Miten hiljentäisit sen?
a) Otat syliin pussattavaksi ja hyväiltäväksi.
b) Annat melaa mekkoon eläimellisen raivokkaasti.
c) Ostat Skoda Octavian ja Älvsbytalon.
d) Joku muu, mikä?
Palstanaisten ainainen kitinä
11
<50
Vastaukset 11
- atännä
Mistä me aina kitistään?
d) Minä tarvitsisin just nyt kunnon hieronnan yläselälle, hartioille ja olkapäille. Huomenna takasarjalle. a vaihtoehto houkuttaisi, mutta ensin pitäisi tietää naisten paino
d) Joku muu, mikä?
Ostaisin Ikeasta jonkun Köttbullar-lipaston ja sanoisin "kokoapa tuo, nainen"- decent_man
Palstan naiset ovat lihavia, rumia ja luonteeltaan epämielyttäviä. Siksi kolme ensimmäistä vaihtoehtoa ovat poissa laskuista koska ne ovat aivan liian lempeitä näitä suohirviöitä kohtaan.
D pieksisin kitinän niistä pois- atännä
Hah, luultavasti saisit vaan itse selkääsi :)
- se.helpoin
ottaisin rahapussin esiin niin loppuu kitinät tai laittaa rahaa pöydälle ja sanoo koskea ei saa mutta katsella saa niin kauan kun pidät rahat siinä niin siinä se kuolaa valuten ihailee niitä tai ottaa sen esiin niin jo lutkuttaa sitä mutta rahaa pöydälle niin se on hiljaa ja saa itse tehdä mitä tykkää
d) Niille naisille täytyy saada Mustaa Miestä! Togolaisissa miehissä näyttäisi olevan potentiaalia ja ovat ihanan mustia.
- TarpeetonNainen
Kaikilla kitisevillä miehillä pitäisi olla nainen, joka tarpeen tullen istuu miehen nassulle sen hiljentämään.
- istua.naamalle
ei kukaan nyt niin pahaa ole tehnyt että rangaistukseksi nainen
- TarpeetonNainen
istua.naamalle kirjoitti:
ei kukaan nyt niin pahaa ole tehnyt että rangaistukseksi nainen
Ei niin hyvääkään, etteikö olisi tarpeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 101759
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r1671088Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.262963- 73835
- 63788
- 75751
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?22686Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran69661Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?138657- 42609
- 62606
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32588Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?120580Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.44539- 55538
- 48519
- 38519
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40503- 30493
Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri20488