Tapasin ätmin

kiukkukeikkatäti

No, tämäkin on sitten tullut koettua. Tapasin ätmin, tai ikisinkun koska tuota sanaa ei käytetä livenä (ihan vaan tiedoksi). Ja kun palstaa välillä luen, miksipä en kertoisi siitä teille.

Kaveri puhui miehestä jolla ei ole ikinä ollut naisystävää vaikka on kuulemma fiksu ja normaali kaveri, ja kuinka hän voisi tulla seurakseni katsomaan yhtä keikkaa. Taka-ajatuksena tietysti että mennään "kavereina" mutta you know. No, uteliaisuus heräsi ja suostuin. En ole mikään kaunotar, en todellakaan, mutta olen seurustellut. Ihmettelin että mikä on esteenä, jos kerran mukava heppu ja elämässä mukana.

No, seisoskelen keikkapaikan ovella mahdollisimman rennosti pukeutuneena siltä varalta että jospa ikisinkkumiehellä on vaikka ongelmia pukeutumisessa. Missähän se "lyhyt ja nörtin oloinen mies" kuppaa? Siinä välissä about normipituinen hyvin pukeutunut ja omiin silmiin komeakin mies tuleekin sanomaan hymyillen moi. Siinä kokoilet ajatuksia ja tajuat että voi nyt v.... tuo on se tyyppi.

Tajuat että sua on kusetettu. Heppu oli kuulemma aika ujo (ei ollut), introvertti (en huomannut mistään), tylsä (nauratti naisia) eikä tuntenut ketään sieltä (paitsi tietysti bändin, heidän kavereitaan, ja yhden julkkisnaisen joka kävi halailemassa kun itse tuijottelin vaivaantuneena sivusta). Siinä oikein aisti ne katseet "onko ikisinkkumies X tollaisen ylipainoisen ryysyläismatamin kanssa???". No ei oo ("#¤ idiootti), ollaan vaan kavereita (kiitti ¤%& kysymästä).

Yhdessä vaiheessa en tiennyt menisikö veskiin vollottamaan vai purkaisiko vihaansa haukkumalla mun kaverin joka jutun järkkäsi. Itse ikisinkkumies oli oikein mukava, niin kuin NORMAALILTA, SOSIAALISELTA ja KOMEALTA mieheltä odottaisikin. Ei mitään häntä vastaan, oli muuten kivaa ja sain oikein halinkin illan päätteeksi. Sori vaan ikisinkkumies jos luulit pidättyväiseksi ja oudoksi, jos olisin tiennyt mitä odottaa niin olisin varmaan ollut hauskempaa seuraa.

Niin että jos täällä naisia vihaavien sekopäiden joukossa on yksikin edes vähän tuollainen tyyppi niin NYT ulos ja pokaamaan nainen. Muuten tää kolmekymppinen ja 80-kiloinen "kurppa" tulee je vetäisee nekkuun niin että lävähtää.

Ei mulla muuta, hyvää sunnuntaita kaikille.

38

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmelssön

Kurpparaivo roihahti taas.

• ketä.odotat

miks heti täytyy käyttää väkivaltaa ja vetää nekkuun miksi et iskenyt sitä omaksesi

• Nnnaaiinenn

Taidan olla vähän yksinkertainen kun en tajunnut mitä hän kirjoitti. Tapasi ätmin vai eikö tavannut? Ilmeisesti ei tavannut vaikka otsikko muuta antaakin ymmärtää. :(

• ei.turhia.jäpiä

tarkoitti sitä että palstamiehet on oikeasti miehekkäitä ja komeita ja eikä ole tyhmiä ja on kunnon miehiä jotka vaikuttavat jännämiehiltä ja moni muu mies on nyhveröitä häneen verrattuna ja ovat oikeita aitoja miehiä isolla M llä miehiä eikä hihhuli

• suomennettuna

niin tarkoitti kun oikeasti tapaisi ja näkis niin palstamiehiin rakastuukin oikeasti ja palavasti ja saa täydellisen miehen ja silti ei ole mamman poikia

• Juuri tuollaisia me kiltit ja kunnolliset l. alemman tason miehet aina olemme.

• atännä

Hauska :)

• Tuliko yhtään mieleen että kai se mies viihtyi sun seurassa kun kerran nauratti ja puheli sulle. Välttämättähän tuossa ei ole mitään kusetusta. Tuskin se sun kaveri kertoi että pukeutuu huonosti vaan että on ikisinkku kun ei ole tavannut vielä sellaista naista joka kolahtaa. Oikeesti tuosta ei tule muuta esiin kun sun oma epävarmuus. Toivottavasti tuo mies ei tajua lukea täältä sun vuodatusta.

Vitutuksen aihe on ihan sussa itsessä koska oletit asioita jotka ei sitten olleetkaan totta. Mies varmaan oli tosiaan bändikeikka seuraa vailla . Sellaiseksi käy ihan kuka vaan jos pysytään nk. asialinjalla.

• Naisilla on ennakkoluuloja meistä atmeista

• Ätmin perkeleet ei tajua edes olla sellaisia kuin heidän pitäisi.

• siinäpä.se

Siinähän se totuus tuli. Vain miehet voivat jäädä yksinäisiksi ilman omaa syytään. Naiset taas pelastaa aina joku. Ehkä siksi naiset halveksivat yksinäisiä miehiä, koska tietävät olevansa näitä huonompia, mutta vain muiden pelastamia.

• erkki-täti

Jospa tapaamallasi miehellä on ollut miesystäviä, mutta ei vielä koskaan naisystävää?

Jotain salaisuutta tuossa on taustalla, koska kertomasi perusteella miehellä ei ole ongelmia sosiaalisessa kanssakäymisessä eikä ulkonäön puolesta.

• atännä

Mullekin tuli mieleen, että tuo mies ei ole vaan tullut kaapista kaverilleen.

• 12121212

Ap ei vaikuta olevan erityisen fiksu.

"Kaveri puhui miehestä jolla ei ole ikinä ollut naisystävää"

Naisystävä tarkoittaa seurustelua. Entäpä jos miehellä on kymmenen panoa ringissä? Mikään avausviestissä ei todista miestä ätmiksi.

• 80 kg on kyllä naisen painoksi melko paljon.

• apskan.marjat

Riippuu paljon siitä, mikä on naisen pituus ja ruumiinrakenne.

• apskan.marjat kirjoitti:

Riippuu paljon siitä, mikä on naisen pituus ja ruumiinrakenne.

Kyllä. Jos nainen on pitkä ja lihaksikas, niin 80 kg voi olla normaali paino.

• asdadasdasd

Aika kiltisti sanottuna melko paljon :D
        Itse sanoisin että on jo tasoa valas.
        Naisen maksimipaino saisi olla 65kg ja sekin about 170 pitkällä naisella.

• asdadasdasd kirjoitti:

Aika kiltisti sanottuna melko paljon :D
        Itse sanoisin että on jo tasoa valas.
        Naisen maksimipaino saisi olla 65kg ja sekin about 170 pitkällä naisella.

Olen melkein tuon 65 kg, koska olen 60 kg. Pituutta mulla vain 173 cm. Ruumiinrakenteeni on kuitenkin normaalipainoinen eikä lihava tai edes pyöreä.

• AlphaFemale

Palstalla ei ole yhtään tuon kaltaista miestä.

On kylläkin monia joita pitäisi vetää nekkuun.

• Ajattelitko ihan itse lyödä? :D

• lyödään.heti

miksi alphafemale olet noin väkivaltainen mukavia miehiä kohtaan ja kuka sinulle nyt ilkeä on ollut ja haluat vetää turpiin oikein kunnolla

• Naisasialooseri1

Sinä olet ruma ja vanha ö-luokan female, tai et edes female vaan seksitön ruma epämäärinen otus.

• Miulle ensimmäisenä tuli mieleen, että tuo teidän yhteinen kaveri halusi vain saada AP:n ulos ja keikkatreffeille.

Ja mitä tuohon miehen ikisinkkuuteen tulee, niin tekstin perusteella sain mielikuvan joko homosta joka ei ole tullut ulos kaapista kaverilleen, taikka sitten on pelimiehiä joka ei kertaakaan ole viitsinyt parisuhteeseen jämähtää.

• 12121212

Tulkitaanpa ap:n kuvausta hieman.

Jäi epäselväksi olivatko kuvaukset miehestä hänen omiaan vai kaverin antamia? Oletan tässä että jos kaverin mukaan tyyppi on "fiksu ja normaali", ne olivat miehen omia kuvauksia itsestään.

Tästä voisi päätellä seuraavaa:
      - mies on ollut ATM (esim. minä olin nuorempana ATM-nörtti, nyt lähinnä kiitos ammattini KTM)
      Ja:
      a) mies on piilohomo eikä tykkää naisista
      b) miehellä on pano tai panoja, eikä halua suhteeseen
      c) miehellä on pano tai panoja, eikä halua suhteeseen ap:n kanssa
      d) mies on vastikään nostanut tasoaan ja hallitsee sosiaalisen kanssakäymisen, muttei osaa tai uskalla tehdä aloitteita

a, b ja c ovat todennäköisimpiä vaihtoehtoja. Joka tapauksessa, mies on KTM (a, b, c) tai potentiaalinen KTM (d).

• tiger.of.sweden

Saattoi olla myös kauluspaitavalkkaaja. Heillähän ei ole tapana sitoutua, joten ovat myös ikisinkkuja. Oliko tyypillä siis kauluspaita ja oliko se malli räjähtävä?

• Ikis__M

" Itse ikisinkkumies oli oikein mukava, niin kuin NORMAALILTA, SOSIAALISELTA ja KOMEALTA mieheltä odottaisikin. "

Juuri tuollaisia me kaikki kiltit & kunnolliset ikisinkkumiehet ollaan mutta naisten ikävät ennakkoluulot estää niitä koskaan meitä kohtaamasta.

• luuloennakkkoluulo

Juuri näin.

• pelle.naurattaa

yleensä paikan sosiaaliset ovat niitä vakio naamat tietää ja tuntee että parempi vastata ja hyvyillä niin pääsee eroon puhuvat olemattomia artistit on pakko esittää kivaa hänelle ettei mene maine että on tyly mutta ei hänestä kukaan pidä oudompi voi ottaa kurkusta kiinni ja sanoa lopeta tuo olematon sössötys tai naama on uudessa kuosissa ja joku voikin tempaista yleensä on niitä heikkoja ja sosiaalisia kukaan ei ota vakavissaan eli paikan pelle

• ihmettelen.vaan

Onko sillä jotain merkitystä miehen kannalta, että ketä mies tuntee? Miten se miestä parantaa jos hän tuntee bändin tai muita ihmisiä?

• ätmelssön

Naiselle tärkeintä on miehen rahat ja status.

• ihmettelen.vaan
        ätmelssön kirjoitti:

Naiselle tärkeintä on miehen rahat ja status.

Aivan. Naiset ei ikinä myönnä statuksen vaikutusta omaan kiinnostukseen mutta silti monesti näistä kertomuksista statuksen vaikutus tulee selkeästi esiin.

Yksinäinen mies on huonompi valinta koska ei tunne ketään? Miksi?

• PinnallisiaOvat

Täytyyhän naisten jotain puhua naiskavereidensa kanssa. Ja mikä olisi parempi puheenaihe kuin mahdolliset lapset tai lasten puuttuessa mies. Tuossa tilanteessa miehen statuksella on merkitystä, sillä monet naiset ovat yllättävän pinnallisia keskustellessaan toistensa kanssa.

• mitähähhäh

Mitä ihmettä yrität selittää? Ätmiksi tulkitsemasi mies olikin normaalin näköinen, asiallinen, sosiaalinen ja mukava, ja nyt olet siitä vihainen? Jos mies olisi ollut ruma, ujo ja epäsosiaalinen, olisit varmasti revitellyt siitä, kuinka ätmit ovat kelvottomia ja omasta syystään sinkkuja.

• "Missähän se "lyhyt ja nörtin oloinen mies" kuppaa? Siinä välissä about normipituinen hyvin pukeutunut ja omiin silmiin komeakin mies tuleekin sanomaan hymyillen moi."

Valitettavasti en ole normipituinen joten en saa naista. Aika hyvin on kuitenkin naisetkin mieltäneet tuon ajatuksen, että jos mies ei ole saanut naista niin sen täytyy olla lyhyt. Eiväthän he itsekään alkaisi katselemaan lyhyttä miestä.

• nkertoo83

No eihän sitä tiedä. Mutta nyt kun on veikkailtu homoa ja pleijeriä, niin voihan olla niinkin että on estoja jotka ei näy heti päälle. Mä tunsin koulussa sellaisen tosi fiksun miehen joka pärjäsi hienosti sosiaalisissa tilanteissa, mutta jossain vaiheessa huomasin että jossain klikkaa. Sen näki kuinka miesparan itseluottamus mureni hetkessä tomuksi, hartiat lysähti ja hymy katosi.

Ja ennen sitä kaveri oli tosi hauska ja karismaattinen, jossain menneisyydessä oli vaan tullut pettymyksiä ja niistä oli jäänyt semmoinen blokki ettei voi onnistua naisen kanssa.

Ei kaikki oo miltä näyttää. Tää mies kyllä lopulta poistettiin vapailta markkinoilta, mutta olis helposti voinut jäädä yksin.

• Paljon mahdollista myös tuo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3085
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      26
      2153
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1739
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1597
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1341
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1311
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1226
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1190
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1137
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1041
    Aihe