Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pete_pjn
profiilit
pete_pjn
pete_pjn
Vapaa kuvaus
Heinolasta kotoisin oleva, 1983 vuonna syntynyt mies.
[email protected]
Aloituksia
80
Kommenttia
1559
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tupakoivana voin sannoo, että ei se nyt ihan noin mene. Tai sitten ovatten oirun näkymättömiä ja hyviä piiloutumaan.
26.05.2016 12:39
Vai että kenen kanssa illalliselle rupattelemaan?
Listalla jokaisen naisen kanssa olisi mukava käydä apettamassa ja samalla rupatella.
Ihan sen takia, että on mielenkiintoista kuulla millaisen elämän ja matkan on tähän asti elämässään kulkenut. Nähdä mimmossia elämänkohtaloita kanssaihmisillä on.
Mutta jos nyt ihan pakko olisi valita vain yksi, niin atännä. Ihan sen takia että kiinnostaa pittääkö nimimerkki paikkansa. :)
26.05.2016 12:22
:)Jaa että ajattelit josko sitä näyttäis ätmeille mitä nautinto on. Jamahdollisesti nauttisit itsekkin.
26.05.2016 08:47
Siitä olen sama mieltä, ettei kellään ole oikeutta saada ketään ja velvollisuutta olla kenenkään kanssa.
Lähinnä näkisin nämä lähtee ajatuksesta eträ "Kaikilla on samanlainen oikeus onnelliseen elämään"
26.05.2016 08:29
No juu siinä olet oikeassa, että aika vöhin tiedoin pystyy toisen henkilöllisyyden saamaan selville jos on vähääkään aloitteellisuutta.
Miusta näillä tiedoilla, mitä tänne olen kirjoitellut, saisi selville työpaikan, nimen, mahdollisesti osoitteenkin.
Tjaa.. näin keskustelupalstalla ei voi kohdentaa moniko lukee, mutta livenäkin tämä hankilö voi sitten repostella kavereilleen ja keskustelupalstalla mitä keskusteltiin. Se ero tosin että siinä hän kertoilee, eikä sie.
25.05.2016 18:30
:) Jos farkulla tarkoitetaan autoa, niin se on mukavia ajaa. Varsinkin Volvon ja Toyotan uudemmat mallit.
25.05.2016 12:22
:)
"ai pilkon tietojani niin monen nicin kesken, ettei sillä oikeastaan ole väliä"
Tämä huvitti kun samassa viestissä valittelit, ettei miltinikkauksen takia viitsi ketään uskoa.
Mutta kieltämättä ymmärrän siltä osin huolesi, että palstalta löytyy 'häröjä'. Toisaalta kyllä sitä pystyy tutustumaan tätäkin kautta, kun on pikkaisen varovaisempi. Ei nyt heti mäne kertoilemaan nimeä ja osoitetta, yms..
Toisaalta mikäli sekopäitä pelkää, niin aika heikossa hapessa sitä treffailukin on ylipäätään. Samanlailla sitä liveelämässäkin on sekopäitä ja siellä sentään suattaa jotain tapahtuakkin mikäli pahasti käy. Myöskin nettideitit on potentuaalisesti täynnä monia eri nikkejä käyttäviä henkilöitä ja sekopäitä.
Kuin sitä sitten toiseen tutustuu. Varovaisesti keskustelemalla, tutustumalla millaisen mielikuvan tounen ittestään antaa. Näin keskustelupalstalla on se hyväpuoli, että männä sanomisetkin näkyy.
ps. Itte kirjoittelen vain tällä nikillä. Tietty ussoo ken haluaa.
25.05.2016 01:52
Kiitos.
Vai että ihan "ihqu". :P
24.05.2016 19:49
Itselleni tuota "Sinusta joku nainen saa kyllä hyvän miehen." on sanottu pilvin pimein naisten toimesta. Yleensä tuota seuraa, ainakin omalla kohdallani on seurannut, täytelause "mutta itse tykkään/viehätyn vähän toisenlaisista miehistä."
Eli oman kokemukseni mukaan sanoisin että ei ole kiinnostunut, mutta haluaa pehmentää pakkeja jollain positiivisella asialla.
24.05.2016 17:52
Jotta palstan ilmapiiri olisi parempi, niin olkaamme enemmän enkeleitä toisillemme. :)
https://youtu.be/1y77lUqbxls
21.05.2016 23:47
:) Näinpä.
Jos kaupungilla liikkuessani näen suurimman osan ihmisistä olevan lihavia, niin oletan normaalipainon olevan tuo lihava.
Jos näen kaupungilla liikkuessani suurimman osan olevan laihoja, niin oletan normaalipainon olevan laiha.
Näin sitä hauskasi menevät odotukset sitten ristiin, kun kaikku puhuu, että "haen normaali painoista kumppania". :D
21.05.2016 23:43
Siinä tapauksessa meillä on hieman erikäsitys siitä mikä on normaalipainoinen ihminen ja mikä on hieman ylipainoinen ja pyylevä.
Tosin voisi kyllä kommentoida, että mitä minä hoikkana luikkuna tiedän normaalipainosta. :)
21.05.2016 21:27
Minua hieman huvitti, kun lukaisin tuon linkissä mainitun K&T-lehden teettämän kyselytutkimuksesta tehdyn artikkelin.
http://www.kauneusjaterveys.fi/seksi-suhteet/seksi/seksitutkimus-naisen-ylipaino-syo-miehen-seksihaluja
Tutukimuksessa kysyttiin "mihin he ovat selvästi tyytymättömimpiä seksin harrastamisen kannalta." Artikkelin mukaan miehillä läpi ikäjakauman oli selkeimpänä kumppanin ylipaino, mutta myös selkeänä toisena kohtana oli miehillä riittävä hellyyden puute.
Naisilla eniten tyytymättömyyttä aiheutti hellyyden puute jota seurasivat hoikempi, osaavampi ja ketterämpi rakastaja, sekä miehen tuoksu.
21.05.2016 20:59
Eli toisinsanoen mahdollinen suhde alkaisi mahdollisesti valheella. Aika lupaava alku tulevaisuudelle....
21.05.2016 19:08
Toisaalta jos toisen seksuaalinen viehättävyys ja se että oma ja toisen kroppa ei miellytä, niin eipä tuolloinkaan parisuhteen kestävyys ole kovinkaan hääppöinen.
21.05.2016 19:04
Veikkaisin että poikuudesta/neitsyydestä ein sinällänsä ole haittaa, joskaan ei hyötyäkään, mutta tuosta syntyvät ennakkoluulot ovat niitä haittaavia asioita. Esimerkiksi ennakkoluulot siitä että toinen ei osaa olla parisuhteessa, on liian nirso ja 'tiukkapipoinen', uskonnollinen hörhö, ei osaa ottaa toista huomioon jokapäiväisessä elämässä ja seksissä, onko itsevarma ja tietääkö mitä haluaa.
Itse näkisin tällaiset ennakkoluulot niinä haittaavina tekijöinä, eikä niinkään itse kokemattomuuden seksin/parisuhteen saralla.
21.05.2016 11:58
Tuo että monet ajattelevat profiilissasi mainittujen asioiden olevan vaatimuksia potentiaaliselle miehelle, saattaapi johtua siitä että tälläkin palstalla on pientä marmatusta kuulunut kun miehet ottavat yhteyttä vaikka eivät täytä proofiilissa mainittuja asioita.
MIkäli profiiliin on laittanut TOIVEITA ja vaatimuksia millainen kumppanin pitäisi olla, niin aika usein nuo mieletään kaikki vaatimuksina. Tämä siksi että vaikka olisivatkin toiveita, niin monesti ajatellaan että "minä en kaikkia näitä toiveita täytä, mutta varmasti on olemassa toinen joka täyttää useampia kuin minä joten hän valitsee varmasti sen toisen. Ei minua."
Olen myös vamoilla linjoilla muutaman kommentoijan kanssa siitä, että mikäli profiilissasi vaarimuksena ilmoitat "suojeleva", "huolehtiva", "naista puolustava", niin tuo alleviivaa ja korostaa että nämä ovat tärkeitä ja mikään normaali käyttäytyminen ei riitä. Tästä herää mielikuva ja pohdinta, että minkälaisessa väkivaltaisessa taikka uhkaavassa ympäristössä sie sitten ylipäätään elät.
Toisaalta ymmärrän kyllä senkin että noita listauksia on tehty. Ajatuksena noissa on ymmärtääkseni se, että annetaan potentiaaliselle kumppanille osviittaa millaista kumppnia onkaan etsimässä ja täten helpotettaisiin sinulle viestin laittamista kun jotain yhtäläisyyksiä löytyy. Tämä ajatus tosin ei välity kunnolla lukijalle läheskään kaikista profiileista.
Itse EHKÄ lähtisin ottamaan yhteyttä, mikäli profiilissasi olisit yhtälailla laajasti itsestäsi kertoillut luonnetta ja personallisuuttasi. Tosin se että profiilissa on vain listaus adjektiiveja on erittäin tylsä profiili.
21.05.2016 10:14
Kyllähän tuolla saimaalla näkee vaikka minkälaista tirppiä ja uskentelijaa kun on kuorman kupeessa paatin kanssa kiinni ja moorroti sammutettuna. Tämän kesän eka saimaan norppa tuli tuossa pariviikkoa sitten nähtyä 30m päästä.
Se on myös huvittavaa katseltavaa, kun pienet linnut kirmaa aivan nippujen yläpuolella julmetua vauhtia toisiaan takaa, taikka nappailee itikoita, joita varsinkin ilta ja aamu sarasteessa hyörii nippujen lähettyvillä.
19.05.2016 21:32
Itte en kipannut kertaakaan niinä neljänä päivänä mitä viimevuonna ehti kokeilla. Ihme kyllä. Viiden minuutin tutoriaalin katselin että kuinka siihen kajakkiin mennään kyytiin ja lähdetään pois. Siinä oli miun 'opastukset'.
19.05.2016 21:13
Sen huomasin itsekkin, että melalla kun pistää vastaan niin erittäin paljon saa vakautettua.
19.05.2016 21:08
45 / 78