kysykää multa mitä vaa

03poika

oon 14v poika kysykää mult mitä vaa ni vastaan parhaani mukaan

22

1022

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Plöäh

Millon viimeks kusit housuus?

• O3poika

Varmaankin vauvana

• Oletko tyytyväinen omaan kehoosi ja kehitykseesi ylipäätään?

Haluaisitko muuttaa itsessäsi jotain?

Ja vielä bonuskysymyksenä: Kuinka kauan luulet nimimerkkisi pysyvän aktiivisena täällä? :)

• O3poika

En kosk oon aikas läski/lihava
        Muna kokoo isommaks ehkä
        Emt

• skaterdude

Urheiluun liittyviä harrastuksia kesälomalla? Tykkäätkö mahdollisimman lämpimästä auringon paisteesta?

• O3poika

En harrasta mitää
        Juu paitsi että rannala ei tuu palajoo käytty

• Sjjssbsb

Millaisista tytöistä tykkäät?

• O3poika

Sellasist joilla on isot hinkit, persettäki o kiva puristel

• 12seksikästyttö

Mikä on sun Insta:)

• Delicc

Mikä on sun? :p

• Fmlforever

Mitä teen ku yks jätkä tykkää musta mut en oo mitenkään kiinnostunu siit. Oon siis 13 ja se 14, se kokoaja laittaa viestii ja on jopa pyytäny ulos ja juttelee muille ihmisille siit et saisko se ikin mua. Miten voin ilmassa etten tykkää siitä? (Vastasin siihen "treffipyyntöön" siis sori mut ei)

• Lonelyy

Kuka tahansa voi vastaa..

• O3poika

Sun pitäis vaa lähettää sille sellane viesti mis sanot et "en halus pahottaa sun mieltä mut en oikee oo kiinnostunu susta"

• Fmlforever

Mä kirjotin about tollasen viestin viime vuoden puolella, vielki laittelee viestei ja jos ignooraan se laittaa tuplasti..

• Raphemuli

Oon 13v boy 180 pitkä

• 12vuotiaspoika

Onko normaalia että tulee mällit housuu kesken koulu päivän ja välil myös kotona

• Ei ole. Kivessyövän oireita kannattaa sanoo äidille

• Aäsödldkfjgh

En tiedä onko normaalia uskoisin kuitenkin niin

mutta ylempi on trolli todennäköisesti

• 13ww

Miltä tuntuu stondis ja laukeeminen oon aina halunnu tietää mut oon tyttö eikä viitti kysyy keltää

• keskustelunalottaja

mahdotonta selittää.. jos alan runkkaamaan ja lopetan, tuntuu epämukavalta ja vähä niinku paineen tunne peniksessä. sitte ku jatkaa ni se tuntuu taas kivalta

• keskustelunalottaja

nyt on ilmeisesti ollu jollain trollaajalla hauskaa, oon nimittäin keskustelun alottaja enkä oo vielä vastannu kenenkään kysymykseen

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?

Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä
      Maailman menoa
      270
      2115
    2. Kansa on on puhunut.

Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha
      Maailman menoa
      251
      1485
    3. Millainen on ainutkertainen

Ketä et voi unohtaa
      Ikävä
      41
      1239
    4. Oletko mustis hänestä

Miten paljon.
      Ikävä
      57
      1144
    5. Millaista on elää masentuneen rinnalla? Annen pikkuveli teki itsemurhan: "Viimeisenä päivänä..."

Anne kertoo koulukiusatusta ja lopulta itsemurhan tehneestä pikkuveljestään Akuutti: Masentuneen rinnalla -ohjelmassa.
      Terveys
      6
      887
    6. Se tuntuu niin väärältä

Mutta kaipaan sinua, mies. Eli tarvitsen sua. Olisit järkyttynyt, jos tietäisit, että ajattelen sinua joka päivä.
      Ikävä
      32
      860
    7. Ohhoh! Maajussi-Pekka avautuu fyysisestä läheisyydestä Reetta-morsion kanssa: "Ja sitten..."

Oi, onnea matkaan Pekka ja Reetta! Maajussi-Pekka teki lopullisen valintansa ja hänelle sopiva morsio on punatukkainen R
      Maajussille morsian
      6
      815
    8. Mitä tämä on

Ikuista rakkautta?
      Ikävä
      43
      796
    9. etkö osaa jättää rauhaan?

Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!
      Ikävä
      47
      670
    10. Kuljen usein mielessäni niissä maisemissa

missä sinä nainen asut, ja usein on vahva tunne, että kuulut minulle. Tunnut tosi läheiseltä ja tutulta, juuri oikealta.
      Ikävä
      28
      662
    Aihe