Vapaa kuvaus

Heinolasta kotoisin oleva, 1983 vuonna syntynyt mies.

[email protected]

Aloituksia

80

Kommenttia

1559

1. Uudet farkut ja parin sukkia, ko oli seuraavana päivänä treffit tiedossa ja kaikki töissä mukana olleet housut olivatten enemmän taikka vähemmän moottoriöljysiä taikka ruosteisten vaijerien tahrimia.
  2. Jaa..

Uumoilisin mie että seuraavat syyt ovatten ainakin osaltaan vaikuttamassa sinkkuuteen.

Olen enemmän introvertti ja ujohko tyypi.

Elikkäs en ole suunapäänä tuomassa omia ajatuksiani ja itseäni framille. Koen että ns."tikusta asiaa" keskustelut ovat kiusallisia ja teennäisiä. Tykkään mielummin kertoa ja kuunnella minkälaisia elämänkokemuksia ja tarinoita kelläkin on. Tämä tuppaa mänemään treffeillä liian henkilökohtaisuuksiin ja myöskin niihin ei-niin-mairitteleviin asioihin.

Tuo ujous ilmaantuu, ei niinkään keskustelussa, vaan toiminnassa. Olen vähän liiankin itsetietoinen uusissa tilanteissa omasta kehostani. Teininä voimakaimmillaan olleen Touretten takia pyrin vieläkin, tiedostomatta estämään, äänellisiä ja motorisia ticsejä, vaikka nuo ovatten jääneet jo miltein kokonaan unholaan. Tämän johdosta vaikutan "jäykältä" ja sellaiselta joka ei pysty rentoutumaan sosiaalisissa tilanteissa.
    Ujouden takia pyrin myös jättämään toiselle "kunniallisen" tie ulos tilanteesta kuin tilanteesta, eli en ole päällekäyvä ja vie asioita eteenpäin kun en halua loukata taikka pakoittaa toisen mieltä.

Pelkään tehdä aloitteita jotka saattavat johtaa seksiin, sillä en ole kovinkaan kokenut seksin saralla, vain yhden naisen kanssa kaksi kertaa jotka eivät männeet hyvin. Eli pelkään sitä että, mitäs jos vikittelemäni naisen kanssa päätyisinkin petipuuhiin, miulla ei seisoisikaan.

Pölöttää se kuinka sitä tottuisi seuruastelu elämään ja elämiseen toisen kanssa suhteessa. Vaikkakin olen 5 vuotta asunut soluasunnossa.

Tuossa ny muutama ensimmäisenä mieleen pullahtanut asia.