epävarma omasta kehosta

hmsk

Niin en oikeen tykkää mun omasta kehosta ja oon epävarma siitä oon 13.v. Ja painan siis 46kg mut parin päivän aikana oon lihonu 49kiloon ja entiä kyl mistä johtuu. Oon 165cm pitkä ja reidenympärys on 49cm kertokaa millä voisin saada pömppömahan ja läskit reidet pois??? Ja vastauksia nopeesti koska haluun kesäkuntoon ja nopeeta.

5

66

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 535435345

Sun painoindeksi noiden mittojen perusteella luokittelee sinut alipainoiseksi. Katso vaikka tästä:

http://www.nutrilett.fi/our diet programs/?gclid=CKHR-Pzly8UCFQMNcwody34A7Q

Kuitenkin tuonikäinen voi painoa pudottaa helposti jättämällä herkut kuten karkit, limsan ja sipsit pois. Harrasta myös liikuntaa kuten lenkkeilyä.

• Sä olet jo kesäkunnossa. Ei sulla ainakaan liikaa painoa ole. Eri ihmisillä rasva kertyy eri paikkoihin ja sukupuoli vaikuttaa siihen myös.

Ei sun tarvii vielä 13-vuotiaana olla biitsien timmein. Sä ehdit kyllä stressata niillä ulkonäköasioilla myöhemminkin ihan tarpeeksi.

Äkillinen painon nousu voisi esim johtua nesteen kertymisestä kehoon. Oletko esim. syönyt viime päivinä runsaasti jotain oikein raskasta ja rasvaista ja suolaista?

• alipainoinenko

Mä oon kuulemma alipainoinen:( oon 140cm ja 29g

• jdvslvosg

Jeps ite olin samanlainen kolkki luokalla vaikka söin normaalisti, mutta kun meidän suvun geenit ovat sellaiset, että ei lihota niii äkkiä kuin jotkut.. joilllai lihavil saattaa olla että jos ne syä päiväs kaks voi leipää niin silti lihoo.. Se johtuu geeneistä ei luista tai mistään muustakaan tuollaisesta.. Ole onnellinen, että olet nuin laihuliini :)

• ebinjudddu

liikaa ES njoo ihan normi painonen olet :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      36
      4364
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      144
      2608
    3. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      102
      2193
    4. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      22
      1704
    5. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      78
      1686
    6. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      14
      1440
    7. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      65
      1426
    8. Miksi rakastuit ?

Kyseiseen naiseen?
      Ikävä
      73
      1388
    9. Mun on pakko uskaltaa

Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e
      Ikävä
      79
      1341
    10. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      78
      1326
    Aihe