Jos nainen sanoo että joku saa sinusta hyvän tyttö

arkaätmi

kaverin tarkoittaako se että Nainen on kiinnostunut siitä miehestä??

Koska silloinhan sanoo etä on hyviä ominaisuuksia joista varmasti naiset varmasti tykkäävät.

17

335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maruzellamazaree

Ei hän ehkä ole siinä mielessä sinusta kiinnostunut,mutta hän näkee sinussa hyviä ominaisuuksia,ja voihan olla jos tuttavuutenne jatkuu hän kiinnostuu sinusta.Mutta noin yleisesti ottaen hän tarkoittaa että olet hyvä mies jossa on potentiaalia.

• Fjnffkjghklvgh

Se tarkoittaa että nainen ei koe sinulla olevan seksuaalista tai emotionaalista arvoa hänelle. Nainen ulkoistaa "ongelman" jollekulle muulle; teoreettiselle naiselle joka voisi teoriassa haluta sinua.

• m-i-e-s

Jos nainen sanoo, että joku saa sinusta hyvän tyttökaverin, niin sitten siitä saa hyvän tyttökaverin. Yhtäkään miestä ei selvästi ollut haluttu, joko se mies on tyttö tai kuin yksi tytöistä.

• Tämä kuulostaa oikealta.... ;D

• ryppis

Jos noin sanoo, niin silloin on varmaan vähän hakoteillä sukupuolista.

Mutta oletetaan, että nainen sanoo jonkun toisen naisen saavan miehestä hyvän poikakaverin. Tästä on ihan tutkittua tietoa; naiset preferoivat itse enemmän perinteisen maskuliinista miestä kuin mitä toimivat partneriksi kavereilleen, siskoilleen tai jopa lapsilleen. Jos siis miehelle sanotaan noin, voi omaa käytöstään ruuvata piirun verran maskuliinisempaan suuntaan.

• Jjjhh

Länsimaissa suositaan miehillä keskivertoa feminiinisempiä piirteitä. Turvallisessa elinympäristössä mies on puoliso, ei pelkkä siittäjä. Vaarallisessa elinympäristössä lyhyen tähtäimen etu tarkoittaa massiivista, aggressiivista miestä, jonka uskottomuudella ei ole merkitystä, koska mies kuolee hyvin suurella todennäköisyydellä ennenaikaisesti. Sama pätee naisiin: rauhallisissa elinolosuhteissa naisen feminiinisyys vetoaa miehiin. Ankarissa olosuhteissa kova, karuluonteinen nainen jää todennäköisimmin henkiin - vaikka jäisikin muksujen kanssa yksin. Nepalilaiset miehet suosivat maskuliinisimpia naisia ja japanilaiset feminiinisimpiä.

Ja monogamisissa yhteisöissä sukupuolileima on paljon epäselvempi kuin polygamisissa yhteisöissä; vrt brassien machokulttuuri vs japanilainen lähes androgyynien ihmisten keskivertoparisuhde.

Tämä ei toki kumoa väitettäsi, mutta täydentää sitä hiukan ;)

• Itselleni tuota "Sinusta joku nainen saa kyllä hyvän miehen." on sanottu pilvin pimein naisten toimesta. Yleensä tuota seuraa, ainakin omalla kohdallani on seurannut, täytelause "mutta itse tykkään/viehätyn vähän toisenlaisista miehistä."

Eli oman kokemukseni mukaan sanoisin että ei ole kiinnostunut, mutta haluaa pehmentää pakkeja jollain positiivisella asialla.

• IhkuOot

Sut ottaisin (noin miten nyt ihmisiä "otetaan"), mutta olet liian nuori minulle, parisuhteeseen.

• IhkuOot kirjoitti:

Sut ottaisin (noin miten nyt ihmisiä "otetaan"), mutta olet liian nuori minulle, parisuhteeseen.

Kiitos.

Vai että ihan "ihqu". :P

• missä.vika

Itse miehenä ihmettelen, että miten kukaan naisista palstalla ei kiinnostu sinusta vaikka esiinnyt kuvien kanssa ja kirjoitat asiallisesti.

Jos kuvitellaan, että täällä nainen kirjoittaisi samalla tavalla kuvan kanssa niin miesehdokkaita olisi kymmeniä.

• 16319
        missä.vika kirjoitti:

Itse miehenä ihmettelen, että miten kukaan naisista palstalla ei kiinnostu sinusta vaikka esiinnyt kuvien kanssa ja kirjoitat asiallisesti.

Jos kuvitellaan, että täällä nainen kirjoittaisi samalla tavalla kuvan kanssa niin miesehdokkaita olisi kymmeniä.

a) palstalla ei ole naisia b) palstan harvat naiset ovat varattuja c) palstan gorillakarvaiset naiset tietää etteivät ole samaa tasoa d) palstan naiset ovat keskustelupalstalla keskustelemassa

• Voi.jeesuksen.huorat
        IhkuOot kirjoitti:

Siinähän se taas tuli! :D

• Jejdicicvujfj
        missä.vika kirjoitti:

Koska runsaan multiniccauksen takia ei tiedä, kuka on kuka. Kiva lähteä arpomaan, että kuka on mt-potilas ja sadisti, kuka suunnilleen normaali ja kuka trollaa milloin missäkin roolissa.

Luottamus kanssapalstailijoihin on 0%. En lähde kertomaan itsestäni mitään sen vuoksi (tai pilkon tietojani niin monen nicin kesken, ettei sillä oikeastaan ole väliä).

Täällä voi käydä flirttailemassa ja vaihtamassa ajatuksia, mutta sekopäiden takia en ala yhtään enempään. Menkää tekin pihalle, siellä näkee edes aitoja ihmisiä, vaikka niitä tyytyy tuijottelemaan kauempaa...

• Jejdicicvujfj kirjoitti:

Koska runsaan multiniccauksen takia ei tiedä, kuka on kuka. Kiva lähteä arpomaan, että kuka on mt-potilas ja sadisti, kuka suunnilleen normaali ja kuka trollaa milloin missäkin roolissa.

Luottamus kanssapalstailijoihin on 0%. En lähde kertomaan itsestäni mitään sen vuoksi (tai pilkon tietojani niin monen nicin kesken, ettei sillä oikeastaan ole väliä).

Täällä voi käydä flirttailemassa ja vaihtamassa ajatuksia, mutta sekopäiden takia en ala yhtään enempään. Menkää tekin pihalle, siellä näkee edes aitoja ihmisiä, vaikka niitä tyytyy tuijottelemaan kauempaa...

:)
        "ai pilkon tietojani niin monen nicin kesken, ettei sillä oikeastaan ole väliä"
        Tämä huvitti kun samassa viestissä valittelit, ettei miltinikkauksen takia viitsi ketään uskoa.

Mutta kieltämättä ymmärrän siltä osin huolesi, että palstalta löytyy 'häröjä'. Toisaalta kyllä sitä pystyy tutustumaan tätäkin kautta, kun on pikkaisen varovaisempi. Ei nyt heti mäne kertoilemaan nimeä ja osoitetta, yms..

Toisaalta mikäli sekopäitä pelkää, niin aika heikossa hapessa sitä treffailukin on ylipäätään. Samanlailla sitä liveelämässäkin on sekopäitä ja siellä sentään suattaa jotain tapahtuakkin mikäli pahasti käy. Myöskin nettideitit on potentuaalisesti täynnä monia eri nikkejä käyttäviä henkilöitä ja sekopäitä.

Kuin sitä sitten toiseen tutustuu. Varovaisesti keskustelemalla, tutustumalla millaisen mielikuvan tounen ittestään antaa. Näin keskustelupalstalla on se hyväpuoli, että männä sanomisetkin näkyy.

ps. Itte kirjoittelen vain tällä nikillä. Tietty ussoo ken haluaa.

• Jejdicicvujfj
        pete_pjn kirjoitti:

:)
        "ai pilkon tietojani niin monen nicin kesken, ettei sillä oikeastaan ole väliä"
        Tämä huvitti kun samassa viestissä valittelit, ettei miltinikkauksen takia viitsi ketään uskoa.

Mutta kieltämättä ymmärrän siltä osin huolesi, että palstalta löytyy 'häröjä'. Toisaalta kyllä sitä pystyy tutustumaan tätäkin kautta, kun on pikkaisen varovaisempi. Ei nyt heti mäne kertoilemaan nimeä ja osoitetta, yms..

Toisaalta mikäli sekopäitä pelkää, niin aika heikossa hapessa sitä treffailukin on ylipäätään. Samanlailla sitä liveelämässäkin on sekopäitä ja siellä sentään suattaa jotain tapahtuakkin mikäli pahasti käy. Myöskin nettideitit on potentuaalisesti täynnä monia eri nikkejä käyttäviä henkilöitä ja sekopäitä.

Kuin sitä sitten toiseen tutustuu. Varovaisesti keskustelemalla, tutustumalla millaisen mielikuvan tounen ittestään antaa. Näin keskustelupalstalla on se hyväpuoli, että männä sanomisetkin näkyy.

ps. Itte kirjoittelen vain tällä nikillä. Tietty ussoo ken haluaa.

" Tämä huvitti kun samassa viestissä valittelit, ettei multinikkauksen takia viitsi ketään uskoa. "

Ryhmä tekee kaltaisekseen ja palstailun kepeys vaatii anonymiteettiä ;) En jaksa alkaa sensuroida itseäni SikaHelmi- tai Darkkis-episodeja vältelläkseni, mutten ala tehdä itsestäni helppoa maalitauluakaan.

" Ei nyt heti mäne kertoilemaan nimeä ja osoitetta, yms.."

Voi kuule, jäljitykseen riittää vähempikin :D Olen herätellyt nettituttujani tämän asian tiimoilta sen jälkeen, kun olen kyennyt paikantamaan heidät tyyliin harrastuksen työpaikan asuinläänin kombinaatiolla. He säikähtivät varomattomuuttaan ja minäkin valveuduin kummasti.

Eli trollin lisäksi olen vielä stalkkerikin ;D

" Samanlailla sitä liveelämässäkin on sekopäitä ja siellä sentään suattaa jotain tapahtuakkin mikäli pahasti käy. "

Mutta netissä ei voi päättää, kenelle kaikille itse asiassa puhuu eivätkä viestit katoa. Livenä voi luottaa intuitioon siinä missä tätäkin kirjoitusta on voitu miettiä 5 tai 50 min ennen kirjoittamista.

Itselleni tämä palsta on avannut lähinnä sitä, etteivät kaikki miehet osaa osoittaa kiinnostustaan ja että esimerkiksi ne ujommat, hiljaiset kaverit tarvitsevat ehkä pitkällisen lämmittelyn ennen kuin ymmärtävät, että heistä ollaan kiinnostuneita :P Mutta seuranhaussa en täällä käy, em. syistä.

• Jejdicicvujfj kirjoitti:

" Tämä huvitti kun samassa viestissä valittelit, ettei multinikkauksen takia viitsi ketään uskoa. "

Ryhmä tekee kaltaisekseen ja palstailun kepeys vaatii anonymiteettiä ;) En jaksa alkaa sensuroida itseäni SikaHelmi- tai Darkkis-episodeja vältelläkseni, mutten ala tehdä itsestäni helppoa maalitauluakaan.

" Ei nyt heti mäne kertoilemaan nimeä ja osoitetta, yms.."

Voi kuule, jäljitykseen riittää vähempikin :D Olen herätellyt nettituttujani tämän asian tiimoilta sen jälkeen, kun olen kyennyt paikantamaan heidät tyyliin harrastuksen työpaikan asuinläänin kombinaatiolla. He säikähtivät varomattomuuttaan ja minäkin valveuduin kummasti.

Eli trollin lisäksi olen vielä stalkkerikin ;D

" Samanlailla sitä liveelämässäkin on sekopäitä ja siellä sentään suattaa jotain tapahtuakkin mikäli pahasti käy. "

Mutta netissä ei voi päättää, kenelle kaikille itse asiassa puhuu eivätkä viestit katoa. Livenä voi luottaa intuitioon siinä missä tätäkin kirjoitusta on voitu miettiä 5 tai 50 min ennen kirjoittamista.

Itselleni tämä palsta on avannut lähinnä sitä, etteivät kaikki miehet osaa osoittaa kiinnostustaan ja että esimerkiksi ne ujommat, hiljaiset kaverit tarvitsevat ehkä pitkällisen lämmittelyn ennen kuin ymmärtävät, että heistä ollaan kiinnostuneita :P Mutta seuranhaussa en täällä käy, em. syistä.

No juu siinä olet oikeassa, että aika vöhin tiedoin pystyy toisen henkilöllisyyden saamaan selville jos on vähääkään aloitteellisuutta.

Miusta näillä tiedoilla, mitä tänne olen kirjoitellut, saisi selville työpaikan, nimen, mahdollisesti osoitteenkin.

Tjaa.. näin keskustelupalstalla ei voi kohdentaa moniko lukee, mutta livenäkin tämä hankilö voi sitten repostella kavereilleen ja keskustelupalstalla mitä keskusteltiin. Se ero tosin että siinä hän kertoilee, eikä sie.

• Riiiiiiiiiiii

Mikäli nyt ei siis ole transvestiiteista kyse vaan kyseessä on kirjoitusvirhe, niin kyllä hyvä-mies-jollekin kehut säästetään vain sellaiselle, jota oikeasti voisi suositella kavereilleen/sukulaistytöilleen jne. Joskus voi noin sanoa myös miehelle josta on kiinnostunut itse tutustumisen alkuvaiheessa tai kun ollaan vielä kavereita. Tarpeeksi ympäripyöreä ilmaisu:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      220
      6687
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2897
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2347
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      97
      2184
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2051
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      232
      1500
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      86
      1489
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1376
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1325
    10. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      388
      1281
    Aihe