Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Oldie
profiilit
Oldie
Oldie
Vapaa kuvaus
Järjen ääni.
Aloituksia
5
Kommenttia
2205
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sä olet jo kesäkunnossa. Ei sulla ainakaan liikaa painoa ole. Eri ihmisillä rasva kertyy eri paikkoihin ja sukupuoli vaikuttaa siihen myös.
Ei sun tarvii vielä 13-vuotiaana olla biitsien timmein. Sä ehdit kyllä stressata niillä ulkonäköasioilla myöhemminkin ihan tarpeeksi.
Äkillinen painon nousu voisi esim johtua nesteen kertymisestä kehoon. Oletko esim. syönyt viime päivinä runsaasti jotain oikein raskasta ja rasvaista ja suolaista?
18.05.2015 22:01
Johtuisiko poistaminen siitä, että leikit ja fetissit - osio on tuolla toisaalla..?
18.05.2015 21:51
Onhan se iso juttu.
Muista kuitenkin, että pieniä määriä spermaa voi tulla jo ennen varsinaista laukeamista, eli mikään keskeytetty yhdyntä eli juuri ennen laukeamista peniksen ulos vetäminen ei ole mikään turvallinen ratkaisu.
Muista myös sekin, että seksi on muutakin kuin pelkkä yhdyntä. :)
Pitäkää järki päässä.
17.05.2015 23:52
Sukulaispoika venähti pikkupojasta miehen mittoihin vasta karvan verran vaille 16-vuotiaana. Eikä se sinusta sen huonompaa tee, vaikka olisit keskimääräustä lyhyempi.
17.05.2015 23:40
Ihan aluksi on sanottava, että sun lukihäiriösi ei näkynyt tekstissäsi mitenkään. "Paljon kirjoitusvirheitä" oli mun mielestäni aikamoista liioittelua. :) Muutama kappalejako sinne väliin tekisi tosin tekstin hieman helppolukuisemmaksi.
Tuohon itse ongelmaan sinun on aika hankala yksiksesi puuttua. Jos ko. paskanpuhujien motiivi on sinun kiusaamisesi, niin siihen täytyisi puuttua samoilla keinoilla, kun kiusaamiseen yleensä: kerro jollekin luotettavalle aikuiselle. Ei sen alussa tarvitse mitään muuta olla, kun että voit puhua asiasta jollekin ja voitte yhdessä miettiä ratkaisua asiaan.
Vaikka tytön kanssa seukkaaminen voisi äkkiseltään tuntua hyvältä ajatukselta homon maineen karistamiseksi, on se vähän kiistanalainen juttu. Asiassa ei tietysti ole mitään pahaa, jos valitset kumppaniksesi todellakin sellaisen ihmisen, joka kiinnostaa sinua muutenkin. Toisaalta ainakin minä luulen, että tämä asia saisi kiusaajat vaan keksimään jonkun muun tavan puhua sinusta pahaa. Tästä syystä pitäisin parempana sitä, että yritettäisiin nimen omaan puuttua niiden kiusaajien toimintaan. Jos sä alat muuttamaan omaa käyttäytymistäsi heidän vuokseen, saat väistellä heidän venkoilujaan loputtomiin.
Mä en tiedä oikein, että miten sua pystyisin enemmän tähän hätään auttamaan, mut kyllä mä kuuntelen, jos sinulla on vielä jotain mielen päällä.
17.05.2015 01:19
111 / 111