onko täällä komeita

sinkku 83

miehiä?

29

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piiloalfa

      Minä, Ikisinkku M ja Naisasialooseri.

      • ätmi

        Kaikilla yllälukevilla on poikuus tallella.


      • Rumia kaikki

        Eli siis oletta ihan tosi rumia, kyllä, tiedetään.


      • neitsyt n
        ätmi kirjoitti:

        Kaikilla yllälukevilla on poikuus tallella.

        Ikään kuin se olisi jotenkin negatiivinen asia.


      • 523252
        neitsyt n kirjoitti:

        Ikään kuin se olisi jotenkin negatiivinen asia.

        Ei ehkä itsessään mutta se on merkki siitä että miehessä on jotain vikaa kun ei ole kelvannut ja sosiaalinen status on matala.


      • komea ja koulutettu
        523252 kirjoitti:

        Ei ehkä itsessään mutta se on merkki siitä että miehessä on jotain vikaa kun ei ole kelvannut ja sosiaalinen status on matala.

        Tunnen monta sosiaaliselta sosio-ekonomiselta statukseltaan korkeaa, mutta kokematonta. Sosiaalinen status on myös itsessään kyseenalainen konstruktio.


      • Komia ja koulutettu
        komea ja koulutettu kirjoitti:

        Tunnen monta sosiaaliselta sosio-ekonomiselta statukseltaan korkeaa, mutta kokematonta. Sosiaalinen status on myös itsessään kyseenalainen konstruktio.

        Kaikilla ei ole intresseissä olla erityisen kokenut. Miehen useimmiten pitää olla aloitteellinen, eikä hyvä supliikki ja vähintään keskiverto ulkonäkökään ole haitaksi. Em. ominaisuuksilla hyvässä sosio-ekonomisessa asemassa oleva mies pärjää jo vähintään kohtuullisesti naisten suosiossa.


    • The Real McÄtmi

      Ensin faktat tiskiin, pliis: Monenko miehen käyttämä olet?

    • En tiedä komeasta

      mutta ainakin 15 vuotta aloittajaa vanhempi. Taidan ajaa korvakarvat ja lähteä bingoon.

      • Kiltti atm

        Ei täällä muita olekkaan kuin komeita. Minä ole komein, mahtavin ja kivoin.


    • MIÄS80

      Ihan hirvittävän komia.

    • :) Tuohan riippuu vallan siitä miten kukin määrittelee tuon "komea mies".

      Itse näen esimerkiksi itseni komeana, mutta muut voivat taasen olla erimieltä asiasta.

      Mutta eihän sillä ole mitään väliä mitä muut ajattelevat? Eihän? :P

      • nainen40+

        Olet ihan komea mies minusta :) Jossain mainitsit, että olet tosi hoikka, sekin plussaa.


      • vanhempi nainen
        nainen40+ kirjoitti:

        Olet ihan komea mies minusta :) Jossain mainitsit, että olet tosi hoikka, sekin plussaa.

        Komia poika olet.


      • vanhempi nainen kirjoitti:

        Komia poika olet.

        Tämä 'poika' kiittää ja kumartaa näistä sanoista. :D


    • Naisasialooseri.

      Komeista miehistä haaveilevat naiset ovat saastaisia lutkia vailla ihmisarvoa. Naisen ei kuulu olla kiinnostunut miehistä eikä varsinkaan näiden ulkonäöstä. Nainen ei katso, naista katsotaan. Miestä ei katsota, mies katsoo. Näin on luonnonlait.

    • Ei ole. Ollaan niitä' susirumia. Miks muuten täällä hengailtais...? :D

      • piiloalfa

        Komeus ei auta mitään, jos ei ole kavereita ja päivän aktiviteetit on koneella oleminen ja lenkillä ja kaupassa käyminen. Komean miehen pitää olla jossain sosiaalisessa jutussa mukana, ennen kun häntä isketään. Kauniit naiset poimitaan kaupasta ja lenkkipolulta, mutta komeilla miehillä on vaikeampi elämä.


      • piiloalfa kirjoitti:

        Komeus ei auta mitään, jos ei ole kavereita ja päivän aktiviteetit on koneella oleminen ja lenkillä ja kaupassa käyminen. Komean miehen pitää olla jossain sosiaalisessa jutussa mukana, ennen kun häntä isketään. Kauniit naiset poimitaan kaupasta ja lenkkipolulta, mutta komeilla miehillä on vaikeampi elämä.

        Nyt en kyllä tajunnut mitään.

        Mut ei mun ei-komeana miehenä tarvikaan tajuta... :D


      • piiloalfa
        Genio.Mente kirjoitti:

        Nyt en kyllä tajunnut mitään.

        Mut ei mun ei-komeana miehenä tarvikaan tajuta... :D

        Ruman miehen on vaikea ymmärtää komean miehen tuskaa.


      • piiloalfa kirjoitti:

        Ruman miehen on vaikea ymmärtää komean miehen tuskaa.

        Ok. Asia selvä. :D


    • bo-jo-joing!

      Mä oon ainaki herkkua koko komeudessani

      • Ätmi.

        Nainen sanoi minua kerran komeaksi ja söpöksi. Olin kyllä silloin 14 vuotias.


      • 2342442432
        Ätmi. kirjoitti:

        Nainen sanoi minua kerran komeaksi ja söpöksi. Olin kyllä silloin 14 vuotias.

        ei 14 vuotias voi olla komea .... !!


    • diipa-daa

      Ulkonaisesti komeitakin saattaa olla, mutta sisäisestä ei voi mennä takuuseen.
      Se lieneekin joskus kohtalaisen haasteellinen selvityksen paikka, koska monet ovat kouliintuneet vähän aikaa feikkaamaan.....

    • mies50melkeen

      Minua on sanottu kauniiksi vielä nelikymppisenä.. en nyt haluaisi olla kaunis, mielummin komea. Kohta olen 50v, jotta ehkä kauneus muuttuu komeudeksi :D

    • Aaats

      Minua on useasti sanottu söpöksi, mutta en tiedä onko se kovin imartelevasti sanottu. Söpöstä tulee ainakin minulle mieleen vauvat tai koiranpennut, komeus on eri asia.

    • jake80

      On, mutta sä oot liian wanha...ja ilmeisesti tiedät sen itsekin, kun alennuit tälle palstalle huomiota kerjäämään...mut hei! on ne kissatki kivoja...

    • Gammaromeo

      Jäävi olen omaa ulkonäköäni arvostelemaan, mutta ainakin eräs entuudestaan tuntematon pieni ja sievä nainen tuli aloitteellisesti minua pyytämään tanssiin, kun viimeksi olin ulkona. Tapahtui tässä kuussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe