oon 14v poika kysykää mult mitä vaa ni vastaan parhaani mukaan
kysykää multa mitä vaa
22
1022
Vastaukset
- Plöäh
Millon viimeks kusit housuus?
- O3poika
Varmaankin vauvana
Oletko tyytyväinen omaan kehoosi ja kehitykseesi ylipäätään?
Haluaisitko muuttaa itsessäsi jotain?
Ja vielä bonuskysymyksenä: Kuinka kauan luulet nimimerkkisi pysyvän aktiivisena täällä? :)- O3poika
En kosk oon aikas läski/lihava
Muna kokoo isommaks ehkä
Emt
- skaterdude
Urheiluun liittyviä harrastuksia kesälomalla? Tykkäätkö mahdollisimman lämpimästä auringon paisteesta?
- O3poika
En harrasta mitää
Juu paitsi että rannala ei tuu palajoo käytty
- Sjjssbsb
Millaisista tytöistä tykkäät?
- O3poika
Sellasist joilla on isot hinkit, persettäki o kiva puristel
- 12seksikästyttö
Mikä on sun Insta:)
- Delicc
Mikä on sun? :p
- Fmlforever
Mitä teen ku yks jätkä tykkää musta mut en oo mitenkään kiinnostunu siit. Oon siis 13 ja se 14, se kokoaja laittaa viestii ja on jopa pyytäny ulos ja juttelee muille ihmisille siit et saisko se ikin mua. Miten voin ilmassa etten tykkää siitä? (Vastasin siihen "treffipyyntöön" siis sori mut ei)
- Lonelyy
Kuka tahansa voi vastaa..
- O3poika
Sun pitäis vaa lähettää sille sellane viesti mis sanot et "en halus pahottaa sun mieltä mut en oikee oo kiinnostunu susta"
- Fmlforever
Mä kirjotin about tollasen viestin viime vuoden puolella, vielki laittelee viestei ja jos ignooraan se laittaa tuplasti..
- Raphemuli
Oon 13v boy 180 pitkä
- 12vuotiaspoika
Onko normaalia että tulee mällit housuu kesken koulu päivän ja välil myös kotona
- Aäsödldkfjgh
En tiedä onko normaalia uskoisin kuitenkin niin
mutta ylempi on trolli todennäköisesti
- 13ww
Miltä tuntuu stondis ja laukeeminen oon aina halunnu tietää mut oon tyttö eikä viitti kysyy keltää
- keskustelunalottaja
mahdotonta selittää.. jos alan runkkaamaan ja lopetan, tuntuu epämukavalta ja vähä niinku paineen tunne peniksessä. sitte ku jatkaa ni se tuntuu taas kivalta
- keskustelunalottaja
nyt on ilmeisesti ollu jollain trollaajalla hauskaa, oon nimittäin keskustelun alottaja enkä oo vielä vastannu kenenkään kysymykseen
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä2702115Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha2511485- 411239
- 571144
Millaista on elää masentuneen rinnalla? Annen pikkuveli teki itsemurhan: "Viimeisenä päivänä..."
Anne kertoo koulukiusatusta ja lopulta itsemurhan tehneestä pikkuveljestään Akuutti: Masentuneen rinnalla -ohjelmassa.6887Se tuntuu niin väärältä
Mutta kaipaan sinua, mies. Eli tarvitsen sua. Olisit järkyttynyt, jos tietäisit, että ajattelen sinua joka päivä.32860Ohhoh! Maajussi-Pekka avautuu fyysisestä läheisyydestä Reetta-morsion kanssa: "Ja sitten..."
Oi, onnea matkaan Pekka ja Reetta! Maajussi-Pekka teki lopullisen valintansa ja hänelle sopiva morsio on punatukkainen R6815- 43796
etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!47670Kuljen usein mielessäni niissä maisemissa
missä sinä nainen asut, ja usein on vahva tunne, että kuulut minulle. Tunnut tosi läheiseltä ja tutulta, juuri oikealta.28662