En ole joo maksanut noista kai koskaan,
mulla on profiili ilmais-tasolla vain.
Usein epäillyt kun niitä viestejä näissä MAKSULLISISSA palveluissa kyllä riittää, hei, haluan tavata, tarjoon sulle drinksun plaa plaa viestejä jo tämänkin vuoden puolelle varmaan ainakin 20 kun nyt pitkästä aikaa viitsin profiiliani vilkaista.
Mutta, profiili suomi24 deitissä, viestejä ehkä 1-2 vuodessa!
Sepä onkin ilmainen ja ihmiset oikeita ja yhteydenotot aitoja sitten
kun niitä oikeasti tulee. Mieheen kun ei kovin herkästi oteta yhteyttä niin olen jopa imarreltu että näinkin vähän yhteydenottoja tulee vaan odottamalla, siis en ole ihan toivon tapaus ilmeisesti, heh..
Firstdeitissä, olisikin kysynyt sieltä ylläpitosta että JOS maksan nyt sitten
heidän palvelustaan niin takaatteko sen että nuo yhteydenotot jota ilman maksamista en voi edes lukea niin ovat sitten aitoja eikä vain teidän kusetusta. Eipä voi edes kysyä ellet ole kultajäsen eli yhteydenottokin maksaa tuolla :D
Piip mitä p....aa siis oikeasti.
Pahimmat kusetukset mitä joissain deiteissä on joskus tullut vastaan niin siellä on ihan keksittyjä profiileja vaikka kuinka paljon. Kyse on siis sellaisista deiteistä joilla ei näkyvyyttä juuri ole, ne vaan tulee jostain vastaan ja käyt stekkaa mikä se on. Naisia suomesta pilvin pimein, kas kun naisten kuvat on jostain itä-euroopasta sitten niin alkaa kelloja soitella että koko sivusto on
jotain aikamoista kusetusta. Ihan vaan kerron tämän että hoksottimet hereillä, en tarkoita että firstdate on sellainen mutta haiskahtaahan tuokin aika lailla vähän kusettamiselta jossakin muodossa.
Vai onko parempia kokemuksia?
http://www.firstdate.com
firstdate.com
3
148
Vastaukset
Aika useinhan nooissa tuon tyylisissä palveluissa, siis sellaisissa joissa rekkaaminen on ilmaista mutta viestien näkeminen ja lähettämine maksaa, on semmottiis idea, että käymällä toisen profiilissa saat vastaukseksi automatisoidun viestin tyyliin "Mukava kun kävit katsomassa profiiliani. Laittele viestiä niin jutellaan lisään." Tuon viestin tietty voi muuttaa omanlaisekseen.
Eli aikamoista kusetusta suurin osa ovatten. Harva profiili on aidon ihmisen hallinnoima, ainakaan enää.- hottis miäs
Mulla on profiili flirt flair deittisivulla en oo maksanut sinne,joten ei pysty lukeen saapuneita viestejä,mutta jopa jouluaattona tuli 12kpl viestejä puolialastomilta missinnäköisiltä neidoilta xD ja tänä vuonna jo 45kpl.
Profiilini on ollut siellä noin vuoden 879 viestiä ja 430 suudelmaa yhteensä
Elikäs oon aikas kuumaa kamaa siellä hehe kun poikkeet sivulla ja kirjaudut niin aina pamahtaa pari viestiä lisää...
Ja just sama kun sulla suomi24 profiilissani saan 1-5 viestiä vuoteen,mut täällä ihmiset on aitoja ja olemassa olevia ja hakemassa oikeasti kumppania - pinkkaa rupliaan
..ja juuri silloin kun maksullinen jäsenyytesi on päättymässä / päättynyt, tulee viestiä joltain naikkoselta että profiilisi vaikuttaa tosi kiinnostavalta, kerro lisää! Muuten ihan kuollutta meininkiä. Tähän oon törmänny Sportdatessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683