Olen pelannut tinderiä noin 2kk ja kaksi matsi saanut. En ole saanut viestiä takaisin, vaikka ihan hyvän aloitus viestin olen laittanut molemille. En ole ruma, muuta en myöskään hyvännäköinen. Onko tuo tinder toimiva deitin hakuun vai pelkkää turhuutta. Kokemuksia?
Tinder ei hyvä
34
2072
Vastaukset
- vihjeitä
Sun kannattaisi resetoida tili useammin niin pääset taas naisten selattaviksi ja sullekin tulee naiset uudestaan selattavaksi.
Itse resetoin yhden viikon välein koska olen huomannut että sen viikon jälkeen mätsien tulo loppuu melkein täysin.- vihjeitä
Mahtavaaa kirjoitti:
Tuotahan voisi kokeilla ja katsoa mitä tapahtuu
Pidä myös huoli että tinderistä on aina uusin versio käytössä.
Viimeksi se on päivittynyt:
24. maaliskuuta 2017
Nykyinen versio
6.9.2 vihjeitä kirjoitti:
Pidä myös huoli että tinderistä on aina uusin versio käytössä.
Viimeksi se on päivittynyt:
24. maaliskuuta 2017
Nykyinen versio
6.9.2Just kävin pelaamassa niin näyttää, että kaikki käyttäjät ollut viimeksi paikalla 9.12.2014, eli jotain häikkää on. Nyt päivittämään
- Anonyymi
http://gotinder.com/@consumerlab
Tässä on hyvä Helsingissä asuva mies.
Ei kannata lukea pidemmälle tätä keskustelua, Suomi24 on ajanhukkaa.
Oma kokemukseni on, että aika turha.
Silloin kolmisen nelisen vuotta sitten kun tuota kokeilin ekaa kertaa ja laitoin syrämmen jokaiselle joka vähääkään miellytti silmää ja teksti(ne harvat millä tekstiä oli) mallasi, niin sain sovittua neljä treffiä reilun puolentoista vuoden aikana.
Muuten hiljaista porukkaa ja jos vastausviestejä tuli, niin olivat tyyliin "Ok. Mut sehän on mielenkiintosta.", "ok". Eli keskustelun ylläpito jäi miun harteille.
Nyttemmin tuossa kaksi kuukautta sitten olen uudestaan Tinderissä ollut ja yhtääkään mätsiä en ole saanut. Tosin mikäli profiilissa ei ole ollut mitään tekstiä taikka fiksua tekstiä, niin olen hylännyt vaikka on ulkoisesti ollut viehättävä nainen.
Loppujen lopuksi olen todennut että Tinderi ei ole miua varten. Pelkän kuvan perusteella on paska tehdä mitään johtopäätöksiä toisesta, muuta kuin että viehättääkö ulkonäkö. Haluan tietää henkilöstä muutakin perus tietoja, onko lapsia haluaako lapsia, millaiset on harrastukset, yms...- rttrrttrrt
"Muuten hiljaista porukkaa ja jos vastausviestejä tuli, niin olivat tyyliin "Ok. Mut sehän on mielenkiintosta.", "ok". Eli keskustelun ylläpito jäi miun harteille."
Itse olen huomannut että naisten viestien pituus ja kysymyksien mukanaolo on täysin yhteydessä siihen kiinnostaako naista vai mätsäsikö vain huvikseen.
Mitä epäviehättävämpi nainen niin sitä paremmin kirjoitettu pitkä viesti jossa on myös kysymyksiä. Ja toisinpäin mitä viehättävämpi nainen niin sitä huonommin vastaili. Joka kerta noin, 100%. rttrrttrrt kirjoitti:
"Muuten hiljaista porukkaa ja jos vastausviestejä tuli, niin olivat tyyliin "Ok. Mut sehän on mielenkiintosta.", "ok". Eli keskustelun ylläpito jäi miun harteille."
Itse olen huomannut että naisten viestien pituus ja kysymyksien mukanaolo on täysin yhteydessä siihen kiinnostaako naista vai mätsäsikö vain huvikseen.
Mitä epäviehättävämpi nainen niin sitä paremmin kirjoitettu pitkä viesti jossa on myös kysymyksiä. Ja toisinpäin mitä viehättävämpi nainen niin sitä huonommin vastaili. Joka kerta noin, 100%."naisten viestien pituus ja kysymyksien mukanaolo on täysin yhteydessä siihen kiinnostaako naista vai mätsäsikö vain huvikseen."
Tämän saman olen huomannut myös. Tosin olettaisin tämän toimivan myös miesten osalta.rttrrttrrt kirjoitti:
Mitä epäviehättävämpi nainen niin sitä paremmin kirjoitettu pitkä viesti jossa on myös kysymyksiä. Ja toisinpäin mitä viehättävämpi nainen niin sitä huonommin vastaili. Joka kerta noin, 100%.Paremman näköisemmillä naisilla on varmasti niin paljon mätsejä ja yhtäaikaisia keskusteluja, ettei heillä ole edes aikaa keskustella kaikkien kanssa.
- rttrrttrrt
HC-ätmel kirjoitti:
Paremman näköisemmillä naisilla on varmasti niin paljon mätsejä ja yhtäaikaisia keskusteluja, ettei heillä ole edes aikaa keskustella kaikkien kanssa.
Tuosta syystä sovellus onkin aika turha koska et voi kilpailla niin montaa muuta miestä vastaan.
Ainoa ratkaisu mikä toimii on tyytyä niihin epäviehättäviin mutta ei suhteesta tulisi mitään sellaisen kanssa.. Umpikuja.. rttrrttrrt kirjoitti:
Tuosta syystä sovellus onkin aika turha koska et voi kilpailla niin montaa muuta miestä vastaan.
Ainoa ratkaisu mikä toimii on tyytyä niihin epäviehättäviin mutta ei suhteesta tulisi mitään sellaisen kanssa.. Umpikuja..Tuohan ei varsinaisesti ole sovelluksen ominaisuus, vaan käyttäjiensä. Ihmiset ja maailma on umpikuja, Tinder vain osoittaa sen. Ennen tätä aikaa ihmiset olisi periaatteessa halunneet toimia samoin, mutta teknisten välineiden puutteessa tapaamiset oli paljon sattumanvaraisempia ja enemmän uhrauksia vaativia. Livessä voi deitata vain yhtä samaan aikaan, somessa useita.
- Asiantuntija.kehiin
Välimerkitön mies voisi nyt vähän analysoida tinderiä ja ennen kaikkea siellä olevia naisia. Hän kun on tehnyt kovasti täällä palstalla töitä sen aiheen kimpussa.
- Turha_Paska
Oma kokemus: Turha paska. Alkuun sieltä kyllä tuli jopa mätsejä, mutta ei niitä neitoja paljoa juttelu tuntunut kiinnostavan, saati treffaaminen. Turhauduin monen muijan kanssa ja kylmästi poistin listalta. Sitten varmaankin puskarummut lauloi naisilla niin paljon, etten saanut enää mätsejä vaikka profiilin resetoinkin. Kaveri tosin löysi sieltä suht pienellä vaivalla tusinoittain mätsejä ja treffeillekin pääsi useamman kanssa. Paria jopa polkaisi ja jälkimmäisen kanssa on nyt sitten seukkaillut. On se vaan helppoo toisilla.
- qwerqwewqe
Jep. Suurin osa naisista ei ole yhtään kiinnostunut juttelemaan vaikka mätsäävät, sovellus on 90% naisista vain itsetunnon kohotusta.
Mullakin tällä hetkellä 7 mätsiä jolle kaikille laitoin viestit ja kukaan ei vastaa.. kiva..
- Yznainen
Siellä kaikki miehet kiinnostuu eli jonkun ilmasen bordellin vois perustaa kun ilmaset asiakkaat hetkessä valmiina
- AinoMatch
Juu näin on, joka ikinen naisen laittama sydän napsahtaa matchiksi.
Sen takia ei niin nappaakaan, pilden perässä kaikki miehet.
Katselenkin sieltä nykyään naisia.
- fgdgdfgfdgfdgfdgd
Itse olen huomannut että jos nainen ei vastaa omaan viestiini 24h sisällä pitkällä viestillä missä on vastakysymyksiä niin hänet voi jo suoraan unohtaa ja siirtyä seuraavaan jos sellaista on.
- Tindernainen
Joo.
- kysynpähän.vain
Ihmettelen kyllä ihan todella että kun tiedossa on se että naisilla on tinderissä satoja ja satoja halukkaita miehiä parisuhteeseen niin miten tinderissä on ylipäätänsä naisia? Miten naiset ei löydä satojen miesten joukosta yhtään ketään suhteeseen?
Tuolla tinderissä pyörii vuosia samoja naisnaamoja, miten nirso sitä voi olla?- DrPili
Koska valtaosa naisista ei edes yritä löytää mitään sieltä tinderistä, keräävät vain tykkäyspojoja ja saavat sisäisiä orgasmeja kun "taas yks komea mies tykkäsi musta mut se siitä". Se on naisille kuin päivittäinen huumeannos, eivät voi olla ilman sitä mielihyväntunnetta jonka "tykätyksi tuleminen" aiheuttaa.
- Rumakomeamies
Parempi kun heitätte tindereillä ja muilla nettideittijutuilla vesilintua ja lähdette vaikka baariin. Itsellä on vienti pyöreä 0 noissa kikottimissa, mutta kummasti livenä naisia kiinnostaa.
- Munaotus
Kannattaa mennä suoraan asiaan tinderissä ja jättää turhat lätinät vähälle. Ei naiset siellä kauan katsele miestä joka alkaa lätistä elämäntarinaansa. Kehut hiukan naista ja sitten pyydät treffeille. Minusta se on paras tapa toimia.
- salaisia.suhteita
puhut asiaa eli heti asiaan eikä turhiä kyselyjä vaan toimintaa heti ja neuvo älkää kirjoitelko mitään tositarkoitus juttuja yms niin ei sinne mennä kumppania etsimään eikä kavereita vaan seksiä ja varatut naiset ja muut seksintarjoajat hakee seksiä toiset maksua vastaan ja toiset ilmaiseksi eli heti tapaamaan ja naimaan ja jatketaan matkaa niin aika tyhmä täytyy olla jos sieltä kumppania etsii siksi ei vastata ja moni täälläkin sanonut en saa pesää mut kaveri saa koska kaverisi hakee seksiseuraa eli helppoa panoa niin siinä toimitaan eli tavataan heti ja naidaan ja häivytään ja siksi samat naamat siellä kun seksiseuraansa tarjoaa niin ei siellä rakkautta haeta
- Lerppamuna
Juuri näin. Naisen pitää saada tietää, että kohta nähdään ja munaa on tulossa, muuten ne kyllästyy.
- seksi.sivusto
Lerppamuna kirjoitti:
Juuri näin. Naisen pitää saada tietää, että kohta nähdään ja munaa on tulossa, muuten ne kyllästyy.
no siksi varatut on suosiossa kun tietävät pelin hengen eli seksiseuraa ollaan etsimässä eli treffit pano ja lähtö ja siksi moni siellä oleva sinkkunainen rakastuu mieheen varattuun kun kokee sen että mies on määrätietoinen ja menee asiaan ja nainen saa kuvan että on täydellinen rakastaja ja nainen pettyy kun sen jälkeen miehestä ei kuulu mitään ja sama juttu sinkkumiehistä jotka hakee helppoa mutta ne ketkä hakeekin elämän kumppania niin sinkkumies voi olla varatulle tai sinkkuseksin tarjoajalle uhka koska rakastuvat heihin eikä ymmärrä että seksiä vain haetaan ja ei vastaa kun mies ehdottaa puistoon kävelyä kahville yms ja uusia treffejä niin nainen jättää vastaamatta eli oli sinkku tai varattu niin sieltä haetaan vain seksiseuraa ei sinne juttelemaan tai kirjoittelemaan olla tultu vaan toimimaan ja naimaan ja toiseksi mies joka hakee elämän kumppania ja yrittää normaaleja treffejä niin nainen saa kuvan että mies on osaamaton seksissä ja huono sängyssä ja kokematon kun ei käyttäydy kuten varattu eli tavataan ja hässitään täytyy toimia ja se on täysin seksiseura sivusto niin eihän siellä ole kuin varatut ja samat sinkkut seksiä tarjoamassa vuodesta toiseen samat tyypit niin eihän katutytöllekkään tehdä muuta kuin sovitaan hinta naidaan maksetaan ja häivytään niin ei maksullinenkaan seurustelua tai rakkautta hae
- onnetonta.porukkaa
seksi.sivusto kirjoitti:
no siksi varatut on suosiossa kun tietävät pelin hengen eli seksiseuraa ollaan etsimässä eli treffit pano ja lähtö ja siksi moni siellä oleva sinkkunainen rakastuu mieheen varattuun kun kokee sen että mies on määrätietoinen ja menee asiaan ja nainen saa kuvan että on täydellinen rakastaja ja nainen pettyy kun sen jälkeen miehestä ei kuulu mitään ja sama juttu sinkkumiehistä jotka hakee helppoa mutta ne ketkä hakeekin elämän kumppania niin sinkkumies voi olla varatulle tai sinkkuseksin tarjoajalle uhka koska rakastuvat heihin eikä ymmärrä että seksiä vain haetaan ja ei vastaa kun mies ehdottaa puistoon kävelyä kahville yms ja uusia treffejä niin nainen jättää vastaamatta eli oli sinkku tai varattu niin sieltä haetaan vain seksiseuraa ei sinne juttelemaan tai kirjoittelemaan olla tultu vaan toimimaan ja naimaan ja toiseksi mies joka hakee elämän kumppania ja yrittää normaaleja treffejä niin nainen saa kuvan että mies on osaamaton seksissä ja huono sängyssä ja kokematon kun ei käyttäydy kuten varattu eli tavataan ja hässitään täytyy toimia ja se on täysin seksiseura sivusto niin eihän siellä ole kuin varatut ja samat sinkkut seksiä tarjoamassa vuodesta toiseen samat tyypit niin eihän katutytöllekkään tehdä muuta kuin sovitaan hinta naidaan maksetaan ja häivytään niin ei maksullinenkaan seurustelua tai rakkautta hae
eli sinkkunainen joka etsii seksiseura sivuilta elämän kumppania niin ja kun tapaa tinderistä miehen niin nainen näkee kumppani ehdokkaan ja mies seksiseuralaisen kun itseään tarjoo niin nainen rakastuu koska mies on määrätietoinen taivaallinen rakastaja joka tietää mitä tekee eli menee heti asiaan niin sinkkunainen rakastuu palavasti yleensä varattuun mieheen mutta sama sinkkunainen tapaa sinkkumiehen joka kunnioittaa naista ja haluaa vakavaa suhdetta niin nainen pettyy koska mies ei ole määrätietoinen ja mies haluaisi vain treffata ja kyselee kuten normaaleilla treffeillä tehdään ja rakastelee paremmin kuin varattu mutta nainen saa kuvan että määrätietoisuus puuttuu eikä voi rakastua sinkkumieheen vaan ajattelee sitä määrätietoista rakastelijaa joka on jo jossain päin suomea vaimonsa vieressä mutta oikeasti varattu on huonompi rakastelija ja huonompi joka asiassa mutta antaa väärän kuvan ja sama toisin päin mutta suurin osa tietää pelin hengen kumpikin sukupuoli hakee helppoa nopeaa seksiä mutta eniten 90% on varattuja ja 9%ilolintuja ja1% sinkkuja jotka ihmettelee miksi en löydä seksisivuilta kumppania ja kaikista heistä huomaa ettei ole sitä parhaimpaa ihmisryhmää eli on vähän poikkeavaa porukkaa normaalista ihmisistä eli valtaväestöstä
- Pillujen--asiantuntija
Tinder on käytettyjen naisten mesta.
- JormaKyllikki
Eli ei neitsyiden? Entäs miehet, onhan nekin käytettyjä, jos eivät ole neitsyitä.
- oma.ryhmänsä
miksi tinderiläiset ajattelee joka asiassa erilailla kun valtaväestö
Kiitän vastanneille.Kapakkaan etsimään iloisesti antavaa tissieläintä
- syyt_ja_seuraukset
Onko merkitystä mistä haet seuraa suomi24 treffeistä, happypancake, e-kontakti, nettiseura tai Tinder ? Yleensä sama porukka on sielläkin tai suurin osa. Ongelma ei ole palvelussa, vaan niiden käyttäjissä. Se on vain leikki. Ei ole oikeita tunteita, eikä ole syytä luottaa tälläisiin suhteisiin. Jonkinlainen kokemus kuitenkin.
- 40vmies
Tinder voi olla hyvä. On se ollut minulle hyvä. Noin 20 vuotta sitten kun olin 20 vuotias niin olin menossa ranta rockkiin kaverini kanssa. Linja-autossa tapasin merimaskulaisen tytön, juttu lähti niin että tyttö pyysi multa kaljaa. Alettiin juttelee, tyttö menossa mummonsa luokse vaasaan ja me kaverin kanssa rantarockkiin, Juttu johti siihen että tyttö tuli meidän kanssa sinne festareille. Pääsin panemaan, kaveri oli kateellinen mutta ei voi mitään. Tapailin sitä tyttöä vuoden ajan ja se oli todella hyvää aikaa elämässäni.
No viime vuonna tinderissä match tuli sille samalle tytölle ja kävimme treffeillä Tyttö tunnisti minut minä en mutta lopulta tapasimme ja meillä oli todella hauskaa. Kävimme risteilyllä ja vietimme 5 päivää yhdessä. Kyllä harrastimme seksiä mutta lupasimme että olemme vain ystäviä että näemme useammin kun 20 vuoden välein. Ja tää mies kaveri jonka kanssa olin rantarockissa, olemme edelleen hyviä kavereita ja käymme kalassa yhdessä kesäisin, en ole kertonut sille että tapasin 20 vuoden takaisen heilani. - Anonyymi
Kannattaa poistaa ja asentaa uudestaa nii saa osumia. Mut en saa osumia vaikka olen pitkä suht komea mies. En ihan ymmärrä naisia nykyää , miksei kelpaa. Joskus tulee osuma, enempi tulee gold osumia.
Tinder??? Ei mitään kokemusta.
Olen silti livetapaamisten kannalla, heti alusta lähtien. :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367659Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361903Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4799- 241767