Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pete_pjn
profiilit
pete_pjn
pete_pjn
Vapaa kuvaus
Heinolasta kotoisin oleva, 1983 vuonna syntynyt mies.
[email protected]
Aloituksia
80
Kommenttia
1559
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
:) Noista listaamistasi asioista itselleni menee nämä "Haasteellinen. Vaativa." Ja koen että nämä on ihan ok hyviä asioita.
Nuo kaksi muuta, "Provosoiva. Testaileva.", ovat sellaisia jotka saavat minut sanomaan "Kiitos ei. En halua tuollaista leikkijää elämääni."
29.04.2016 13:48
"Eikö ennen profiili poistunut kuuden kuukauden jälkeen kun sinä aikana ei kertaakaan sisään kirjautunut?"
Ymmärrykseni ja muistini mukaan ei poistunut. Kyllä tuolla aiemminkin on näkynyt noita yli 6kk sitten kirjautuneita roikkumassa. Kauiten kirjautumatta oleva profiili johon olen törmännyt, n. vuosi sitten, oli 3 vuotta sitten.
Tuo 6kk poistaminen oli ja on vieläkin voimassa, mutta pätee ainoastaan profiileihin jotka on piilotettu ja täten eivät näy hauissa ollenkaan. Nämä poistetaan 6kk päästä mikäli käyttäjä ei ole kirjautunut tuona aikana sisään.
Mitä tulee käyttäjä määriin, niin uudistuksen jälkeen muutamana viikkona huomioin että viimeisen 2 viikon aikana kirjautuneitten määrä ikäryhmässä 24-36v naiset laski 2000:n käyttäjään aiemmasta 2400 käyttäjästä. Nytten tuo määrä on näyttänyt pyörivän 2100-2250 tienoilla.
Mikäli muistelen oikein vuoden takaista jolloin huvikseni keräili s24 treffien hakutoiminnolla tietoa käyttäjä määristä, niin tuolloin naisten määrät viimeisen 2:n viikon aikana kirjautuneista 18-100v oli jotain 18 000 - 20 000. Miehiä samaisella halulla oli 38 000 - 41 000.
Nytten vastaavat luvut ovat naisilla 15 162 ja miehillä 33 031.
29.04.2016 13:33
Eiköhän tuohon heräisi, ellei sitten ole alkoholin vaikutuksesta sammunut.
Ja mitä tulee tekemiseeni/reaktiooni? Varmaankin olisin että "WTF!?" Ja tiedustelisin mitä tämmöinen päähän pisto? Liittyykö tämä johonkin fantasiaan, jonka hän haluaisi toteuttaa?
29.04.2016 12:46
Kiitos vinkistä.
Minun itsevarmuudella ja rohkeudella tosin epäilen että toinen osapuoli tuskin saa kuvailemasi kaltaista mielikuvaa.
Joskus taannoin täällä mainitsin että minulle kaikenlaiset fyysiset kosketukset on aika iso juttu, jotka aiheuttavat jännitystä ja hermoilua. Osaltaan nämä johtuvat siitä että olen harmittavan tietoinen raajojeni liikkeistä ja osaltaan siitä että toisen ihmisen kosketukseen en ole tottunut.
29.04.2016 12:04
"Minun mielestä kannattaa aina yrittää ymmärtää mistä jonkun ihmisen huono käytös johtuu."
Jep. Välillä kun sattuu kuulemaan taikka näkemään jotain erikoista, poikkeavaa taikka muuta käytöstä, niin on ihan mielenkiintoista pohtia sitä mitkä tilanteet syyt voisivat olla tämän takana. Mitkä asiat, taustat saisivat itseni toimimaan kyseisellä tavalla.
28.04.2016 23:01
"Ylipäätään ystäviä ja tuttuja ei kenelläkään voi olla liikaa[...]"
Tästä olen kyllä hiukan toista mieltä. On hyvä että ystäviä ja tuttuja on, mutta ystävyys syhteetkin vaativat aikaa, vaivaa ja huolenpitoa. Eli mitä enemmän ystäviä sitä vähemmän aikaa jää itselleen ja muille ystäville, mahdolliselle kumppanille. Ja mikäli ystäviä on niin paljon että kaikkien kanssa ei riitä aikaa oleskella ja keskustella, niin tästä voi seurata ahdistusta ja tunnetta että on "huono ystävä". Eli ystäviä voi olla liikaa.
Muttam itä tulee tuohon kommenttisi viimeiseen osaan "[...]heidän kauttaan on sitten mahdollista tutustua uusiin ihmisiin." pitää kyllä harvinaisen hyvin totta.
28.04.2016 22:48
Yksi näistä tilanteista jonka katsoin olevan pelkäää kohteliaisuutta oli sellainen, jossa olin keittiössä tekemässä itselleni drinkkiä ja nainen tuli hakemaan itselleen lisää boolia. Kyseli kuinka olen viihtynyt tupareissa ja kommentoi että "Tykkään tuosta sinun paidastasi."
28.04.2016 22:35
Tuosta kokonaisuudessa sain sen mielikuvan että kannattaa olla ylipätään ystävällinen ja kohtelias. Ja mikäli keskustelu tuntuu etenevän muutenkin kuin lyhyin töksäytyksin, niin aina kannattaa kokeilla jokso toinen olisi kiinnostunut. Eli juuri sitä mistä osa valitteli että katsotaan "vihreäksi valoksi".
28.04.2016 22:31
Nämä kyseiset tapaukset ovat olleet bileissä ja muissa illanistujaisissa. Tällaisissa tilanteissa mielestäni on omituista sanoa että mennäänkö kahville taikka haluaisin tutustua sinuun paremmin. Ikäänkuin alleviivata asiaa.
Tosin se kylläkin on sanottava että näissä tilanteissa yleensä en ole, tilanteen ollessa käynnissä, keksinyt mitään fiksua kaskusteltavaa. Jälkeen päin sitten tulee mieleen mitä olisin halunnut sanoa/kysellä.
28.04.2016 22:25
Mitenkä naisen käytös sitten eroaa ystävälisyydestä ja siitä että toivoisi asian johtavan johonkin syvempään? Kainot vilkuilut, hymyily ja "se katse" ovat niitä merkkejä josta miehen olisi eroitettava että nyt on muukin kuin ystävällisyys ja kohteliaisuus kyseessä?
Itseni kohdalla on useampikin tilanne ollut että bileissä muissa tapahtumissa nainen on tullut juttelemaan ja olen tulkinnut tämän pelkäksi kohteliausuudeksi/ystävällisyydeksi. Myöhemmin olen kuullut yhteisten kavereiden kautta ihmettelyä että olenko varattu/homo tai jotain kun en lähtenyt viemään eteenpäin asiaa.
28.04.2016 22:01
Nyt ei räppää miten tuo liittyy aiheeseen. Mutta vastataksesi kysymykseesi, kyllä olen.
28.04.2016 21:15
:) Tuosta voisi aika herkästi karrikoida että miesten ei siis pitäisi tervehtiä jotta sinä jaksaisit heidän seuraa.
Joka tapauksessa mikäli ajatellaan että nainen ei hymyile ja tervehdi miestä jos häntä ei kiinnosta. Ja jos hänen elämän tilanteensa ei tätä mahdollista "isku yritystä" salli.(varattu) Niin mitenkä sitten nainen osoittaa sen että olisi kiinnostnut siitä että mies tekee aloitteen ja alkaa juttelemaan? Alkaako nainen itse juttelemaan, hymyilemään ja tervehtimään, toivossa että mies jatkaa keskustelua ja jotain syntyy?
Mikäli näin on niin tämähän korostaa vain sitä että miehellä voisi olla mahdollisuuksia tervehtivään ja hymyilevään naineen.
Ymmärrän kyllä pointtisi siitä että jatkuvat huomionosoitukset ja jututtamisen/tutustumis yritykset voivat olla ahdistavia ja raivostuttavia. Varsinkin jos on varattu, tai mikei sinkkunakin mikäli selkeästi vastapuoli ei ole omaan makuun.
28.04.2016 21:14
Tästä ketjusta tuli mieleen tämä sketsi pätkä. :)
https://youtu.be/yjBH0vMq8MY
28.04.2016 20:13
Tjaa... En tiedä vaikea vaiko helppo, mutta sen olen todennut itsestäni ettei nuo normaalit "katso ja hymyile" tyyliset 'iskemiset' minuun uppoa.
Mikäli nainen tulee juttelemaan kanssani, niin en tulkitse tuota 'iskemiseksi'. Normaalia kanssakäymistä kahden ihmisen välillä. Tosin niinä kertoina kun tällaista on tapahtunut, niin tuo juttelu on naisen kohdalla jäänyt yleensä tasolle "moi", "mitä kuuluu".
Tosin sen kyllä myönnän että noin yleisesti extempore jutustelu ei ole vahvimpia puoliani, joten toiselta olisi hyvä löytyä sitkeyttä tutustua ja jutella pidemmän aikaa, jolloin avaudun enemmän kuorestani.
28.04.2016 17:12
Tämän koomikon "Hurricane Diane" sketsipätkä on aivan mahtava. :)
https://youtu.be/P5r0dI6S_nM
24.04.2016 20:27
Jep. Itse näen tuon "oikean" tai parisuhde kumppanin löytymisen olevan enemmänkin arpapeliä, jossa ei koskaan tiedä mikä arpa voittaa. Oikea paikka, aika, elämäntilanne molemmilla pitää kohdata, toiveet ja haaveet ja muut pitää kohdata. Eli lyhyesti sanottuna se on kosmista lottoa.
24.04.2016 15:02
Ei ole sen kummempia suunitelmia vapulle, tosin heti vapun jälkeen olisi töihin lähtö eli ei voi mitenkään railakkaasti viettä aikaa.
Tosin en kyllä muutenkaan tykkää tehdä kovin lukkoonlyötyjä suunitelmia pitkälle eteenpäin. Hyvä että on pientä muljuamisvaraa.
24.04.2016 14:58
Kieltämättä kippurassa tuli naureskeltua. :)
24.04.2016 12:01
Kappas en huomannut tuota. Tämä pitäisi näkyä kirjautumattakin.
https://youtu.be/bv1gnug6HJ0
24.04.2016 02:30
:) Enemmän sitä on nykyisin omaksi iloksi tullut jammailtua kotona, kun on silitellyt lakanoita, tiskaillut taikka muuten siivoillut.
24.04.2016 02:19
49 / 78