Vapaa kuvaus

Heinolasta kotoisin oleva, 1983 vuonna syntynyt mies.

[email protected]

Aloituksia

80

Kommenttia

1559

1. Tupakoivana voin sannoo, että ei se nyt ihan noin mene. Tai sitten ovatten oirun näkymättömiä ja hyviä piiloutumaan.
  2. Tuo että monet ajattelevat profiilissasi mainittujen asioiden olevan vaatimuksia potentiaaliselle miehelle, saattaapi johtua siitä että tälläkin palstalla on pientä marmatusta kuulunut kun miehet ottavat yhteyttä vaikka eivät täytä proofiilissa mainittuja asioita.

MIkäli profiiliin on laittanut TOIVEITA ja vaatimuksia millainen kumppanin pitäisi olla, niin aika usein nuo mieletään kaikki vaatimuksina. Tämä siksi että vaikka olisivatkin toiveita, niin monesti ajatellaan että "minä en kaikkia näitä toiveita täytä, mutta varmasti on olemassa toinen joka täyttää useampia kuin minä joten hän valitsee varmasti sen toisen. Ei minua."

Olen myös vamoilla linjoilla muutaman kommentoijan kanssa siitä, että mikäli profiilissasi vaarimuksena ilmoitat "suojeleva", "huolehtiva", "naista puolustava", niin tuo alleviivaa ja korostaa että nämä ovat tärkeitä ja mikään normaali käyttäytyminen ei riitä. Tästä herää mielikuva ja pohdinta, että minkälaisessa väkivaltaisessa taikka uhkaavassa ympäristössä sie sitten ylipäätään elät.

Toisaalta ymmärrän kyllä senkin että noita listauksia on tehty. Ajatuksena noissa on ymmärtääkseni se, että annetaan potentiaaliselle kumppanille osviittaa millaista kumppnia onkaan etsimässä ja täten helpotettaisiin sinulle viestin laittamista kun jotain yhtäläisyyksiä löytyy. Tämä ajatus tosin ei välity kunnolla lukijalle läheskään kaikista profiileista.
    Itse EHKÄ lähtisin ottamaan yhteyttä, mikäli profiilissasi olisit yhtälailla laajasti itsestäsi kertoillut luonnetta ja personallisuuttasi. Tosin se että profiilissa on vain listaus adjektiiveja on erittäin tylsä profiili.