jos nainen vaikka kadulla katsoo pitkään teitä, onko ahdistavaa vai imartelevaa?
Miten on miehet
24
<50
Vastaukset
Ekana mieleen tulisi, että onko minulla zippari auki, tunnenkohan mie tuon naisen, yms...
Mutta vastatakseni kysymykseesi. Enimmäkseen kaiketi ahdistavalta. Riippuu millainen katse tällä on.
- Aloitt
pete_pjn kirjoitti:
Mutta vastatakseni kysymykseesi. Enimmäkseen kaiketi ahdistavalta. Riippuu millainen katse tällä on.
Sua katsoisi kyllä mielellään pidempäänkin ;)
Aloitt kirjoitti:
Sua katsoisi kyllä mielellään pidempäänkin ;)
Lähempääkin?
Suattaisin olla 'myytyä miestä', mikäli sattuisin huomaamaan hymyn joukossa myös pienen lipbite:n. :D- Aloitt
pete_pjn kirjoitti:
Lähempääkin?
Suattaisin olla 'myytyä miestä', mikäli sattuisin huomaamaan hymyn joukossa myös pienen lipbite:n. :DKyllä varmasti kestäisit lähempääkin tarkastelua :)
Aattelisin että se säälii mua ja tuijottaa sen takia. Tai sitten että "mikä vitun pikku mies tuokin on hahahahaa" "Jos toi kääpiö ei kohta lähde mun silmistä niin heitän sen bussin alle ja kusen päälle!" Saatanan kääpiöpaska mä tapan sut "
- Aloitt
Höpsis.
- pitkään
Yleensä kivaa, riippuu naisen ilmeestä, mutta ei koskaan ahdistavaa
- pseudotiede
Pillahdan itkuun
Riippuu siitä, katsooko silmiin. :-I
- Aloitt
Ätmel nyt en ymmärtänyt, siis eikö ole kiva jos katsoo silmiin? Mitä jos katsoo ihailevasti kokonaisuutta?
Aloitt kirjoitti:
Ätmel nyt en ymmärtänyt, siis eikö ole kiva jos katsoo silmiin? Mitä jos katsoo ihailevasti kokonaisuutta?
Se on helppo tulkita aggressiiviseksi eleeksi. >:-I Karvoitusta saa kyllä ihalla.
- tarralenkkari666
Hahahaha!
- kohdettayllin
On se.
- 4561
Riippuu katseesta. Harvoin kukaan katsoo, ja silloin se on yleensä huvittunut tai halveksuva. Jos joku katsoisi ujosti ja kiltisti hymyillen, se olisi kiva.
- ihansamaoikeestaan
Olen siihen niin tottunut, etten enää reagoi, paitsi tuijottaviin kurppiin.
- Aloitt
Miten reagoit sitten näihin kurppiin jotka tuijottaa? T. 32-v. kurppa
- ihansamaoikeastaan
Aloitt kirjoitti:
Miten reagoit sitten näihin kurppiin jotka tuijottaa? T. 32-v. kurppa
Et ole vielä kurppaiässä. Silloin kun oikea kurppa tuijottaa, menee kylmät väreet ja puistatus läpi veistoksellisen kehoni.
- seolenminä
sositsin jälkeen
- asdsadaasd
Riippuu katseen tyypistä, väittäisin osaavani erottaa kiinnostuneen katseen ihmettelevästä katseesta.
No ekana tulee mieleen onko lokinpaskaa hatussa, spermaa paidalla tai jotain muuta vastaavaa. Enpä muista tämmöisiä tilanteita juurikaan tapahtuneen.
- eivätnekatso
Aina on olemassa joku toinen mies, joka kiinnostaa naisia minua enemmän tai on komeampi, joten siitä ei ole huolta, että naiset tuijottaisivat. Baaritiskilläkin 10 minuuttia jälkeeni saapuneet, saavat tarjoilua ennen minua.
Minä olen se kaveri, josta kukaan ei koskaan muista, olinko paikalla, kun jotakin tapahtui, saati oliko minua edes muistettu kutsua mukaan. - näinonsaa
Jos se katsoja nuori nätti niin imartelee. Joku saatanan vanha lehmä niin oksettaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 652957
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252083Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671668Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241520- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161267Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281150Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101107Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001