Missä iässä kiinnostuit vastakkaisesta sukupuolesta?

Vuosirengas.

Missä iässä seksi ja seurustelu alkoi kiinnostamaan enemmän kuin kaverit, kalja ja pleikka?

9

162

Äänestä

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinä 17v tietämillä, mutta ensalkuun tuli huonoja kokemuksia ja Toureten oireet olivat voimakkaimmillaan joten päätin jättää suhde ja seksiseikkailut myöhemmäksi määräämättömäksi ajaksi.
      Sitten 21v tietämillä ko yliopistossa olin opiskelemassa, niin tuomloin alkoi kiinnostus nostamaan taasen päätään. Jälkikäteen aateltuna aika epätoivosta säätämidtä ja suhailua tuolloin oli.

• ujo atm

35-vuotiaana. Taisin nukkua onneni ohi.

• sexGalen

6-7 vuotiaana.....silloin koklasin pimpsat eka kerran...

• Jantteri.

14-vuotiaana.

• Naisasialooseri.

Seurustelu ei niinkään, mutta seksi kiinnosti jo seitsemän vuotiaana, vuosia ennen kaljaa ja pleikkaa ei ollut olemassakaan.

Kun katsoimme kavereideni kanssa leffaa niin he naureskelivat minulle siitä, että halusin katsoa seksikohtaukset useaan kertaan koska heitä itseään ei siinä iässä seksi vielä kiinnostanut ollenkaan, vaikkakin he sitä vuosia minua ennen sitten myöhemmin harrastivatkin.

• 20+19

Varmaan jo tarhassa, tai viimeistään esikoulussa.

• 16+4

Tai ei ehkä ihan seksi vielä, mutta vastakkainen sukupuoli kiinnosti kyllä.

• ätmi

Ei se vieläkään kiinnosta enempää. Epäilen ettei se koskaan tulekaan kiinnostamaan enempää.

• 13+10

Kaverit, kalja ja pleikka eivät ole kiinnostaneet koskaan. Tytöt alkoivat kiinnostaa ala-asteella, seurustelu lukiossa ja seksi n. 20-vuotiaana. Mitään noista en ole kokenut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      2002
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      620
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      31
      556
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      60
      460
    5. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      460
    6. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      61
      459
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      44
      428
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      417
    9. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      413
    10. Hyvää yötä mies

Kulta söpöliini 🥺❤️
      Ikävä
      40
      401
    Aihe