Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Oldie
profiilit
Oldie
Oldie
Vapaa kuvaus
Järjen ääni.
Aloituksia
5
Kommenttia
2205
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuossa+on+vielä+linkki+kuvaan,+jossa+on+esimerkki+niistä+tulehtuneista+karvatupista:
http://www.ihotauti.net/1karvantuppic.htm
Kyseisellä+sivustolla+on+aikamoinen+kuvagalleria+erilaisista+ihosairauksista,+joista+omia+oireita+voi+koettaa+bongata.+On+kuitenkin+ehkä+aiheellista+varoittaa,+että+ko.+materiaali+saattaa+herättää+voimakkaitakin+ewwww-tunteita...
01.07.2017 12:41
Ihan+uteliaisuudesta+kysyn,+ettö+mihin+sen+sheivaamusen+pitäisi+"auttaa"?+:)
Minusta+on+ihan+hyvä,+ettet+ole+langennut+siihen+muotikotkotukseen.
Toisaalta+kyllähän+ne+karvatupet+voivat+ärtyä+ihan+muutenkin+esim.+runsaasta+hikoilusta.+Hyvä+hygienia+on+tärkeää+ja+auttaa+myös+niihin+mahdollisiin+finneihin.+Sitäkään+ei+kuitenkaan+kannata+liioitella.+Muista+myös+vaihtaa+alkkarit+ja+myös+petivaatteet+puhtaisiin+tarpeeksi+usein.
Kutisevatko+ne+näpyt?+Jos+kutisevat,+niin+se+voisi+ehkä+viitata+myös+jonkinlaisiin+ötökänpuremiin.+Onko+teillä+kotieläimiä,+joissa+voisi+olla+kirppuja?
01.07.2017 12:17
Sano+vanhemmillesi,+että+hoitavat++hommansa.+Jos+heidän+kykynsä+ja/tai+ymmärryksensä+ei+siihen+riitä,+niin+tee+veljestäsi+lastensuojeluilmoitus.
30.06.2017 15:17
No+älä+mene+sinne.+Problem+solved.
30.06.2017 15:11
Suojaikäraja+koskee+kaikkia+seksuaalisia+tekoja,+ei+pelkästään+sukupuoliyhdyntää.
Iän+lisäksi+myöskään+osapuolten+henkisessä+ja+fyysisessä+kehityksessä+ei+saa+olla+suurta+eroa,+jotta+laissa+olevaa+teon+rikollisuuden+poistavaa+rajoitussäännöstä+voidaan+soveltaa.
Viranomaisilla+ei+ole+muuta+vaihtoehtoa+kuin+tutkia+myös+ne+18-15+-+vuotiaiden+"vanhempien+osapuolten"+tekemät+teot,+jos+tapaus+tulee+heidän+tietoonsa.
29.06.2017 21:22
Tuli+näköjään+oppitunti+siitä,+että+uuden+tabletin+autocorrect+voi+olla+tyhmä...++Ainakin+yhdistettynä+käyttäjänsä+digityhmyyteen.
29.06.2017 16:53
Ensimmäisenä+tuli+mieleen,+että+ne+-+tai+osa+niistä+-+voisivat+olla+tulehtuneita+karvatuppia.+Jos+olet+"sheivannut",+niin+se+altistaa+karvatuppien+ärtymiselle.
Peniksen+ihottumista+saat+lisää+tietoa+ainakin+tuolta:
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00518
Lisäksi+ihan+perinteiset+finnitkin+osaavat+kyllä+ilmaantua+myös+intiimi+alueelle.
Tiedän,+että+se+ei+ole+helppoa,+mutta+jos+ongelma+ei+poistu+kohtapuoleen,+etkä+löydä+varmaa+vastausta+ongelman+varattomuus+estä,+niin+mene+lääkäriin.+Jo+tuon+artikkelin+kuvat+kertoo,+että+penis+ongelmiin+kannattaa+puuttua+ajoissa.
29.06.2017 12:44
Pitäisi+rajoittaa,+koska+kehittyvä+elimistösi+ja+erityisesti+hermostosi+kehitys+-+siis+esim.+aivot+-+eivät+vielä+ole+valmiita+handlaamaan+alkoholia.
Ei+siis+pelkästään+rajoittaa,+vaan+lopettaa.
28.06.2017 00:05
Miksi+siitä+pitää+erikseen+kertoa?
28.06.2017 00:01
G-piste+on+enemmänkin+naisten+seksuaalisuuteen+liittyvä+juttu.
Miehillä+jotkut+pitävät+G-pisteenä+eturauhasta,+koska+sen+stimuloiminen+tuntuu+hyvältä,+mutta+tuon+lisäksi+voinee+sanoa,+että+mitään+tiettyä+G-pistettä+ei+miehillä+ole+vaan+se+on+yksilöllistä,+että+mistä+ne+parhaat+tuntemukset+tulee.
27.06.2017 13:18
Ei+pitäisi.+14-vuotiaalla+tytöllä+ei+pitäisi+olla+vielä+mitään+kiirettä+miksikään+seksiobjektiksi+tms.+Eihän+kaikilla+pojillakaan+kasva+edes+karvat+vielä+samassa+iässä.
Lapsella+pitää+olla+oikeus+olla+rauhassa+lapsi.+Niin+henkisesti,+kuin+fyysisestikin.
27.06.2017 00:53
Ehkä+ikäisesi+porukka+roikkuu+internetissä+ja+somessa+ja+kuvailemasi+"pelkkä"+lenkkeily+ja+koiran+ulkoiluttaminen+on+niistä+liian+tylsää,+kun+elämän+pitäisi+olla+koko+ajan+suurta+ilotulitusta+ja+äksöniä+täynnä.
26.06.2017 19:24
Hyvin+sanottu.
26.06.2017 10:46
Näin+puhuu+ihminen,+joka+on+tulossa+Vanhaksi.+:)+Siis+isolla+V:llä.
26.06.2017 10:45
*+Ole+hyvä.
:)
26.06.2017 10:39
Kiitos+tuestasi.+En+näet+yllättyisi,+vaikka+olisin+täällä+sanonut+sellaisiakin+asioita,+joista+sinä+et+erityisemmin+ole+pitänyt.
(Pakko+tunnustaa,+mutta+en+vaan+muista,+onko+joskus+riidelty+jostain+pahemminkin.+:D)
25.06.2017 22:38
Ihminen+on+tietyissä+asioissa+lähtökohtaisesti+tyhmä+ja+julma+laji+ja+tietyissä+olosuhteissa+kykenevä+äärimmäisiin+hirmutekoihin+vaikka+minkälaisten+asioiden+varjolla.+Esimerkiksi+natsien+ja+Stalinin+hirmuteot+lienevät+aika+hyvä+esimerkki+tästä.+Ei+niihin+uskontoja+tarvittu.
Jos+Stalin+ja+Hitler+olisivat+olleet+hartaita+uskovaisia,+niin+30-40+-+lukujen+tapahtumat+olisivat+saattaneet+kulkea+täysin+toisenlaista+rataa.
Vai+väitätkö+kenties,+että+ko.+herrojen+uskonnollisuus+olisi+vielä+pahentanut+tilannetta?+:D
25.06.2017 22:34
Itsehän+sinä+täällä+aloit+vääntämään+ja+kääntämään+ja+nyt+sitten+meni+herneet+nenään+niin+että+rohahti.
Sinä+et+oikeasti+tiedä+minusta+mitään+(muuta+kuin+sen,+minkä+olen+itse+avoimesti+kertonut)+ja+tuomitset+minut+pelkästään+omien+spekulointiesi+ja+ennakkoluulojesi+perusteella.+Tai+ehkä+sittenkin+siksi,+että+haluat+yrittää+vetää+huomion+pois+itse+asiasta,+eli+aloituspostauksen+paljastumisesta+fetissifeikkaamiseksi.
Se,+että+sanot+olevasi+kahden+teinin+isä+romauttaa+uskottavuutesi+vieläkin+alemmas.+Kun+kerran+syyllistät+minut+pelkästään+ikäni+(n.40)+ja+nuorten+palstalle+kirjoittamiseni+takia,+niin+syyllistätkö+myös+lastesi+harrastusten+ohjaajat+ja+opettajat+pelkästään+sen+perusteella,+että+he+ovat+valinneet+sellaisen+ammatin,+harrastuksen+tai+harrastusmuodon,+jossa+voi+olla+lasten+kanssa+tekemisissä?+Eikö+sinun+isänä+tulisi+olla+puolellani+"taistelemassa"+aloituspostaajien+kaltaisia+kirjoittelijoita+vastaan?+Sen+sijaan+sinä+menet+isänä+sanomaan,+että+sinua+eivät+aloituspostaajan+kaltaiset+feikkaajat+kiinnosta+eivätkä+harmita...+Minua+he+kuitenkin+kiinnostavat+ja+myös+harmittavat+-+vaikka+en+ole+edes+isä+-+koska+sellainen+käytös+on+yksinkertaisesti+VÄÄRIN+tällä+palstalla+käyviä+lapsia+ja+nuoria+kohtaan!
Kumpikohan+meistä+oikein+on+se+epämääräisempi:+Minä,+jolla+on+rekisteröity+nimimerkki+ja+avoin+ja+julkinen+keskusteluhistoria+vai+sinä,+joka+ilmaantuu+rekisteröitymättömänä+arvostelemaan+minua+ja+"sattumalta"+juuri+tällaiseen+fetissifeikkiketjuun?+Käyttäydyt+aivan+kuin+haluaisit+puolustaa+aloituspostaajan+kaltaisia+kirjoittelijoita.+
Ketähän+tässä+oikein+olisikaan+syytä+seurata?
25.06.2017 22:27
Ei+yhtään.+Ne+on+kaikki+tapettu+ihmisen+tyhmyyden+takia.
25.06.2017 00:19
Eivät+sinua+feikkaavat+aloittajat+tietenkään+kiinnosta,+sehän+on+selvää...+Sinua+näköjään+kiinnostavat+ainoastaan+ne+postaajat,+jotka+julkeavat+nostaa+feikkaajien+tekoset+päivänvaloon.+Tämä+on+kuitenkin+nuorten+palsta,+jossa+käy+nuoriakin+ihmisiä.+Heistä+kaikki+eivät+todellakaan+välttämättä+huomaa,+mikä+on+feikkiä+ja+mikä+ei.
Kyllä,+olen+saanut+vastaavanlaista+ja+-sävyistä+palautetta+pari+kertaa+aikaisemminkin+(enkä+pelkästään+tällä+foorumilla)+ja+yllätys+yllätys+se+palaute+(ja+ennen+kaikkea+tuo+sinunkin+harrastama+"ihmettelevä"+sävy)+on+tullut+sellaisten+keskustelujen+kohdalla,+joissa+on+jollain+tavalla+sivuttu+seksuaalisen+sisällön+"tuputtamista"+nuorten+nenän+eteen.
Ymmärsit+muuten+väärin.+Kerroin+saavani+korvausta+(siis+palkkaa)+siitä+ajasta,+jota+käytän+myös+täällä+roikkumiseen.+Se+ei+ole+sama+asia,+kun+että+saisin+palkkaa+juuri+tämän+palstan+seuraamisesta.+Siitäkin+kyllä+varmaan+esim.+joillekin+Fobille+maksetaan.+Ja+ennen+kuin+alat+vänkäämään+siitäkin+niin+sanon,+että+se+palkallinen+täällä+käyttämäni+aika+ei+ole+keneltäkään+pois.
Motiivini+täällä+roikkumiseen+on+se,+että+ehkä+edes+jollekin+saattaa+edes+joskus+olla+edes+pientä+apua+siitä,+mitä+sanon.+Suomi24+on+valtaosaltaan+melkoista+roskaa,+mutta+ehkä+täällä+voi+edes+vähän+vaikuttaa.+Siksi+käytän+S24:ssä+viettämäni+ajan+valtaosin+juuri+täällä,+enkä+esim.+Toyota-palstalla.
Minun+viestihistoriani+on+tarkoituksella+julkinen.+Minulla+ei+ole+tarvetta+salailla+sitä,+että+mitä+olen+kirjoittanut,+eikä+myöskään+sitä,+mille+keskustelualueille+olen+ne+kirjoittanut.+Kyllä,+netissä+kuka+tahansa+voi+esittää+mitä+tahansa+ja+juuri+viestihistorian+avoimuus+on+se+ainoa+keino,+jolla+voi+edes+yrittää+olla+mahdollisimman+avoin.+Seuraava+vaihtoehto+on+olla+hiljaa,+mutta+juuri+tämän+kaltaiset+keskustelut+ovat+hyviä+esimerkkejä+siitä,+että+monesti+on+parempi+olla+olematta+hiljaa.
Viittauksesi+Paavo+Lipposeen+sokean+Reetan+tapauksessa+viittaa+erittäin+vahvasti+siihen,+että+et+itsekään+ole+enää+mikään+nuori,+koska+ko.+kommenttiin+pystyminen+vaatii+huomattavasti+enemmän+elämänkokemusta,+kuin+mitä+keskiverrolla+nuortenpalstalaisella+on.+Kuinka+juuri+sinä+satuit+törmäämään+juuri+nuorten+palstalle+ja+juuri+tähän+feikkifetissikeskusteluun+minua+"ihmettelemään"?+Mikä+on+motivoinut+sinut+penkomaan+pitkät+pätkät+keskusteluhistoriaani+ja+käyttämään+aikaasi+minun+arvostelemiseeni?+Mikä+saa+teidät+"huolestuneet+ihmiset"+tulemaan+"ihmettelemään"+motiivejani+juuri+näihin+seksuaaliseen+sisältöön+liittyviin+keskusteluihin?+Sattumaltako?+Sitä+emme+koskaan+saa+tietää.+Oma+veikkaukseni+on,+että+saatoit+löytää+tänne+esim.+jonkinlaisen+naisiin+ja+kumisaappaisiin+liittyvän+googlehaun+kautta,+enkä+kyllä+usko,+että+olisit+tällöin+ollut+ostamassa+kumisaappaita+vaimollesi.
Todennäköisempi+vaihtoehto+on+kuitenkin+edelleen+se,+että+olet+joko+ketjun+aloittaja+tai+joku+muu,+jota+vaan+ottaa+päähän+se,+mitä+minä+tuolla+ketjun+alussa+sanoin.
Oli+niin+tai+näin,+niin+varmoja+vastauksia+tänne+ei+koskaan+saada+kummankaan+osalta.+Yleisö+arvioikoon+sen,+miltä+asiat+heidän+silmiinsä+näyttävät.
24.06.2017 16:08
57 / 111