Tiedätkö palstalainen, mikä on markkina-arvosi?

faktatfaktoina

Oletko Atm, Ktm vai Ytm, Atn, Ktn vai Ytn?

20

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaupallistettu_ktm

      ktm

      Kauppatieteiden maisteri. viidelläkympillä oon pimpsaa myyny ja kohtalaisesti on kauppa käyny.
      Persut kyseli kunnallis vaaleihin ehdokkaaksi kun olen muutenkin vaalea.

      • brum_brum_prötköti_pröt

        Onko ketään crossikuski päässyt polkemaan kt ämmää?


    • kiItti_mies

      Olen ytm :)

    • Tiiän

      • minäkintiiän

        Olet atn, syyt: Pälätät aina itsestäsi, persees on pitkällään kun juokset paikasta toiseen... eikä myöskään nimimerkki "määmy" jota käytit, anna kovinkaan seksikästä kuvaa käyttäjästään.


      • minäkintiiän kirjoitti:

        Olet atn, syyt: Pälätät aina itsestäsi, persees on pitkällään kun juokset paikasta toiseen... eikä myöskään nimimerkki "määmy" jota käytit, anna kovinkaan seksikästä kuvaa käyttäjästään.

        Mä e juokse, mä sittaan bilikaan & ajan.

        Mul e kyl oo tekemist mitään atm kans
        http://www.atnnetwork.com/

        Kiits vinkist kuiteski


      • laardiajapaskaa
        oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Mä e juokse, mä sittaan bilikaan & ajan.

        Mul e kyl oo tekemist mitään atm kans
        http://www.atnnetwork.com/

        Kiits vinkist kuiteski

        Niin sinä sanot, ja niin minäkin sanoisin.


      • oksettavaoot

        Senkin vammanen bimbo! Olet jäte. Myönnä se! Pieret käteesi ja haistelet sen.

        Lopeta tänne kirjoittelu.


      • oksettavaoot kirjoitti:

        Senkin vammanen bimbo! Olet jäte. Myönnä se! Pieret käteesi ja haistelet sen.

        Lopeta tänne kirjoittelu.

        Kiitos palautteestanne


      • laardiajapaskaa kirjoitti:

        Niin sinä sanot, ja niin minäkin sanoisin.

        Mää mittään oo sanonu, skrivannu oon


    • Jostain syystä minulla ei ole koskaan ollut haaveena olla yhteiskuntatieteiden maisteri.

    • ässtumouth

      Ehottomasti Atm. Ass to mouth! Ahhhhh!!!

    • kiItti_mies

      Lääke Lehtinen, modelli ja alve ovat ätmejä eli ATM pappoja :)

    • GugelosMan

      Reeniä horot, meitsi downshiftaa... Atm :)

    • halvallalähtee-

      Sanotaanko vaikka noin 37.70 euroa.

    • olen.
      .
      mut mikä tää markkina-arvo sit niinku, onks se kilohinta, vaiko ihan joku könttäsumma..?
      että lähtiskö niinku kotimainen murri euron kilo, vai antasko olla jämpti ja sanotaan et viiskytäviis euroo koko potti..?

      • golden_shower_rose

        Vanheneva siivooja on perus-atn :/


    • En millään osaa keksiä, mitä ihmettä sillä tiedolla tekisin. Ei myöskään kiinnosta, mikä oma puoliso on, tai mitä esim. kaverit ovat. Millä tavoin se tieto vaikuttaa ihmisen hyvinvointiin? Ainoastaan tulee mieleen, mitä kielteistä siitä tiedosta voisi seurata.

    • isokikkelirossi

      En tarvitse mitään titteliä

      ku on niin naisia kiinnostava kikkeli

    • Ihan sama! mulla on kummiskin kaljaa.

      Ja aloittaja painu takaisin Sinkut-palstalle, tänne ei kaivata tota paskaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1850
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1016
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      97
      912
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      534
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe