Kiltti poika sai tarpeekseen

näinpä.näin

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000001141045.html

Heh, hyviä kommentteja tuolla sivulla:

"Helsinkiläinen 19.3. 1:40 7
Kaikille niille miehille, jotka valittavat, etteivät naiset halua kilttiä miestä, tai kiltti jää aina kaveriasteelle: Yritätte vääriä naisia. Vaikka kantaisitte naiselle tuhat muuttokuormaa ja korjaisitte heidän kodinkoneensa ilmaiseksi, ette silti saa sellaista naista, joka on deittiarvoltaan paljon teidän yläpuolellanne. Yrittäkää sellaista naista, joka on ulkonäöltään mitäänsanomaton tai peräti ruma, ja huomaatte, että kiltti mies kelpaa oikein hyvin."

Naiset kuitenkin yleensä vaativat mieheltä aitoa rakastumista, miten mies rakastuu naiseen jota pitää ulkonäöltään mitäänsanomattomana tai peräti rumana :D?

45

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikis__M

Näyttää tuolla yleisönosastossa ja varmaan siellä jenkkilässäkin huorulien mantra olevan ihan sama kuin täällä palstalla, jännämies jyrää ja naiset antaa sen tapahtua, perustellakseen kiimapilluilun keksivät tarinoita "pelottavista" kilteistä miehistä.

• tarralenkkari666

Nice guy:lla ei tarkoiteta oikeasti kilttiä miestä. Se tarkoittaa miestä, joka esittää ystävällistä, tai mikä pahempaa ystävää, vaikka oikeasti haluaa vain pillua.
        Tai miestä, joka sanoo olevansa kiltti mutta on oikeasti väkivaltainen misogynisti.

• Ikis__M
        tarralenkkari666 kirjoitti:

Nice guy:lla ei tarkoiteta oikeasti kilttiä miestä. Se tarkoittaa miestä, joka esittää ystävällistä, tai mikä pahempaa ystävää, vaikka oikeasti haluaa vain pillua.
        Tai miestä, joka sanoo olevansa kiltti mutta on oikeasti väkivaltainen misogynisti.

Kyllä se täällä suomessa ainakin tuntuu tarkoittavan sitä että kiltti & kunnollinen, koskaan rikoksiin syyllistymätön väkivallaton mies naisten silmissä nähdään väkivaltaisena misogynistina koska kuvitelmat. Mies ei mitenkään voi kumota niitä luuloja naisten päästä koska "jos ei ole aiemmin tehnyt mitään varmasti tekee.." ja siksi ei voi edes harkita seurustelua. Mitä kauemmin tätä jatkuu miehen syntitaakkaan tulee lisäksi myös "on siinä jotain outoo kun ei oo ikinä seurustellu pidempään" jne, ja näin kuvitelmat ruokkivat toisiaan kunnes kiltti & kunnnollinen mies päättää päivänsä oman käden kautta pettyneenä elämään, sen viereen haudataan nainen jonka joku jännä kolasi, se ei pystynytkään parantamaan paatunutta taparikolllista vaikka kuvitteli että hänen kanssaan jännä on erilainen.

• tarralenkkari666 kirjoitti:

Nice guy on siis termi, jonka naiset ovat keksineet voidakseen selitellä itselleen sitä, että kiltti ja kunnollinen mies ei sytytä. Sen ainoa tarkoitus on leimata kiltit ja kunnolliset miehet feikeiksi. Naisen ei tarvitse kohdata sitä tosiasiaa, että kiltit ja kunnolliset miehet eivät häntä oikeasti edes kiinnosta, vaan hän voi torjua kiltin ja kunnollisen miehen siististi leimaamalla hänet nice guyksi ilman sen kummempia perusteita.

Näin nainen voi sanoa tykkäävänsä kilteistä ja kunnollisista miehistä ja samalla deittailla väkivaltaisia paskoja. Ne kohdalle sattuneet kiltit ja kunnolliset miehet kun kaikki vain sattuivat olemaan nice guyta!

• tarralenkkari666

Väärin. Toki se, että mies jankkaa olevansa kiltti ja kunnollinen, saa aikaan päinvastaiset mielikuvat.

En ole koskaan edes tapaillut muita, kuin (oikeasti) kilttejä miehiä. Kunnollinen taas on niin arvovärittynyt termi (hihhulismi), etten tiedä mitä sillä tarkoitetaan, enkä sanoisi edes itse olevani kunnollinen.

• tarralenkkari666
        HC-ätmel kirjoitti:

Nice guy on siis termi, jonka naiset ovat keksineet voidakseen selitellä itselleen sitä, että kiltti ja kunnollinen mies ei sytytä. Sen ainoa tarkoitus on leimata kiltit ja kunnolliset miehet feikeiksi. Naisen ei tarvitse kohdata sitä tosiasiaa, että kiltit ja kunnolliset miehet eivät häntä oikeasti edes kiinnosta, vaan hän voi torjua kiltin ja kunnollisen miehen siististi leimaamalla hänet nice guyksi ilman sen kummempia perusteita.

Näin nainen voi sanoa tykkäävänsä kilteistä ja kunnollisista miehistä ja samalla deittailla väkivaltaisia paskoja. Ne kohdalle sattuneet kiltit ja kunnolliset miehet kun kaikki vain sattuivat olemaan nice guyta!

Nice guy on nimike, jota käytetään vasta kun "kiltteyden" feikkiys on paljastettu. Esim. kun "kiltti" mies päättää vaatia seksiä palkinnoksi, tai kun itseään kiltiksi kutsuva mies kutsuu naisia nettidetiiprofiilissaan huoriksi.

Kilttimies ja "kiltti"mies. Toki kilttimieskin voi herättää hämisvaistot, jos esim. jankkaa omasta kiltteydestään.

• tarralenkkari666

Lisätään vielä, että kaikki Nice guyt, joita on livenä tullut vastaan ovat esittäneet ystävääni ja saaneet sitten skitsokohtauksen, kun olen pitänyt heitä vain ystävinä (ja esim. alkanut tapailemaan jotain henkilöä).

Enkä ole koskaan tapaillut muita kuin kilttejämiehiä.

EmPä lähde enää näihin leikkeihin mukaan, ainakaan nyt, mutta kommenttisi/huomiosi tässä ketjussa ovat ihan hyviä.....kiitokset niistä, koska oli fiksusti kirjoitettu, eivätkä olleet tyypillistä solvaamista/dissaamista, vaan positiivisellä vireellä ja ajatuksella kirjoitettuja..

EmPä lähde enää näihin leikkeihin mukaan, ainakaan nyt, mutta kommenttisi/huomiosi tässä ketjussa ovat ihan hyviä.....kiitokset niistä, koska oli fiksusti kirjoitettu, eivätkä olleet tyypillistä solvaamista/dissaamista, vaan positiivisellä vireellä ja ajatuksella kirjoitettuja..

• 142
        HC-ätmel kirjoitti:

No sinä nyt ainakaan et ole kiltti ja kunnollinen. Toivottavasti tiedostat sen itsekin, että puhut tuossa tekstissäsi aivan muista miehistä, kuin itsestäsi.

• 142 kirjoitti:

No sinä nyt ainakaan et ole kiltti ja kunnollinen. Toivottavasti tiedostat sen itsekin, että puhut tuossa tekstissäsi aivan muista miehistä, kuin itsestäsi.

Kuinnii?

• tarralenkkari666

Varmaan samalla tavoin, kuin "kiltit miehet" odottavat naisten rakastuvan heihin, vaikkeivät pidä heitä puoleensa vetävinä.

• Naisasialooseri1

Tottakai odottavat ja saavat odottaakkin. Naisen kuuluu pitää kilttiä ja kunnollista miestä puoleensa vetävänä-

• tarralenkkari666

Turha sitten nillittää, kuin tekopyhä kalkkuna.

• atännä

Siinä taas yksi "kiltti" vaatimassa palkintoa suorituksistaan. Oikeasti kiltti, siis ihan normaali tervejärkinen ihminen toimii toisia kunnioittavasti ihan itsestään, eikä odota siitä mitään erityishuomiota tai etuja itselleen.
      Narsistisella tavalla kiltti taas kärsii "kiltteydestään", koska ei saa muilta sitä palkintoa mitä odottaa. Tällainen saattaa vielä muistaa joka välissä painottaa omaa kiltteyttään ja erityisyyttään toisiin ihmisiin verrattuna. Nämä ovat myös usein niitä kaikista tuomitsevimpia, kun kyseessä on toisten erilainen tapa elää.

• Äädämi11111

Jos "toisten erilainen tapa elää" tarkoittaa huoranhaarat levällään makaamista, kun monikansallinen nussijajoukko vaeltaa edellä mainittujen huoranhaarojen väliin ruikkimaan, niin sen saa tuomitakin. Pitäisi oikein tuomita kuolemaan.

• atännä
        Äädämi11111 kirjoitti:

Jos "toisten erilainen tapa elää" tarkoittaa huoranhaarat levällään makaamista, kun monikansallinen nussijajoukko vaeltaa edellä mainittujen huoranhaarojen väliin ruikkimaan, niin sen saa tuomitakin. Pitäisi oikein tuomita kuolemaan.

Mun puolestani toiset saavat harrastaa sellaista seksiä kuin itse haluavat, kunhan tekevät sen yhteisymmärryksessä eikä siinä kosketa lapsiin eikä eläimiin. Eihän se vaikuta kenekään muun elämään millään tasolla.

• 416
        Äädämi11111 kirjoitti:

Toivottavasti sinä murhanhimoinen, ymmärrät olla kutsumatta itseäsi kiltiksi taikka kunnolliseksi. Se olisi noiden sanojen häpäisyä.

• siismitaahhh

Eli rakastuuko miehet vaan ulkonäköön

• 109

Etkö ole sitä aiemmin tiennyt?

• 12121212

Kirjoittajan kannattaisi poiketa vaikka oluella kanssani, voitaisiin jutella näistä asioista kuin mies miehelle.

Opettaisin seuraavat asiat:
      1. nainen ihastuu voimaan, menestykseen ja kaikkiin niihin ominaisuuksiin jotka edesauttavat rahan/statuksen hankkimisessa (fyysinen koko, itsevarmuus, määrätietoisuus, sosiaalisuus, äly...).
      2. nainen rakastuu kun yllä kuvattu mies osoittaa rakastavansa häntä. Tai leikkii osoittavansa (pelimies), tai kohtelee naista huonosti (jännämies).

Opetus: olennaisinta on olla kohdassa 1. kuvattu mies. Sitten voit olla kiltti tai paha, naisia riittää.

3. Naisen palveleminen on tiedostamaton viesti heikosta tasosta. Jo kivikaudella omegat, eli kivikauden ätmit, palvelivat naisia.

4. Naisilla on miehille kahdet tikkaat. Kiipeäminen kamupoikatikkailla ei auta, vaan pitää tehdä surmanloikka niille toisille tikkaille. Epäonnistuminen tarkoittaa putoamista lattialle. Naiset vaativat että mies kantaa riskin torjunnasta, ja toisaalta pitävät rohkeista (peli)miehistä. Jos olet 100% varma ettet koskaan loukkaa naista, on 100% varmaa ettet koskaan saa naista.

5. Mieti millaisista mieghistä on oikeasti pulaa? Kilteistä feministimiehistä on ylitarjontaa. Yritä muuttaa itseäsi lähemmäs pelimiestä/jännämiestä. Betamiehet alkavat kelvata vasta kun heille on _tarvetta_ perheen perustamisessa, naiset eivät _halua_ betamiehiä muissa tilanteissa.

Kiltteys ja romanttisuus on vaarallinen yhdistelmä. Kun havaitseekin ettei sillä ole arvoa, katkeroituminen -> viha -> hiippailu entiselle koululle mustissa trenssitakeissa on potentiaalinen seuraus.

• menestyksekkäisiin

Ei kaikki naiset ihastu tuollaisiin miehiin.

• 12121212
        menestyksekkäisiin kirjoitti:

Ei kaikki naiset ihastu tuollaisiin miehiin.

99% naisista jotka saavat kuvaamani miehen, haluavat kuvaamani miehen. Ja enemmistö lopuistakin haluaisi kuvaamani miehen, jos taso riittäisi.

Pitää vain ymmärtää että statusta on monenlaista. Pörssiyhtiön toimitusjohtaja, harrastusporukan johtohahmo, hippiporukan pössyttelijäguru, paikallisen räkälän kingi, tai ruutupaitamies joka ottaa tilanteen haltuun kun sähköt menevät kämpässä, kaikki omaavat statusta jossain muodossa.

Jos vielä myöntää välittävänsä naisen ulkonäöstä (kauneus, naisellisuus), on tilanne vielä selkeämpi.

• TotuusSattuu
        12121212 kirjoitti:

99% naisista jotka saavat kuvaamani miehen, haluavat kuvaamani miehen. Ja enemmistö lopuistakin haluaisi kuvaamani miehen, jos taso riittäisi.

Pitää vain ymmärtää että statusta on monenlaista. Pörssiyhtiön toimitusjohtaja, harrastusporukan johtohahmo, hippiporukan pössyttelijäguru, paikallisen räkälän kingi, tai ruutupaitamies joka ottaa tilanteen haltuun kun sähköt menevät kämpässä, kaikki omaavat statusta jossain muodossa.

Jos vielä myöntää välittävänsä naisen ulkonäöstä (kauneus, naisellisuus), on tilanne vielä selkeämpi.

"Pitää vain ymmärtää että statusta on monenlaista. Pörssiyhtiön toimitusjohtaja, harrastusporukan johtohahmo, hippiporukan pössyttelijäguru, paikallisen räkälän kingi, tai ruutupaitamies joka ottaa tilanteen haltuun kun sähköt menevät kämpässä, kaikki omaavat statusta jossain muodossa."

Tuolla tavalla nyt voi jo selittää lähes jokaisen syntyvän suhteen, oli mies oikeastaan millainen tahansa. Jokaisella miehellä on jotain "statusta" kun oikeaan aikaan ja oikealla tavalla katsotaan.
        Todistit siis juuri että oikeastaan kuka mies tahansa voi onnistua näisen näkökulmasta näyttämään houkuttelevalta kunhan vain osaa esittää itsensä oikeassa valossa.
        Ja juuri niinhän se meneekin.

• Mä en ainakaan tunnista aina sitä esittääkö joku mukavaa vai onko se oikeasti mukava. Naisten kanssa tämä toimii paremmin, mutta miehet osaa kusettaa.

Koskaan ei pitäisi luottaa ja olla sinisilmäinen, mutta muutakaan en osaa.

On se kumma, miten kivat ja tuhmat menee ristiin markkinoilla. Ja minä todellakin olen se kiva osapuoli.

• Saattaisikohan joissain tilanteissa olla kyse myös siitä, että kivat esittävät satunnaisesti tuhamaa, jotta eivät jäisi siihen. "Onhan tuo ihan kiva ja mukava, mutta ei oikein säväytä."

Olkoon se kumman puolelta tahansa oletettua.

• 12121212

Ei se ole pelkästään kusettamisesta kiinni, vaan myös siitä etteivät naiset osaa erotella piirteitä toisistaan.

En sano että me miehetkään olisimme täydellisiä (kauneus sumentaa pään, niin kuin sanotaan), mutta naisilta tämä ei suju ollenkaan. Tunteet vievät.

Pelimies joka epäonnistuu iskuyrityksessä, on törkeä pelimies.
        Pelimies joka on vielä törkeämpi mutta astetta komeampi ja sulavampi, on ihana ja kiva tavallinen kunnon mies joka "vain osoitti kiinnostusta".

Jne.

• @ Nainen_28v..."Naisten kanssa tämä toimii paremmin, mutta miehet osaa kusettaa."

@12121212 ..."etteivät naiset osaa erotella piirteitä toisistaan."..."En sano että me miehetkään olisimme täydellisiä (kauneus sumentaa pään, niin kuin sanotaan), mutta naisilta tämä ei suju ollenkaan. Tunteet vievät.".

HöPönHöPö...ensimmäiseksi pyydän jo valmiiksi Nainen_28v nimimerkiltä, kun jo toisen kerran tänään tarraan "lahkeeseen", mutta jostain syystä oli taas pakko... ;P.. ja muutenkin hieman palstaa tänään selailtuani olen tullut siihen tulokseen, että sinäkin syyllistyt jatkuvasti yleistämiseen, yksinkertaistamiseen ja niputtamiseen, koskien nais/mieskuvaa, johon tosin syyllistyy todella moni muukin palstalla kirjoittelevista....myös nimimerkki 12121212 harrastaa tätä...

Eivät nämä ole mitään sukupuoli juttuja, vaan yksilöistä riippuvaisia......sehän on ihan tutkittu juttu, että enemmän eroavaisuuksia löytyy nais/mies ryhmittymän sisältä, kuin naisten ja miesten väliltä, eli kaikki on yksilöstä kiinni, eikä mistään sukupuolesta....Sota On Ohi....mut ei oo pakko Jos Ei Haluu, Eiks Jep?

Aivot mukautuvat ihan samalla tavalla sukupuolesta riippumatta, eikä siihen vaikuta kumman sukupuolen ruumissa ne sattuvat olemaan....

• pete_pjn kirjoitti:

Saattaisikohan joissain tilanteissa olla kyse myös siitä, että kivat esittävät satunnaisesti tuhamaa, jotta eivät jäisi siihen. "Onhan tuo ihan kiva ja mukava, mutta ei oikein säväytä."

Olkoon se kumman puolelta tahansa oletettua.

Kyllä kaikissa on se tuhmakin puoli ja joskus kannattaa kokeilla omia rajoja. Liika kiltteys sulkee ovia.

• 12121212 kirjoitti:

Ei se ole pelkästään kusettamisesta kiinni, vaan myös siitä etteivät naiset osaa erotella piirteitä toisistaan.

En sano että me miehetkään olisimme täydellisiä (kauneus sumentaa pään, niin kuin sanotaan), mutta naisilta tämä ei suju ollenkaan. Tunteet vievät.

Pelimies joka epäonnistuu iskuyrityksessä, on törkeä pelimies.
        Pelimies joka on vielä törkeämpi mutta astetta komeampi ja sulavampi, on ihana ja kiva tavallinen kunnon mies joka "vain osoitti kiinnostusta".

Jne.

"Pelimies joka on vielä törkeämpi mutta astetta komeampi ja sulavampi, on ihana ja kiva tavallinen kunnon mies joka "vain osoitti kiinnostusta".

Jne."

Niinpä.

Koska sitä verhottua mukavuutta ei aina osaa erottaa.

• MGTOW kirjoitti:

@ Nainen_28v..."Naisten kanssa tämä toimii paremmin, mutta miehet osaa kusettaa."

@12121212 ..."etteivät naiset osaa erotella piirteitä toisistaan."..."En sano että me miehetkään olisimme täydellisiä (kauneus sumentaa pään, niin kuin sanotaan), mutta naisilta tämä ei suju ollenkaan. Tunteet vievät.".

HöPönHöPö...ensimmäiseksi pyydän jo valmiiksi Nainen_28v nimimerkiltä, kun jo toisen kerran tänään tarraan "lahkeeseen", mutta jostain syystä oli taas pakko... ;P.. ja muutenkin hieman palstaa tänään selailtuani olen tullut siihen tulokseen, että sinäkin syyllistyt jatkuvasti yleistämiseen, yksinkertaistamiseen ja niputtamiseen, koskien nais/mieskuvaa, johon tosin syyllistyy todella moni muukin palstalla kirjoittelevista....myös nimimerkki 12121212 harrastaa tätä...

Eivät nämä ole mitään sukupuoli juttuja, vaan yksilöistä riippuvaisia......sehän on ihan tutkittu juttu, että enemmän eroavaisuuksia löytyy nais/mies ryhmittymän sisältä, kuin naisten ja miesten väliltä, eli kaikki on yksilöstä kiinni, eikä mistään sukupuolesta....Sota On Ohi....mut ei oo pakko Jos Ei Haluu, Eiks Jep?

Aivot mukautuvat ihan samalla tavalla sukupuolesta riippumatta, eikä siihen vaikuta kumman sukupuolen ruumissa ne sattuvat olemaan....

Puhun omista kokemuksistani! Minähän olen nainen.

Harvoin naiset saavat puukotettua minua selkään, koska haistan palaneen käryä, mutta miehiä en aina osaa tulkita.

Esim. Tämä perinteinen. Olen miehelle ystävällinen. Mies luulee että olen kiinnostunut. Minä yllätyn, että mies on minusta kiinnostunut. Annan pakit. = Minä olen ystävällinen ja mies on ystävällinen. Minun ystävällisyydelläni ei vain ole tarkoitusperiä. = Vituttaa että ei saisi olla edes ystävällinen. Tulee kusetettu olo, kun miehellä on taka-ajatuksia.

• Nainen_28v kirjoitti:

Kyllä kaikissa on se tuhmakin puoli ja joskus kannattaa kokeilla omia rajoja. Liika kiltteys sulkee ovia.

:D Mielummin mie kokeilen rajojani ja olen tuhma siellä makuuhuoneen puolella, kuin kokeilen rajojani ja olen tuhma muille ihmisille käytökselläni ja teoillani.

Tietty jos tarpeeksi vittuillaan ja ärsytetään, niin eiköhän kaikki näytä sen huonomman puolensa.

• Nainen_28v kirjoitti:

Harvoin naiset saavat puukotettua minua selkään, koska haistan palaneen käryä, mutta miehiä en aina osaa tulkita.

Esim. Tämä perinteinen. Olen miehelle ystävällinen. Mies luulee että olen kiinnostunut. Minä yllätyn, että mies on minusta kiinnostunut. Annan pakit. = Minä olen ystävällinen ja mies on ystävällinen. Minun ystävällisyydelläni ei vain ole tarkoitusperiä. = Vituttaa että ei saisi olla edes ystävällinen. Tulee kusetettu olo, kun miehellä on taka-ajatuksia.

Olisikohan tässä kysymys siitä, että mies ei osannut tulkita ystävällisyyttäsi pelkäksi ystävällisyydeksi ja kohteliaisuudeksi.

Kun aika useasti kuulee sitä että pitkät 'merkitsevät' katseet, hymyily yms.. naisen taholta ovat merkki siitä että hän olisi mahdollisesti kiinnostunut ja toivoo mieheltä aloitusta.

Eli lyhykäisyydessään kommunikaatio virhe.

• Riiiiiiiiiii

Luin tutkimuksesta (ei viitettä, sori, koska tästä on aikaa) jossa miehille näytettiin videokuvaa eri tavoin käyttäytyvistä naisista ja heidän piti tunnistaa naisten elekielestä mahdollinen kiinnnostus ja olikohan vielä välttelevätkin eleet. Ei mennyt ihan putkeen.
        Vai onkohan ystävällisyys sinänsä jo kutsu lähestyä?

• 1230
        pete_pjn kirjoitti:

Olisikohan tässä kysymys siitä, että mies ei osannut tulkita ystävällisyyttäsi pelkäksi ystävällisyydeksi ja kohteliaisuudeksi.

Kun aika useasti kuulee sitä että pitkät 'merkitsevät' katseet, hymyily yms.. naisen taholta ovat merkki siitä että hän olisi mahdollisesti kiinnostunut ja toivoo mieheltä aloitusta.

Eli lyhykäisyydessään kommunikaatio virhe.

Tuollainen kommunikaatiovirhe on hyvin yleistä miesten suunnalta. Kyllä minuakin naisena v-tuttaa se, että miehille on aina oltava töykeä, etteivät he rupea kuvittelemaan vaikka mitä. Miehet pitävät ihan normaalia, hyviin käytöstapoihin kuuluvaa, ystävällisyyttä flirttinä.

• 12121212
        Nainen_28v kirjoitti:

Kerrohan miten mies koskaan pääsee naisen kanssa sänkyyn ilman taka-ajatuksia?

Ilman että mies keskustelun lomassa hivuttautuu lähemmäs, hipaisee sopivasti käsivartta tai ehkä vyötäisiä, jossain vaiheessa vie kätensä naisen ympärille, jollain leikkisällä tekosyyllä kaulailee naista, pyöräyttää ympäri, ottaa syliin, jne?

Naiset ovat niin tottuneita olemaan aloitteiden kohteina etteivät edes tajua miten paljon mies tekee viedäkseen tilannetta eteenpäin. "Kaikki vain tapahtuu". Miehen on pidettävä tilanne näennäisesti tavallisena, mutta samalla pelimiestaktiikoin edettävä kohti tavoitetta eli seksiä.

Jos taka-ajatukset harmittavat, aloittakaa näistä:
        1. tehkää itse myös sanalliset ja fyysiset aloitteet, ei vain niitä katseita/eleitä yms joihin ei liity sosiaalista riskiä
        2. sanokaa suoraan mitä haluatte tehdä: "suudellaanko?", "mennäänkö sinun asunnollesi harrastamaan seksiä?", jne
        3. syttykää miehistä ilman pelimiestemppuja
        Mutta eihän se olisi yhtään romanttista, vai mitä?

• 12121212
        1230 kirjoitti:

Tuollainen kommunikaatiovirhe on hyvin yleistä miesten suunnalta. Kyllä minuakin naisena v-tuttaa se, että miehille on aina oltava töykeä, etteivät he rupea kuvittelemaan vaikka mitä. Miehet pitävät ihan normaalia, hyviin käytöstapoihin kuuluvaa, ystävällisyyttä flirttinä.

Ihan turhaa rutista aiheesta. Koska miehille ei anneta selkeää positiivista signaalia, ja suurin osa suhteista alkaa siitä kun mies viettelee naisen, miehen on edettävä "keltaisilla valoilla" kunnes tulee selkeä ei.

Poikkeuksena tilanteet joissa mies on niin selkeästi naista tasokkaampi että kiinnostus on naisen puolelta 101% alusta asti.

Esim. minä tunnen tavallisen näköisen pelimiehen joka saa kauniita naisia. Kauniit naiset eivät koskaan anna hänelle välitöntä positiivista signaalia, joten ilman kuvitelmia onnistumisesta hän joutuisi tyytymään taviksiin.

Jos naiset äänestävät _teoillaan_ että ei saattaakin olla kyllä ja että yritteliäs saa kauneiman naisen, ilman muuta fiksut miehet toimivat sen mukaisesti.

• Nainen_28v kirjoitti:

Awww....en jaksa lähteä luistelemaan sivuraiteille tällä kertaa...

Tarkoitin edelleen yleistämistä, yksinkertaistamista ja niputtamista.....naiset sitä ja miehet tätä jne...jne.....

Molemmissa sukupuolissa esiintyy ihan yhtä paljon/vähän "hyveitä ja paheita".......ja eri sukupuolta olevat voivat olla samankaltaisempia kokonaisuudessaan, jopa täysin/lähes samankaltaisia ja toisaalta taas samaa sukupuolta olevat voivat olla ihan toistensa peilikuvia....

....Eli esimerkiksi, ei näin......"mutta miehet osaa kusettaa".....vaan näin, "miehet ja naiset osaa kusettaa" (tai olla kusettamatta)... ;P

• 12121212 kirjoitti:

Kerrohan miten mies koskaan pääsee naisen kanssa sänkyyn ilman taka-ajatuksia?

Ilman että mies keskustelun lomassa hivuttautuu lähemmäs, hipaisee sopivasti käsivartta tai ehkä vyötäisiä, jossain vaiheessa vie kätensä naisen ympärille, jollain leikkisällä tekosyyllä kaulailee naista, pyöräyttää ympäri, ottaa syliin, jne?

Naiset ovat niin tottuneita olemaan aloitteiden kohteina etteivät edes tajua miten paljon mies tekee viedäkseen tilannetta eteenpäin. "Kaikki vain tapahtuu". Miehen on pidettävä tilanne näennäisesti tavallisena, mutta samalla pelimiestaktiikoin edettävä kohti tavoitetta eli seksiä.

Jos taka-ajatukset harmittavat, aloittakaa näistä:
        1. tehkää itse myös sanalliset ja fyysiset aloitteet, ei vain niitä katseita/eleitä yms joihin ei liity sosiaalista riskiä
        2. sanokaa suoraan mitä haluatte tehdä: "suudellaanko?", "mennäänkö sinun asunnollesi harrastamaan seksiä?", jne
        3. syttykää miehistä ilman pelimiestemppuja
        Mutta eihän se olisi yhtään romanttista, vai mitä?

Oon siinä erimieltä että en pystyisi sanomaan mitä haluan tai olisi itse koskaan aloitteellinen. Se vain joskus harmittaa että ystävällisyys katsotaan aloitteellisuudeksi. Sama varmasti pätee niin miehiin kuin naisiin. Sitten joutuu antamaan niitä pakkeja. Ei niiden antaminen ole ikinä mukavaa.

• MGTOW kirjoitti:

Awww....en jaksa lähteä luistelemaan sivuraiteille tällä kertaa...

Tarkoitin edelleen yleistämistä, yksinkertaistamista ja niputtamista.....naiset sitä ja miehet tätä jne...jne.....

Molemmissa sukupuolissa esiintyy ihan yhtä paljon/vähän "hyveitä ja paheita".......ja eri sukupuolta olevat voivat olla samankaltaisempia kokonaisuudessaan, jopa täysin/lähes samankaltaisia ja toisaalta taas samaa sukupuolta olevat voivat olla ihan toistensa peilikuvia....

....Eli esimerkiksi, ei näin......"mutta miehet osaa kusettaa".....vaan näin, "miehet ja naiset osaa kusettaa" (tai olla kusettamatta)... ;P

Ymmärrän pointtisi ja olen täysin samaa mieltä. :)

Naisten kusettamisista aika turha minun edes puhua, koska kaikki sukupuolisuhteeni ovat miesten kanssa. :)

• Riiiiiiiiiii kirjoitti:

Luin tutkimuksesta (ei viitettä, sori, koska tästä on aikaa) jossa miehille näytettiin videokuvaa eri tavoin käyttäytyvistä naisista ja heidän piti tunnistaa naisten elekielestä mahdollinen kiinnnostus ja olikohan vielä välttelevätkin eleet. Ei mennyt ihan putkeen.
        Vai onkohan ystävällisyys sinänsä jo kutsu lähestyä?

Saman olen itse joskus todennut kavereiden jutuista ja omista jutuista, että joskus on vain paras kysyä suoraan "kiinnostaako" koska käytöksestä sitä ei aina pysty päättelemään. Miehetkin voivat antaa todella ristiriitaisia signaaleja.

• Miesasiavoittaja

Miksi me miehet välitämme siitä mitä nice guyllä tarkoitetaan. Huorat sumentaa vesiä, että se olis feikkaaja. Nice guy on nice guy on nice guy. Sananmukaisesti kiltti ja kohtelias mies. Ei välitetä mitä akat valehtelee, Lyyään vaan kasa keväisesti löyhkäävää koiranpaskaa akan naamaan ja sillä sipuli! Sitten poistutaan tekemään jotain omia hommia, tai metsästämään pillua paikkoihin missä vitun omistajilla on vielä järkeä päässä ja hiven tervettä itsekritiikkiä. Tehdään asiat omalla tavallamme. MGTOW is the way to go!

• 1513

No joo, sinua ainakaan ei millään tasolla voi kutsua nice guy:ksi, ei.

• uusikiltteys

Alkaa olla vaikeaa pysyä mukana näissä kiltteyden uusissa määritelmissä.

Kun itsekkyys on epäitsekkyyttä ja epäitsekkyys itsekkyyttä, kiltteys on ilkeyttä ilkeys kiltteyttä.

Nyrkkisääntö tuntuu olevan että käytös jolla saa (ehkä muutaman avarin riskillä) mahdollisimman nopsaan pildeä baarissa, on "hyvyyttä".

Eli nopea kiinni käyminen ja pelimiestaktiikka on rohkeaa ja tervettä kiinnostuksen osoittamista, kun taas jutteleminen on epärehellistä valehtelua kun oikeasti kuitenkin halutaan pildeä jossain vaiheessa. Ja vaikkei haluttaisikaan, niin rehellisempää pelata varman päälle ja viedä käsi säärelle heti kättelyssä.

Auttaminen ja palvelukset on epärehellistä koska niillähän odotetaan itselle jotain hyvää niin kuin vaikka hyvää mieltä, ja siinä kamusektorilla voi vaikka ihastua naiseen ja haluta joskus enemmänkin kuin kaveruutta. Rehellistä on pyrkiä vain omaan nautintoon, koska sehän sitten tuo nautintoa naisillekin jotka todistetusti rakastavat narsisteja.

Työelämässä voiton tavoittelu hinnalla millä hyvänsä on hyvyyttä koska markkinat, epäitsekkyys on heti valehtelua ja kommunismia.

Kivoja nämä nykyiset arvot. Ehkä sivistys as we know it on eilispäivää ja alkamassa on sosiaalidarwinismin kultakausi.

• lenkki_puuttuu

"Kivoja nämä nykyiset arvot. Ehkä sivistys as we know it on eilispäivää ja alkamassa on sosiaalidarwinismin kultakausi."

Totta, "sosiaalinen" media hyvinkin lisää erilaisten pienten ja isompien natsien narsismia, ja kun natseilla on valtaa niin darvinismi jyllää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      2975
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2093
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1678
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1530
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1281
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1277
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1196
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1160
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1117
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1001
    Aihe