Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pete_pjn
profiilit
pete_pjn
pete_pjn
Vapaa kuvaus
Heinolasta kotoisin oleva, 1983 vuonna syntynyt mies.
[email protected]
Aloituksia
80
Kommenttia
1559
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kieltämättä tekniset puutteet jonkin verran häiritsee, mutta itselläni nuo aika usein peittyvät suht vanhojen langattomien FM-kuulokkeiden normaaliin taustakohinaan.
08.04.2016 09:45
Vaikka en itse ole ollut saavana taikka vastaanottavana osapuolena, niin en näe tuossa itsekkään mitään sen kummallisempaa. Normaali kokeilunhalu ja etsintä mitkä asiat tuottavat nautintoa ja tuntuvat miellyttävälle.
Puhtaus ja hygienia asiat todennäköisesti ovat niitä jotka poppoota tässä kuvottaa eniten, mutta eiköhän sama asia ole ihan sen toisenpuolen nuolemisessa taikka suutelemisessa huulille tai ihan mihintahansa muualle kehoon.
08.04.2016 09:38
"[...] välittämään ja rakastamaan kumppaniaan ja asettamaan joskus toisen tarpeet omiensa edelle?"
Eiköhän tällaisia tapauksia löydy sieltä sun täältä ja molemmista sukupuolista. Huvittavaa tuossa oli huomata painotus "joskus". :) Eli käytännössä jos satunnaisesti ja hetkellisesti näitä osoittaa, niin tyydyttää sinun esittämäsi toiveet.
Olettaisin tosin aika usean olevan varovainen jakamaan näitä valittämistä, rakkautta ja toisen tarpeiden huomioimista, sillä mikäli kerran on huomannut näitä käytettävän häikäilemättömästi hyväksi tämä tekee ihmisestä aran luottamaan uudemman kerran toiseen.
08.04.2016 06:36
hehe... :D
Ja samasta episodista löytyy juuri sopiva vastaus. [8:15-8:19]
https://youtu.be/6TNF9YRTKlg?t=8m15s
07.04.2016 13:19
:D
Tuosta siun pikkukuvasta tuli mieleen tämä kohtaus. [3:17-3:29]
https://youtu.be/6TNF9YRTKlg?t=3m17s
07.04.2016 11:04
Kieltämättä nyt kun on tuolla laivalla täöissä, niin vanhat ja huonoksi menneet lakanat ja paidat(mikäli eivät ole tekokuituja) menevät räteiksi ja lumpuiksi laivan konehuoneeseen.
07.04.2016 10:39
Ei ole oikein minun juttuni noi tanssit. Olen kyllä käynyt lavatansseissa, mutta aivan liikaa ihmisiä. Alkaa ahdistamaan ihmispaljous.
07.04.2016 09:38
:D Aika mahtava.
07.04.2016 09:03
Yleensä reikäiset paidat/housut menee työvaatteiksi, sillä töissä nuo eivät niin haittaa. Mikäli on ihan häiritsevän reikäisiä, niin roskiin on mennyt. Ja mitä tulee neuloihin ja lankoihin, ei löydy kaapista.
Harrastukseksi tosin on ollut mielessä josko sitä jossainvaiheessa innostuisi valmistamaan paitoja ja muita vaatekappaleita.
Mistä tulikin mieleen, että pitäisi käydä lainaamassa äidiltä ompelukonetta, jotta saisi uusien verhokankaitten reunat ommeltua kiinni.
07.04.2016 03:02
:D Aika useasti tältä vaikuttaa.
06.04.2016 17:09
Ihmettelen sitä ettei tuota voisi sitten kirjoitta auki ja runoilla aivan selkeästi mitä tarkoittaa.
06.04.2016 17:07
Ihan mielenkiintoinen saavutus ja rakennus urakka. Tosin se tärkein puuttuu, eli luonne ja persoonallisuus.
Androideista puheenollen pitääpi varmaan katsella Ghost in the Shell: SAC sarja taas läpi.
06.04.2016 16:39
Pitäähän "aisankin" hyvinvoinnista pitää huolta ja ajatella tämän parasta. :P
06.04.2016 14:43
hehe.. :D
06.04.2016 14:42
Veikkaisin että aika moni näkee asian juurikin tuolla tavalla. Itselläni ei nyt mikään hinku ole lapsia saada, mutta en tuota mahdollisuutta halua sulkea kokonaan poiskaan.
Tosin olen iän karttuessa alkanut pohtimaan tuota aisaa siltä kannalta, että mitkä asiat ovat niitä joiden takia haluaisin lapsia? Ja osaltaan olen tullut siihen johtopäätökseen, että osa noista syistä on ollut aika itsekkäitä, omituisia taikka lapsellisia syitä. Kuten "koska muutkin", "Olisihan se mukava", "Jotta voisi jatkaa sukuperintöä ja nimetä poikalapsi jo kuudettasukupolvea samalla nimellä"....
"en muutenkaan ole Geordie Shore tyyppisten heppujen perään"
:D Viittasitko tässä siihen tyyppiin jonka kanssa deittailit, vai mielikuvaan minusta?
06.04.2016 14:35
"Parisuhteeseen olisit ehkäpä liian nuori, olemme eri elämänvaiheissa. Muutoin kyllä." Vähän tämäntyylisen mielikuvan olen kyllä saanut.
Ja mitä tuosta ekasta kappaleesta tuli mieleen oli; Sitä pitäs varmaan kuuluttaa menemiset kuten junissa konduktööri kuuluttaa asemat. "Saavumme hetken kuluttua Helsinkiin." :)
Tuollainen ajanvietto kuulostaa kyllä mukavalle. Ihan mielenkiintoista on keskustella uusien ihmisten kanssa ja kuunnella heidän mielipiteitä, kokemuksia ja millaisen polun ovat elämässään tarponeet.
06.04.2016 12:44
:) Kyllähän sitä kaffikupposelle voi aina lähteä. Tämän palstan kautta olen kerran aiemmin lähtenytkin treffaaman naista josta tiesin vain sukupuolen, asuinkaupungin ja summittaisen iän.
06.04.2016 11:33
Tuosta sinun nimimerkin profiilitekstistä tuli mieleen tämä biisi.
https://youtu.be/9SjvFiBif0g
06.04.2016 09:49
:D Mukava kuulla.
Ja jep. Vaikka roolileikkejä pelaisi, niin molemminpuolinen kunnioitus ja huolenpito on silti pidettävä mukana.
06.04.2016 09:47
En katso tuon olevan homoa taikka outoa. Riippuu paljon omasta ja kumppanin mieltymyksestä. Oma mieltymykseni kumppanin karvoituksesta on joko siistitty lyhyemmäksi taikka täysin karvaton. Mitä tulee omaan karvoitukseeni, niin ihan miten vain käy, mikä kumppania miellyttää. Lyhyt sänki(aivan sileästä päivän kaksi kasvanut) on tosin epämiellyttävän tuntuinen, kun liikkuessa lyhyet karvat tuikkivat ja kutittavat ihoa.
06.04.2016 09:46
52 / 78