oy_bimbo_ab

BimboL o Jumbo. Vaik Bimbon korvat o snadimmat mitä Jumbol, lysnaa Bimbo Jumboo.<br /><br />Ku Bimbol kiire o, silloin häränsilmä* Bimbon auton tankis o.<br /><br />*tamperelaiset tietää ainaski
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia18 aloitusta · 883 kommenttia
- Normi strutsin muna
- Tänään 10.08. klo 22:45 Myytinmurtajis "James Bond -myyttejä 2. Yleisön pyynnöstä Myytinmurtajat jatkavat James Bond -elokuvien innoittamien myyttien tutkimista. Riittääkö kuulakärkikynään mahtuva pommi räjäyttämään ihmisen palasiksi? Olisiko Rautaleuka todella pystynyt puremaan köysiratakaapelin poikki? Tiimi yrittää katkaista patsailta päitä teräsvahvisteisten hattujen avulla."
Ykkösosaa e nähny.
Vaihtuva mieli mull leffojen kaa o. Ny mustavalkofilmit menos mieluummin teatteris käyn mtä leffateatteris.
Hankinta viimeisin o Mielensäpahoittaja & mieleni pahoitin. E täyttänyt odotuksiain. - Naulan kantaan
- Ennen muksui kierrettiin & frendei tavattiin.
Machu Picchu oli ainut Perun mutkaan. Fantastine paikka.
Puolisoin diggaa Bondeist, mä diggaan nojailla puolisoin kainaloon. Musa niis parast.
Bond o kuiteski sovinisti & tylsä. Facta = jokane Bondin tietää & tosielämäs ehtis e minuuttii monta duunissaan hengittää.
Surkeet Bondeis siin, leffojen ammattitappajat kadottaa 007:n kohdal taitonsa. Toiste 00 agenttien listiminen onnistuu kyll.
Leffois alku-, keski- & loppukohtaus, muut kohdat lääpä lääpä. - Mul matkamuistona o yks strutsin muna, tyhjä & kuivattu.
- Sillo matkoil Englanti -> USA -> Peru -> Australia -> Japani -> Suomi, ol face iha hyväks. Infos millo saapu, millo lähti maast, mis treffata saatto pleisis tietys & tsekkas privapostin.
Vierähti kaks kk nopsaan.
Ny takas Bondin seuraan - Palstan Thomas epäilemäs taas. Mua e kenkään uskoo tarvii
- Erikoisemmin diggaa mä en timanttisormuksist. Niit kasa rasias koruje käyttämättöminä. Vois pois myyä.
Tälläne ilman kivee ois kiva
https://www.kultatahti.fi/image_view.php?name=5/laajakuva_Kalevala-Koru-Filigraani-sormus-timantilla,-18k-040755106145-3.jpg - Mykkis se, johtuu saattoi. Mukaan miehen nainen vääräs & eik yhteyt naiseen ottanu siks. Katsoi naisen velvollisuudeks.
Moni sanoo suhdet tollast hirreks löysäks.
Ku lopult tajuu, miest kiinnosta e. Voi jälkikasvu jäädä elämäst pois - Sillo sinkkuna mä tota testasin. Toimi.
Kundi sit e ollu nii kiinnostava mtä funtsin. - Mielest myyjän, muistutit esimiest hänen
- Selvii seuraavasti:
Miehen luo mee
Sanot "Mennään kahville, mä piffaan"
Mies sanoo Joo tai Ei
Mikäli mies sanoo "Joo" mahollisuuksii on
"Ei" vastaus juoruu, ettet kiinnosta mieles siin. - Enkä mä eile innossain ollu. Oli Eppujen konserttiin tiketti & iltana samana rapukekkerit tärkeet.
Frendini Eppufani riemastui, lahjoittaessain hänelle tikettini. - 59 synttäreitäin viel venaa saa.
Ajo-ohje:
Ekaks oikeel
jälkeen ajon pienoisen oikeel taas
sit oikeel taas, jälkeen ajon lyhyemmän
viel ajon snadimman jälkeen vasemmal
& taas oikeel
Eiku, yhes kohtaa o ratitettava vasemmal & toises kohtaa tos oikeel.
No, kyl sä perille tuut, ku yrität - Onks Blondeis miehiiki? Enemmä qui tietoo uutta tuo
- Sillo sinkkuna monestikki kiinnostunu & snadisti myöhemmi ihastunu. Osa heist frendei edelleen.
- Murusein, ny oot sä kaiken ymärtäny väärin.
Kiss & hug
http://www.kauneusjaterveys.fi/seksi-suhteet/suhteet/milloin-flirttailu-menee-yli-9-varoitusmerkkia - Suomalaiset snaijaa (ymmärrä) ei, flirttailu oo e iskemisyritys
- Aikaisstartti synttäreille mun <3
- Tos ee auttaa voi kuin terapia, juoruu jo "En voi sitoutuu, vanhempain ku eros". Muuter mykkäskole tulee toistuu.
Jokaisel pariskunnal o erimielisyyksii. Jotkut mököttää toiset keskustelee kompromissin.
Kaikki "En sa orkkuu kuin kanssas", "Elämäni nainen oot, mut uskalla en avioon" jne monest selityksii o & vapauden antaa muille mimmeil.
Suurel tod.näk. pelivaihde miehen ohi e oo