ihme tuulella.. ;P" ...Suoraan sanottuna olin päissäni!
        Tiedäthän sinä ett tykkään Fantasia leffoista, mulla on Taru sormusten herrasta kaikki kolme osaa, Merlin, Harry potter leffat ja kirjoja...ym. Watson antaa nyt anteeksi, kun Myy on ollut vähän ilkeä?
        Totuus on etten tykkää erikoisemmin Scifeistä. Löytyy multa kyllä Van Helsing, joka menettelee... nippanappa, sain sen lahjaksi.

Kiitos tuutulaulusta, se on kuulunut jo kokoelmiini pidemmän aikaa.... =))
        Pitää lähteä kaupungille hoitaan asioita henk. koht. ja käydä samalla hammaslääkärissä. =(
        (siell pitäis saada puudutus jo ulko-ovella ja jotain rauhoittavaa myös, minä inhoan sitä poraamista, jos sellaiseen joudun, hammasta kun vihloo; kuuma ja kylmä!)

Okei...okei..eli sain maistaa Myyn olotilaa pienessä sievässä.. ;P

Ei mitään anteeksi pyydettävää..hieman vain ihmettelin pientä ärtymystä ja suvaitsemattomuutta mielikuvitus juttuja kohtaan..omasta mielestä ei ole syytä rajoittaa mielikuvitustaan vain realistisiin asioihin..mutta jokainen toki tyylillään ja realistisuuteen rajansa vetävät ovat ihan yhtä hyviä tyyppejä, kuin muutkin, mutta he tuntuvat olevan itse suvaitsemattomampia muunlaisia kohtaan, kuin toisinpäin.

Toivottavasti saat hampaan kuntoon ilman suurempia ongelmia ja kipuja..

Hyvää ja aurinkoista päivänjatkoa sinulle.. =)

• kyllääntynyt

Runkkaa nyt vaikka niille nnnaaiisseennn kuville äläkä tehtaile näitä typeriä aloituksia.

• vara_mees

Tottuus sattuu ja kyllästyttää, niinkö?

• kyllääntynyt

En edes klikannut tuota linkkiä auki mutta en ymmärrä, että mitä sillä, että nainen meikkaa on tekemistä miehen kokeneisuuden kanssa. Kai nainen saa vaatia kokenutta miestä, meikkaa tai ei, jos on itsekin ns. kokenut.

• vara_mees
        kyllääntynyt kirjoitti:

En edes klikannut tuota linkkiä auki mutta en ymmärrä, että mitä sillä, että nainen meikkaa on tekemistä miehen kokeneisuuden kanssa. Kai nainen saa vaatia kokenutta miestä, meikkaa tai ei, jos on itsekin ns. kokenut.

Taisi olla aloituksessa typo ja piti olla "komeempia miehiä". Eikä tämä asia edes liity vain siihen vaan moneen muuhunkin asiaan.

• Pihtarikurppa

Totta maar!!!
      Äläkä itke typeriä. Haluaisitko _todella_ elää sellaisessa maassa, missä naiset ei meikkaa eivätkä muutenkaan ns. huijaa miestä? Ei rinsikoita tai muitakaan kivoja kurveja korostavia hepeneitä, ei kampaajia ja kampauksia, ei karvojen sheivausta, ei korkokenkiä jne. Et todellakaan.

• maximusstupidos

Äläs vääristele feikki on feikkiä ja feikkareille sopii feikkarit. Älkää sitten itsekään itkekö typeriä.

• viittoileva_keisari

Haluaisin elää sellaisessa maassa, jossa naiset ei sheivaa, ei edes viiksiä. Luonnollisuus kunniaan!

• Siihen mitä naiset voi vaatia, ei vaikuta se minkä näköiseksi naiset ovat itsensä meikanneet, vaan se millaisia miehiä on "tarjolla". Ellei sitten naiset meikkaa niin hyvin, että heterot kääntyvät lesboiksi.

• menaurrretaanvaan

joo jos rupee lesoilee niin sanoo et heitäs ittes eevan asuun ja sit käyt suihkus ja peset ja harjaat naamas ja katotaan sitten mikä oikeeeeen ooooot naisias. XD

• Luolamadonna

Tämä on oikeastaan yllättävän hyvä kysymys. Meikkaaminenhan on naamiointia... tai sitten jotain muuta. Mutta mitä muuta se voisi olla?

Ei varmaan mitään. Ehkä siksi se ei ole tässä se oleellisin pointti. No mikä se oleellisin pointti tässä sitten on?

Mielestäni oleellisin pointti on realisoida se. Se on osa kuviota. Enkä tässä valossa näe siinä mitään ihmeellistä, että minulle yritetään jatkuvalla syötöllä markkinoida jotain.

(Hihitystä)

• Luolamadonna

Meikkaamisen ilmiömäisin idea ei ole siinä, kuinka se näkyy ulospäin. Se on siinä miten se vaikuttaa sisäänpäin.

Tästä on olemassa monenlaisia variaatioita.

(Reps)

• erkki-täti
        Luolamadonna kirjoitti:

Meikkaamisen ilmiömäisin idea ei ole siinä, kuinka se näkyy ulospäin. Se on siinä miten se vaikuttaa sisäänpäin.

Tästä on olemassa monenlaisia variaatioita.

(Reps)

Totta.

Ja paras meikkihän on sellainen, joka ei oikeastaan näy ulospäin. Ainakaan ensivilkaisulla.

• Terveen näköinen hyvä. Sairaan näköinen paha. Terveinkin näyttää vähän sairaalta sen rinnalla, joka on maalattu oikein terveen ja virheettömän näköiseksi.

• kuoretveksnaamaharjaus
        erkki-täti kirjoitti:

Totta.

Ja paras meikkihän on sellainen, joka ei oikeastaan näy ulospäin. Ainakaan ensivilkaisulla.

Kyllä se on notta nii et tason määritys tehrähä naama harjauksen ja makkarankuoriasun riisumise jälkkee jos sit o ennää mittää tassoo jälel nii sit voiraha miettii onk varraa lesota vai ei. Erittäin hyvä luonteeset naikkoset o sit eriksee ne o niit mil ei oo kus noussu päähä.

• Luolamadonna
        erkki-täti kirjoitti:

Totta.

Mjoo

Jos vielä hetkeksi palaan tähän meikkisuhteeseen, niin niitä suhteita tai suhtautumisia on kaksi.

Ensimmäisessä erässä meikkinsä kantaja luo suhteen meikkiinsä, jota ei itse näe. Eli jokin näkymätön voima sinussa muuttaa käytöstäsi. On täysin irrelevantti miettiä sitä miten tai mihin suuntaan.

Toisessa osiossa meikinkantajan sosiaalinen lokero ja sen selkeys ja hierarkisuus tulee alttiiksi vuorovaikutuksen kautta, oli sitä tai sitten ei. Tämäkään ei ole tässä yhteydessä niin tärkeää.

Eli itseni kannalta tässä ei ole juurikaan mitään kummoista, vaikka olenkin visuaalinen ihminen.

(Hihitystä)

• erkki-täti
        scrg kirjoitti:

Terveen näköinen hyvä. Sairaan näköinen paha. Terveinkin näyttää vähän sairaalta sen rinnalla, joka on maalattu oikein terveen ja virheettömän näköiseksi.

Totta tuokin, näyttäähän pesemätön ja kurainen jaguarikin hieman uuvahtaneelta vastavahatun skodan rinnalla.

Moni ihminen ei osaa katsoa meikin taakse. Onhan "misseinä ja kansainvälisinä kaunottarina" aika paljon ihmisiä, joiden piirteet ja kasvojen luusto on meikkipussista saatua optista illuusiota, hahahahh...

• Luolamadonna
        erkki-täti kirjoitti:

Totta tuokin, näyttäähän pesemätön ja kurainen jaguarikin hieman uuvahtaneelta vastavahatun skodan rinnalla.

Moni ihminen ei osaa katsoa meikin taakse. Onhan "misseinä ja kansainvälisinä kaunottarina" aika paljon ihmisiä, joiden piirteet ja kasvojen luusto on meikkipussista saatua optista illuusiota, hahahahh...

Vieläkin korostaisin tuota silkkaa ihmettä, että jokin täysin kantajansa ulkopuolella oleva, mutta hänessä ensimmäiseksi esiin tuleva, voi määritellä omia sisäisiä sympatioita ja antipatioita, rohkaista ja terävöittää ihmistä. Joissakin tapauksissa niin, että koko homma lähtee käsistä.

(Naurua)

• missit.ei.kauniita
        erkki-täti kirjoitti:

niin erkki-täti ei misseinä ole kauniit naiset tietenkin niistä täytyisi valita se kaunein kyllä turuilta ja toreilta löytyy paljon kauniimpia ja seksikkäämpiä naisia jos nyt menisin lähi siwaan niin seksikkäämpiä naisia on siellä kuin yksikään missi ja no en voi ottaa meikki asiaan kantaa mutta kyllä arkena naiset osaa meikata niin kyllä nainen tietää mikä hänelle sopii ja jos tosiaan lähden 3km kävelylle tai johonkin niin arki meikit on naisilla ok kauniita ovat kaikki

• erkki-täti kirjoitti:

Joo, minkä tahansa auton voi pestä tai rakennuksen pintaremontoida tai ruoka-annoksen asetella kivasti lautaselle tai tekstin kirjoittaa nätisti, mutta se on aina aina kuitenkin se viimeinen silaus.

En ole ikinä meikannut, mutta olisiko tässä tavoitteet?
        - peitetään ihon virheet
        - peitetään ikääntymisen jälkiä
        - muokataan kasvoja (se optinen illuusio luustosta)
        - korostetaan huulia, silmiä tms (optinen illuusio)
        - huomion kiinnittäminen johonkin osaan kasvoista (korun korvike)
        - persoonallisuuden ilmaiseminen (kuten vaatteilla ja koruilla)
        - ...muuta?

• niimiksi
        scrg kirjoitti:

Joo, minkä tahansa auton voi pestä tai rakennuksen pintaremontoida tai ruoka-annoksen asetella kivasti lautaselle tai tekstin kirjoittaa nätisti, mutta se on aina aina kuitenkin se viimeinen silaus.

- peitetään ihon virheet
        - ...muuta?

Olla enemmän tai vähemmän eri näköinen kuin oikeasti on? Mutta miksi?

• naisten.juttuja
        niimiksi kirjoitti:

Olla enemmän tai vähemmän eri näköinen kuin oikeasti on? Mutta miksi?

no se on naisten juttu kuuluu naisellisuuteen niin se on synnynnäistä tykkäävät meikata koruista korviksista yms se on naisgeeneissä ja onhan meikkaavaa naista kiva katsella

• erkki-täti
        scrg kirjoitti:

- peitetään ihon virheet
        - ...muuta?

No, nykyään on monenlaista koulukuntaa ja monenlaista tapaa meikata.

Joillakin ihmisillä on todella iso ero luonnollisen naamansa ja fasadin välillä. Meikkaamiseen perehtymällä ja niksit tuntemalla oppii näkemään äkkiä minkälaiselle pohjalle taulu on maalattu. Toisaalta hitaamminkin näkee, eli vaikka ei tietäisi meikkaamisesta mitään, voi katsoa hitaasti ja tarkasti sen meikin "ohi", ettei sitten tarvitsisi syytellä huijaamisesta (aloittajalle vinkki).

• melkeinsääli

Mitä kovempi pakkelikerros, sitä isompi illuusio. Vähän kuin autoissa: kuralla saa kaikki ruosteläntit piiloon, mutta pesuun ei kannata mennä ennen myyntiä, siinä voi auton värikin vaihtua. Omituisinta mun mielestä on se, että ne nuoret ja luonnostaan kauniit naiset/tytöt meikkaa ja koristelee itseään eniten, kun taas vanhat kurpat (muk.luk. allekirjoittanut) yrittävät lähinnä näyttää sen verran siedettäviltä, että kehtaa töihin mennä. Olisikohan itsetunnolla jotain tekemistä asian kanssa...?
        Ja nuoret pojat/miehet ova tietysti totaalisen pihalla tämän asian kanssa. Ressukat. Sen sijaan uskon vakaasti, että vähän enemmän elämää ja naisia nähneet miehet (a.k.a YTMIT?) osaavat jo katsoa naista pakkelin alta, ja tekevät johtopäätökset sen perusteella. Joten poikaseni, ainoa mikä sua auttaa, on vanheneminen.

• erkki-täti kirjoitti:

No, nykyään on monenlaista koulukuntaa ja monenlaista tapaa meikata.

Joillakin ihmisillä on todella iso ero luonnollisen naamansa ja fasadin välillä. Meikkaamiseen perehtymällä ja niksit tuntemalla oppii näkemään äkkiä minkälaiselle pohjalle taulu on maalattu. Toisaalta hitaamminkin näkee, eli vaikka ei tietäisi meikkaamisesta mitään, voi katsoa hitaasti ja tarkasti sen meikin "ohi", ettei sitten tarvitsisi syytellä huijaamisesta (aloittajalle vinkki).

Katsoin yo 15 esimerkkitapausta, enkä todellakaan osaa kuvitella vasemman puoleista kuvaa oikeanpuoleisesta tai päinvastoin. Joissain tapauksissa vasen nassu kiinnittäisi huomion positiivisella tavalla, mutta oikea ei. Ja kieltämättä oikea on monissa tapauksissa "parempi", mutta oikeanpuolesta poppoosta on kenenkään vaikeampi erottua. Mutta joo, pitäisi varmaan harjoittaa silmää katsomaan voimakkaasti meikattuja ihmisiä, jos haluaisi osata tuon "maskin taakse" katsomisen paremmin. Kokemuksen puutetta.

• missälogiikka
        scrg kirjoitti:

Katsoin yo 15 esimerkkitapausta, enkä todellakaan osaa kuvitella vasemman puoleista kuvaa oikeanpuoleisesta tai päinvastoin. Joissain tapauksissa vasen nassu kiinnittäisi huomion positiivisella tavalla, mutta oikea ei. Ja kieltämättä oikea on monissa tapauksissa "parempi", mutta oikeanpuolesta poppoosta on kenenkään vaikeampi erottua. Mutta joo, pitäisi varmaan harjoittaa silmää katsomaan voimakkaasti meikattuja ihmisiä, jos haluaisi osata tuon "maskin taakse" katsomisen paremmin. Kokemuksen puutetta.

Mutta toisaalta hämmästyttää miksi naiset sitten yrittävät samalla tehdä meikkauksen niin ettei sitä huomaisi vaikka olisikin enemmänkin tavaraa naamassa. Eli puhuvat huomaamattomasta meikkauksesta joka ei välttämättä tarkoita sitä että ei ole meikkiä oikeastaan naamassa vaan voi tarkoittaa juurikin sitä ettei sitä kunnolla meikattuakaan naamaa huomaisi kunnolla meikatuksi. Eli yritetään piilottaa ja häivyttää sitä että ollaan maalattu uusi naama.

• ätminki

Vaikka nainen olisi minkä näköinen niin ne tavoittelee aina niitä unelmien poikamiehiä eli varakas 180 cm komea jolla ollut paljon naisia.

• ruma-ätmi

Nainen peittää finnit ja muut viat naamasta meikkaamalla. Miehet on sellaisia kuin ovat finneineen mutta naiset ei kelpuuta vaikka niillä on meikin alla finnejä.

• erkki-täti

Kyllä miehetkin voivat meikata, anna palaa!

Aikoinaan oli ihan normaali asia, että yläluokan miehet meikkasivat. Sitten tuli pieni tauko, ja nyt ollaan taas sallivalla kannalla.

Jos sulla on finnejä tms. niin tilaa aika kosmetologille. Hän sitten neuvoo ja opastaa ihonhoidossa ja meikkaamisessa. Jos siis haluat esim. meikata ne finnit piiloon.

Mutta ihan törkeästi työtä naaman kanssa se teettää, meinaan ne finnit ja meikkaaminen yhdessä. Sukupuoleen katsomatta.

Se meikkaaminen kun tarkoittaa myös enemmän työtä naaman putsauksessa. Ja miehille siihen päälle vielä karvoituksen hoitaminen.

• että.silleen

Toisten kasvoja meikki parantaa enemmän kuin toisten; siis riippumatta meikintekijän tasosta! Jotkut naiset tarvitsevat luonnostaan enemmän korostusta (väriä) kuin toiset.
      Esim. jos silmäripset ovat vaaleat/värittömät ripsiväri jo tekee melkoisen ulkonäöllisen vaikutuksen, silmät suurenee ja ripset pitenee tuuhenee.

Ja ihan oikeesti naisen itsevarmuus nousee, pikkasen duunattuna. Ollaanhan me paremman näköisiä pienessä meikissä; kuin ilman sitä meikkiä ... miestenkin mielestä varmasti kauniinpia! Ihan omaksi iloksemme meikkaamme ja taatusti myös miesten vuoksi... turha sitä mun ainakaan on kieltää! Mieluummin minä ainakin esiinnyn jokaisen ihmisen, ikään tai sukupuoleen katsomatta,edessä mahdollisimman edukseni.

Töitä tehdessäni mulla ei pahemmin meikkejä ole, värillistä huulikiiltoa kyllä tulee sipaistua silloin tällöin huuliin.
      Oikeastaan arkipäivänä mulla on meikkiä; jos olen asioimassa kaupungilla, virallisissa tapaamisissa, ja illan riennoissa... Urheillessa ja ulkoilessa ei koskaan.

"scrg: Joo, minkä tahansa auton voi pestä tai rakennuksen pintaremontoida tai ruoka-annoksen asetella kivasti lautaselle tai tekstin kirjoittaa nätisti, mutta se on aina aina kuitenkin se viimeinen silaus."
      - Olet aivan oikeassa! Onko siitä sitt haittaa jos parantaa ulkonäköä... "tuote" on sama!

• siitäkyse

Kunhan ei vertaile ja arvostele meikittömiä miehiä itseensä kauneus ja komeus määreillä. Jos haluaa verrata niin sitten vertaus tehdään tyyliin "aatami ja eeva" eli täysin naturaalina ja luonnollisena.

• että.silleen
        siitäkyse kirjoitti:

Kunhan ei vertaile ja arvostele meikittömiä miehiä itseensä kauneus ja komeus määreillä. Jos haluaa verrata niin sitten vertaus tehdään tyyliin "aatami ja eeva" eli täysin naturaalina ja luonnollisena.

MINÄ en ymmärrä tänäpäivänäkään, miksi mun olisi verrattava ihmisten ulkonäköä toisiinsa? Niin no jossain missikilpailuissa ehkä, mutt en kilpaile niillä markkinoilla enkä kyseisiä ohjelmia katsele.
        Keksin: Laittaudun tansseihin parhaimman kykyni mukaan edustavasti; kilpaillen miesten huomiosta! Syynä se ett; haluan tanssia mahdollisimman paljon illan aikana kun sinne kerran tanssimaan menen! Ilman huomiota ei tassittajiakaan ole.

ENKÄ hae huomiota puolipukeisena, se tulee kyllä hyvällä maulla valituista asusteista ja kampauksesta, meikistä ym. kokonaisuudesta.
        Ehkä se on illuusio... mutt minä saan sen mitä halusin. Tanssia koko illan.

Jos mies osaa tanssia ja käyttäytyä... olkoot 18- 100 vuotias, kääpiö tai ylipainoinen, tumma tai vaalea ja istukoot vaikka pyörätuolissa kun hän hakee minut tanssimaan; Minä kyllä lähden lattialle ja tanssin hänen kanssaan. Siksihän olen sinne mennytkin!

• siitäkyse
        että.silleen kirjoitti:

MINÄ en ymmärrä tänäpäivänäkään, miksi mun olisi verrattava ihmisten ulkonäköä toisiinsa? Niin no jossain missikilpailuissa ehkä, mutt en kilpaile niillä markkinoilla enkä kyseisiä ohjelmia katsele.
        Keksin: Laittaudun tansseihin parhaimman kykyni mukaan edustavasti; kilpaillen miesten huomiosta! Syynä se ett; haluan tanssia mahdollisimman paljon illan aikana kun sinne kerran tanssimaan menen! Ilman huomiota ei tassittajiakaan ole.

ENKÄ hae huomiota puolipukeisena, se tulee kyllä hyvällä maulla valituista asusteista ja kampauksesta, meikistä ym. kokonaisuudesta.
        Ehkä se on illuusio... mutt minä saan sen mitä halusin. Tanssia koko illan.

Jos mies osaa tanssia ja käyttäytyä... olkoot 18- 100 vuotias, kääpiö tai ylipainoinen, tumma tai vaalea ja istukoot vaikka pyörätuolissa kun hän hakee minut tanssimaan; Minä kyllä lähden lattialle ja tanssin hänen kanssaan. Siksihän olen sinne mennytkin!

Joo, mutta minä vertasin sinun vastausta kommentin aloitus tekstiin.

"Parantaako meikkaaminen naisten tasoa Ja sitä myötä naiset vaatii myös komeempia miehiä vaikka itse ovat oikeesti ihan taviksia."

Sinä vastasit,

"- Olet aivan oikeassa! Onko siitä sitt haittaa jos parantaa ulkonäköä... "tuote" on sama!"

Mutta, no problem sinä oletkin SINÄ ja sinusta nyt ei taida kovinkaan moni uskoa, että tällä asialla on sinun kanssa ainakaan kauheasti tekemistä ja sinä nostaisit itseäsi muita paremmaksi meikittä tai ilman.

• nuorimies35

Numero 11 on kaunis ilman meikkiäkin ja oikeastaan kauniimpi ilman meikkiä. Sitten tuossa on muutama suorastaan ruma nainen joista saa meikeillä ihan nätin. Kyllä sen kuitenkin jotenkin tunnistaa että jos on hirveä kerros maalia naamassa, niin siellä alla ei varmaan ole mitään ihmeellistä mutta semmoset luonnonkauniit, kuten tuo nro 11 ei tarvitse kuin ihan vähän ja tuossa meikatussa kuvassa on jo vedetty liikaa hänelle.

• Hmmmmm

Niin, huomasit varmaan senkin, että nro 11 tytöllä oli meikkiä siinä "naturel" kuvassakin, ainakin rajauskynää, mahdollisesti ripsiväriäkin. Hän oli kyllä nätti nainen muutenkin, mutta ette te miehet aina huomaa milloin on meikkiä ja milloin ei.
        Tässä keskustelussa on hyvä muistaa, että kauneusihanteita muistuttavien naisten on helppo olla luonnonkauneuden ja meikittömyyden puolesta, kun sopii kehyksiin muutenkin. Ja sitä on miehenkin helppo rummuttaa - miksei olisi, luonnollisen kaunis nainenhan on jokaisen miehen toivelistalla. Usein meikittömyyden etu koskee vain kauniita naisia, joita on kiva muutenkin katsella. Täytyy siis toivoa, että luonnonkauniita naisia riittää kaikille.
        Me inhimillisemmät joudumme piilottamaan finnejä ja mustia silmänalusiamme, jotta emme näyttäisi sairaalta ja väsyneeltä. Jos se sitten on miesten huijaamista, niin sovitaan sitten niin. Pikemminkin näkisin asian niin, että päivittäin ulkonäöstään huolehtiva nainen huijaa jopa vähemmän, kuin nainen joka arkisin ei huolehdi ulkonäöstään lainkaan, mutta laittaa baariin sotamaalauksen ja push-upit miehen metsästääkseen. Itse näytän mieluummin omissa silmissäni siistiltä päivittäin ja sen kautta tunnen olonikin pirteämmäksi (ja se on kaikkien etu). Ainakaan vielä en ole onnistunut ketään huijaamaan meikillä suhteeseen, mutta kiva tietää, että se on mahdollista :D Toisaalta, totuus paljastuu viimeistään nukkumaan mennessä, joten kovin pitkäaikainen huijaus ei ole kyseessä.

• Nyt on hyvä muistaa, että naiset eivät meikkaa meidän miesten takia vaan itseään ja korkeintaan toisia naisia varten.

• hjumor.peikko

Aina yhtä hjumoristinen Mr.Ratikka.. ;P

• Luulen, että "naiset eivät meikkaa miesten takia" tarkoittaa että eivät meikkaa yleisesti kaikkien miesten vaan joidenkin miesten takia. Aina voi tietenkin ajatella, että he ovat meikanneet juuri minun vuokseni. Kiitos siitä.

• meikkaaminen

Ei se naisen tasoa paranna ja maistuu pahalle, mutta meikin määrä kuvaa hyvin itsetunnon tasoa

• erkki-täti

Ei se ehkä kokonaan ole itsetuntoa, vaan siihen liittyy myös sosiaalinen konteksti ja yhteisön paine. Samalla tavalla kuin vaikka pukeutumisen suhteen. Tiettyyn porukkaan kuuluu tietty ulkonäkö.

Ja näistä itseilmaisun erilaisista muodoista saamme nauttia joka päivä katsellessamme ympärillemme. Agent orange on saanut uuden merkityksen, samoin kuin ylipäätään ehostus/meikki..

Ainoa asia, mikä on vuosisatojen aikana muuttunut, on trendien vaihtumisen nopeus ja alakulttuurien runsaus.. Ai niin, ja se että miesten pitää meikata nykyään pääsääntöisesti huomaamattomasti huolimatta trendeistä, ja trendejä määrittävät nykyään naiset(joiden haluja määrittävät pääasiassa miehet?).

• hähh4
        erkki-täti kirjoitti:

Ei se ehkä kokonaan ole itsetuntoa, vaan siihen liittyy myös sosiaalinen konteksti ja yhteisön paine. Samalla tavalla kuin vaikka pukeutumisen suhteen. Tiettyyn porukkaan kuuluu tietty ulkonäkö.

Ja näistä itseilmaisun erilaisista muodoista saamme nauttia joka päivä katsellessamme ympärillemme. Agent orange on saanut uuden merkityksen, samoin kuin ylipäätään ehostus/meikki..

Ainoa asia, mikä on vuosisatojen aikana muuttunut, on trendien vaihtumisen nopeus ja alakulttuurien runsaus.. Ai niin, ja se että miesten pitää meikata nykyään pääsääntöisesti huomaamattomasti huolimatta trendeistä, ja trendejä määrittävät nykyään naiset(joiden haluja määrittävät pääasiassa miehet?).

Miten miehet meikkaa?

• erkki-täti
        hähh4 kirjoitti:

Miten miehet meikkaa?

No, on tälläinen miesten joukko nykyään, joka tosiaankin meikkaa piilottaakseen omia "kauneusvirheitään".

He haluavat säännöllisesti mm. värjäyttää ripsensä ja kulmakarvansa, ja karvoitus usein myös poistetaan valituista paikoista.

Heillä saattaa olla ruiskurusketus, tai solariumväri. Käyttävät usein myös muita huomaamattomampia jutttuja, esim. värillistä huulikiiltoa ja vähän jauhemaisia puutereita ei sävyissä. Moni saattaa olla ihan kalpeankin värinen, mutta meikkiä on naamassa.

Vapiskaa!

• hähh4
        erkki-täti kirjoitti:

No, on tälläinen miesten joukko nykyään, joka tosiaankin meikkaa piilottaakseen omia "kauneusvirheitään".

He haluavat säännöllisesti mm. värjäyttää ripsensä ja kulmakarvansa, ja karvoitus usein myös poistetaan valituista paikoista.

Heillä saattaa olla ruiskurusketus, tai solariumväri. Käyttävät usein myös muita huomaamattomampia jutttuja, esim. värillistä huulikiiltoa ja vähän jauhemaisia puutereita ei sävyissä. Moni saattaa olla ihan kalpeankin värinen, mutta meikkiä on naamassa.

Vapiskaa!

Varmaan joku homomiesten juttu.

• homppeleita
        hähh4 kirjoitti:

samaa mieltä homppeleille homppelien jutut

• että.silleen
        hähh4 kirjoitti:

No ei kuule ole. Eikä ole yksistään edes rock muusikoiden tai yleensäkään vain taiteilijoiden juttuja.

• hähh4
        että.silleen kirjoitti:

No ei kuule ole. Eikä ole yksistään edes rock muusikoiden tai yleensäkään vain taiteilijoiden juttuja.

Pakko olla homomiehen verta niissä.

• meikkaaminen
        erkki-täti kirjoitti:

Jos itsetunto on vahva niin yhteisön paine ei pakota meikkaamaan. Meikin määrä=itsetunnon heikkous = pakko seurata trendejä.

• näin.on.näppylät
        meikkaaminen kirjoitti:

Jos itsetunto on vahva niin yhteisön paine ei pakota meikkaamaan. Meikin määrä=itsetunnon heikkous = pakko seurata trendejä.

Samaa mieltä ja näinhän se on. Sama logiikka monissa muissakin asioissa niin miehillä, kuin naisillakin.

• Olipa kerrassaan erilainen ulkonäkö meikillä ja ilman. hmm, tässähän on vielä toivoa jos joskus tekee mieli " kaunistautua", ei muuta kuin kosmetologille pakkeloitavaksi. :)

Tasoa? No jos tykkää irtoripsistä ja meikistä, niin ilmeisesti. Saahan siinä naisen lisäksi koko naamionkin. :)

• ettänäinpäinpois

joo ei kyse olekaan siitä, että välttämättä miehen mielestä nostaa tasoa voi olla että päinvastoin laskee, vaan siitä että nainen kuvittelee olevansa naamion, pukeutumisen yms. juttujen takia tasokkaampi, kuin itseasiassa onkaan. Jos siis kaltaisiaan miehiä dissaa ja halveksii luullen olevansa itse sen parempi.

• ettänäinpäinpois kirjoitti:

joo ei kyse olekaan siitä, että välttämättä miehen mielestä nostaa tasoa voi olla että päinvastoin laskee, vaan siitä että nainen kuvittelee olevansa naamion, pukeutumisen yms. juttujen takia tasokkaampi, kuin itseasiassa onkaan. Jos siis kaltaisiaan miehiä dissaa ja halveksii luullen olevansa itse sen parempi.

Juu kyllä, tarkoitin sitä kahdella tapaa. Kuten sinä naisen kuvitelman puolelta tason noususta (jos tykkää irtoripsistä ja meikistä) ja myös miehen näkökulmaa ajatellen (jos tykkää irtoripsistä ja meikistä) bonuksena naamiokin. :)

• eimullamuuta

Jos naiset menis ilman meikkiä baariin niin ei miehet tekis alotteita

• liiantaviksiajarumiavai

miksi ei?

• Nemesisn

Just silloinhan niitä vasta tuleekin. Jos itte tahtoo olla rauhassa ja mielummin kattella, jos sattus joku tyyppi erottumaan massasta.. jolle menis höpöttelemään.
        Enkä ole ns.kaunis nainen edes. Mutta jotkut on tykänny, joskus.
        Käsittääkseni monet miehet uskaltaa olla rennompia kun nainen ei ole niin tällätty, siis ne järkevät & selvemmät. Ympärikännissä olevat sitten saavatkin vouhottaa niiden parempien "pakettien" perään (ne sitten aamulla enimmäkseen kai kauhistuvatkin mikää herää vierestä).

• elämänfaktoja

Naiset nyt vaan näyttää ihan perseeltä jolleivät piilota sitä hirveää naamaansa meikkeihin. Siksihän meikit on keksitty koska nainen on se rumempi sukupuoli joka tarvitsee meikkiä.

• rölli.peikko

No ei näytä, eikä tarvitse mitään piilotella, eikä myöskään ole sen rumempia, mutta eivät myöskään muutu yhtään sen erikoisemmiksi tai paremmaksi sillä, että maalaa itselleen uuden naaman.

Senkun maalaa, vaikka ei minun mielestäni tarvitsisi, eikä ainakaan liikaa..eihän se ole edes naiselle itselleen hyväksi se meikkaaminen..varsinkaan liika meikki, eikös se ole huonoksi iholle, ripsille, kulmakarvoille yms....sama juttu hiusten kanssa..

Puhdas aamurölli on kaunein nainen.. ;P

• Totuudenkertojatar

Parhaat pillut jää nussimatta, jos naamaa katsotaan.

• tarralenkkari666

Kaipa se ulkonäköön panostaminen parantaa potentiaalisesti kaikkien vientiä, myös miesten.

• hyvinkirjoitettu
    • Ikis__M

Tottakai meikkaaminen nostaa tasoa siten että sillä "huijataan" mies näkemään nainen paremmassa valossa. Aika pian kun on mies saatu satimeen nainen voikin lopettaa aikaa vievän meikkaamisen kotioloissa, pukeutua pieruverkkareihin ja olla oma itsensä. Siitähän ei ole kauan kun Sinikin pääsi naimisiin ja tulokset näkyvät jo nyt:

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Oho-Sini-Ariell-ilman-meikkia-tunnistaisitko-Kuva/1100193

Mainituissa kauniissa silmissä taitaa edelleenkin olla väripiilarit.

• 3ja15

Miten niin tulokset näkyvät jo nyt? Tuolta hän on näyttänyt kokoajan ilman meikkiä, ei ketään voi olla 24/7 meikkien kanssa. Pöljä!

• tarralenkkari666

Jos kuvittelet, että kukaan näyttää luonnostaan noilta jälkeen raskaan ammattimeikkauksen kuvilta, olet idiootti.

• Tunteeko nainen itsensä meikattuna kauniimmaksi? Sitten voi iskeä niitä komeempia miehiäkin

• Mä en ainakaan huijannut poikaystävääni. Olin menossa treeneihin täysin naturellina (ja vielä tuulitakki ylläni!), kun kohdattiin.
      Mutta se on ihan totta, että meikkaamalla voi tehdä itsestään aika eri näköisen. Ei kasvojen rakennetta voi muuttaa, mutta kasvonpiirteiden suhteita toisiinsa kylläkin. Riippuu niin paljon meikin määrästä, koska eihän hillitty meikki todellisuutta vääristä niin paljon kuin kuvissa nähty täydellinen pärstäsaneeraus.
      Mielestäni meikkaaminen on jokaisen oma asia. Itse en juuri koskaan meikkaa, minkä vuoksi ehkä näytän "nuutuneemmalta" kuin luonnostaankin kaunis, mutta itseään myös ehostava ystäväni. Vertailu on kuitenkin ihan turhaa, koska emme ole kilpasilla.

• Juuri tuollaisia kaikki naiset aina ovat, että vertailevat itseään toisiin naisiin. Oikein pitää itseään muistuttaa että vertailu on turhaa, mutta vertailla silti.

• huomio.huomio.huomio
        scrg kirjoitti:

Juuri tuollaisia kaikki naiset aina ovat, että vertailevat itseään toisiin naisiin. Oikein pitää itseään muistuttaa että vertailu on turhaa, mutta vertailla silti.

Harmittaahan se jos toinen saa miehiltä enemmän huomiota kuin itse. Sitä ei myönnetä mutta näin se monen kohdalla on.

• huomio.huomio.huomio kirjoitti:

Harmittaahan se jos toinen saa miehiltä enemmän huomiota kuin itse. Sitä ei myönnetä mutta näin se monen kohdalla on.

Kyllä harmittaa, siinä missä miehiäkin harmittaa, jos naisten huomio jakautuu epätasaisesti. Mutta ei siitä sentään itsetunto ole kiinni.

• huomio.huomio.huomio
        Marrrnie kirjoitti:

Kyllä harmittaa, siinä missä miehiäkin harmittaa, jos naisten huomio jakautuu epätasaisesti. Mutta ei siitä sentään itsetunto ole kiinni.

Kyllä monella naisella on. Ja on hyvin outoa, ettei sekään suurimmalla osalla riitä että saa yhdeltä mieheltä sitä huomiota eli omalta kumppaniltaan. Jos naiset olisivat rehellisiä niin he myöntäisivät tämän ongelman olevan todellista eikä mitään valhetta. Ei ole mikään ihme että suhteet eivät kestä kun sitä huomiota janotaan suhteen ulkopuolelta.

• huomio.huomio.huomio kirjoitti:

Kyllä monella naisella on. Ja on hyvin outoa, ettei sekään suurimmalla osalla riitä että saa yhdeltä mieheltä sitä huomiota eli omalta kumppaniltaan. Jos naiset olisivat rehellisiä niin he myöntäisivät tämän ongelman olevan todellista eikä mitään valhetta. Ei ole mikään ihme että suhteet eivät kestä kun sitä huomiota janotaan suhteen ulkopuolelta.

Kotona oman miehen silmissä ollaan kuin röllipeikko tukka sekaisin ja pieruverkkareissa. Mutta sitten kun lähdetään ihmisten ilmoille niin lähdetään parfyymille tuoksuvana ja naama nättinä.

• erillainen.mies
        scrg kirjoitti:

Kotona oman miehen silmissä ollaan kuin röllipeikko tukka sekaisin ja pieruverkkareissa. Mutta sitten kun lähdetään ihmisten ilmoille niin lähdetään parfyymille tuoksuvana ja naama nättinä.

Silläkään ei ole niin väliä vaan sillä että monet naiset hakevat sitä huomiota muilta miehiltä. Se on se pointti. Kyllä niitä saman tapaisia löytyy myös miehistä. Mutta itse en kuulu tuohon joukkoon ja minulle riittä sen oman kumppanin huomio joten minulle ainoa oikea vaihtoehto on samanlainen nainen jos niitä olemassa oikeasti on. En näe mitään järkeä missään muussa vaihtoehdossa. Parempi ilman suhdetta kuin suhteessa huomion hakuisen naisen kanssa.

• erillainen.mies kirjoitti:

Silläkään ei ole niin väliä vaan sillä että monet naiset hakevat sitä huomiota muilta miehiltä. Se on se pointti. Kyllä niitä saman tapaisia löytyy myös miehistä. Mutta itse en kuulu tuohon joukkoon ja minulle riittä sen oman kumppanin huomio joten minulle ainoa oikea vaihtoehto on samanlainen nainen jos niitä olemassa oikeasti on. En näe mitään järkeä missään muussa vaihtoehdossa. Parempi ilman suhdetta kuin suhteessa huomion hakuisen naisen kanssa.

Olen pitkälti samaa mieltä. En itsekään näin varattuna kaipaa huomiota muilta miehiltä, mutta sinkkuna tietenkin asia oli vähän toisin. En voi kuitenkaan puhua muiden puolesta, viitaten huomio.huomio.huomio:n kommenttiin.

• erillainen.mies
        Marrrnie kirjoitti:

Olen pitkälti samaa mieltä. En itsekään näin varattuna kaipaa huomiota muilta miehiltä, mutta sinkkuna tietenkin asia oli vähän toisin. En voi kuitenkaan puhua muiden puolesta, viitaten huomio.huomio.huomio:n kommenttiin.

Itse olen siinä mielessä varmaan hassu etten kaipaa edes sinkkuna sitä huomiota huomion hakuisilta naisilta (ja jos nainen hakee paljon huomiota sinkkuna niin kyllä siinä on riski että on huomion hakuinen luonteeltaan). Se lähinnä tuntuu turhauttavalta ja ennemminkin yritän nyt vältellä näitä tilanteita ja naisia, koska menetän siinä vaan eli en jaksa leikkiä heidän leikkejään. Ja kun näitä on niin paljon niin se saa mielen hieman maahan koska toivoisi näkevän niitä erillaisia naisia enemmän ja ehkä kohtaavan joskus sen itselle oikean. Mutta kun näin ei ole niin ei ole. Pitää vain hyväksyä asiat joihin ei voi vaikuttaa ja muuttaa. Surullista mutta totta.

Itse olen siinä mielessä varmaan hassu etten kaipaa edes sinkkuna sitä huomiota huomion hakuisilta naisilta (ja jos nainen hakee paljon huomiota sinkkuna niin kyllä siinä on riski että on huomion hakuinen luonteeltaan). Se lähinnä tuntuu turhauttavalta ja ennemminkin yritän nyt vältellä näitä tilanteita ja naisia, koska menetän siinä vaan eli en jaksa leikkiä heidän leikkejään. Ja kun näitä on niin paljon niin se saa mielen hieman maahan koska toivoisi näkevän niitä erillaisia naisia enemmän ja ehkä kohtaavan joskus sen itselle oikean. Mutta kun näin ei ole niin ei ole. Pitää vain hyväksyä asiat joihin ei voi vaikuttaa ja muuttaa. Surullista mutta totta.

No, mun ystävä olisi varmasti juuri etsimäsi kaltainen nainen, mutta koska hän ei "hae" huomiota millään tapaa, on häntä äärimmäisen vaikeaa myöskään löytää.
        Mielestäni tässä huomion "hakemisen" käsitteessä on se ongelma, että tavallinen sosiaalisuus saattaa sekoittua siihen. Itse olen avoin luonteeltani (en erityisen ulospäinsuuntautunut tuntemattomia kohtaan, mutta jää rikkoutuu helposti, jos joku lähestyy minua), minkä vuoksi seuran löytäminen ei ole tuottanut ongelmia, vaikka en ole ainakaan erityisen paljoa vallitsevien ihanteiden mukainen naishenkilö. En kuitenkaan ikinä ole kilpaillut tai hakemalla hakenut miesten seuraa, vaan naisten seura on yhtä arvokasta. Olen pitänyt silmät auki, jos kohdalle osuisi sopiva kumppaniehdokas, mutta en ole harrastanut irtosuhteita tai käyttäytynyt epätoivoisesti. Omaa toimintaa on vaikeaa arvioida objektiivisesti, mutta oman käsitykseni mukaan en ole erityisesti hakenut huomiota, enkä elä toisten ihmisten palvonnasta. Ystäväni on luonteeltaan samanlainen, mutta hänen kestää kauemmin "lämmetä" uusille tuttavuuksille.

• erillainen.mies
        Marrrnie kirjoitti:

No, mun ystävä olisi varmasti juuri etsimäsi kaltainen nainen, mutta koska hän ei "hae" huomiota millään tapaa, on häntä äärimmäisen vaikeaa myöskään löytää.
        Mielestäni tässä huomion "hakemisen" käsitteessä on se ongelma, että tavallinen sosiaalisuus saattaa sekoittua siihen. Itse olen avoin luonteeltani (en erityisen ulospäinsuuntautunut tuntemattomia kohtaan, mutta jää rikkoutuu helposti, jos joku lähestyy minua), minkä vuoksi seuran löytäminen ei ole tuottanut ongelmia, vaikka en ole ainakaan erityisen paljoa vallitsevien ihanteiden mukainen naishenkilö. En kuitenkaan ikinä ole kilpaillut tai hakemalla hakenut miesten seuraa, vaan naisten seura on yhtä arvokasta. Olen pitänyt silmät auki, jos kohdalle osuisi sopiva kumppaniehdokas, mutta en ole harrastanut irtosuhteita tai käyttäytynyt epätoivoisesti. Omaa toimintaa on vaikeaa arvioida objektiivisesti, mutta oman käsitykseni mukaan en ole erityisesti hakenut huomiota, enkä elä toisten ihmisten palvonnasta. Ystäväni on luonteeltaan samanlainen, mutta hänen kestää kauemmin "lämmetä" uusille tuttavuuksille.

Taitaa olla sitten hyvin samanlainen kuin minä, kun minullakin kestää tuo lämpeäminen vaikka pinnallisesti kyllä pärjään kenen kanssa vaan, niin harva ihminen on sellainen miltä saa mitään syvempää tai tuntuu omanlaiselta. Mutta mukava kuulla että tälläisiä naisia on ainakin jossain. Onneksi hänellä on sinun kaltainen ystävä ja ehkä jopa enemmänkin sellaisia jotka ovat edes suunnilleen hänen kaltaisiaan, ettei ole ihan yksin. Lähetä terveisiä toiselta oudolta ja toivotaan että kohtaa joskus vielä omanlaisensa miehen, jos hänellä joskus tulee sellainen olo että hän suhteen haluaisi. :)

Taitaa olla sitten hyvin samanlainen kuin minä, kun minullakin kestää tuo lämpeäminen vaikka pinnallisesti kyllä pärjään kenen kanssa vaan, niin harva ihminen on sellainen miltä saa mitään syvempää tai tuntuu omanlaiselta. Mutta mukava kuulla että tälläisiä naisia on ainakin jossain. Onneksi hänellä on sinun kaltainen ystävä ja ehkä jopa enemmänkin sellaisia jotka ovat edes suunnilleen hänen kaltaisiaan, ettei ole ihan yksin. Lähetä terveisiä toiselta oudolta ja toivotaan että kohtaa joskus vielä omanlaisensa miehen, jos hänellä joskus tulee sellainen olo että hän suhteen haluaisi. :)

Vien terveisesi perille ja toivon, että itselläsikin olisi onni matkassa. :)

• taktiikkani

Itsellä olisi toiveissa löytää luonnonkaunis nainen ja olenkin pitänyt tapana aika nopeasti käydä naisen kanssa urheilemassa ja saunassa niin että näkee meikittömän totuuden. Yksi nainen tokaisikin että "mulle on aika suuri kynnys olla meikittä toisen seurassa"

• Naisten on paljon helpompi olla ilman housuja tai ilman tolkkua miehen seurassa kuin ilman meikkiä.

• että.silleen
        scrg kirjoitti:

Naisten on paljon helpompi olla ilman housuja tai ilman tolkkua miehen seurassa kuin ilman meikkiä.

Aika ilkeä kommentti sulta! Eikä edes pidä paikkaansa kuin muutamien naisten kohdalta. Meikkaamisella ja sotamaalauksella on eronsa.
        Jos nyt multa kysyttäis meikkaamisesta; niin mä en mielestäni ole meikannut ollenkaan...kuitenkin mulla on just nyt värillistä helmiäishuulikillettä huulissani!
        Aamulla vetelin värillistäpäivävoidetta suihkun jälkeen nassuuni, eli on niitä rasvoja käytetty, muttei varsinaisesti meikkiä...siis sitä mitä minä meikillä tarkoitan.

Teen työtä jossa välillä hiki valuu pitkin kasvojani ja hiuksetkin kostuu hiestä, ole tässä sitten meikkeinesi jotka valuu...olis varmaan riemastuttava näky!
        Mineraalikivi deororanttina on ehdoton edellytys mun fressiyden takuuksi ja vesi saippua.
        Froteinen hiuspanta on useimmiten jossain välissä päivää mulla käytössä.

Myönnän ett silloin kun meikkaan: Meikkaan juuri parannellakseni ulkonäköäni ja saadakseni siten huomiota myös osakseni. Enkä edes häpeä myöntää sitä tosiasiaa

• nostan.hattua
        että.silleen kirjoitti:

Aika ilkeä kommentti sulta! Eikä edes pidä paikkaansa kuin muutamien naisten kohdalta. Meikkaamisella ja sotamaalauksella on eronsa.
        Jos nyt multa kysyttäis meikkaamisesta; niin mä en mielestäni ole meikannut ollenkaan...kuitenkin mulla on just nyt värillistä helmiäishuulikillettä huulissani!
        Aamulla vetelin värillistäpäivävoidetta suihkun jälkeen nassuuni, eli on niitä rasvoja käytetty, muttei varsinaisesti meikkiä...siis sitä mitä minä meikillä tarkoitan.

Teen työtä jossa välillä hiki valuu pitkin kasvojani ja hiuksetkin kostuu hiestä, ole tässä sitten meikkeinesi jotka valuu...olis varmaan riemastuttava näky!
        Mineraalikivi deororanttina on ehdoton edellytys mun fressiyden takuuksi ja vesi saippua.
        Froteinen hiuspanta on useimmiten jossain välissä päivää mulla käytössä.

Myönnän ett silloin kun meikkaan: Meikkaan juuri parannellakseni ulkonäköäni ja saadakseni siten huomiota myös osakseni. Enkä edes häpeä myöntää sitä tosiasiaa

Avoimen rehellinen nainen. Mukava nähdä teidän kaltaisia naisia. Niitä toisenlaisia on ihan liikaa.

• Pikkuhii

Ei kai se kenenkään "tasoa" paranna vaikka olisi se kilo pakkelia naamassa. :D

Epäilemättä löytyy sitten naisia (kuin miehiäkin) jotka mielestään nostaa "tasoaan" ulkoisilla ominaisuuksilla ja varmasti osalle se toimiikin.

Arvostan silti pientä ehostautumista. Mielestäni siinä osoittaa kumppaninsa arvostusta, jos vähän kaunistautuu varsinkin yhdessä ulos mennessä tai vaikkapa viikonloppuaamuna kotona pistää hiukan pirteämmäksi ilmettä. Samaa sitten odotan mieheltäkin, että on puhdas kaikinpuolin, nenäkarvat nypitty, hiukset ojennuksessa jne. Eikös se kuulu vähän yleisiin käytöstapoihin katsoa minkänäköisenä sitä ulos lähtee.. tosin empä nyt hirveästi mihinkään ruokakauppaan pakkelois, normisti hiukan puuteria jos kiiltää &punottaa pahasti.

Katselin nuo aloituksen linkin kuvat ja hehheh. Harvemmin nyt normaalisti kukaan tuollaista muodonmuutosta väsää kasvoilleen. Eiköhän silti löydy miehiä, joita ei haittaa vaikka nainen tuolleen meikkaiskin. Noissa kuvissa eniten häiritsee hymyttömyys meikittömissä kuvissa. Olisivat jokainen paljon nätimpiä, kivemman oloisia ilman yrmynaamaa.. ja mikäli olisi vain peittänyt osalta ne pahimmat näpyt&punoitukset, niin avot! Ei olisi niinkään radikaali muutos mutta huolitellun oloisia.

• 23423423423432324234

Jos suomalaiset olisivat jokapaikassa täysin omana itsenään ja sen näköisiä kun olisivat esim. himassa, kavereiden kesken sekä puhuisivat aina suoraan kaikille sitä skeidaa, mitä ajattelisivat- tää kansa ois menny sukupuuton mukana heti kun populaarikulttuuri ja globalisaatio alkoi.

Täällä ollaan muutenkin niin sisäänpäinkääntyneitä. Kaikkia katsotaan nenänvarttapitkin tai ollaan kateellisia. Ainut asia mistä suurin osa populasta tykkää puhua on puhua potaskaa jostain toisesta tai kuinka joku ärsyttää. Jos joku juttu on mennyt hyvin,ollaan kateellisia tai asia kuulostaa tylsältä- jos et tykkää harrastaa draamaa ja kaikki vaan on perushyvin, jäät yksin.

Status sekä miehellä että naisella on välttämätön pakko. Samalla toitotetaan kuinka pitäisi olla oma itsensä- hirveintä tekopyhää kuraa ikinä. Kuka tässä maassa on omana itsenään OIKEASTI? Miehiä stressaa suoriutumispaineet kun eivät tiedä mitä nainen haluaa ja ovat nyky-yhteiskunnassa täysin eksyksissä. Pitäisi samalla hoitaa työ, terveys ja raha-asiat ja olla vielä tasapainoinen kumppani. Ja jos on liian tavallinen "kaikki menee hyvin"-tyyppi on tylsä- Ja suoraan ei saa kysyä, millainen sitten pitäisi olla- se pitäisi itse automaattisesti tietää syntymästä asti ilman kokemuksia tai suuntamerkkejä. Tässä vaiheessa moni heittää kirveen kaivoon, alkaa öykkäriksi ja alamäki alkaa.

Samalla naiset potee ulkonäköpaineita sekä sosiaalisia paineita, onko tietyissä tilanteissa tarpeeksi hyvän näköinen/millaisen kuvan antaa itsestään ja mitäköhän kukin ajattelee jos nyt juttelen ton tai ton kanssa. Suoraan ei voi jostain syystä alkaa juttelemaan ja miten menee, ei monille käy keskustelunaloituksena. Pitäisi keksiä joku jään rikkoja että lämminhenkinen keskustelu saataisiin vireille-ja sitten ihmetellään että mistä ne toivottomat iskurepliikit tulevat... Se oma itsensä hukkuu sinne meikin ja pakkelin ja muun kuoren alle.

Suomalainen luonne on sellainen ettei se pahemmin päivänvaloa kestä. Ihan turha sitä on millään meikeillä, ihannemies tai naisvaatimuksilla peittää jos on itse sisimmässään läpimätä

• niin.no

"Status sekä miehellä että naisella on välttämätön pakko."

Ei ole naisella, kuin ehkä jossain olemattoman pienessä piirissä. se nyt vain on totuus.

"Miehiä stressaa suoriutumispaineet kun eivät tiedä mitä nainen haluaa ja ovat nyky-yhteiskunnassa täysin eksyksissä."

Kyllä sen jo monet tietää ja vaatimukset ovat usein ihan epärealistisiä ja perseestä.

"Samalla naiset potee ulkonäköpaineita sekä sosiaalisia paineita, onko tietyissä tilanteissa tarpeeksi hyvän näköinen/millaisen kuvan antaa itsestään ja mitäköhän kukin ajattelee jos nyt juttelen ton tai ton kanssa."

Luultavasti olet nainen, kun näin sanot, mutta olen miehenä havainnut että naisilla on monella tämä "ongelma", mutta ainakaan minulla miehenä ei ole.

Oli siellä jotain sellaistakin, mitä voin allekirjoittaa, mutta en kaikkea ainakaan omalta kohdaltani ja jotain varmaan juurikin suurimapaan massaan sopivaa yleistystä.

• niin.no

"Status sekä miehellä että naisella on välttämätön pakko."

Ei ole naisella, kuin ehkä jossain olemattoman pienessä piirissä. se nyt vain on totuus.

"Miehiä stressaa suoriutumispaineet kun eivät tiedä mitä nainen haluaa ja ovat nyky-yhteiskunnassa täysin eksyksissä."

Kyllä sen jo monet tietää ja vaatimukset ovat usein ihan epärealistisiä ja perseestä.

"Samalla naiset potee ulkonäköpaineita sekä sosiaalisia paineita, onko tietyissä tilanteissa tarpeeksi hyvän näköinen/millaisen kuvan antaa itsestään ja mitäköhän kukin ajattelee jos nyt juttelen ton tai ton kanssa."

Luultavasti olet nainen, kun näin sanot, mutta olen miehenä havainnut että naisilla on monella tämä "ongelma", mutta ainakaan minulla miehenä ei ole.

Oli siellä jotain sellaistakin, mitä voin allekirjoittaa, mutta en kaikkea ainakaan omalta kohdaltani ja jotain varmaan juurikin suurimapaan massaan sopivaa yleistystä.

• kokenutmies--

Naisen taso on aina kymppi ja nainen haluaa kymppi miehen. Muutenhan palstan rumat ätmit saisi naisia jos naisilla ei olisi ulkonäkö vaatimuksia. Mielummin nainen ottaa hakkaavan komean miehen kun turvallisen tavis ätmin.

• eeei

n.14 meikkattu maikl jakson

• tosio

hymyileee ja olet kauniiiiss

• Loppujen lopuksihan ne on lähinnä silmät mitkä sillä meikillä laitetaan.

• Tuherrus_games

Kyllä kyllä. Myös sellainen juuri ja juuri perseen peittävä hamonen ja paljastava paita ovat in näin keväällä.

• 1000.Q.katse

super tyrkky look on tällöin täydellinen qullien himoiselle naiselle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      90
      6263
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      172
      3682
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3229
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      214
      2258
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1961
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      36
      1920
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1833
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      59
      1746
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1713
    10. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      20
      1697
    Aihe