lda

Ruotsalaiset sen osaa...<br />''The Studio version is amazing but this version is outstanding!''<br />https://www.youtube.com/watch?v=fPFjr66Ihdw
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 15 kommenttia
- Varsinaiset Sherlock ja Watson *nauraa*
- En juokse, eli puhut epätotuuksia tai kuvitelmiasi. BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!
- Ei, hän ei ollut LDA eikä lda. Hämmästyttää, että mistä moinen ajatus on päähäsi edes singahtanut.
Äläkä sekoita minua kummalliseen sättipeliinne. Stalkatkaa keskenänne!
*taputtaa innokkaasti karvaisia mummokäsiään* - Tulipa vaan mieleen Mauri-nimestä. Ei fraasilla ollut mitään sen syvempää merkitystä. Mä tiedän Mauri Pekkarisen ja M.A.Nummisen - en muita.
”Mauri on tehnyt tehtävänsä, mauri saa mennä” on sanonta, joka yhteiseurooppalaista fraasiperintöä. Sanonta viittaa kiittämättömyyteen, jota auttaja saa osakseen autetulta. Lause on peräisin Friedrich von Schillerin näytelmästä Fiesco. Maurilla tarkoitetaan mauri Hassania, mutta sanontaa käytetään Mauri-nimisten miesten yhteydessä. - Viimeks ko näin ett uus henkilö tuli nii se oli eile ja se oli tullu niinki pitkält ko kahvila-huanest ja varta vaste haastamas riitaa ja kettuilemas etenki yhel tiätyl sättäril. Ja sen jutut oli semmosii ko: Miks Te sättäätte ja Te ootte säälittävii. Vaikee simmost oli tervetulleeks toivotella.
Ooksä Turust? Joo vai?
https://www.youtube.com/watch?v=WlOnnBwKRH4 - *nauraa* :D
Ajatella, ja luulin, että minä olen kahjo! - Pieneen sydämeen ei paljon mahdu,
mutta isälle siellä on aina tilaa. - Aloituksen alapuolella, oikeassa reunassa on "ilmianna"-kohta. Siihen kun napsauttaa ja perustelet, miksi haluat aloituksen lähtevän hujtsin nevadaan niin se on sillä taputeltu. Eikä muuten maksa mitään.
https://www.youtube.com/watch?v=k3_tw44QsZQ - Läheisilleni toivon yhtä hyvää tulevaa vuotta kuin on ollut kuluvakin ja itselleni toivon punaiset villasukat. Aloittajalle pukinpussiin mielenrauhaa ja terveyttä.
Tunnelmointia
https://www.youtube.com/watch?v=aeBz_1ZempI - Olipa hauska mukaelma! Harmi, ettei Bradberry ollut luettavissa chat-aikojen alussa. Eikä muuten chatin alkuteksteissäkään kielletty tekemästä tyhmyyksiä!
Mahdollisesti olisi moni naiivi moka jäänyt julkaisematta :D - Priva on priva eli punaiset ja yksityiskeskustelu on pimiö, jonne kutsutaan erillisellä klikkauksella muistaakseni max kuusi keskustelijaa kerrallaan.
- Olen nähnyt sätin valvonnasta melkoisen siivun ja mielestäni vain teinien/lasten sätti tarvitsee valvojan, koska lapset eivät aina osaa ja ymmärrä käytöstapojen tärkeyttä ja merkitystä - mutta uskon, että he oppivat, kun pitkämielinen ja vakaa aikuinen heitä kivikkoisella virtuaalipolulla valvoo ja opastaa.
Aikuisten, saati vanhimpien sätin sisäilma on puhtaampaa ja laadukkaampaa ilman valvojia, joilla kaikilla näyttäisi olevan jokin oma agenda ja itsekäs pyrkimys sätin kehittämiseksi omien vaatimattomienkin lähtökohtiensa pohjalta parempaan. Mikäli aikuinen/sätin vanhimpiin lukeutuva henkilö ei hallitse käytöstapoja, niitä tuskin löytynee elämän ehtoopuolellakaan, olipa sätissä luotsi tai ei. Todellisiin ongelmiin, kuten kestohäirikköön huuteluineen luotsi on kädetön, eli luotsi on turhake.
Olin teininä yhden kesäisen loman asiakaspalvelun korkeakoulussa turkulaisen suositun yökerhon viereisellä snagarilla töissä. Ymmärrät varmaan, kuka sai portsarin pihalle pistämän rähisijän, tyttöystävänsä pettämäksi tulleen riidanhaluisen, ilman illan viimeisen hatunjakoa vaille jääneen paskapalautteen. Pidän itseäni jonninverran huumorintajuisena henkilönä, mutten arvosta sietokykyäni niin korkealle, että ottaisin luotsintehtävät kontolleni. Enkä usko, että niin uskomattoman hauskaa, diplomaatista, rentoa, huumorintajuista, keskustelutaitoista, älykästä ja tilannetajuista vapaaehtoisduunaria Suomi24:n alueelta löytyykään. Tai jos löytyi, he ovat siirtyneet syrjään eli viisastuneet eilisestä.
Siinä perustelu mielipiteelleni. - I Have A Dream eli soppakulhoon tungen lusikkani minäkin :)
Luotsiton sätti, jonka ainoa, ensisijainen ja viimekäden valvonta olisi omavalvonta. Ei luotsisotia, ei vallankäyttöä, ei kuppikuntien sapelien kalisuttelua vaan palaisimme takaisin chatin alkulähteille - vapaamielisten, iloisten ihmisten virtuaalinen juttupaikka.
"Enpä juurikaan perusta miehestä, joka ei ole tänään viisampi kuin eilen."
— Abraham Lincoln - *peukku 6* :))
- lda: matut on
lda: olisipa suomi matuton
selina1 heittää pihalle *nauraa*