Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pete_pjn
profiilit
pete_pjn
pete_pjn
Vapaa kuvaus
Heinolasta kotoisin oleva, 1983 vuonna syntynyt mies.
[email protected]
Aloituksia
80
Kommenttia
1559
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Uudet farkut ja parin sukkia, ko oli seuraavana päivänä treffit tiedossa ja kaikki töissä mukana olleet housut olivatten enemmän taikka vähemmän moottoriöljysiä taikka ruosteisten vaijerien tahrimia.
06.06.2015 15:35
Lapsena ja ala-asteella tuli oltua huomattavasti sosiaalisempi ja leikeissä mukana. Teini-ikään tultaessa sitten muutuin omissa oloissa viihtyväksi. Lähinnä omat arpensa ja varovaisuuden ovat tuoneet koulukiusaus Touretten takia, joka tuolloin oli voimakkaimmillaan. Ja kun ei tuolloin tiennyt nimeä tuolle.
Mutta sosiaalisempaan ja avoimempaan suuntaan tässä on kokoajan sitten 25v iästä mänty.
05.06.2015 17:37
Aijaa... Jos näätte kaupungilla miun hurvittelevalle kaksoisolentoa, niin kertokaa sille että tulee takas kotio ja lainaa miulle tuota hänen rohkeuttaan ja sosiaalisuuttaan.
05.06.2015 10:33
https://youtu.be/AAbokV76tkU
Tänään saanut pelikavereilta tällaista kidutusta. Auttakee miuu! Mie alan kohta pitää tuosta.
04.06.2015 22:40
Vai mimmottiis unirytmi on?
Vapailla ollessani ylleensä mänee siihen 22.00-01.30 tietämille ja herään sitte ko herään,eli yleensä jossain 06.00-09.00.
Tosin kesäsin töissä ollessani unirymi on 15.00-21.00 koisanderia osa ajasta ja 03.00-09.00 kokonaan unten mailla.
29.01.2015 16:16
En jaksa linkkailöa mittään, mutta tuolta nikin rakaa pittäs löytyä kaks kuvaa, jotka antaa osviittaa. Toi toinen kuva minä ei ole pohviilikuvana on se millanen miulla yleensä on ja on ollu käytännössä yläasteelta lähtien. Kesäsin laivalla ollessa yleensä ajelen sitte koneella siihen 3mm siili malliin.
27.01.2015 19:01
Joku toinenkin on kuullut tuon Olen suomalainen - jonkapäivä töitä teen vitsin.
27.01.2015 18:46
Noo yleisesti ottaen nuo samat seksiin liittyvät pelot stondaamisesta, kestosta ja osaamisesta mitä tässä ketjussa on jo tullut esille.
Aiemmin ennen ekaa sensi kokemustani ja jonii verran myös nykyäänkin pölötti semmottiis asia että, kun ei ollut seksiä harjottannu niin mistä sitä tiesi oliko homo vai hetero. Tämä peleko syntyi siittä ko kaverit kyselivätten miun suuntautumisen perään nuorempana, kun en ollut viellä 16v likoista kiinnostunnu. Ja jatkui kun niitä tyttöystäviä ei näkyny. Noo nyttemmin tierän paremmin suuntautumiseni. Tosin vieläkin semmottiis alitajunen alkutus on että "oletko aivan varma, ko niillä sensi kokemunsilla joita on ollu siulla ei ole kunnolla seisonnu."
Tietty sitte tämä mitenkä sitä yhteiseloon tottuu ja ossooko sitä tehrä kompromisseja siten että ei kuitenkaan omia näkemyksiä taikka unelmia aja alas.
Myöskin semmottiis pikkunen pelko on että kuinka pitkään ja vanhansi sitä pystyy elememään yksikseen sinkkuna, ilman että muuttuu semmottiis kyyniseksi ja suhdekelvottomaksi surviaiseksi.
Tietty tämä normaali epäilys olenko minä tarpeensi hyvä toiselle.
26.01.2015 19:46
"Mä jokapäivä töitä teen.."
26.01.2015 18:07
Jaa vai harrastuksia kysseltäs...
Ihteni sivistämistä netin inmeelliseen muailmaan uppoutuessa eli uutisten lukemista, musiikin ja elokuvien kahtomista yms. Seuraan myös säännöllisesti TotalBiscuit:n pc peli kritiikki kanavaa.
EVE Online:n pelailun myös kahton harrastukseksi, sillä tuota on tullut pelailtua n.3v ja lähinnä sen takia että sen sosiaalisen porukan kanssa on hauskaa viettää aikaa, niin pelissä kuin pelin ulkopuomellakin pelaaja miiteissä.
Tulleepa sitä satunnaisesti hiihdettyäkin, mutta useammin ja säännöllisemmin tulee käytyä mehtässä hölkällä taikka reippaalla kävelyllä. Ja samalla, varsinkin talvisaikaa, on sitten munava ihailla tähtitaivasta. Ja jos sitä jokin taivaan kohde rupeaa kiinnostamaan, ni voipi sitä männä hyvälle ja pimeälle paikalle kaukoputken kanssa tuota tiirailemaan.
Kirjojen lukeminen on tässä viimeisen parin vuoden ainana jäänyt vähemmälle, mutta kyllä sitä tullee vieläkin syvennyttyä kirjojen ihmeelliseen muailmaan.
26.01.2015 17:59
Jaa..
Uumoilisin mie että seuraavat syyt ovatten ainakin osaltaan vaikuttamassa sinkkuuteen.
Olen enemmän introvertti ja ujohko tyypi.
Elikkäs en ole suunapäänä tuomassa omia ajatuksiani ja itseäni framille. Koen että ns."tikusta asiaa" keskustelut ovat kiusallisia ja teennäisiä. Tykkään mielummin kertoa ja kuunnella minkälaisia elämänkokemuksia ja tarinoita kelläkin on. Tämä tuppaa mänemään treffeillä liian henkilökohtaisuuksiin ja myöskin niihin ei-niin-mairitteleviin asioihin.
Tuo ujous ilmaantuu, ei niinkään keskustelussa, vaan toiminnassa. Olen vähän liiankin itsetietoinen uusissa tilanteissa omasta kehostani. Teininä voimakaimmillaan olleen Touretten takia pyrin vieläkin, tiedostomatta estämään, äänellisiä ja motorisia ticsejä, vaikka nuo ovatten jääneet jo miltein kokonaan unholaan. Tämän johdosta vaikutan "jäykältä" ja sellaiselta joka ei pysty rentoutumaan sosiaalisissa tilanteissa.
Ujouden takia pyrin myös jättämään toiselle "kunniallisen" tie ulos tilanteesta kuin tilanteesta, eli en ole päällekäyvä ja vie asioita eteenpäin kun en halua loukata taikka pakoittaa toisen mieltä.
Pelkään tehdä aloitteita jotka saattavat johtaa seksiin, sillä en ole kovinkaan kokenut seksin saralla, vain yhden naisen kanssa kaksi kertaa jotka eivät männeet hyvin. Eli pelkään sitä että, mitäs jos vikittelemäni naisen kanssa päätyisinkin petipuuhiin, miulla ei seisoisikaan.
Pölöttää se kuinka sitä tottuisi seuruastelu elämään ja elämiseen toisen kanssa suhteessa. Vaikkakin olen 5 vuotta asunut soluasunnossa.
Tuossa ny muutama ensimmäisenä mieleen pullahtanut asia.
26.01.2015 07:41
Aika useinhan nooissa tuon tyylisissä palveluissa, siis sellaisissa joissa rekkaaminen on ilmaista mutta viestien näkeminen ja lähettämine maksaa, on semmottiis idea, että käymällä toisen profiilissa saat vastaukseksi automatisoidun viestin tyyliin "Mukava kun kävit katsomassa profiiliani. Laittele viestiä niin jutellaan lisään." Tuon viestin tietty voi muuttaa omanlaisekseen.
Eli aikamoista kusetusta suurin osa ovatten. Harva profiili on aidon ihmisen hallinnoima, ainakaan enää.
26.01.2015 07:15
Siinä 17v tietämillä, mutta ensalkuun tuli huonoja kokemuksia ja Toureten oireet olivat voimakkaimmillaan joten päätin jättää suhde ja seksiseikkailut myöhemmäksi määräämättömäksi ajaksi.
Sitten 21v tietämillä ko yliopistossa olin opiskelemassa, niin tuomloin alkoi kiinnostus nostamaan taasen päätään. Jälkikäteen aateltuna aika epätoivosta säätämidtä ja suhailua tuolloin oli.
23.01.2015 10:49
Tämä 'poika' kiittää ja kumartaa näistä sanoista. :D
20.12.2014 16:18
:) Tuohan riippuu vallan siitä miten kukin määrittelee tuon "komea mies".
Itse näen esimerkiksi itseni komeana, mutta muut voivat taasen olla erimieltä asiasta.
Mutta eihän sillä ole mitään väliä mitä muut ajattelevat? Eihän? :P
20.12.2014 14:27
178cm ja 58kg. Eli jonniiverran painoa vois tulla lissää.
18.12.2014 22:02
Tottakai en! Sehän ei kävisi päinsä että tukkijätkä olisi wiunaan meneväinen. :)
18.12.2014 15:56
Tupakanpolton lopettaminen.
18.12.2014 14:50
@helka Kiitoksia. :)
Ja kunnon mies, ei tu nyt ihan noinkaan männy, vaikkakin suhde jäikin lyhyeksi.
17.12.2014 02:10
Voin vahvistaa että olen tarttunut vieheeseen, niellyt koukun ja siiman. :D
16.12.2014 00:46
75 / 78