Miksi oon lyhyt 15 vuotiaaksi?

hgggfddfg

Oon kohta 15 ja oon poika. Oon jotaa 154-155cm pitkää VAAN. En ymmärrä miksi mä en voi kasvaa tai terkkari sano vähän aikaa sit et kasvupyrähys on alkanut. Mut minust tuntuu et se ei ees oo alkannu ku mun 2 puol vuotta nuorempi pikkuvelikii tuntuu kasvavan ohi minusta. Vaikka mullahan se kasvupyrähys pitäs olla .? Onko muita saman ikäisiä jotka on saman pitusii? En oo ees ikinä maistannu tupakkaa et siintä ei voi johtua.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muorikki

Eräs tuttavan poika kasvoi tosi pitkäksi, ajattelin johtuvan siitä että perhe söi paljon kalaa, en tiedä sitten onko tosi, mutta uskoisin.

• klop99

Yleensä lapsista kasvaa ainankin vanhempiensa mittaisia ja pojat kasvaa vielä armeijassakin.Älä huoli, sinulla on aikaa kasvaa vielä monta vuotta.Liiku paljon ja syö terveellisesti..Kyllä täällä maailmassa on kaiken kokoisia ja pituisia ihmisiä ja kaikki mahtuu hyvin joukkoon.Pelkkään paljoon kalan syöntiin pituuden kannalta en usko,vaikka kala terveellistä onkin.Toiset kasvaa nopeammin ja toiset hitaammin,johtuu paljon perintötekijöistä.Vasta kun pituuskasvusi loppuu, niin tiedät miten pitkäksi kasvoit.

• mr.ahort

mä on 164cm joten etoo yksin joka murehtii pituudesta

• Mikkolevonen

Älä usko terveydenhoitajia, mulle sanottiin sun ikäisennä et mulla on alkanu pyrähdys ja olin silloin 159cm. 3 vuotta sen jälkeen kasvoin sen 25cm lisää ja oon nyt 184cm.

• Sukulaispoika venähti pikkupojasta miehen mittoihin vasta karvan verran vaille 16-vuotiaana. Eikä se sinusta sen huonompaa tee, vaikka olisit keskimääräustä lyhyempi.

• LyhytMiäs

Ite oon 14 ja 144 cm pitkä että juuh..

• Antakaa nuoret miehet itsellenne aikaa kasvaa rauhassa. Kyllä ne sentit ajan kuluessa lisääntyy - sekä ylä- että alapäähän.:D

Terveet elämäntavat ei tietysti haittaa, mutta ei niidenkään suhteen kannata natsimaisesti nipottaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      131
      7105
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4350
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      54
      3442
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      493
      3096
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      293
      2070
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1733
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1651
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1563
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      176
      1472
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1426
    Aihe