Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pete_pjn
profiilit
pete_pjn
pete_pjn
Vapaa kuvaus
Heinolasta kotoisin oleva, 1983 vuonna syntynyt mies.
[email protected]
Aloituksia
80
Kommenttia
1559
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuota, tämä esimerkki on vähän arveluttava. Ainakin näin minun ajatusmaailmalle.
Jos olet kiinnostunut tuosta "sisäisesti" kauniista, niin 'no problem'. Mutta jos oletkin kiinnostunut siitä kauniista ja teet tuon liikkeen, niin pelailet vain tällä toisella naisella.
Voisin kuvitella että "sisäisesti" kaunis nainen tuntisi aikamoista korpeamista, kun ensin oletkin näyttänyt kiinnostusta häntä kohtaan, mutta sitten tulee tämä kaunis nainen ja liehittelee sinut pois. Eikö tästä tule juurikin se mielikuva ja yleistys, että miehet ovat vain niitten kauniiden naisten perään. Tämä toki voi olla toimivakin keino osoittaa tuolle kauniille naiselle, että et ole pelkän kauneuden perässä, mutta jos näin on, niin eikö se "sisäisesti" kaunis sitten olisi ollut sinun valintasi.
21.03.2016 18:59
-83
Tosin kiinnostaisi tietää millä logiikalla saat tuon "paras vuosikymmen" arvion tehtyä.
21.03.2016 18:44
Paljon mahdollista myös tuo.
20.03.2016 21:35
Miulle ensimmäisenä tuli mieleen, että tuo teidän yhteinen kaveri halusi vain saada AP:n ulos ja keikkatreffeille.
Ja mitä tuohon miehen ikisinkkuuteen tulee, niin tekstin perusteella sain mielikuvan joko homosta joka ei ole tullut ulos kaapista kaverilleen, taikka sitten on pelimiehiä joka ei kertaakaan ole viitsinyt parisuhteeseen jämähtää.
20.03.2016 17:45
:D Tuohan vois olla jopa 'kiinnostavaa'.
Pitäsköhän sitä lakaa kitisemään.
20.03.2016 17:08
Eiköhän tuollaisia henkilöitä löydy molemmista sukupuolesta. Lähinnä yksilöominaisuus. Siis näin ainakin omasta kokemuksestani.
Myönnän itsekkin olen syyllistynyt tuohon.
Olen ollut myös se joka kertoilee kysymykseen laajemmin, kyselee ja kertoilee asina vierestäkin, josta olisi helppoa jatkaa keskustelua. Mutta joidenkin kanssa vain ei sitä keskustelua synny. Pahimpia ovat sellaiset joiden kanssa tulee fiilis, että lukivatkohan he edellisiä viestejä ollenkaan, kun samoista asioista kysytään uudelleen, taikka asioista jotka käyvät ilmi profiilissa.
20.03.2016 15:20
No jos olisin tehnyt listan niistä joihin itse uskon itselläni olevan mahdollisuuksia, niin lista olisi ollut aika toisenlainen.
20.03.2016 14:45
Se että on alustavaa seurustelua, joka on kuitenkin tyssännyt, ei tarkoita sitä että olisi "ikävä ihminen", "[...] edes satunnainen pano jaksa katsella". Ihan hyvin voi olla että pientä kiinnostusta on ollut, mutta todettu että ei nyt kuitenkaan.
Ja mikäli on etsimässä tositarkoituksella kumppania, niin ei sitä satunnaisen panon takia profiilia piiloon laiteta.
20.03.2016 14:35
Passiivinen nettideittailija. Nirso, taikka sitten asuu vain niin pienellä paikkakunnalla ettei niitä potentiaalisia kumppaneita löydy lähialueilta vaikka olisikin löyhemmät kriteerit. Pienemmillä paikkakunnilla käytännössä uusia profiileita tulee n.0-3 kpl/kk. Ja ei ole halunnut 'missata' sitä potentiaalista kumppania poistamalla profiilin.
Mahdollisesti profiili ollut piilotettuna, muttei poistettuna, pitkiä aikoja. Eli mahdollisesti treffaillut ja ehkä alustavaa seurustelua, joka kuitenkin on tyssännyt lyhyeen.
20.03.2016 14:12
Kysymykseen 2. "uskoisinko mahdollisuuksiini" mitä? että tulisi toiset treffit, että harrastaisimme seksiä, että juttu etenisi parisuhteeseen asti taikka seurusteluun tai tapailuun asti?
vastauksiini 2. kysymykseen olen olettanut onnistuuko jatko treffit.
A ja B
1. ei
C ja D
1. kyllä
2.kyllä
E
1. kyllä
2.kyllä
F ja G
1.kyllä
2.ehkä
19.03.2016 21:30
Olisikohan tässä kysymys siitä, että mies ei osannut tulkita ystävällisyyttäsi pelkäksi ystävällisyydeksi ja kohteliaisuudeksi.
Kun aika useasti kuulee sitä että pitkät 'merkitsevät' katseet, hymyily yms.. naisen taholta ovat merkki siitä että hän olisi mahdollisesti kiinnostunut ja toivoo mieheltä aloitusta.
Eli lyhykäisyydessään kommunikaatio virhe.
19.03.2016 20:52
:D Mielummin mie kokeilen rajojani ja olen tuhma siellä makuuhuoneen puolella, kuin kokeilen rajojani ja olen tuhma muille ihmisille käytökselläni ja teoillani.
Tietty jos tarpeeksi vittuillaan ja ärsytetään, niin eiköhän kaikki näytä sen huonomman puolensa.
19.03.2016 20:50
"Jos pete ei ole erityisen lyhyt ja hintelä [...]"
Noilla jos männään, niin taitaa jäädä painosta kiinni. 61kg
Pituutta on 179cm
19.03.2016 20:46
:D Kiitoksia.
19.03.2016 20:44
Eläs ny sano. "Ihmeiden aika ei ole vielä ohi." :P
19.03.2016 19:22
:D Tämän voi kyllä käsittää parillakin tavalla.
19.03.2016 18:47
Eli olettamuksena on se että seurustellessa näytellään niin kauan kun päästään naimisiin, sellaiseen vakinaiseen elämäntilanteeseen josta on vaikea luimia poikkeen ja tämän jälkeen voidaan olla oma etsensä.
Ehken mie olen sitten naiivi ja sinisilmäinen, kun en usko suurimmasta osasta tuota. Tosin en kyllä kielläkkään etteikö tällaista tapahtuisi.
19.03.2016 16:24
Lähempääkin?
Suattaisin olla 'myytyä miestä', mikäli sattuisin huomaamaan hymyn joukossa myös pienen lipbite:n. :D
19.03.2016 16:13
Tuosta luonteesta ja persoonallisuudesta vielä sen verran, että onhan tuo toivottavaa että pääsääntöisesti olisi positiivinen, iloinen, aktiivinen, ja mitä näitä muita positiivisia adjektiiveja on. Mutta myös sellainen, joka näyttää ja puhuu jos on paska olla, huono päivä ja mikään ei oikein meinaa onnistua. ELi jos haluaisi kiteyttää yhteen sanaan, niin on aito.
Molemmat tietävät missä mennään ja osaavat olla toisen tukena huonoilla hetkillä ja tsemppaamassa, hurraamassa ja kokemassa yhdessä, kun mänee hyvin.
19.03.2016 15:45
"[...]mielllytämishaluisesti ryntäilevähän on aika tunkeileva." Ilman että on pyydetty ensin apua kyllä.
Apua pyydettäessä miellyttämishaluisesti ryntäilevä on enemmän kuten tuolla alempana toinen mainitsi "Ikään kuin olisi jotenkin alistuva, nöösi ja ylikäveltävissä."
Tuo mitkä tilanteet kukin tuntee tunkeilevaksi onkin sitten omalukunsa. Kaupassa tavaroiden kantoapuun tarjoutuva voi olla joko tunkeileva taikka ihana tyyppi, riippuen tilanteesta.
19.03.2016 15:27
60 / 78