mitä tehä ku mua luullaa homoks vaikka en ole

74n17

Oon noin 15v poika eli oon 8-luokalla . Oon yli 180cm pitkä ja muutenkin normaali. Pari tyyppii mun koulusta on alkanu levittää juorua että olisin homo vaikka en ole. Mulla ei oo mitää homoja vastaa, mutta mua ärsyttää se että mua nyt luullan homoksi. Tää ei oo viel vakavaa mut haluun pyytää teilt lukioilt neuvoo enne ku tää riistäytyy käsistä, mua on aikasemmi ala-asteella kiusattu ja en kestä enkä jaksa jos mua aletaa kiusaa uudestaa! Oon viime aikoina viettäny aikaa paljon meijän koulun ns. "hyvän" näkösten muijien kaa ja sit nämä kyseiset kaverit on alkanu levittää musta tätä juorua että olisin homo. Minusta tuntuu että he tekevät sen siksi että he ovat kateelisia minulle siksi koska he luulevat että minulla on juttua jonkun näiden tyttöjen kanssa. No totta on että pientä säätöä on mutta sekin loppuu aika nopeasti jos tämä juoru alkaa levitä, sillä kuka haluaa seurustella ihmisen kanssa joka ei kykene puolustautumaan kiusaamiselta ja muutenki homon maineen saanneen kanssa. Nämä kyseiset kaverit ovat ihan vitun kaksinaamaisia sillä he eivät sano minulle mitään päin naamaa vaan kuulen aina kaikilta kavereilta kaiken mitä paskaa he ovat puhuneet minusta, enkä haluaisi alkaa riidellä näiden kanssa koska se päättyisi tappeluun, jossa saisin 100-0 turpaani. Luulen että jotkut ovat alkaneet luulemaan että olen oikeasti homo koska en ole koskaan seurustellut, ei ehkä sen takia pelkästää vaa ihan muutenkin. Kannattaisiko minun alkaa seurustelemaan tytön kanssa josta en ole vielä ihan 100% varma että haluan aloittaa seurustelun hänen kanssaan, jotta todistaisin kaikille etten ole homo. tälle kyseiselle tytölle ollaan tultu jo nyt vittuilemaan siitä että hän viettää aikaa kanssani ja tultaisiin varmasti vittuilemaan lisää. En missään nimessä halua että tämä tyttö saa pahan mielen takiani. En tiedä mitä pitäisi tehdä joten kysyn teiltä vinkkiä. Oon sitte ihan 100% hetero ja ihan täysin varma siitä, ei mitään kiinostusta toisiin poikiin, eikä oo mitää homoja vastaan niinkuin taisin jo aikaisemmin todeta.

En kaipaa missään nimessä tähän vittuilevia kommentteja joten jättäkää kommentoimatta jos on negatiivistä, otan kyllä vastaan mielelläni rakentavia kommentteja mutta älkää menkö henkilökohtaisuuksiin. Ja mul on sit lukihäiriö nii kirjoitus virheitä tulee olemaan paljon.
Kiitos, jos jaksoit lukee tän tylsän jutun ja toivon että sulla oisi hetki aikaa auttaa mua. :)9

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan aluksi on sanottava, että sun lukihäiriösi ei näkynyt tekstissäsi mitenkään. "Paljon kirjoitusvirheitä" oli mun mielestäni aikamoista liioittelua. :) Muutama kappalejako sinne väliin tekisi tosin tekstin hieman helppolukuisemmaksi.

Tuohon itse ongelmaan sinun on aika hankala yksiksesi puuttua. Jos ko. paskanpuhujien motiivi on sinun kiusaamisesi, niin siihen täytyisi puuttua samoilla keinoilla, kun kiusaamiseen yleensä: kerro jollekin luotettavalle aikuiselle. Ei sen alussa tarvitse mitään muuta olla, kun että voit puhua asiasta jollekin ja voitte yhdessä miettiä ratkaisua asiaan.

Vaikka tytön kanssa seukkaaminen voisi äkkiseltään tuntua hyvältä ajatukselta homon maineen karistamiseksi, on se vähän kiistanalainen juttu. Asiassa ei tietysti ole mitään pahaa, jos valitset kumppaniksesi todellakin sellaisen ihmisen, joka kiinnostaa sinua muutenkin. Toisaalta ainakin minä luulen, että tämä asia saisi kiusaajat vaan keksimään jonkun muun tavan puhua sinusta pahaa. Tästä syystä pitäisin parempana sitä, että yritettäisiin nimen omaan puuttua niiden kiusaajien toimintaan. Jos sä alat muuttamaan omaa käyttäytymistäsi heidän vuokseen, saat väistellä heidän venkoilujaan loputtomiin.

Mä en tiedä oikein, että miten sua pystyisin enemmän tähän hätään auttamaan, mut kyllä mä kuuntelen, jos sinulla on vielä jotain mielen päällä.

• Kasiluokallaminäkin

Ymmärrän ettet halua enää tulla kiusatuksi, kuka haluaisi. Silti tahdon kysyä, miksi välität siitä haukkumisesta ja juorujen levittämisestä? Oot yläasteella enää vuoden ja sitten sun ei ole pakko nähdä niitä ihmisiä enää ikinä. Mitä väliä sillä loppupeleissä on mitä joku susta levittelee tai puhuu. Sellanen joku tuomitsee sut huhupuheen perusteella, oli asia mikä hyvänsä, ei ole sun arvonen.

Älä ala seurustelemaan tai tekemään yhtään mitään muutakaan todistaaksesi sellaisille ihmisille jotain, joiden nimeä et kahden vuoden päästä enää muista. Sä antaisit vaan niiden voittaa ja niiden mielipiteillä tai sanomisilla ei ole loppupelissä yhtään mitään väliä.

Toivottavasti et saa negatiivista kuvaa tästä mun viestistä. Se ei ole mun tarkoitus missään nimessä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7313
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4430
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      55
      3473
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      507
      3192
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2134
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1783
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1731
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1583
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1495
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1436
    Aihe