Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pete_pjn
profiilit
pete_pjn
pete_pjn
Vapaa kuvaus
Heinolasta kotoisin oleva, 1983 vuonna syntynyt mies.
[email protected]
Aloituksia
80
Kommenttia
1559
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Youtubessa satuin törmäämään tällaiseen musiikkivideoon.
https://youtu.be/NfRtkCGE40A
Olisikohan tuossa osasyy tuon peppuseksin yleisyyteen. :D
24.04.2016 02:15
Ja joitakin tekstejä lukiessa täällä palstalla,tämä Valonkantajien - Tuomittu elämään, kuvailee ja summaa aika hyvin tilannetta.
23.04.2016 22:51
Joillekkin suattaapi tämä tärähtää myös https://youtu.be/5HFO0tRnWlM
23.04.2016 22:46
siis typeryysveron
23.04.2016 22:40
MIkäli osallistuisin typetyysveron maksamiseen ja sattuisin tuolta palautuksia voittamaan, niin samanlailla tulisi täällä käytyä kuin ennenkin.
23.04.2016 22:39
Toinen apilannan biisi joka ehken voisi kuvastaa hyvin olisi Pahempi toistaan.
https://youtu.be/YU08gHNq_Pg
23.04.2016 22:28
Itselleni tuollainen harmituksen aihe on ollut Pink Floyd poppoo Roger Waters:n kanssa.
23.04.2016 22:27
Damn.... :D Tuosta tuli mieleen että tuo Stray Cats:n Stray Cat Strut iski aika kovaa aikoinaan.
https://youtu.be/mbAyj1h9vI0
23.04.2016 22:13
Mikäli humalan tila on sellainen että vielä muistan seuraavana päivänä asiat selkeästi(kyselemättä muilta), niin silloin olen aika pitkälti samanlainen kuin selvinpäinkin. Eli Suhteellisen sisäänpäin kääntynyt ja omissa oloissa viihtyvä, mutta itselleni tärkeissä asioissa voimakkaasti mielipiteeni esille tuova.
Mikäli humalatila on niin reipas että muisti mänee poikki, niin silloin olen kuulopuheiden mukaan "tanssinut holtittomasti", "antanyt sylitanssia", yms...
23.04.2016 21:57
Toinen biisi millä voisi mielestäni kuvailla palstaa olisi Tool - Schism
https://youtu.be/UhjG47gtMCo
23.04.2016 21:44
Oman ymmärrykseni mukaan MGTOW-liike/ajatusmaailma/juttu on perujaan siitä että osa miehistä on kyllästynyt niihin odotuksiin, vaatimuksiin ja paineisiin, joita yhteiskunta heidän kontolleen on kasannut. Olivatpa nuo sitten yhteiskunnan, oma taikka vastakkaisen sukupuolen asettamia. Todeta että nämä odotukset/velvollisuudet ja vaatimukset joita "minulle"
on asetettu ovat kohtuuttomia ja "lähden kulkemaan omaa tietäni".
Lausahdukset "Ole MIES!", "Käyttäydy kuin mies ja kanna vastuusi!", "Miehisty! Mikä perkeleen lammas sinä olet." kuvastavat sitä että kyseinen mies ei täytä ylkopuolelta tulevia odotuksia siitä millainen se "oikea mies" on.
Jokaisella on omanlaisensa käsitys siitä millainen se "MIES" on ja miten tämän pitää käyttäytyä täyttääkseen tämän "miehen" määritelmän.
Ottaa ja kantaa vastuuta niin omista tekemisistä kuin myös huolehtia lähimmäisistään.
Olla vaikuttava ja vahva persoona.
Olla vakaa tuki ja turva läheisilleen ihmisille ja kestää ympäristön myllerrykset. Näyttää tunteita ja heikkouksiaan vain niinä hetkinä kuin se on ulkoapäin sallittua. Tilanteen niin vaatiessa olla valmis asettamaan muut oman hyvinvoinin ja elämän edelle.
Ensimmäisen kerran kun tähän termiin törmäsin, tuo oli yhteydessä jossa mies oli tyytymätön tilanteeseen jossa uusiopariskunta oli eronnut ja oikeus oli määrännyt tämän miehen maksamaan elatusmaksuja lapsista, jotka eivät olleet kyseisen miehen ja mies ei ollut tunnustanut lapsia omakseen. Ihmetteli sitä asennetta että "Ole MIES ja kanna vastuusi lapsien hyvinvoinnista."
16.04.2016 17:20
Ymmärrykseni mukaan pitää vieläkin "avata"/"aktivoida" tuo s-posti toiminto erikseen, vaikka olisikin rekattu nimimerkki.
Ja mitä AP:n kysymykseen tulee, niin ei noita viestejä oletullut muilta rekatuilta käyttäjiltä. Yksi viesti rekkaamattomalta on tullut kyllä. Tosin ei odotukset olleetkaan että tuonne viestejä tulisi.
16.04.2016 16:43
"Jos en olisi varattu yrittäisin lähestyä häntä."
:P Tästä tuli ensimmäisenä mieleen. "Awww... Miten söpöä."
Muta juu, kiitos. :)
15.04.2016 10:29
:D Heh.. .Jaa että pitäisi vielä enemmän "tosissaan" hakea parisuhdetta.
Itse arvioisin oman kokemukseni pohjalta, että pitäisi enemmänkin olla "haurkempi", flirttailevampi ja "kepeämpi".
15.04.2016 10:25
Tjaa... No jos noilla mittareilla halutaan jaotella lokeroihin, niin kyllähän tuo aika oikeaan mänee.
Ujous, kyllä
sosiaalisten taitojen puute, ehkä jotain tähän suuntaan
sisäänpäinkääntyneisyys, kyllä
yleisesti iskentätaitojen puute, kyllä
15.04.2016 10:23
:D
Jos kirjoituksen tason, teknisen kuin sisällöllisen, perusteella arvotetaan, niin eipä minulla mukisemista tuohon ole. heh..
14.04.2016 19:43
Samaahan voisi kysellä toisinpäin, mikäli et ole löytänyt kumppania oikeassa elämässä, niin miksi "turhaan" käyt ulkona tapahtumissa ja muissa aktiviteeteissä, kun et ole tähänkään mennessä sitä kumppania löytänyt. :)
Mutta vastatakseni kysymykseesi; Olen nettideitti sivustoilla vieläkin siinä toivossa että se kumppni sieltä vielä saattaa tupsahtaa eteen. Mikäli poistuisin kokonaan pois, sama kuin sulkeutuisi kotiin kokonaan, saattaisi se potentiaalinen kumppani sillävälillä käydä kääntymässä nettideiteillä.
14.04.2016 19:39
Jatko kysymys liittuen tähän kommenttiin.. "Vaikutat hakevan jotakin juuri sinun unelmaasi, jota et tule koskaan löytämään."
Miten itse suosittelisit profiilini kirjoitettavan, sillä aiemmin olen saanut kritiikkiiä siitä että en ole kuvaillut millaista naista kumppaniksi haen?
Tilanne tuntuu "Damned if you do , damned if you don't." asialta. Pitäisi antaam ielikuva millaista kumppania on etsimnässä ilman että vaikuttaa nirsolta ja unelmia havittelevalta tyypitä, mutta kuitenkin jonkinlaista osviittaa annettava jotta mahdollinen lukija voisi kuvitella itsenä vierelleni elämään.
14.04.2016 13:45
:D Siis hui kaihian kamalaa 20 tuntia viikossa!!! Sehän tekee n.3 tuntia päivässä, kuinka sitä mitään ehtii tekemään muuta!?
Tähän väliin ehkä pitää mainita se, että työni on sellainen, jossa töissä ollessani olen kokonaan poissa kotoa, työmaalla. Ja vapaalla ollessani olen kokonaan vapaalla. Eli vapailla ollessani päivästä jää n.16 tuntia milloin olen hereillä ja tuosta 3 tuntia pelaamiseen niin kaikelle muulle jää 13 tuntia.
Mitä tulee tuohon pelaamisen laatuun, niin ehkä ei kuitenkaan ole niin 'klassista' kuin jotkut olettavat. :) Vai miltä luentojen pitäminen, skype:n tai vastaavan välityksellä, pelin eri mekaniikoista ja aiheista n.10-50 hengelle kuulostaa? Omien markkina tilausten(vrt. osakemarkkinat) tarkastamien, ruuan tai pyykkien setviminen samalla kun 'pelaan' ja louhin mineraaleja myyntiin markkinoille. Netin välityksellä keskustelen toisellapuolella maapalloa olevien pelaajien kanssa tulevaa yhteistä operaatiota kuinka tämän toteuttaa?
Kieltämättä tuo lapsiperheellisen arki on jotain mitä en ole kokenut ja varmasti vähentäisi pelaamiseen kulutettua aikaa. Lasten hoito, heidän kanssa leikkiminen, muuta kodin askareet kuten siivoaminen ruuanlaitto ja muut lisääntyisivät.
Ja osaltaan osaan kuvitella tuon 'kauhistuksen' että 1-3 tuntia per päivä viettää tietokoneen ääressä, kun olettaa että nukkuu, käy päivätöissä ja matkat päälle. Amulla heräät 6:00 töihin lähtö 7:20, töistä 15:00 tietämillä ja kotona 16:00.
Siinä sapuskan teko, syönti ja mahdollisesti pikainen tiskaus 18:00.
Tässä jää 4 tuntia per päivä sitä 'vapaata' aikaa itselle ja perheelle, kumppanin kanssa touhuta ja jos tuosta 1-3 tuntia viettää koneen äärellä, niin aika kinkkiseltä vaikuttaa. Mutta taas tullaan olettamuksiin siitä että kaikilla olisi 8-16 työ. Ja että jokaisen elämä pyörisi samaa rataa.
14.04.2016 11:27
Valaisisitko mitkä ovat "epärealistisia" ja "unelmahöttö" odotuksia joita minulla on?
14.04.2016 10:41
50 / 78