Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pete_pjn
profiilit
pete_pjn
pete_pjn
Vapaa kuvaus
Heinolasta kotoisin oleva, 1983 vuonna syntynyt mies.
[email protected]
Aloituksia
80
Kommenttia
1559
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eli+"minä,+minä+minä"-ajattelua+alusta+loppuun.+Aika+surullista.
09.04.2017 13:47
:D+Tuollaisesella+mielikuvalla+männään+aika+mehtään+sen+kanssa+mitä+todellisuudessa+olen.+Mutta+kieltämättä+näen+pointtisi.
Käykö+sitten+vastaavasti+lyhyissä+teksteissä+siten,+että+"tuo+nyt+ei+saa+mitään+suustaan+tuotettua"?+:)
09.04.2017 01:34
Eipä+sen+tarvitse+olla.
09.04.2017 00:12
:D+Onhan+sitä+teoriassa+mahdollista+myös+kävellä+seinän+läpi.+Todennäköisyys+sille+vain+on+aivan+pirun+häviävän+pieni.
09.04.2017 00:08
Mutta+vaikka+olisimmekin+vastuussa+omasta+onnesta,+niin+yhdessä+koettu,+jaettu+ja+saavutettu+onni+on+monin+verroin+"miellyttävämpää".
Ja+vaikka+et+itse+niinkään+nauttisi+jostain,+niin+se+että+näet/koet/edesautat+toisen+lähimmäisen+saavuttamaan+jotain+joka+tekee+hänet+onnelliseksi,+tuottaa+myös+siulle+mielihyvää+ja+onnellisuutta.
Näin+yhdessä+voitte+olla+onnellisempia+kuin+yksinään+olisitte.
09.04.2017 00:04
Tuohon+rakkauteen+on+mielenkiintoinen+sitaatti+tuossa+aiemmin+linkkaamassani+videossa.
"Kuten+Marcel+Proust+sanoi,+mielikuvituksemme+on+vastuussa+rakkaudesta,+ei+se+toinen+henkilö."
08.04.2017 23:53
Onhan+tuokin+yksi+mahdollinen+vaihtoehto+miten+asiat+voivat+männä.
"Tai+sitten+jäädään+yhteen,+kun+ei+uskalleta+olla+yksin.+Mun+ei+ole+pakko+olla+kenenkään+kanssa.+"
Tästä+miulle+vaan+tulee+mieleen+tuo+yhdessä+videossa+ollut+kommentti,+että+nykyään+erotaan+"hyvästä+parisuhteesta+siksi,+että+voisin+olla+onnellisempi",+eikä+vain+siksi+"että+olen+parusuhteessa+onneton".+"Koska+ansaitsen+olla+onnellinen+ja+parasta."
https://youtu.be/P2AUat93a8Q?t=8m26s+aina+kohtaan++9m12s
08.04.2017 23:50
:)+Onnea+ja+menestystä,+mutta+ei+kannata+yllättyä+jos+löydät+itsesi+yksin+vanhainkodista.
08.04.2017 23:23
Lisäuksenä+se+mentaliteetti+molemmilta,+että+"pistetään+tämä+toimimaan".
08.04.2017 23:15
"Se+ei+riitä,+että+yhteen+"vaan+päädytään".+"
Mie+taas+olen+enemmänkin+tuota+maata.+Tosin+pittääpi+sitä+kuitenkin+olla+molemminpuolisia+tuntemuksia.
08.04.2017 23:13
No+juu...+Ymmärrän+että+molemmilla+on+ainakin+alku+metreillä+se+oma+elämä+ja+myöskin+suhteen+aikana.+Ja+sitäkin+pittää+pitää+yllä.
Mutta+tuollainen+"testailu",+että+pysyykö+toinen+siinä+vierellä+vaikka+tuleekin+sovittujen+tapaamisten+peruutuksia+ja+välillä+"kylmää"+välillä+"kuumaa"+ilmentävät+ja+viestittävät+siitä,+että+toinen+ei+ole+luotettava+ja+"turvallinen"+jonka+kanssa+pystyy+rakentamaan+tulevaisuutta.
Mitä+tulee+tuohon+aloitus+postauksessa+esitettyyn+asiaan,+niin+kyllä+sitä+ainakin+miun+kohdallani+ne+tilanteet+joissa+suuteluun/pussailuun+on+päädytty+ovat+olleet+sellaisia,+joissa+nainen+on+omalla+kehonkielellä+vienyt+tilannetta+suutelua+kohti.+Vaikka+mielisinkin+ollut+se+joka+aloittaisin+suutelun.+Ei+siinä+sen+suurempia+sanoja+ja+lupia+tartteta.+Toisaalta+myös+nainenkin+on+ollut+se+joka+on+aloittanut+suutelun.
TÄhdellistä+omalla+kohdallani+on+ollut+se+että+naisen+käytöksestä+saa+sen+mielikuvan+että+suutelu+on+ok+tai+jopa+toivottavaa.+Eli+naisen+on+myös+otettava+osaa+käyttäytymällä+ja+toimimalla+siten+että+osaan+lukea+hänen+aikeitaan,+mikäli+tuohon+suuntaan+haluaa+asioiden+menevän.
08.04.2017 22:48
:)+Tuollaisessa+tapauksessa,+vaikka+olisnkin+kiinnostunut+naisesta,+toteaisin+että+ei+ole+miun+kaipaamani+nainen.+En+jaksa+tuollaista+"pelleilyä".
Mutta+kukin+omalla+tapaa.
08.04.2017 22:12
Ihan+mielenkiinnosta+mitkäs+nuo+naisen+toteutus+tavat+sitten+ovat,+"ottaa+sen+minkä+haluaa"?
08.04.2017 21:56
Kyllä+niitä+pidempiäkin+tekstejä+on+useampiakin+tullut+luettua.
Jotkut+eivät+jaksa+lukea+noi+pitkiä,+mutta+joillekkin+on+asiaa+mihin+tarttua.+Itse+vihaan+lyhyitä+kliseisiä+"olen+mukava,+nätti+ja+huumorintajuinen.+ota+yhteyttä+jos+kiinnostus+heräsi"+profiilitekstejä.+Tuollaisissa+ei+ole+mitään+persoonallista+ja+mielenkiintoa+herättävää+saatika+sellaista+josta+saisi+kiinni+ja+keskustelua+aikaan.
08.04.2017 00:03
Ehkäpä.....
Taikka+sitten+selain+on+hätetty+päivittämään+ja+uudelleen+lataamaan+kyseistä+sivua+useiksi+tunneiksi+joka+5+sekunnin+välein.+Esim.
Näinhän+sitä+saa+vaikka+minkä+aloituksen+tuohon+luetuimpien+aloitusten+joukkoon.
06.04.2017 17:26
"naisten+viestien+pituus+ja+kysymyksien+mukanaolo+on+täysin+yhteydessä+siihen+kiinnostaako+naista+vai+mätsäsikö+vain+huvikseen."
Tämän+saman+olen+huomannut+myös.+Tosin+olettaisin+tämän+toimivan+myös+miesten+osalta.
06.04.2017 17:05
Oma+kokemukseni+on,+että+aika+turha.
Silloin+kolmisen+nelisen+vuotta+sitten+kun+tuota+kokeilin+ekaa+kertaa+ja+laitoin+syrämmen+jokaiselle+joka+vähääkään+miellytti+silmää+ja+teksti(ne+harvat+millä+tekstiä+oli)+mallasi,+niin+sain+sovittua+neljä+treffiä+reilun+puolentoista+vuoden+aikana.
Muuten+hiljaista+porukkaa+ja+jos+vastausviestejä+tuli,+niin+olivat+tyyliin+"Ok.+Mut+sehän+on+mielenkiintosta.",+"ok".+Eli+keskustelun+ylläpito+jäi+miun+harteille.
Nyttemmin+tuossa+kaksi+kuukautta+sitten+olen+uudestaan+Tinderissä+ollut+ja+yhtääkään+mätsiä+en+ole+saanut.+Tosin+mikäli+profiilissa+ei+ole+ollut+mitään+tekstiä+taikka+fiksua+tekstiä,+niin+olen+hylännyt+vaikka+on+ulkoisesti+ollut+viehättävä+nainen.
Loppujen+lopuksi+olen+todennut+että+Tinderi+ei+ole+miua+varten.+Pelkän+kuvan+perusteella+on+paska+tehdä+mitään+johtopäätöksiä+toisesta,+muuta+kuin+että+viehättääkö+ulkonäkö.+Haluan+tietää+henkilöstä+muutakin+perus+tietoja,+onko+lapsia+haluaako+lapsia,+millaiset+on+harrastukset,+yms...
06.04.2017 16:55
No+juu...+Ei+ihmetytä.
Toisaalta+jos+et+kuulu+ja+näy,+taikka+saa+voimakkaita+tuntemuksia+aikaiseksi,+niin+harmaaseen+massaan+jäät+auttamatta+unholaan.
06.04.2017 16:17
:D+Pittääpi+siis+varroa.
06.04.2017 15:57
Tuntemalla+en+tunne+ko+itseni+ja+olin+ekalla+kerralla+25+vai+26,+no+siinä+synttäreitten+hujakoilla+kuitenkin.+Toinen+kerta+sitten+oli+32v.
06.04.2017 15:56
10 / 78