löytyykö täältä rakkaus

herkku-Terttu

Hei vaan kaikille palstapojille, olen 31 vee, sinkkutyttö ja nimi Terttu. Miesystävät kutsuu minua herkku-Tertuksi.

Lapsia mulla ei ole, enkä ole ollut koskaan parisuhteessa. Seksin saralla en ole silti amatööri.

En hae parisuhdetta, mutta olen avoin rakkaudelle. Mites palstapojat, onko nainen hakusessa?

14

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen on kyllä hakusessa, mutta en ole hakemassa rakkautta ilman parisuhdetta.

      • herkku-Terttu

        Vaikutat kivalta pojalta, mutta minun elämääni ei sovi parisuhteet. Kaipaan rakkautta.


      • Heh.. Harvemmin itseäni nuorempi mainitsee miua "pojaksi" :)

        Ihan noin mielenkiinnosta, minkälaisissa tilanteissa ja millaista aikaa jollekulle olisi odotettavissa, mikäli löytäisitte toisenne ja saisitte toisiltanne rakkautta? Olematta kuitenkaan parisuhteessa.

        Miulle tuo kuulostaa enemmänkin sellaiselta "hyvää päivää, nähdäänkö tänään, kaipaan haleja ja suukkoja"-tilanteelta.


      • herkku-Terttu
        pete_pjn kirjoitti:

        Heh.. Harvemmin itseäni nuorempi mainitsee miua "pojaksi" :)

        Ihan noin mielenkiinnosta, minkälaisissa tilanteissa ja millaista aikaa jollekulle olisi odotettavissa, mikäli löytäisitte toisenne ja saisitte toisiltanne rakkautta? Olematta kuitenkaan parisuhteessa.

        Miulle tuo kuulostaa enemmänkin sellaiselta "hyvää päivää, nähdäänkö tänään, kaipaan haleja ja suukkoja"-tilanteelta.

        Hups, oletkin jo päälle kolmenkympin. Näytit kuvassa hivenen nuoremmalta.

        Onko rakkaus sulle tuttu juttu? Sitä tehdään sängyssä ilman vaatteita ja herrasmiehet tapaavat palkita siitä avokätisesti.


      • herkku-Terttu kirjoitti:

        Hups, oletkin jo päälle kolmenkympin. Näytit kuvassa hivenen nuoremmalta.

        Onko rakkaus sulle tuttu juttu? Sitä tehdään sängyssä ilman vaatteita ja herrasmiehet tapaavat palkita siitä avokätisesti.

        "Sitä tehdään sängyssä ilman vaatteita ja herrasmiehet tapaavat palkita siitä avokätisesti. "

        Itse en kutsuisi tuota rakkaudeksi, vaan seksiksi. Taikka rakasteluksi, jos syvempiä kiintymyksen tunteita on mukana.
        Rakkaus on minulle paljon muutakin kuin petihommat.

        Kyllä tuo sinun kutsuma "rakkaus" on tuttu, vaikka huomattavasti harvinaisempi mitä tähän ikään mennessä olettaisi.


      • herkku-Terttu
        pete_pjn kirjoitti:

        "Sitä tehdään sängyssä ilman vaatteita ja herrasmiehet tapaavat palkita siitä avokätisesti. "

        Itse en kutsuisi tuota rakkaudeksi, vaan seksiksi. Taikka rakasteluksi, jos syvempiä kiintymyksen tunteita on mukana.
        Rakkaus on minulle paljon muutakin kuin petihommat.

        Kyllä tuo sinun kutsuma "rakkaus" on tuttu, vaikka huomattavasti harvinaisempi mitä tähän ikään mennessä olettaisi.

        Mikä vika seksissä tai rakastelussa ilman parisuhdetta? Tuntuu varmasti ihan samalta molemmissa tilanteissa.

        Miehet tuntuvat haluavan muuttaa heti yhteen, miksihän?


      • OletkoMaksullinenTerttu
        herkku-Terttu kirjoitti:

        Hups, oletkin jo päälle kolmenkympin. Näytit kuvassa hivenen nuoremmalta.

        Onko rakkaus sulle tuttu juttu? Sitä tehdään sängyssä ilman vaatteita ja herrasmiehet tapaavat palkita siitä avokätisesti.

        "Palkitsevat avokätisesti"
        Eli?


      • herkku-Terttu
        OletkoMaksullinenTerttu kirjoitti:

        "Palkitsevat avokätisesti"
        Eli?

        Määrittele "maksullinen".


      • Toisinsanoen
        herkku-Terttu kirjoitti:

        Määrittele "maksullinen".

        Olet.
        Asia on yksiselitteinen, jonka jokainen ymmärtää ilman sen kummempia määrittelyitä. Ainakin jos on rehellinen, itselleen ja muille.


      • herkku-Terttu
        Toisinsanoen kirjoitti:

        Olet.
        Asia on yksiselitteinen, jonka jokainen ymmärtää ilman sen kummempia määrittelyitä. Ainakin jos on rehellinen, itselleen ja muille.

        Menen sänkyyn vain rakkaudesta.


    • Pillujen--asiantuntija

      Annatko pillua ätmille

      • herkku-Terttu

        Jos hän on charmööri.


    • Kysyn_vaan

      Tunnetko palstalta ennestään Linda37:n, Janican ja Saritan? Nekin ovat fiktiivisiä henkilöitä.

      • herkku-Terttu

        Minä en ole fiktiivinen hahmo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe