Mies rakensi itselleen naisen 1,5 vuodessa

ikiihanaa

20

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hienoropotti

      Upea!! Siinä on kyllä vaivaa nähty rakentamiseen. Menishän tuommonen nainen hupina. Bensalla toimiva tehoversio olisi jees, ei tartteis sähköä ja pakokaasut vaan ulos sieraimista ja korvista.

      Tosin mielummin kuitenki ottaisin oikeen elävän ja ei tarvitse olla mikään huikee kaunotar. Tavallinen ulkomuoto riittäisi.

      • FLKMdslkflkfdss

        Miksi pakokaasut ulos naamasta, paljon luontevampaa olisi laittaa robotyty pärisemään diesel-kaasut peräpäästä.


    • Luolamadonna

      Hihihi

      Mä olen rakentanut ilman mitään kiirettä n. kymmenessä vuodessa nettiin ihannenaiseni. Siis hän on täydellinen.

      Ainoa ongelma on siinä, että hän on täysin kuvitteellinen hahmo. Mutta ah, niin rakastettava.

      (Naurua)

      • Luolamadonna

        Tavatessaan jotain näin täydellistä herää kysymys, että mitä nyt. Mitä tästä eteenpäin.

        (Hihitystä)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Tavatessaan jotain näin täydellistä herää kysymys, että mitä nyt. Mitä tästä eteenpäin.

        (Hihitystä)

        Näistä androideista tulee mieleen sekä puhelin että scifileffa, jossa hiihteli joku kuminaamainen tytteli ruuvit löysällä.

        Rainassa taisi olla Harrison Ford pääosassa. En kyllä ymmärrä miksi. No mutta enyway tytteli halusi kovasti olla ihminen, ja luulinin näin, kunnes hänelle kerrottiin että kaikki lapsuudenmuistot olivat feikkejä ja tunteet koodattuja.

        Ensimmäisen kerran elämässäni tunsin myötätuntoa pölynimuria kohtaa.

        (Hihitystä)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Näistä androideista tulee mieleen sekä puhelin että scifileffa, jossa hiihteli joku kuminaamainen tytteli ruuvit löysällä.

        Rainassa taisi olla Harrison Ford pääosassa. En kyllä ymmärrä miksi. No mutta enyway tytteli halusi kovasti olla ihminen, ja luulinin näin, kunnes hänelle kerrottiin että kaikki lapsuudenmuistot olivat feikkejä ja tunteet koodattuja.

        Ensimmäisen kerran elämässäni tunsin myötätuntoa pölynimuria kohtaa.

        (Hihitystä)

        Vissiin kai siksi, että mirri näytti niin hyvältä - vaikkakin muoviselta.

        (Reps)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Vissiin kai siksi, että mirri näytti niin hyvältä - vaikkakin muoviselta.

        (Reps)

        Sureva kone on periaatteessa jo ihminen.

        (Hirn)


      • Luolamadonna kirjoitti:

        Näistä androideista tulee mieleen sekä puhelin että scifileffa, jossa hiihteli joku kuminaamainen tytteli ruuvit löysällä.

        Rainassa taisi olla Harrison Ford pääosassa. En kyllä ymmärrä miksi. No mutta enyway tytteli halusi kovasti olla ihminen, ja luulinin näin, kunnes hänelle kerrottiin että kaikki lapsuudenmuistot olivat feikkejä ja tunteet koodattuja.

        Ensimmäisen kerran elämässäni tunsin myötätuntoa pölynimuria kohtaa.

        (Hihitystä)

        Blade Runner. Harrison siksi koska Harrisonilla on yksi ilme ja sopii siksi potentiaaliselle androidille.


      • Luolamadonna kirjoitti:

        Sureva kone on periaatteessa jo ihminen.

        (Hirn)

        Olen kuullut naisesta, jolla oli kone joka surisi kovasti.


      • Luolamadonna
        scrg kirjoitti:

        Olen kuullut naisesta, jolla oli kone joka surisi kovasti.

        Soli Sean Young.

        Tosi hottis.

        (Hihitystä)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Ajatelkaa naista, joka ei tarvitse korviksia.

        (Hihitystä)

        Kiinnostavaa on myös huomata tuo huono meikki, joka on kuin lapsen tai miehen kädestä. Leffassa mä en tällaisia huomannut.

        Varmaan tarkoitushakuista.

        (Reps)


    • Androidi on kovasti sen näköinen ja oloinen että se saattaa hetkellä millä hyvänsä kuristaa isäntänsä.

    • Ei uskalla rakentaa tuommoista, on liian kallis ja sekin voi antaa pakit

    • enottaisi
    • ryppis

      Pakko myöntää, että tuli palsta mieleen kun näin otsikon.

    • Ikis__M
    • Ihan mielenkiintoinen saavutus ja rakennus urakka. Tosin se tärkein puuttuu, eli luonne ja persoonallisuus.

      Androideista puheenollen pitääpi varmaan katsella Ghost in the Shell: SAC sarja taas läpi.

    • eikäolelutka

      Panisin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe