Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pete_pjn
profiilit
pete_pjn
pete_pjn
Vapaa kuvaus
Heinolasta kotoisin oleva, 1983 vuonna syntynyt mies.
[email protected]
Aloituksia
80
Kommenttia
1559
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Televisiota+en+katso+viikoittain,+kun+en+tuollaista+omista.
Ja+muutenkin+sarjoja+tulee+katseltua+silleen,+että+katson+koko+tuotantokauden+kerrallaan+mikäli+mahdollista.
Lempi+sarjoja+ovat+esimerkiksi:+Babylon+5,+Battlestar+Galactica(uudempi),+Westworld,+Archer,+Sarah+Connorin+aikakirjat,+Sword+Art+Online+Abridged,+jokunen+youtubessa+oleva+let's+play+sarja.+Siinä+nyt+muutamia.+Yksi+ts-sarja,+jota+odotan+innolla+on+Wheel+of+Time+kirjasarjasta+suunitteilla+oleva+sarja.+Tuosta+on+uumoiltu+Game+of+Thrones-sarjan+"kaatajaa".
24.02.2017 10:36
Juu+ei+voi+valitella,+se+on+pakko+ottaa+mitä+saa.+Mutta+eipä+tuo+myöskään+kovin+hyvää+mielikuvaa+toisesta+anna+näin+ensikättelyssä.+Tai+aikanaan+mielenkiintoista+ja+kiinnostavaa,+että+tuon+kannsa+mie+haluaisin+jutella+lisää.
24.02.2017 10:16
"Hyvä+aloitus"?++Yleensä+tyhjältä+profiililta?+Hah!
Kyllä+olen+tuollatavalla+vastaillutkin.+Mutta+eikä+sitä+voisi+siihen+muutakin+laittaa?+Kute+esimerkiksi+jotain+muutakin+josta+näkee+että+on+lukenut+miun+profiilini?
24.02.2017 10:09
Tosin+eipä+sen+puoleen,+ei+itsellänikään+nuo+viestit+mitään+Pulitzer+voittajia+ole.
24.02.2017 10:05
Tässä+kun+oli+kyse+ymmärtääkseni+nettideiteistä,+niin+olettaisin+että+normaali+käyttäjä+jakauma+pätee.+Eli+se+että+miehiä+näissä+palveluissa+on+n.2-3+kertaa+enemmän+kuin+naisia.+Toisin+kuin+se+varsinainen+jakauma+sukupuolten+välillä+oikeassa+elämässä.
24.02.2017 10:02
Helpostihan+tuota+suattaa+erehtyä,+mikäli+omakohtaista+kokemusta+ei+ole+taikka+jos+ei+ole+muuten+tietoinen.
Itselläni+tässä+kuukauden+kun+tuolla+s24+treffeillä+olen+ollut,+niin+noita+eri+käyttäjien+kanssa+käytyjä+"viestittelyitä+on"+35.
Näistä+20+on+noilta+mainostajilta+ja+epäilyttäviltä+tahoilta,+joita+arvelen+huijareiksi.
Näistä+11+on+henkilöitä+joille+olen+itse+lähettänyt+viestin,+mutta+ei+ole+vastausviestiä+kuulunut.+(Pari+näistä+tosin+on+sellaisia+'sivusta+kommentointeja'+profiilissa+minua+hymyilyttäneisiin+asioihin.)
Näistä+4+on+sellaisia+joissa+keskustelu+on+edennyt+useampiin+viesteihin.
Noista+neljästä+vain+kaksi+on+laittanut+itse+ensimmäisenä+tekstiä+sisältävän+viestin.+ja+toinen+näistä+oli+"Moi.+Mitä+kuuluu?"
24.02.2017 10:00
Heh..+Tästä+kuvassa+oleva+uutisartikkelin+oikean+alareunan+kuvaa+katsoessa+kesti+hetken+aikaa+ihmetellä,+että+tunnenko+mie+tuon.
http://is.mediadelivery.io/img/978/78ef56e78be241e0b41b721163581ad7.jpg
Ko+aika+paljon+samaa+näköä+yhden+Eve+Online+pelaajan+kanssa,+joka+tekee+parodia+lauluja.
Ja+kyllä+kelpaisi.+Tosin+mielestäni+vetävämmän+ja+mielenkiintoisemman+näköinen+noissa+'nörtti'+kuvissa.
23.02.2017 21:28
Hankala+varmaan+kertoilla+mistä+pitivät+ja+toisaalta+se+mistä+pitäisivät+mänee+varmaan+aika+helpolla+itsekehun+puolelle.+Ja+varmaan+aika+varma+vastaus+on+joiltain+"kiltteys+ja+kunnollisuus".+:)
Ja+toisaalta+se+mistä+jokin+nainen+pitää+ei+välttämättä+ole+sellainen+mistä+toinen+nainen+pitää.
Nyt+suoralta+kädeltä+pikaisella+kelailulla+ensimmäinen+asia,+josta+miulle+on+sanottu+että+nainen+piti+on+se+tietynlainen+"hellä+kosketus"+iholla.
23.02.2017 21:02
Tuo+blogi+kirjoitus+oli+2015+vuodelta.
23.02.2017 17:16
Tai+jos+vaihtokauppa+ja+kapuankäynti+ei+terminä+miellytä,+niin+samaa+asiaa+kutsutaan+myös+vastavuoroisuudeksi+ihmissuhteissa.+Taikka+vastavuoroiseksi+altruismiksi.
23.02.2017 16:48
"En+ole+myöskään+osannut+ajatella+olevani+jokun+saavutus"
Tämän+voipi+ymmärtää+sitä+kautta+mikäli+lähtee+ajattelemaan+sitä,+että+joillekkin+parisuhteen+taikka+edes+treffien+järjestäminen+on+vaikeaa.+Tyyliin+jos+olisit+ensimmäinen+treffikumppani+4++vuoteen,+niin+kyllä+miltein+itse+kellekkin+voi+tulla+sellaisia+fiiliksiä,+että+on+saavuttanut+jotain.
Myöskin+voisi+ajatella,+että+mikäli+on+etsinyt+useita+vuosia+sitä+omiin+mieltymyksiin,+arvoihin+soveltuvaa+kumppania,+joka+myös+olisi+sinusta+kiinnostunut,+nii+kyllähän+sitä+aika+helposti+ajattelee,+että+"Jes!+Vihdoinkin!"+Eli+saavutus,+jonka+eteen+on+uhrattu+paljon+työtä,+vaivaa+ja+aikaa.
23.02.2017 16:38
Mielestäni+tuo+markkina-arvoteoria+on+hauska+yritys+havainnollistaa+ja+järjestää+havaittuja+käyttäytymis+malleja+yhtenäiseksi+teoriaksi,+mutta+sen+vankkumaton+ja+tunnollinen+noudattaminen+sekä+uskominen+tuohon+johtaa+vain+ongelmiin.
Voi+aivan+hyvin+olla+uskomatta+tuohon+ja+toiset+todeta,+että+täysin+teorian+osoittamalla+tavalla+toimii.
Ja+mitä+tulee+tuohon+arvottamiseen,+niin+mielestäni+me+kaikki+ainakin+jollain+tavalla+jäsennämme+ja+järjestelemme+kanssa+ihmisiä+mahdollisiin+kumppaneihin+omien+mieltymystemme+mukaisesti.+Tämän+kanssa+mielestäni+luonteemme+ja+arvomme+sopivat+paremmin+yhteen+kuin+tuon+toisen.+Mutta+tämän+kanssa+seksielämämme+on+nautinnollisempaa+kuin+tuon.+Tämän+kanssa+juttu+sujuu+niin+luontaisesti+aiheesta+toiseen,+kun+taas+tuon+kanssa+ei.
Kaikista+näistä+havainnoista+muodostuu+meille+mielikuva+ja+järjestys+millainen+se+mahdollinen+kumppani+olisi+ja+ketkä+tätä+kumppania+olisivat+lähimpänä+ja+ketkä+eivät.+Tavoittelet+sitä+lähimmäksi+omia+haaveita+ja+tuota+mielikuvaa+pääsevää+henkilöä,+mikäli+"aika+on+oikea",+eli+olette+molemmat+vapaita+aloittamaan+lähemmän+tutustumisen.
Se+mitä+tuo+MAT+yrittää+tehdä+on+kasata+näitä+yksittäisten+henkilöiden+ihanteita+ja+haaveita+kaiken+kattavaksi+järjestelmäksi.+Välillä+onnistuen+välillä+epäonnistuen.+Ja+välillä+tietyt+tahot+tahtovat+esittää+asian+heidän+tarkoitusperiään+hyödyttävässä+valossa.
Mitä+tulee+tuohon+vaihtokauppaan+ylipäätään+ihmissuhteissa,+niin+mielestäni+me+käyttäydymme+kyllä+aika+pitkälti+raha+ja+markkinatalouden+tavoin.+Tosin+aika+monta+asiaa+voi+myös+maalaisjärjelläkin+käsitellä.
Esimerkiksi+aika+harva+jaksaa+olla+kavereita+sellaisen+henkilön+kanssa,+joka+pyytelee+ja+vaatii+apua+milloin+mihinkin,+mutta++ei+ole+itse+tuota+valmis+antamaan.+Parisuhteessa+saattaa+toinen+osapuoli+kokea,+että+tekee+kaikki+kotityöt,+on+innostajana+keksimään+uusia+asioita,+tuo+talouteen+kaiken+varallisuuden+yms...+Kärjistetysti+tuttu+tilanne,+jossa+toinen+säännöstelee+läheisyyttä,+kun+kokee+olevansa+epätasa-arvoisessa+tilanteessa.
Miltein+jokaisen+asian+voipi+käsitellä+paremmin+taikka+huonommin+kaupankäyntinä.+Joissain+tilanteissa+tuo+on+huono+asia,+kun+taas+joissain+tilanteissa+tuo+näkökulma+saattaa+auttaa+näkemään+tilanteen+toisessa+valossa.+Vaikkapa+sen+että+toinen+kokee+tekevänsä+ihmissuhteen+eteen+huomattavasti+enemmän+kuin+toinen.
Ja+tuosta+ajatusmaailmasta,+että+ihmissuhteiden+ylläpito+on+työtä+seuraa+aika+luontevasti+tuo+kaupankäynti,+jossa+asiat+ja+teot+arvotetaan+jollain+tavalla+ja+näiden+välillä+käydään+kauppaa.+Tietty+suuria+ristiriitoja+aiheuttaa+se+kuinka+kukin+nämä+asiat+ja+teot+arvottaa.
Mutta+jokatapauksessa+"helpompaa"+on+jos+ei+tällaisista+jututtuja+niin+orjallisesti+ja+tosissaan+ota.
23.02.2017 16:29
Sitä+ei+käy+kieltäminen,+etteikö+tämän+palstan+ilmapiiri+ja+keskustelunaiheet+olisivat+omiaan+luomaan+epäluuloa,+pelokkuutta+ja+epäilyksiä+tavata+tätäkautta+toinen+ihminen.+Mutta+eiköhän+tuota+ole+kaikkialla.+Itse+en+ota+tosissani+taikka+usko+täällä+kirjoittelevia+ennen+kuin+näen+heidät+kasvotuste.+Tosin+jokainen+jonka+olen+täältä+tavannut+on+vastannut+sitä+mitä+ovat+kirjoitelleet.
Sama+se+tosin+on+kaikkialla.+Pittääpi+pidemmän+aikaa+keskustella+ja+tutustua,+ennenkuin+saa+hyvän+käsityksen+toisesta+millainen+tämä+on.+Ja+siltikin+toisesta+löytää+yllättäviä+asioita.+Kuten+myös+itsestään.
Kiitkosia.+Ja+Mukavia+päivän+jatkoja+myös+siulle.+Mie+tässä+eilen+tulin+mökiltä+puuhommista+ja+matikkapilkiltä.+Tänään+pitäisi+vähän+siivoilla+ja+käydä+kapungilla+ostoksilla,+sekä+muuten+vain+naatiskelemassa+ulkoilmasta.
23.02.2017 12:30
En+oikein+ossoo+sanoa+kuin+itsetuntoa+saisi+parannettua,+muuten+kuin+joillaikin+keinoin+saada+positiivisia+onnistumien+tunteita+asioista+joista+hän+tykkää+tehdä.
Ja+mitä+tulee+tuohon+"Hän+kuitenkin+sanoo+tuntevansa,+että+minä+olen+häntä+paljon+parempi+ja+hienompi+ja+häntä+niin+pelottaa,+että+jätän+hänet+kuitenkin,+kun+löydän+paremman,+rikkaamman+ja+fiksumman+miehen+itselleni.+",+niin+tähän+ei+oikein+ole+mielestäni+kovinkaan+paljoa+muuta+keinoa,+kuin+ajan+kanssa+näyttää,+että+olet+ja+pysyt+hänen+vierellä+niin+hyvin+kuin+huonoinakin+aikoina.
Tässä+tosin+kannattaa+pitää+huoli+siitä,+että+ei+kanna+toisen+hyvinvoinnista+ja+onnellisuudesta+huolta+niin+paljoa,+että+ei+itse+osaa+enään+olla+onnellinen+ja+rentoutunut+suhteessa.
23.02.2017 11:28
Ja+linkki+videoon,+mikäli+jotakuta+kiinnostaa+katsoa+koko+esitys.
https://youtu.be/sa0RUmGTCYY
23.02.2017 10:54
Ja+pienenä+lisäyksenä;+En+usko+että+pidemmässä+suhteessa+tämä+"spontaani+seksi"+olisi+ns."kuihtuneen+seksielämän+pelastaja".+Esther+Perel+sanoi+aika+hyvin+seuraavassa+videossa+tästä.
"Eroottiset+parit+ymmärtävät+että+intohimo+kasvaa+ja+vähenee.+Samoin+kuin+kuulla,+silläkin+on+toistuvat+pimennyksensä.+Mutta+he+tietävät+miten+herättää+se+takaisin+henkiin.+He+osaavat+palauttaa+intohimon+ja+he+osaavat+tämän+siksi,+koska+he+ovat+murtaneet+erään+ison+myytin.+Ja+tämä+myytti+on+intohimon+tapahtuminen+itsestään,+ikäänkuin+se+tipahtaisi+vain+taivaalta+kun+olet+viikkaamassa+pyykkiä,+kuin+jumalainen+väliintulo.+Ja+nämä+parit+ovat+ymmärtäneet+sen,+että+mitä+ikinä+pitkässä+parisuhteessa+tuleekin+tapahtumaan,+on+jo+tapahtunut.+Sitoutunut+seksi+on+jo+etukäteen+valittua+seksiä.+Se+on+tarkoituksellista.+Se+on+aiottua.+Se+on+huomion+kiinittämistä+ja+läsnäoloa."
23.02.2017 10:53
"Tziisus,+en+ole+kokaan+edes+kuvitellut+ett+tämä+ois+joku+senssipalsta!+Eiköhän+täällä+useimmiten+olla+eri+mietä+tai+samaa+mieltä+erilaisista+asioista!+"
Eihän+tämä+varsinaisesti+mikään+senssipalsta+ole,+mutta+kaikkia+viestittely+kanavia+voi+tuohon+tarkoitukseen+käyttää.+Jotkin+vain+soveltuvat+paremmin+ja+jotkut+huonommin+tuohon+tarkoitukseen.
Täällä+kun+keskustelee+ja+jakaa+näkemyksiään,+mielipiteitään,+niin+suattaapi+sitä+herättää+vastakkaisen+sukupuolen+mielenkiinnon+että+"tuossapa+on+kiinnostavan+oloinen+henkilö."+Kieltämättä+tosin+kaikissa+sähköisissä+viestimissä+voi+puhua+paskaa+ja+antaa+täysin+toisenlaisen+kuvan+itsestään,+kuin+mitä+todellisuus+on.+Mutta+sama+pätee+myös+ihan+live+elämässä+seikkaillessa.
23.02.2017 09:44
Itse+joitain+vuosia+sitten+tuolla+pidin+treffi+ilmoitustani+jonkin+aikaa,+joka+oli+ihan+tositarkoituksella.+Vastauksia+tuohon+ei+tullut+ollenkaan.
Tämän+jälkeen+otin+itse+aktiivisemmin+yhteyttä+muihin+ilmoituksen+jättäneisiin+naisiin.+Erittäin+vähän+tositarkoituksella+liikenteessä+olevia,+enemmän+ilmoituksista+päätellen+maksullisia.+Vakavissaan+olevilta+en+saanut+vastausviestejä+omiin+viesteihini.+Maksullisilta+tuli+joitain+vastauksia,+mutta+pitkällä+(n.+2-4vko+)viiveellä,+joista+aika+moni+vaikutti+joko+huijareilta+taikka+leipääntyneiltä+heille+lähetettäviin+kettuilu+viesteihin.
Omat+kokemukseni+siis+ovat,+että+haitpa+mitä+tahansa,+niin+parempi+etsiä+jokin+toinen+paikka.
23.02.2017 09:31
"
[...]spontaanius+on+[...]+miehen+henkiselle+hyvinvoinnille+elintärkeää.
Naisille+kaavamaisuus+ja+rutiinit+luo+turvaa,+miehiä+tuo+ahdistaa.+"
Seksissä+tuo+voikin+ehkä+pitää+paikkansa.+Muuten+elämässä+ei.+Itselleni+spontaanius+ja+jatkuva+hössötys+sekä+meneminen+tuntuu+helvetin+raskaalta.+rutiinit+ovet+tuttuja+ja+turvallisia.+Itseäni+ainakin+ahdistaa+kun+kokoajan+on+uutta+ja+tuntematonta.+Ja+pitäisi+olla+menossa+sinne+sun+tänne+jatkuvalla+syötöllä.
23.02.2017 09:22
"Sitä+tehdään+sängyssä+ilman+vaatteita+ja+herrasmiehet+tapaavat+palkita+siitä+avokätisesti.+"
Itse+en+kutsuisi+tuota+rakkaudeksi,+vaan+seksiksi.+Taikka+rakasteluksi,+jos+syvempiä+kiintymyksen+tunteita+on+mukana.
Rakkaus+on+minulle+paljon+muutakin+kuin+petihommat.
Kyllä+tuo+sinun+kutsuma+"rakkaus"+on+tuttu,+vaikka+huomattavasti+harvinaisempi+mitä+tähän+ikään+mennessä+olettaisi.
22.02.2017 22:29
15 / 78