Toisessa viestiketjussa näytti olevan kysymys "Mikä palstalaisissa ärsyttää eniten?" joten jatketaan samaa palstalaissarjaa ja kysytään, että missä asioissa palstalaiset valehtelevat eniten?
Minun mielestä itseoikeutettu ykköstila menee lausunnoille jotka alkavat "minulla on useita tuttuja jotka...", nämä ovat yhtään liottelematta 99%isesti bullshittiä. Tällä lausumalla halutaan korostaa omaa mielipidettään (yleensä MA-teorian kumoamiseksi, mutta myös muissa asioissa) valheellisesti. Olkaa rehellisiä arvon palstalaiset, mitään tuttuja ei näissä tapauksissa ole.
Kakkostila kuuluu niille, jotka kirjoittavat useammalla nimimerkillä nostaaksen ylemmäs omia AP-viestiketjuja ja tukeakseen omia sekä mollatakseen toisten mielipiteitä. Kysyttäessä kukaan ei ikinä tietenkään tunnusta olleensa muu kuin yksinomaan AP
Täällä vaikuttaa myös olevan useita miehiä jotka esiintyvät naisen nimimerkillä, väitän että tällä palstalla ei juurikaan ole naisia, tämä on heille AIVAN liian vihamielinen ympäristö ja liiaksi keskittynyt pillu-sitä-pillu-tätä keskusteluaiheisiin. Ätmit on sitten ihan kiimassa täällä kun joku "nainen" heittää jotain ronskia kuvitellen että kirjoittaja todella on nainen.
Missä asioissa palstalaiset valehtelevat eniten?
48
477
Vastaukset
- Pillu-Ämmä
On täällä meitä naisia.
- bubbeli.einareita
aloittaja on oikeassa moni valehtelee seksuaalisuudestaan housuissa on kyllä kikkeli mutta on naisellisia ja haluaisi olevan nainen ei ole vielä tullut kaapista ja ei ehkä tiedä vielä mikä on onko homo transvestiitti eläin olio vai mikä oikein on mutta miehistä tykkää ja kysymykset sen mukaisia ja vastaajat joutuu hurmioon kun saa puhua miehistä mekoista meikeistä yms ja haukkuu naisia
- 12121212
Vanhemmat palstanaiset valehtelevat,
- näyttävänsä todellista nuoremmilta
- olevansa hoikempia ja/tai muodokkaampia kuin todellisuudessa ovat
- saavansa iskuyrityksiä julkkiksilta, komistuksilta ja statusmiehiltä
- olevansa onnellisempia sinkkuina kuin todellisuudessa ovat
- olevansa hauskempia ja sosiaalisempia kuin todellisuudessa ovat
Palstanaisten omien kertomusten mukaan he näyttävät paljon ikäistään nuoremmilta, omaavat nätit piirteet, hyvin ja hoikan vartalon, pukeutuvat tyylikkäästi, ja antavat pakkeja ytmeille säännöllisesti.
Mielikuva 40-50v palstanaisesta voisi olla suurin piirtein tämä:
http://img3.rnkr-static.com/list_img_v2/19379/939379/full/the-hottest-women-over-40-in-2013-u1.jpg- 19plus3
onko toi hottis Jennifer Aniston? Panisin...
SikaHelmi kirjoitti:
No tulisitko tapaamaan? Muutoin et voi tietää, emmekä voi sinua vakuutta.
:) Kyllähän sitä kaffikupposelle voi aina lähteä. Tämän palstan kautta olen kerran aiemmin lähtenytkin treffaaman naista josta tiesin vain sukupuolen, asuinkaupungin ja summittaisen iän.
- 12121212
SikaHelmi kirjoitti:
No tulisitko tapaamaan? Muutoin et voi tietää, emmekä voi sinua vakuutta.
Lupaatko näyttää vähintään tuolta kuin linkkaamani keskiverto 40-50v palstanainen?
- vertauskuva
12121212 kirjoitti:
Lupaatko näyttää vähintään tuolta kuin linkkaamani keskiverto 40-50v palstanainen?
Voisit laittaa aina tämän kuvan, kun palstanainen alkaa kehumaan liikaa ;)
12121212 kirjoitti:
Kaikki tapaamani ihmiset ovat olleet positiivisesti yllättyneitä, vaikka ovat nähneet kuvanikin etukäteen.
Miten on niin mahdoton uskoa, että joku voi olla ihan ok?
Tuletko minua tapaamaan?pete_pjn kirjoitti:
:) Kyllähän sitä kaffikupposelle voi aina lähteä. Tämän palstan kautta olen kerran aiemmin lähtenytkin treffaaman naista josta tiesin vain sukupuolen, asuinkaupungin ja summittaisen iän.
Pete, sinun kanssasi varmaankin mieluiten lähtisin kahveelle. Jos tulet kaupunkiini, nähdään vaan, käydään hakemassa vaikkapa vaatteita jne.
Parisuhteeseen olisit ehkäpä liian nuori, olemme eri elämänvaiheissa. Muutoin kyllä.SikaHelmi kirjoitti:
Pete, sinun kanssasi varmaankin mieluiten lähtisin kahveelle. Jos tulet kaupunkiini, nähdään vaan, käydään hakemassa vaikkapa vaatteita jne.
Parisuhteeseen olisit ehkäpä liian nuori, olemme eri elämänvaiheissa. Muutoin kyllä."Parisuhteeseen olisit ehkäpä liian nuori, olemme eri elämänvaiheissa. Muutoin kyllä." Vähän tämäntyylisen mielikuvan olen kyllä saanut.
Ja mitä tuosta ekasta kappaleesta tuli mieleen oli; Sitä pitäs varmaan kuuluttaa menemiset kuten junissa konduktööri kuuluttaa asemat. "Saavumme hetken kuluttua Helsinkiin." :)
Tuollainen ajanvietto kuulostaa kyllä mukavalle. Ihan mielenkiintoista on keskustella uusien ihmisten kanssa ja kuunnella heidän mielipiteitä, kokemuksia ja millaisen polun ovat elämässään tarponeet.- 12121212
SikaHelmi kirjoitti:
Kaikki tapaamani ihmiset ovat olleet positiivisesti yllättyneitä, vaikka ovat nähneet kuvanikin etukäteen.
Miten on niin mahdoton uskoa, että joku voi olla ihan ok?
Tuletko minua tapaamaan?Väärä ikäluokka.
Olen nuorempi kuin pete_pjn. pete_pjn kirjoitti:
"Parisuhteeseen olisit ehkäpä liian nuori, olemme eri elämänvaiheissa. Muutoin kyllä." Vähän tämäntyylisen mielikuvan olen kyllä saanut.
Ja mitä tuosta ekasta kappaleesta tuli mieleen oli; Sitä pitäs varmaan kuuluttaa menemiset kuten junissa konduktööri kuuluttaa asemat. "Saavumme hetken kuluttua Helsinkiin." :)
Tuollainen ajanvietto kuulostaa kyllä mukavalle. Ihan mielenkiintoista on keskustella uusien ihmisten kanssa ja kuunnella heidän mielipiteitä, kokemuksia ja millaisen polun ovat elämässään tarponeet.Kerran deittailin hetken aikaa ikäistäsi, tai olisiko ollut vielä parisen vuotta nuorempi. Hän luuli minua nuoremmaksi, ja valehteli oman ikänsä ylöspäin... No, en muutenkaan ole Geordie Shore tyyppisten heppujen perään.. olen kasvanut hiukan toisenlaiseen kulttuuriin.
- 12121212
SikaHelmi kirjoitti:
Kerran deittailin hetken aikaa ikäistäsi, tai olisiko ollut vielä parisen vuotta nuorempi. Hän luuli minua nuoremmaksi, ja valehteli oman ikänsä ylöspäin... No, en muutenkaan ole Geordie Shore tyyppisten heppujen perään.. olen kasvanut hiukan toisenlaiseen kulttuuriin.
Monilla nuorilla miehillä on puumafetissi, tai sitten hakevat vanhempaa naista opettajaksi. Minulla on ajatusta hankkia joskus perhekin, eli kovin paljoa yli 25v ei naisella saisi ikää olla. Suhde jossa jo pariutuessa on lapset ja talo (= elättäjä) mielessä, ei käy minulle.
12121212 kirjoitti:
Monilla nuorilla miehillä on puumafetissi, tai sitten hakevat vanhempaa naista opettajaksi. Minulla on ajatusta hankkia joskus perhekin, eli kovin paljoa yli 25v ei naisella saisi ikää olla. Suhde jossa jo pariutuessa on lapset ja talo (= elättäjä) mielessä, ei käy minulle.
Juuri erilaisten elämäntilanteiden vuoksi en haluaisi liikaa nuorempaa, en tule tekemään enempää lapsia, mutta en halua toiselta sitä mahdollisuutta pois sulkea. Se on iso ja tärkeä asia. Siksi preferoin samassa tilanteessa olevia, suunnilleen itseni ikäisiä.
SikaHelmi kirjoitti:
Juuri erilaisten elämäntilanteiden vuoksi en haluaisi liikaa nuorempaa, en tule tekemään enempää lapsia, mutta en halua toiselta sitä mahdollisuutta pois sulkea. Se on iso ja tärkeä asia. Siksi preferoin samassa tilanteessa olevia, suunnilleen itseni ikäisiä.
Veikkaisin että aika moni näkee asian juurikin tuolla tavalla. Itselläni ei nyt mikään hinku ole lapsia saada, mutta en tuota mahdollisuutta halua sulkea kokonaan poiskaan.
Tosin olen iän karttuessa alkanut pohtimaan tuota aisaa siltä kannalta, että mitkä asiat ovat niitä joiden takia haluaisin lapsia? Ja osaltaan olen tullut siihen johtopäätökseen, että osa noista syistä on ollut aika itsekkäitä, omituisia taikka lapsellisia syitä. Kuten "koska muutkin", "Olisihan se mukava", "Jotta voisi jatkaa sukuperintöä ja nimetä poikalapsi jo kuudettasukupolvea samalla nimellä"....
"en muutenkaan ole Geordie Shore tyyppisten heppujen perään"
:D Viittasitko tässä siihen tyyppiin jonka kanssa deittailit, vai mielikuvaan minusta?pete_pjn kirjoitti:
Veikkaisin että aika moni näkee asian juurikin tuolla tavalla. Itselläni ei nyt mikään hinku ole lapsia saada, mutta en tuota mahdollisuutta halua sulkea kokonaan poiskaan.
Tosin olen iän karttuessa alkanut pohtimaan tuota aisaa siltä kannalta, että mitkä asiat ovat niitä joiden takia haluaisin lapsia? Ja osaltaan olen tullut siihen johtopäätökseen, että osa noista syistä on ollut aika itsekkäitä, omituisia taikka lapsellisia syitä. Kuten "koska muutkin", "Olisihan se mukava", "Jotta voisi jatkaa sukuperintöä ja nimetä poikalapsi jo kuudettasukupolvea samalla nimellä"....
:D Viittasitko tässä siihen tyyppiin jonka kanssa deittailit, vai mielikuvaan minusta?"iän karttuessa alkanut pohtimaan tuota aisaa "
Freudilainen lipsahdus? ;Dscrg kirjoitti:
"iän karttuessa alkanut pohtimaan tuota aisaa "
Freudilainen lipsahdus? ;Dhehe.. :D
scrg kirjoitti:
"iän karttuessa alkanut pohtimaan tuota aisaa "
Freudilainen lipsahdus? ;DPitäähän "aisankin" hyvinvoinnista pitää huolta ja ajatella tämän parasta. :P
pete_pjn kirjoitti:
Pitäähän "aisankin" hyvinvoinnista pitää huolta ja ajatella tämän parasta. :P
Kannatan aisaa. Siis ajatusta.
pete_pjn kirjoitti:
:D Viittasitko tässä siihen tyyppiin jonka kanssa deittailit, vai mielikuvaan minusta?En näe sinua Geordiena, mikä on hyvä aisa..eikun asia! :)
- Luolamadonna
Itse en oikeastaan valehtele. Kerron vain näkemyksistä eri kuvakulmista. Itsestäni minulla ei juurikaan ole tarvetta puhua. En koe itseäni millään tavoin kiinnostavaksi.
(Hihitystä)- Luolamadonna
Kirjoittaminen taas on monasti hauskaa. Ja myös kiinnostavaa. Harvoin kyllä kirjoitan tänne.
(Reps) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Kirjoittaminen taas on monasti hauskaa. Ja myös kiinnostavaa. Harvoin kyllä kirjoitan tänne.
(Reps)Lisäksi on mainittava, Veruskan safkat on midisti hyviä.
Bisse kyllä maittais.
(Reps) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Lisäksi on mainittava, Veruskan safkat on midisti hyviä.
Bisse kyllä maittais.
(Reps)Ajoin mielleyhtymästä AlppilastaTammistoon. Kohta olen taas Tölikässä.
(Hihitystä) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Ajoin mielleyhtymästä AlppilastaTammistoon. Kohta olen taas Tölikässä.
(Hihitystä)Tällä hetkellä nojailen puhtaaseen autoon ja poltan vihreää Chesterfield-savuketta. Pummasin sen ohikävelevältä hepulta. Ei huolinut pahaisia ropojani myrkyttämisestäni.
Aurinko häikäisee.
(Hihitystä) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Tällä hetkellä nojailen puhtaaseen autoon ja poltan vihreää Chesterfield-savuketta. Pummasin sen ohikävelevältä hepulta. Ei huolinut pahaisia ropojani myrkyttämisestäni.
Aurinko häikäisee.
(Hihitystä)Niin että mitä kiinnostavaatällaisessa on.
Yli lentää matkustajakone. Taitaa laskeutua.
(Naurua) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Niin että mitä kiinnostavaatällaisessa on.
Yli lentää matkustajakone. Taitaa laskeutua.
(Naurua)Muistaakseni juuri tällä kohtaa Vantaanjokea on kaunis ja vanha kaarikivisilta. En ole satavarma, mutta ehkä. Päätän käydä vilkaisemassa sitä heti kun saan asiani toimitettua.
(Asioita toimittelevaa naurua)
Maailma on naisille vihamielinen ympäristö, ei tämä palsta ole mikään poikkeus.
- näinkö.on
Ilman mitään syytä?
näinkö.on kirjoitti:
Ilman mitään syytä?
Syytä? En tiedä onko siihen mitään syytä.. Miksi koira nuolee kassejaan? Tv- sarjaa siteeraten, ainoa ero sukupuolten välillä on se, että toinen pystyy tappamaan toisen paljain käsin.
- näin.on
PikkuLikka kirjoitti:
Syytä? En tiedä onko siihen mitään syytä.. Miksi koira nuolee kassejaan? Tv- sarjaa siteeraten, ainoa ero sukupuolten välillä on se, että toinen pystyy tappamaan toisen paljain käsin.
Nainen pystyy tappamaan miehen paljain käsin siinä kuin mies naisen.
- 12121212
PikkuLikka kirjoitti:
Oletpa kyyninen.
näin.on kirjoitti:
Nainen pystyy tappamaan miehen paljain käsin siinä kuin mies naisen.
Epätodennäköistä, mutta poikkeusyksilöitä löytyy joka asiassa.. en minä ainakaan.
12121212 kirjoitti:
Oletpa kyyninen.
Sittenhän meitä on kaksi ja leikki muuttuu hauskemmaksi.
- 12121212
PikkuLikka kirjoitti:
Sittenhän meitä on kaksi ja leikki muuttuu hauskemmaksi.
Minä laskin yksi, katson kuitenkin valoisasti tulevaisuuteen (erityisesti jos saan tänä vuonna toivomani ylennyksen).
12121212 kirjoitti:
Minä laskin yksi, katson kuitenkin valoisasti tulevaisuuteen (erityisesti jos saan tänä vuonna toivomani ylennyksen).
Sinun käsitykset mitä tulee naisiin ja ihmisuhteisiin ovat erittäin kyynisiä.. Et siis pääse luikertelemaan tästä. :)
Pitikin kysellä mitä ylennykselle kuuluu, ei siis ole asia ratkennut vielä?- 12121212
PikkuLikka kirjoitti:
Sinun käsitykset mitä tulee naisiin ja ihmisuhteisiin ovat erittäin kyynisiä.. Et siis pääse luikertelemaan tästä. :)
Pitikin kysellä mitä ylennykselle kuuluu, ei siis ole asia ratkennut vielä?No olen lähtökohtaisesti optimistinen, mutta kyyninen silloin kun siihen on syytä.
Ylennyksen pitäisi olla ajan kysymys. Firmassa on siis ns. urapolkusysteemi, eli mahdollisuus edetä partneriksi. Olin alkuun liian optimistinen, luulin että ylennys olisi mahdollinen paljon aikaisemmin mutta oikeasti jos saan sen tänä vuonna niin hyvin menee.
Nykyinen työ on melko rutiininomaista, mikä on hyvä asia palstailun kannalta kun hoitaa laskelman nopsaan valmiiksi ja sitten voi tehdä odotellessa kakkosläppärillä mitä huvittaa. Myös eräiden maiden aikataulujen takia työaika on erilainen kuin normaalisti (myöhäisempi). Ylennys tietäisi lisää tulosvastuuta ja mielenkiintoa.
Viime aikoina olen huomannut saaneeni muutamia pikkuhommia jotka tuntuvat vähän kuin "harjoittelulta" asemaan jossa tehdään suht merkittäviä sijoituspäätöksiä eikä vain avusteta niissä... 12121212 kirjoitti:
No olen lähtökohtaisesti optimistinen, mutta kyyninen silloin kun siihen on syytä.
Ylennyksen pitäisi olla ajan kysymys. Firmassa on siis ns. urapolkusysteemi, eli mahdollisuus edetä partneriksi. Olin alkuun liian optimistinen, luulin että ylennys olisi mahdollinen paljon aikaisemmin mutta oikeasti jos saan sen tänä vuonna niin hyvin menee.
Nykyinen työ on melko rutiininomaista, mikä on hyvä asia palstailun kannalta kun hoitaa laskelman nopsaan valmiiksi ja sitten voi tehdä odotellessa kakkosläppärillä mitä huvittaa. Myös eräiden maiden aikataulujen takia työaika on erilainen kuin normaalisti (myöhäisempi). Ylennys tietäisi lisää tulosvastuuta ja mielenkiintoa.
Viime aikoina olen huomannut saaneeni muutamia pikkuhommia jotka tuntuvat vähän kuin "harjoittelulta" asemaan jossa tehdään suht merkittäviä sijoituspäätöksiä eikä vain avusteta niissä..."No olen lähtökohtaisesti optimistinen, mutta kyyninen silloin kun siihen on syytä."
No, sitähän minäkin ja niin minäkin. ;)
Ok, katsotaan miten käy..- totuusrakkaudesta
Atm32 kirjoitti:
Maailma ei tarjoo atmeille rakkautta eikä naiset
ihmisistä harva tarjoaa oikeaa rakkautta
12121212 kirjoitti:
No olen lähtökohtaisesti optimistinen, mutta kyyninen silloin kun siihen on syytä.
Viime aikoina olen huomannut saaneeni muutamia pikkuhommia jotka tuntuvat vähän kuin "harjoittelulta" asemaan jossa tehdään suht merkittäviä sijoituspäätöksiä eikä vain avusteta niissä...Näet ilmeisesti tulosvastuun motivoivana asiana? Silloin olet oikeassa duunissa, toisia sellainen nimittäin ahdistaa.
Ja sinänsä hyvä, jos saat nuo kuviot tehtyä ennen perhettä, sillä perheen perustaminen tulee olemaan aikaa ja energiaa vievää.
Onnea toivon sulle kumpaankin asiaan :)- 12121212
SikaHelmi kirjoitti:
Näet ilmeisesti tulosvastuun motivoivana asiana? Silloin olet oikeassa duunissa, toisia sellainen nimittäin ahdistaa.
Ja sinänsä hyvä, jos saat nuo kuviot tehtyä ennen perhettä, sillä perheen perustaminen tulee olemaan aikaa ja energiaa vievää.
Onnea toivon sulle kumpaankin asiaan :)Eniten kiinnostaa raha ja status. Tulosvastuu on tie menestykseen.
Mutta tokihan se motivoi työssäkin, pidemmän päälle käy pitkäveteiseksi jos voi työaikana tehdä laskelmat ja palstailla loppuajan.
- niinminäkin
Kaikissa asioissa....
Siinä, että ne on rumia. :)
- suhdettomuudettumaton
Pituudessa ja parisuhdekelpoisuudettomuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1131818Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551277Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1501272- 49992
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126942Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75896- 52824
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36807Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62782- 56771