Vapaa kuvaus

Järjen ääni.

Aloituksia

5

Kommenttia

2205

1. Tuossa+on+vielä+linkki+kuvaan,+jossa+on+esimerkki+niistä+tulehtuneista+karvatupista:http://www.ihotauti.net/1karvantuppic.htmKyseisellä+sivustolla+on+aikamoinen+kuvagalleria+erilaisista+ihosairauksista,+joista+omia+oireita+voi+koettaa+bongata.+On+kuitenkin+ehkä+aiheellista+varoittaa,+että+ko.+materiaali+saattaa+herättää+voimakkaitakin+ewwww-tunteita...
  2. Hyvin+sanottu.
  3. *+Ole+hyvä.:)
  4. Itsehän+sinä+täällä+aloit+vääntämään+ja+kääntämään+ja+nyt+sitten+meni+herneet+nenään+niin+että+rohahti.Sinä+et+oikeasti+tiedä+minusta+mitään+(muuta+kuin+sen,+minkä+olen+itse+avoimesti+kertonut)+ja+tuomitset+minut+pelkästään+omien+spekulointiesi+ja+ennakkoluulojesi+perusteella.+Tai+ehkä+sittenkin+siksi,+että+haluat+yrittää+vetää+huomion+pois+itse+asiasta,+eli+aloituspostauksen+paljastumisesta+fetissifeikkaamiseksi.Se,+että+sanot+olevasi+kahden+teinin+isä+romauttaa+uskottavuutesi+vieläkin+alemmas.+Kun+kerran+syyllistät+minut+pelkästään+ikäni+(n.40)+ja+nuorten+palstalle+kirjoittamiseni+takia,+niin+syyllistätkö+myös+lastesi+harrastusten+ohjaajat+ja+opettajat+pelkästään+sen+perusteella,+että+he+ovat+valinneet+sellaisen+ammatin,+harrastuksen+tai+harrastusmuodon,+jossa+voi+olla+lasten+kanssa+tekemisissä?+Eikö+sinun+isänä+tulisi+olla+puolellani+"taistelemassa"+aloituspostaajien+kaltaisia+kirjoittelijoita+vastaan?+Sen+sijaan+sinä+menet+isänä+sanomaan,+että+sinua+eivät+aloituspostaajan+kaltaiset+feikkaajat+kiinnosta+eivätkä+harmita...+Minua+he+kuitenkin+kiinnostavat+ja+myös+harmittavat+-+vaikka+en+ole+edes+isä+-+koska+sellainen+käytös+on+yksinkertaisesti+VÄÄRIN+tällä+palstalla+käyviä+lapsia+ja+nuoria+kohtaan!Kumpikohan+meistä+oikein+on+se+epämääräisempi:+Minä,+jolla+on+rekisteröity+nimimerkki+ja+avoin+ja+julkinen+keskusteluhistoria+vai+sinä,+joka+ilmaantuu+rekisteröitymättömänä+arvostelemaan+minua+ja+"sattumalta"+juuri+tällaiseen+fetissifeikkiketjuun?+Käyttäydyt+aivan+kuin+haluaisit+puolustaa+aloituspostaajan+kaltaisia+kirjoittelijoita.+Ketähän+tässä+oikein+olisikaan+syytä+seurata?
  5. Eivät+sinua+feikkaavat+aloittajat+tietenkään+kiinnosta,+sehän+on+selvää...+Sinua+näköjään+kiinnostavat+ainoastaan+ne+postaajat,+jotka+julkeavat+nostaa+feikkaajien+tekoset+päivänvaloon.+Tämä+on+kuitenkin+nuorten+palsta,+jossa+käy+nuoriakin+ihmisiä.+Heistä+kaikki+eivät+todellakaan+välttämättä+huomaa,+mikä+on+feikkiä+ja+mikä+ei.Kyllä,+olen+saanut+vastaavanlaista+ja+-sävyistä+palautetta+pari+kertaa+aikaisemminkin+(enkä+pelkästään+tällä+foorumilla)+ja+yllätys+yllätys+se+palaute+(ja+ennen+kaikkea+tuo+sinunkin+harrastama+"ihmettelevä"+sävy)+on+tullut+sellaisten+keskustelujen+kohdalla,+joissa+on+jollain+tavalla+sivuttu+seksuaalisen+sisällön+"tuputtamista"+nuorten+nenän+eteen.Ymmärsit+muuten+väärin.+Kerroin+saavani+korvausta+(siis+palkkaa)+siitä+ajasta,+jota+käytän+myös+täällä+roikkumiseen.+Se+ei+ole+sama+asia,+kun+että+saisin+palkkaa+juuri+tämän+palstan+seuraamisesta.+Siitäkin+kyllä+varmaan+esim.+joillekin+Fobille+maksetaan.+Ja+ennen+kuin+alat+vänkäämään+siitäkin+niin+sanon,+että+se+palkallinen+täällä+käyttämäni+aika+ei+ole+keneltäkään+pois.Motiivini+täällä+roikkumiseen+on+se,+että+ehkä+edes+jollekin+saattaa+edes+joskus+olla+edes+pientä+apua+siitä,+mitä+sanon.+Suomi24+on+valtaosaltaan+melkoista+roskaa,+mutta+ehkä+täällä+voi+edes+vähän+vaikuttaa.+Siksi+käytän+S24:ssä+viettämäni+ajan+valtaosin+juuri+täällä,+enkä+esim.+Toyota-palstalla.Minun+viestihistoriani+on+tarkoituksella+julkinen.+Minulla+ei+ole+tarvetta+salailla+sitä,+että+mitä+olen+kirjoittanut,+eikä+myöskään+sitä,+mille+keskustelualueille+olen+ne+kirjoittanut.+Kyllä,+netissä+kuka+tahansa+voi+esittää+mitä+tahansa+ja+juuri+viestihistorian+avoimuus+on+se+ainoa+keino,+jolla+voi+edes+yrittää+olla+mahdollisimman+avoin.+Seuraava+vaihtoehto+on+olla+hiljaa,+mutta+juuri+tämän+kaltaiset+keskustelut+ovat+hyviä+esimerkkejä+siitä,+että+monesti+on+parempi+olla+olematta+hiljaa.Viittauksesi+Paavo+Lipposeen+sokean+Reetan+tapauksessa+viittaa+erittäin+vahvasti+siihen,+että+et+itsekään+ole+enää+mikään+nuori,+koska+ko.+kommenttiin+pystyminen+vaatii+huomattavasti+enemmän+elämänkokemusta,+kuin+mitä+keskiverrolla+nuortenpalstalaisella+on.+Kuinka+juuri+sinä+satuit+törmäämään+juuri+nuorten+palstalle+ja+juuri+tähän+feikkifetissikeskusteluun+minua+"ihmettelemään"?+Mikä+on+motivoinut+sinut+penkomaan+pitkät+pätkät+keskusteluhistoriaani+ja+käyttämään+aikaasi+minun+arvostelemiseeni?+Mikä+saa+teidät+"huolestuneet+ihmiset"+tulemaan+"ihmettelemään"+motiivejani+juuri+näihin+seksuaaliseen+sisältöön+liittyviin+keskusteluihin?+Sattumaltako?+Sitä+emme+koskaan+saa+tietää.+Oma+veikkaukseni+on,+että+saatoit+löytää+tänne+esim.+jonkinlaisen+naisiin+ja+kumisaappaisiin+liittyvän+googlehaun+kautta,+enkä+kyllä+usko,+että+olisit+tällöin+ollut+ostamassa+kumisaappaita+vaimollesi.Todennäköisempi+vaihtoehto+on+kuitenkin+edelleen+se,+että+olet+joko+ketjun+aloittaja+tai+joku+muu,+jota+vaan+ottaa+päähän+se,+mitä+minä+tuolla+ketjun+alussa+sanoin.Oli+niin+tai+näin,+niin+varmoja+vastauksia+tänne+ei+koskaan+saada+kummankaan+osalta.+Yleisö+arvioikoon+sen,+miltä+asiat+heidän+silmiinsä+näyttävät.