Miks nuoren on niin vaikee löytää seuraa mistään

13vpoikaEspoost

Mietin vaan et miks on niin vaikeeta löytää seuraa tälläselle 13v:lle pojalle ja niinku ylipäätänsä lenkkiseuraa koiranulkoilutusta,,, oon 170cm ja vaaleet hiukset Espoosta urheilullinen ja mukavaa seuraa kaikille.

13

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "vaikea" on suhteellisen käsite.

Jos vaikka olet saatanan laiska etkä jaksa tehdä mitään asian eteen.. se on silloin omaa tyhmyyttäsi. Internetissä asiasta valittaminenkaan ei myöskään esitä kovin suurta kiinnostusta asiasta.

• d1234d1234

yuggis_ olipa järkevä kommentti. enemmän syynä selittäisin seuran polarisoitumista suosittujen tyyppien keskuuteen ja huomion siirtyminen mamuihin jolloin moni jää yksin

• d1234d1234 kirjoitti:

yuggis_ olipa järkevä kommentti. enemmän syynä selittäisin seuran polarisoitumista suosittujen tyyppien keskuuteen ja huomion siirtyminen mamuihin jolloin moni jää yksin

Se, että lisään kommenttiin sanan "polarisoituminen" ei tee siitä yhtään sen hienomman kuuloista.

• Juueimulmuut

Tekeehän se

• 13vpoikaEspoost

Minullapa onkin vanha polaroidkamera eli olen viisaampi kun te yhteensä. Sitä seuraa silti...

• Ehkä ikäisesi porukka roikkuu internetissä ja somessa ja kuvailemasi "pelkkä" lenkkeily ja koiran ulkoiluttaminen on niistä liian tylsää, kun elämän pitäisi olla koko ajan suurta ilotulitusta ja äksöniä täynnä.

• Voisin

Muuten mä ainaki tulisin mut Espoo on aika kaukana...... oon siis 13v tyttö

• 13vpoikaEspoost

Joko sulla kasvaa karvat? Voin tulla hakee.

• Liiankaukana

Voisin, mutta asun liian kaukana ja oon 13v tyttö...

• 13poikaOulust

Mistäs päin oot?

• Liiankaukana
        13poikaOulust kirjoitti:

Mistäs päin oot?

Keski-suomesta, vähän myöhässä tää vastaus. :D

• Vinkkaaja

No pistä rohkeasti viestiä jollekulla vaikkapa luokkalaiselle 😉 Kyllä sitä lenkkiseuraa löytyy!

• 7135

Tulis varmaa turpaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1392
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      903
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      862
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      781
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      657
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      321
      616
    8. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      605
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      599
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      584
    Aihe