löytyykö täältä rakkaus

herkku-Terttu

Hei vaan kaikille palstapojille, olen 31 vee, sinkkutyttö ja nimi Terttu. Miesystävät kutsuu minua herkku-Tertuksi.

Lapsia mulla ei ole, enkä ole ollut koskaan parisuhteessa. Seksin saralla en ole silti amatööri.

En hae parisuhdetta, mutta olen avoin rakkaudelle. Mites palstapojat, onko nainen hakusessa?

14

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen on kyllä hakusessa, mutta en ole hakemassa rakkautta ilman parisuhdetta.

• herkku-Terttu

Vaikutat kivalta pojalta, mutta minun elämääni ei sovi parisuhteet. Kaipaan rakkautta.

• Heh.. Harvemmin itseäni nuorempi mainitsee miua "pojaksi" :)

Ihan noin mielenkiinnosta, minkälaisissa tilanteissa ja millaista aikaa jollekulle olisi odotettavissa, mikäli löytäisitte toisenne ja saisitte toisiltanne rakkautta? Olematta kuitenkaan parisuhteessa.

Miulle tuo kuulostaa enemmänkin sellaiselta "hyvää päivää, nähdäänkö tänään, kaipaan haleja ja suukkoja"-tilanteelta.

• herkku-Terttu
        pete_pjn kirjoitti:

Heh.. Harvemmin itseäni nuorempi mainitsee miua "pojaksi" :)

Ihan noin mielenkiinnosta, minkälaisissa tilanteissa ja millaista aikaa jollekulle olisi odotettavissa, mikäli löytäisitte toisenne ja saisitte toisiltanne rakkautta? Olematta kuitenkaan parisuhteessa.

Miulle tuo kuulostaa enemmänkin sellaiselta "hyvää päivää, nähdäänkö tänään, kaipaan haleja ja suukkoja"-tilanteelta.

Hups, oletkin jo päälle kolmenkympin. Näytit kuvassa hivenen nuoremmalta.

Onko rakkaus sulle tuttu juttu? Sitä tehdään sängyssä ilman vaatteita ja herrasmiehet tapaavat palkita siitä avokätisesti.

• herkku-Terttu kirjoitti:

Onko rakkaus sulle tuttu juttu? Sitä tehdään sängyssä ilman vaatteita ja herrasmiehet tapaavat palkita siitä avokätisesti.

"Sitä tehdään sängyssä ilman vaatteita ja herrasmiehet tapaavat palkita siitä avokätisesti. "

Itse en kutsuisi tuota rakkaudeksi, vaan seksiksi. Taikka rakasteluksi, jos syvempiä kiintymyksen tunteita on mukana.
        Rakkaus on minulle paljon muutakin kuin petihommat.

Kyllä tuo sinun kutsuma "rakkaus" on tuttu, vaikka huomattavasti harvinaisempi mitä tähän ikään mennessä olettaisi.

• herkku-Terttu
        pete_pjn kirjoitti:

"Sitä tehdään sängyssä ilman vaatteita ja herrasmiehet tapaavat palkita siitä avokätisesti. "

Itse en kutsuisi tuota rakkaudeksi, vaan seksiksi. Taikka rakasteluksi, jos syvempiä kiintymyksen tunteita on mukana.
        Rakkaus on minulle paljon muutakin kuin petihommat.

Kyllä tuo sinun kutsuma "rakkaus" on tuttu, vaikka huomattavasti harvinaisempi mitä tähän ikään mennessä olettaisi.

Mikä vika seksissä tai rakastelussa ilman parisuhdetta? Tuntuu varmasti ihan samalta molemmissa tilanteissa.

Miehet tuntuvat haluavan muuttaa heti yhteen, miksihän?

• OletkoMaksullinenTerttu
        herkku-Terttu kirjoitti:

"Palkitsevat avokätisesti"
        Eli?

• herkku-Terttu
        OletkoMaksullinenTerttu kirjoitti:

"Palkitsevat avokätisesti"
        Eli?

Määrittele "maksullinen".

• Toisinsanoen
        herkku-Terttu kirjoitti:

Määrittele "maksullinen".

Olet.
        Asia on yksiselitteinen, jonka jokainen ymmärtää ilman sen kummempia määrittelyitä. Ainakin jos on rehellinen, itselleen ja muille.

• herkku-Terttu
        Toisinsanoen kirjoitti:

Olet.
        Asia on yksiselitteinen, jonka jokainen ymmärtää ilman sen kummempia määrittelyitä. Ainakin jos on rehellinen, itselleen ja muille.

Menen sänkyyn vain rakkaudesta.

• Pillujen--asiantuntija

Annatko pillua ätmille

• herkku-Terttu

Jos hän on charmööri.

• Kysyn_vaan

Tunnetko palstalta ennestään Linda37:n, Janican ja Saritan? Nekin ovat fiktiivisiä henkilöitä.

• herkku-Terttu

Minä en ole fiktiivinen hahmo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      136
      6228
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4396
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2888
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      59
      2871
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1885
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1544
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1456
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      37
      1447
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      31
      1261
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1161
    Aihe