Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Oldie
profiilit
Oldie
Oldie
Vapaa kuvaus
Järjen ääni.
Aloituksia
5
Kommenttia
2205
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kun+sieltä+kaidalta+polulta+kerran+lipsahtaa,+niin+takaisin+kipuaminen+ja+luottamuksen+palauttamimen+voi+olla+äärimmäisen+vaikeaa.
Keskity+nyt+saamaan+oma+elämäsi+kuntoon.+Ilman+sitä+parisuhteellanne+on+erittäin+huonot+mahdollisuudet+pitkäaikaiseen+menestykseen.
Analysoi+tekemiäsi+virheitä,+opi+niistä+ja+korjaa+käytöstäsi+sen+mukaan.+Tämä+on+erittäin+tärkeää+teidän+molempien+kannnalta,+joten+älä+vähättele+sitä.
Kun+sinua+kerran+pidetään+tunteettomana",+"kylmänä"+ja+"väliinpitämättömänä"+ihmisenä,+niin+voisit+koettaa+aloittaa+muutoksen+vaikka+sillä,+että+näytät+tuon+kirjoittamasi+aloituspostauksen+sinua+halveeraaville+ihmisille.+Aloita+vaikka+siitä+perhetyöntekijästä.+Näytä+hänelle+tämä+ketju+ja+sano,+että+tekemistäsi+virheistä+huolimatta+olet+myös+tällainen+ihminen.
Niin,+ihminen+tekee+joskus+virheitä,+paljonkin.+Omia+virheitään+ei+saa+tekemättömiksi,+mutta+niitä+voi+pyytää+anteeksi.+Ja+joskus+pitää+myös+hyväksyä+se,+että+vika+on+ollut+ihan+omassa+itsesä.
Onnea+matkaan+kohti+parempaa+elämää!
23.06.2017 22:37
Otin+pariin+otteeseen+esille+keskustelun+aloituspostauksen+hyvin+ilmeisen+fetissikytköksen+ja+sen+jälkeen+sinä+ja+joku+toinenkin+(tai+ehkäpä+silloinkin+sinä)+ovat+yrittäneet+mustamaalata+minua.+Ei+tuossa+ole+mitään+päälaelleen+käännettävää.+Jopa+keskinkertaisella+päättelykyvyllä+varustettu+henkilö+pystyy+näkemään+sen,+kenen+karvat+tässä+ensin+pystyyn+nousivat:+Se+olit+sinä,+jota+alkoi+ottaa+päähän+se,+että+pilasin+jälleen+yhden+fetissifeikkauskeskustelun.
Mitäpä+muutakaan+sinä+koetit+vihjailevalla+puhetavallasi+saada+ihmiset+ajattelemaan,+kuin+iäkästä+kyseenalaisin+motiivein+nuorten+"lähellä"+hengailevaa+niljakasta+papparaista.+Ei+sanaa+pedofiili+tarvitse+sanoa+ääneen,+sen+voi+istuttaa+ihmisten+mieleen+juuri+tuollaisella+käyttämälläsi+sanataituroinnilla.
"Sinä+sen+sanoit,+en+minä"+-+toteamuksesi+ja+viittauksesi+besserwisserismiini+ovat+nekin+erittäin+klassinen+jatkumo+siihen,+mitä+ensimmäisessä+mustamaalausviestissäsi+sanoit.
Sinun+ei+ollutkaan+tarkoitus+välittää+siitä,+että+saan+täällä+käytetystä+ajasta+rahallista+korvausta.+Unohdin+selventää,+että+sen+vuoksi+kirjoitan+joskus+palstalle+vanhalle+miehelle+sopimattomiin+kellonaikoihin+ja+joskus+useinkin.+Se+selittää+sitäkin,+että+roikun+täällä+juhannuksenakin,+tällaisena+juhlapyhänä+kun+meille+töissä+olijoille+maksetaan+normaalia+viikonloppuakin+paremmin.+:)
Väännetään+nyt+tähän+loppuun+vielä+kerran+rautalangasta+se+syy,+joka+veti+sinut+mukaan+tähän+keskusteluun:+Minä+nostin+kissan+pöydälle+paljastamalla+jälleen+yhden+feikkaavan+piilofettarin+ja+se+ottaa+sinua+päähän.+Sokea+Reettakin+pystyy+näkemään+tuon.
Jokainen+lukija+voi+omasaa+mielessään+miettiä,+että+miksi+em.+asia+ottaa+sinua+päähän.+Tuskin+kovin+moni+kuitenkaan+uskoo,+että+keskusteluun+liittymisesi+motiivi+olisi+kaltaisteni+saivartelijoiden+kanssa+keskustelemisesta+saamasi+nautinto.
23.06.2017 22:01
Mielenkiintoista,+että+alat+heittelemään+epämääräisiä+vihjauksia+ja+"pohdintoja"+iästäni+ja+motiiveistani+täällä+nuorten+palstalla+heti+sen+jälkeen,+kun+olen+nostanut+pöydälle+jälleen+yhden+ilmeisen+fetissijutuilla+feikkaajan...+
Loppuun+vielä+vihjaukset+syrjäytyneestä+elämäntilanteestani,+"ystävällismieliset+neuvot"+hankkia+elämä+sekä+kaikesta+huolimatta+toivotetut+hyvät+juhannukset...+Ah,+miten+klassista!+Ei+kai+vaan+ihan+pedofiilikortin+reuna+pilkota+rintataskustasi...?
Kaiken+kaikkiaan+vastauksesi+on+suunnilleen+oppikirjatason+esimerkki+viestistä,+jolla+pyritään+epämääräisin+vihjauksin+murentamaan+toisen+keskustelijan+uskottavuutta+turvautumalla+verhottuun+mustamaalaamiseen+ja+piilovittuiluun+ja+tähän+tunnetusti+turvaudutaan+silloin,+kun+keskustelun+asiasisältö+ei+jostain+syystä+miellytä.
Mikähän+se+sinun+motiivisi+minun+sormella+osoittelemiseeni+on?+Ovatko+laukaukset+alkaneet+osua+liikaa+maaliinsa+ja+on+tullut+tarve+yrittää+levittää+savuverhoa+todellisen+kohteen+häivyttämiseksi?+Et+suinkaan+olisi+ensimmäinen,+joka+on+tuohon+turvautunut.
Viihdyn+muuten+täällä+nuorten+palstalla+mm.+siksi,+että+saan+nostaa+erilaisia+"piilotettuja+agendoja"+ajavia+postauksia+päivänvaloon.+Huoltasi+elämäni+sisällöstä+hälventänee+se,+että+saan+jopa+rahallista+korvausta+täällä+roikkumiseen+käyttämästäni+ajasta.+Minulle+on+myös+täysin+yhdentekevää,+mitä+sinä+asiasta+ajattelet.
23.06.2017 08:05
Aika+tyypillinen+ghetossa+muiden+siivellä+eläjän+vastaus.
21.06.2017 22:57
"lapset+ovat+ruvenneet+kasvamaan+ja+päättämään+omista+asioista+eivätkä+he+enään+alistu+käskyilleni"
5v+ja+9v....
Haistan+trollinhajua+ilmassa+tai+sitten+jollain+on+vanhemmuus+pahasti+hukassa.
Ei+järjestetty+organisoitu+harrastus+ole+mikään+välttämättömyys.+Esim.+ulkoilla+voi+ihan+ilman+harrastuksia,+samoin+viettää+perheaikaa.
21.06.2017 18:43
Kasva+aikuiseksi.
21.06.2017 13:19
Mirka:+Jos+keskustelija+perustelee+jotain+väitettä+tutkimuksella,+niin+kyllä+se+on+juuri+tämä+sama+keskustelija,+jonka+tulee+myös+pystyä+se+tutkimus+esittämään,+ei+se+ole+kanssakeskustelijoiden+homma+alkaa+sitä+googlettelemaan.
Tämä+on+nyt+viimeinen+antini+tähän+"keskusteluun"+...+Eiköhän+tuossa+ole+jo+todistettu,+että+millainen+vaikutus+sairaalloisella+uskonnonvastaisuudella+voi+mielenterveyteen+olla+(enkä+viittaa+nyt+Mirkaan,+enkä+jukkikseenkaan).
21.06.2017 13:13
No+nyt+tajusin.
Itse+en+kuitenkaan+pidä+noita+kahta+sananlaskua+kovin+paljoa+toisiaan+"vastustavina".+Älähtäminen+kalikan+kalahtaessa+on+ennemminkin+osui+ja+upposi+-+tilanne,+eikä+pelkkä+"tavallinen+vastaus."
Hankala+selittää+tuota+nyanssieroa,+jota+tarkoitan,+mutta+yritin+parhaani+ja+offtopicciahan+tämä+on+muutenkin.+:D
20.06.2017 20:25
Missasin+pointtisi.
Olisiko+minun+kenties+pitänyt+vaieta+ja+samalla+myöntyä+johonkin?+:)
20.06.2017 19:34
Aijaii,+kun+se+älähti,+johon+kalikka+kalahti!+😂😂😂
En+ole+koskaan+salaillut+olevani+kypsässä+iässä,+mutta+"juuliaksi"+en+ole+koskaan+tekeytynyt.
Ei+fetisseissä+eikä+fetisisteissä+(noinko+se+kirjoitetaan?)+mitään+vikaa+ole,+mutta+niitä+koskevia+juttuja+vonkaavat+ihmiset+voisivat+silti+päivystää+tuolla+leikit+ja+fetissit+-+palstalla!+Tuollainen+aloituspostauksen+tyylinen+feikkaaminen+on+typerää.
20.06.2017 18:32
No+mieti+nyt+edes+sitä+avun+hakemista.+Siis+ihan+tavallista+lääkärikäyntiä+näin+alkuun.
Masennukseen+on+olemassa+lääkkeitä.+Ne+eivät+tuo+satavarmaa+apua,+mutta+toisaalta+ne+saattavat+kääntää+elämäsi+suunnan.
Eläkä+jää+yksin+ongelminesi.+"Anniinaa"+ei+nyt+voida+laskea,+koska+hän+ei+ole+luonasi,+eikä+voi+esim.+raahata+sinua+ulos+huoneestasi.
Kiva,+jos+sait+edes+jotain+apua.+Auttaisin+kyllä+enemmänkin,+jos+osaisin.+Usko+nyt+kuitenkin+tämä:+mitään+parannusta+ei+tapahdu,+ellet+itse+jollain+tavalla+saa+terästäydyttyä+ja+tehtyä+tilanteelle+jotain.+Joten+tee+kaikkesi+ja+parhaasi.+Ota+energia+vaikka+vihasta+minunlaisiani+tylyjä+aikuisia+kohtaan.+:)
20.06.2017 18:17
Jos+annetut+neuvot+pahentavat+fiiliksiäsi,+niin+siinä+on+kahta+enemmän+syytä+mennä+"itkemään"+ammattiauttajan+luokse.+Ei+sitä+kuitenkaan+tarvitse+pitää+minään+itkemisenä.+Ei+niille+ihmisille+turhasta+makseta.+Tunnen+henkilökohtaisesti+ihmisiä,+joille+esim.+psykoterapiasta+on+ollut+apua.
Tapanani+ei+ole+"sokerikuorruttaa"+asioita.+Jos+voisin+väittää+sanomisiani+totuudeksi,+niin+voisin+myös+lainata+tätä+kulunutta+sanontaa:+totuus+satuttaa.+Ei+puheeni+kuitenkaan+ole+mitään+absoluuttista+totuutta,+mutta+olen+kuitenkin+aika+paljon+erilaista++elämää+nähnyt+ihminen++-+mutta+joo,+varsinkaan+monen+nuoren+mielestä+en+siltikään+"tajuu+mistään+mitään".
Jos+et+itse+pidä+tilannettasi+-+etkä+itseäsi+-+avun+hakemisen+arvoisena,+niin+keinot+ovat+aika+vähissä.+Jos+yksi+ihminen+ja+ikävä+häneen+saa+elämäsi+noin+alamaihin,+niin+sinun+tulisi+löytää+elämääsi+muutakin+sisältöä,+kuin+hänet.+Mitä+tahansa,+joka+veisi+ajatukset+välillä+jonnekin+muualle.+Uusi+harrastus+ehkä.+Muitakin+ihmisiä.
Voisit+myös+soittaa+MLL:n+Lasten+ja+nuorten+puhelimeen+tai+vaikka+Poikien+Puhelimeen.+Se+olisi+edes+jonkinlainen+alku+ja+silloin+voisi+oikeasti+PUHUA+jollekin+ongelmistaan.
Tai+sitten+voit+vaan+hyväksyä+tilanteesi+ja+purra+hammasta,+koska+eihän+tilanteesi+toisen+viestisi+mukaan+ole+kuitenkaan+kovin+paha...
Minä+en+tässä+vittuile+työkseni+sinulle,+vaikka+se+siltä+varmaan+tuntuukin.+Minulla+vaan+ei+ole+tämän+parempia+neuvoja,+enkä+oikein+usko,+että+niitä+on+kenelläkään+muullakaan+nettipalstalaisella.
On+itsestäsi+kiinni,+haluatko+pyöriä+surkeudessasi+vai+edes+yrittää+oikeasti+tehdä+ITSESI+hyväksi+jotain.+Nyt+siis+toimeksi!+Onnea+ja+voimia+yritykseen.
20.06.2017 15:45
Olet+Mirka+oikeassa,+lapsilla+ei+ole+täydellistä+uskonnonvapautta.+Ei+heillä+kuitenkaan++ole+montaa+muutakaan+"täydellistä+vapautta",+koska+he+ovat+vielä+-+aivan+oikein+-+lapsia.
On+yleisesti+hyväksytty+linjaus,+että+vanhemmilla+on+valta+kasvattaa+jälkikasvuaan+haluamallaan+(laillisella)+tavalla.+Vanhemmat+siis+päättävät+sen,+liitetäänkö+lapsi+kirkkoon+jne.+Samoin+vanhemmat+päättävät+esim.+sen,+syökö+hän+muun+perheen+tavoin+vegaaniruokaa+kotona+ja+välittävät+muutoinkin+aatteensa+jälkikasvulleen.+Pitäisikö+siis+vaikkapa+vasemmistolaisten+arvojen+välittäminen+kieltää,+koska+moni+ei+heidänkään+politiikastaan+pidä?
Koko+lapsuus+ja+kasvatus+yleensäkin+on+tietyllä+tavalla+aivopesua.+Näkee+selvästi,+että+sinutkin+Mirka+on+aivopesty+oman+aatteesi+kannattajaksi.+Etkä+sinäkään+juuri+ole+tutkimuslähteitäsi+ilmoitellut.
Vaikka+lapsi+ja+nuori+"aivopestäisiin"+vaikkapa+uskovaiseksi+kristityksi,+niin+mitä+ihmeen+haittaa+tästä+olisi+tälle+yksilölle,+jos+jän+itse+on+tilanteeseen+tyytyväinen?+Kirkollisverona+maksettavat+"kymmenyksetkin"+osallistuvat+tämän+maallisenkin+yhteiskunnan+pyörittämiseen.
Niin,+minähän+en+kuulu+kirkkoon,+enkä+muutoinkaan+usko+jumalaan,+vaikka+olenkin+kaiken+sen+aivopesun+käynyt+läpi.
20.06.2017 13:28
"oon+helvetin+(anteeksi+kielenkäyttö)+yksinäinen+ja+syrjäytyny+ihminen"
"Haluisin+vaa+juoda+viinaa+ja+viillel+ku+elämä+nii+perseestä"
"Oon+itekki+hirvee+masentunu+(tai+siis+entist+enemmä,+koko+yläasteen+ajan+oli+jonkunlainen+masennus+josta+muut+ei+oo+tietoisii)+ku+tuntuu+et+koko+maailma+mua+vastaan."
Oh+really...+Ai+et+oo+masentunu...?+Ehkä+sitten+pitäisi+miettiä+tarkemmin,+mitä+kirjoittaa.
Kuuntele+Animehomoa.+Epäilen+täysin+samaa+näiden+"se+on+ihan+paskaa"+-+kuulopuheiden+osalta.+Moni+ihminen+tuntuu+kuvittelevan,+että+hänen+ongelmiinsa+on+joku+hokkuspokkus-ratkaisu+ja+se+tulee+sitten+järkyttävänä+yllätyksenä,+että+asioille+pitäisi+itsekin+tehdä+jotain+ja+niitä+ammattilaisen+antamia+ihan+paskoja+neuvoja+pitäisi+ihan+oikeasti+kuunnellakin.
Kuten+jo+sanoin:+tilanteen+paraneminen+on+ensisijassa+omasta+halusta+kiinni.+Kukaan+ei+pysty+vääntämään+elämääsi+kohdalleen+puolestasi,+jos+itse+kieltäydyt+edes+hakemasta+apua.
Tottahan+me+voidaan+kuitata+tämä+koko+juttu+pelkällä+murrosiän+mielialavaihtelulla+ja+ihastumisella,+mutta+luultavasti+se+saa+sinut+ajattelemaan,+etten+ottaisi+sinua+vakavasti.+Jos+kuitenkin+haluat+ottaa+nuo+ensimmäisestä+viestistäsi+lainaamani+sanasi+takaisin+ja+pysyä+edelleen+väitteessäsi,+että+et+ole+kovin+masentunut,+niin+silloin+todellakin+vaikutat+juuri+murrosiän+kynsissä+taistelevalta+teiniltä,+joka+ei+itsekään+oikein+tiedä,+että+missä+mennään.
Tuollainen+"täydellinen+rakastuminen"+ei+ole+mitenkään+ennenkuulumatonta.+Ei+kuitenkaan+ole+mikään+kovin+hyvä+merkki,+jos+elämäsi+pyörii+pelkästään+yhden+ihmisen+varassa.
Koko+maailma+ei+todellakaan+ole+sinua+vastaan+-+paitsi+silloin,+jos+sinä+itse+haluat+tehdä+siitä+vihollisesi.
20.06.2017 13:00
Ehkä+kehityksesi+on+vaan+vähän+myöhässä.
Oletko+kysynyt+äidiltäsi+hänen+kehittymisaikataulustaan?+Sekin+on+monesti+perinnöllistä.
Ei+14-vuotiaan+tarvitse+olla+vielä+mikään+povipommi.+Kyllä+sinä+ehdit+kuolaavien+poikien+-+ja+miestenkin+-+katseiden+kohteeksi+vähemmälläkin+kiireellä...
19.06.2017 22:56
Mikä+ihmeen+syy+siihen+voi+olla,+että+ennen+lääkärikäyntiä+pitäisi+alkuun+kokeilla+vaippoja???+Ja+vieläpä+vauvojen+vaippoja,+13-vuotiaalla+pojalla?
...+ehkäpä+kenties+jonkinlainen+vaippa-+tai+alistusfetissi...?
19.06.2017 22:52
Olen+oikeasti+pahoillani,+että+joudun+sanomaan+tämän:+Se,+että+kaksi+henkisesti+palasina+olevaa+masentunutta+ihmistä+alkaa+parisuhteeseen,+lupaa+harvoin+mitään+hyvää+lopputulosta.
Olen+myös+pahoillani,+että+joudun+sanomaan+tämänkin:+On+jokseenkin+järjetöntä,+että+joku+voi+mennä+noin+palasiksi+ja+joutua+ikävän+valtaan+sellaisen+henkilön+takia,+jota+ei+ole+koskaan+edes+tavannut.+(?)
Te+kaksi+olette+kaiken+lisäksi+vielä+lapsia.+On+ihan+oikeasti+vielä+aivan+liian+aikaista+ajatella+mitään+"oikeita"+parisuhdekuvioita.+Tämä+korostuu+vielä+lisää+siksi,+koska+henkinen+kuntonne+on+mitä+on.
Teidän+molempien+kannalta+olisi+kaikkein+parasta,+jos+pysytte+hyvinä+ystävinä,+jolloin+voitte+tukea+toisianne+parhaiten.++Ei+parisuhdekumppanin+homma+ole+olla+toisen+terapialelu+tai+psykoterapeutti+tms.+Teidän+iässä+parisuhteet+päättyvät+ennemmin+tai+myöhemmin,+mutta+ystävyys+voi+kestää+vuosikausia.
Älä+yritä+huijata+itseäsi+tai+meitä+muita+sillä,+että+"mitään+ei+tapahtunut",+kerran+KIINNI+JÄÄTYÄSI+palautit+VARASTAMASI+tavarat+takaisin.+Hyväksy+vastuusi+ja+opi+virheistäsi.+Kukaan+muukaan+kun+ei+voi+korjata+töppäilyjäsi+puolestasi.
Oletko+hakenut+masennukseesi+ja+muihin+ongelmiisi+oikeaa+ammattiapua?+Jonkinlaisesta+asiansa+osaavasta+nuorten+tukihenkilöstä+voisi+olla+myös+apua.
Sinusta+ehkä+tuntuu+siltä,+että+minäkin+olen+sinua+vastaan.+Se+ei+kuitenkaan+pidä+paikkaansa.+Tilanteeseesi+vain+ei+oikein+ole+mitään+miellyttävänsävyisiä+neuvoja.
Joskus+maailma+tuntuu+olevan+ihmistä+vastaan+myös+siksi,+että+ihmisen+oma+käytös+on+sellaista,+jolla+ei+tahdo+tulla+maailmassa+toimeen.+Asiat+kuitenkin+selviävät+puhumalla,+kunhan+oikeasti+ottaa+onkeensa+ammattilaisten+antamista+neuvoista.+Ja+minä+en+siis+ole+ammattilainen.
19.06.2017 22:26
Niin,+jäi+sanomatta:+.
Mirka,+sinusta+ei+pidetä+senkään+takia,+että+saat+aloituksillasi+myös+tuon+merkkimäärät+täyteen+spämmiä+oksentavan+mielipuolen+heräämään.
19.06.2017 21:55
Oletko+tyytyväinen+omaan+kehoosi+ja+kehitykseesi+ylipäätään?
Haluaisitko+muuttaa+itsessäsi+jotain?
Ja+vielä+bonuskysymyksenä:+Kuinka+kauan+luulet+nimimerkkisi+pysyvän+aktiivisena+täällä?+:)
19.06.2017 12:47
Mirka:+olet+tyypillinen+"vapaa-ajattelija",+jolle+uskonnonvastaisuus+on+muodostunut+tavallaan+omaksi+uskonnoksi.
Näkökulmasi+on+yksipuolinen+ja+keskityt+siihen,+että+uskontojen+vuoksi+on+tehty+paljon+pahaa+(mikä+on+kyllä+totta,+mutta+maailmassa+ei+ole+montaa+asiaa,+jota+ei+joskus+olisi+käytetty+keppihevosena+pahanteossa),+mutta+sivuutat+täysin+sen,+että+monille+ihmisille+uskonto+on+myös+antanut+toivoa+ja+positiivista+sisältöä+elämään.
Maailmassa+on+paljon+asioita,+joita+ei+pysty+ns.+järjellä+selittämään.+Uskonnot+ja+ehkä+jopa+"kirkot"+ovat+yksi+niistä+asioista.+Se+asia+on+vaan+hyväksyttävä.+Ihmisillä+on+ollut+kautta+aikojen+yleinen+tarve+uskoa+johonkin,+eikö+tämä+asia+ole+vieläkään+kovin+paljoa+muuttunut,+eikä+sinun+ärsyttävä+jankuttamisesi+tule+sitä+muuttamaan.
Aliarvioit+myös+nuoria,+sillä+kenestäkään+ei+tehdä+"uskovaista"+rippileirillä.
19.06.2017 12:29
58 / 111