Jos voitat tänään lotossa 2,5 milliä, niin jatkatko sinkut palstalla käyntiä entiseen tapaan?
Lotto-----
43
404
Vastaukset
- Taivaantähtönen
Minä voitan tänään lotossa :D
Kyllä aion jatkaa keskusteluja vielä ahkerammin. Taivas on vain rajana.- Taivaantähtönen
Ai niin , tulen kertomaan tähän ketjuun voitostani :D
Minä ehkä lopettaisin, kävisin vaan pyytämässä jotain palstan naista kanssani maailmanympärimatkalle
En jatkaisi. Minulla on 10 viikon lotto 10 riviä jonka laitin 2 viikkoa sitten. En ole lotossa voittanut euroakaan 2 viime vuoden aikana. Todella huono tuuri ollut. Ennen mulla oli 2 riviä joka viikonloppu eikä euroakaan ole tullut 2 vuoteen.
Jos voittaisin 2,5 milliä, ostaisin joko C63 AMG:n tai M3:n riippuen koeajon perusteella. Työkäyttöön Nissan Navara olisi oiva valinta. Neliveto ja valtavan suuri sallittu perävaunumasa.
Rakennuttaisin myös oman hirsitalon, joka olisi sisustettu mahdollisimman luonnonmukaisesti ja askeettisesti. Puupintoja yms.
Vaateostoksille en lähtisi, sillä olen aivan tyytyväinen nykyisiin HM:n 15e farkkuihin ja 10e pikeepaitoihin.
Niin ja ostaisin kyllä naisen itselleni. Sellainen 16-24 vuotias lapseton, normaalipainoinen kaunotar kiitos.- että.silleen
Orjakauppa on kiellettyä! Eikä naisten hypergamiaa pidä suosia, sinähän julkea olet.
Kyllä ex-----PUA setä nyt suuttuu sulle. Varo vaan... ilkimys! Mikset peris ostaisi autoksi mieluummin vaika Dodge Ramia tai Chevy Silveradoa?:))
Tollaisen summan voitettua sitä voisi ostaa helposti vaikka ne molemmat:)
Pelaan myös sitä eurojackpottia ja sitä on tullut sentään jotain takas 3 2 pari kertaa ollut oikein ja 2 1 monesti.
- eppäilevä
pujottelija kirjoitti:
Voitin tänään vedonlyönnissä 1000€, jos nyt pieni kehuminen sallitaan
Todista, muuten en usko
- mens.tennis
pujottelija kirjoitti:
No siinä
http://aijaa.com/OgwAtxHieno osuma, onnittelut.
Itsekin olen pari kertaa tonnin voittanut tennisvedonlyönnillä. mens.tennis kirjoitti:
Hieno osuma, onnittelut.
Itsekin olen pari kertaa tonnin voittanut tennisvedonlyönnillä.Tennisvetojakin olen laittanut, vaihtelevalla menestyksellä
pujottelija kirjoitti:
Voitin tänään vedonlyönnissä 1000€, jos nyt pieni kehuminen sallitaan
Voitin tänään netissä 800 euroa. Oon mä voittanut 5000 pari kertaa netissä
- sarasrfafas
Atm32 kirjoitti:
En tajua miksi pelaan vaikka sain isomn perinnön.
Koska elämäsi on tylsähköä niin haet jännitystä ja onnistumisen tunnetta vedonlyönnistä.
Todellakin järjetöntä pelata jos rahatilanteesi on jo hyvä.. sarasrfafas kirjoitti:
Koska elämäsi on tylsähköä niin haet jännitystä ja onnistumisen tunnetta vedonlyönnistä.
Todellakin järjetöntä pelata jos rahatilanteesi on jo hyvä..Siis jos ei ole, niin on järkevä pelata?.....NiinKö?... ;P
- sarasrfafas
MGTOW kirjoitti:
Siis jos ei ole, niin on järkevä pelata?.....NiinKö?... ;P
Kyllä on jos osaat pelata voitollisesti.
Itse ainakin pelaan siksi koska tilillä on vain muutama tonni.
Jos itseltä löytyisi rahaa kymmeniätuhansia esimerkiksi niin sitten ei olisi järkeä pelata. sarasrfafas kirjoitti:
Kyllä on jos osaat pelata voitollisesti.
Itse ainakin pelaan siksi koska tilillä on vain muutama tonni.
Jos itseltä löytyisi rahaa kymmeniätuhansia esimerkiksi niin sitten ei olisi järkeä pelata.No tuohan on ihan tyhmästi ajateltu.....olkoot kyseessä PikkuPoikien Tai IsojenPoikien pelistä/peleistä, niin mun mielestä se menee niin, että vain sen verran voi panostaa, minkä verran voit hävitä ilman, että se vaikuttaa mihinkään....;P
Eli parasta olisi mitä vähemmän panoksen häviäminen harmittaa, mutta sitten mennään jo yli, jos pelaa sellaisella panoksella, että tappio vaikuttaa muuhun elämään...olkoot kyseessä mikä vain....uhkapelit, PörssiPelit yms.....
Ja jos osaa pelata voitollisesti pienellä summalla, niin miksi ei sitten kannata pelata isoimmillakin......voitothan vain kasvavat....kunhan ei vedä överiksi ja pelaa liian isoilla panoksilla ja/tai riskillä.... ;P
- 2626
Eivät kai miljoonat poista tarvetta kunnon nauruihin silloin tällöin?
Sittenhän olisi vaan enemmän aikaa palstailla, kun ei tarvitsisi enää käydä töissäkään.
pujottelija kirjoitti:
Tai sitten aika menee rillutteluun
Voi vain toivoa, että menisi rillutteluksi.. Luulen aina, että mikään täällä ei voisi enää järkyttää minua, mutta kyllä voi. Olisi hyväksi lopettaa kokonaan täällä norkoilu.. mutta taidan olla koukussa.
PikkuLikka kirjoitti:
Voi vain toivoa, että menisi rillutteluksi.. Luulen aina, että mikään täällä ei voisi enää järkyttää minua, mutta kyllä voi. Olisi hyväksi lopettaa kokonaan täällä norkoilu.. mutta taidan olla koukussa.
"Olisi hyväksi lopettaa kokonaan täällä norkoilu.. mutta taidan olla koukussa."
Kenen luvalla kajoat toisten ajatuksiin?....ei Siis Mitään KäytösTapoja Sulla... ;PMGTOW kirjoitti:
"Olisi hyväksi lopettaa kokonaan täällä norkoilu.. mutta taidan olla koukussa."
Kenen luvalla kajoat toisten ajatuksiin?....ei Siis Mitään KäytösTapoja Sulla... ;PSori, ei ollut tarkoitus.. mutta miten täältä pääsee pois? :(
PikkuLikka kirjoitti:
Sori, ei ollut tarkoitus.. mutta miten täältä pääsee pois? :(
No ei se haittaa....saat anteeKs!.. ;P
Kyllä sen oven ulos täältä olen itsekin aina välillä löytänyt, mut oleellisin kysymys ehkä onkin...."miten olla löytämättä enää ovea takaisin tänne"... ;D
Pois pääsee kyllä kohtuu helpostikin, mutta tänne takaisin pääsy on vielä helpompaa... ;PMGTOW kirjoitti:
No ei se haittaa....saat anteeKs!.. ;P
Kyllä sen oven ulos täältä olen itsekin aina välillä löytänyt, mut oleellisin kysymys ehkä onkin...."miten olla löytämättä enää ovea takaisin tänne"... ;D
Pois pääsee kyllä kohtuu helpostikin, mutta tänne takaisin pääsy on vielä helpompaa... ;PNiin tuohan on juuri se ongelma.. ehkä muotoilin asian huonosti. Kyllähän tuolla yläreunassa on tuo pieni raksi, helppo siirtää kursori sinne, mutta kun sitten tänne tulee kumminkin takasin. Eikä tämä ole pidemmän päälle ollenkaan hyvä juttu.
PikkuLikka kirjoitti:
Niin tuohan on juuri se ongelma.. ehkä muotoilin asian huonosti. Kyllähän tuolla yläreunassa on tuo pieni raksi, helppo siirtää kursori sinne, mutta kun sitten tänne tulee kumminkin takasin. Eikä tämä ole pidemmän päälle ollenkaan hyvä juttu.
Onko olo kuin Liisalla Ihmemaassa?... ;P
Sun pitäis varmaan löytää itselles joku todella hyvä ja ainutlaatuinen Poikkis?....siis jos se puuttuu.....mut voi se olla siltikin niin, että kurkkisit tänne aina välillä....;P
Vai onko kyse siitä, ettei oikein ole samalla "taajuudella" olevia ystäviä yms. elävässä elämässä?.......se on varmaan monella.....olo on enemmän tai vähemmän yksinäinen ja/tai ulkopuolinen vaikka olisikin heidän seurassa...
Ja sitten tietenkin se, että täällä voi keskustella vapaammin kaikesta mitä vaan tulee mieleen ja saa kohtuu nopeasti keskustelu ja/tai väittely "kavereita"... ;DMGTOW kirjoitti:
Onko olo kuin Liisalla Ihmemaassa?... ;P
Sun pitäis varmaan löytää itselles joku todella hyvä ja ainutlaatuinen Poikkis?....siis jos se puuttuu.....mut voi se olla siltikin niin, että kurkkisit tänne aina välillä....;P
Vai onko kyse siitä, ettei oikein ole samalla "taajuudella" olevia ystäviä yms. elävässä elämässä?.......se on varmaan monella.....olo on enemmän tai vähemmän yksinäinen ja/tai ulkopuolinen vaikka olisikin heidän seurassa...
Ja sitten tietenkin se, että täällä voi keskustella vapaammin kaikesta mitä vaan tulee mieleen ja saa kohtuu nopeasti keskustelu ja/tai väittely "kavereita"... ;DPuhuvan toukan vielä kestäisin.. vähän kuin katselisi kuolonkolaria.
Kyllä mulla on tärkeitä ystäviä ja asiat enimmäkseen mallillaan ulkomaailmassa.. kai.. Ei mitään hyvää syytä altistaa itseään tälle liejulle.PikkuLikka kirjoitti:
Puhuvan toukan vielä kestäisin.. vähän kuin katselisi kuolonkolaria.
Kyllä mulla on tärkeitä ystäviä ja asiat enimmäkseen mallillaan ulkomaailmassa.. kai.. Ei mitään hyvää syytä altistaa itseään tälle liejulle."Ei mitään hyvää syytä altistaa itseään tälle liejulle."
No perkules.....sitten pitää varmaan pitää PikkiksenPotkijaiset palstalla... ;D
Vaikka ei VälttiS haluttaiskaan....mut yksi yhden ja kaikki yhden puolesta!..joten kyllä me jotain keksitään, jos se on sun tahtosi....;PMGTOW kirjoitti:
"Ei mitään hyvää syytä altistaa itseään tälle liejulle."
No perkules.....sitten pitää varmaan pitää PikkiksenPotkijaiset palstalla... ;D
Vaikka ei VälttiS haluttaiskaan....mut yksi yhden ja kaikki yhden puolesta!..joten kyllä me jotain keksitään, jos se on sun tahtosi....;PSulla on ainakin oikea asenne. ;)
Kyllähän täällä on jotkut jo kunnostautuneet siinä hommassa ihan kiitettävästi. :/
Nyt laitan nuolen pikku raksiin.. ainakin tältä illalta.PikkuLikka kirjoitti:
Sulla on ainakin oikea asenne. ;)
Kyllähän täällä on jotkut jo kunnostautuneet siinä hommassa ihan kiitettävästi. :/
Nyt laitan nuolen pikku raksiin.. ainakin tältä illalta.Juuh...täytyis varmaan klikata itsekin, kun typotys tohinassa ja väsymyksessä näämmä lisääntyy kiihtyvällä tahdilla...."yksi yhden.."...;D....."yksi kaikkien....."...;P
Öitä... =)
- Tuollaisen.haluan
Jos voittaisin lotossa niin ostaisin seuraavan:
Porsche 911 Turbo S
Tiedot
3,8 l 427 kW/581 hv/700 Nm Automaatti
Hinta yhteensä
330 282,48 € Lotto tuli äsken ja kirous jatkuu. Oli 3 oikein 3 rivissä joten ei euroakaan tullut.
- Ikis__M
Mulla on kestolotto jolla ei mitään voita mutta jos voittaisi niin kävisin palstalla vielä ahkerammin, muistuttaisin ahkerasti palstan naisille että rahaa on s..na ja vain kunnollinen nainen kelpaa.
- Ikis__M
pujottelija kirjoitti:
Tarviiko olla myös kiltti?
Tietenkin joo, tuskinpa sitä tulisi kriteetereitä lievennettyä äkkivarakkaanakaan.
Kuntosalilla ihmeteltiin että miksi maksoin 12 kk jäsenyyden käteisellä. Olen maksellut käteisellä tellkarin 770 euroa ja kaupassa maksan aina satasen setelillä.
- No_voi_nallen_pers_silmä
Joo. Katoko Raha ja Runkkaus on melkein sama asia ja molemmat alkaa Rrrällä.
Pakko kerjää rakkautta. Ja vasta sitten Runkata Rikkaana. MIkäli osallistuisin typetyysveron maksamiseen ja sattuisin tuolta palautuksia voittamaan, niin samanlailla tulisi täällä käytyä kuin ennenkin.
Ostaisin vakkaripalstalaisille kokonaisvaltaisen hieronnan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse591324Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814