miehiä?
onko täällä komeita
29
187
Vastaukset
- piiloalfa
Minä, Ikisinkku M ja Naisasialooseri.
- ätmi
Kaikilla yllälukevilla on poikuus tallella.
- Rumia kaikki
Eli siis oletta ihan tosi rumia, kyllä, tiedetään.
- neitsyt n
ätmi kirjoitti:
Kaikilla yllälukevilla on poikuus tallella.
Ikään kuin se olisi jotenkin negatiivinen asia.
- 523252
neitsyt n kirjoitti:
Ikään kuin se olisi jotenkin negatiivinen asia.
Ei ehkä itsessään mutta se on merkki siitä että miehessä on jotain vikaa kun ei ole kelvannut ja sosiaalinen status on matala.
- komea ja koulutettu
523252 kirjoitti:
Ei ehkä itsessään mutta se on merkki siitä että miehessä on jotain vikaa kun ei ole kelvannut ja sosiaalinen status on matala.
Tunnen monta sosiaaliselta sosio-ekonomiselta statukseltaan korkeaa, mutta kokematonta. Sosiaalinen status on myös itsessään kyseenalainen konstruktio.
- Komia ja koulutettu
komea ja koulutettu kirjoitti:
Tunnen monta sosiaaliselta sosio-ekonomiselta statukseltaan korkeaa, mutta kokematonta. Sosiaalinen status on myös itsessään kyseenalainen konstruktio.
Kaikilla ei ole intresseissä olla erityisen kokenut. Miehen useimmiten pitää olla aloitteellinen, eikä hyvä supliikki ja vähintään keskiverto ulkonäkökään ole haitaksi. Em. ominaisuuksilla hyvässä sosio-ekonomisessa asemassa oleva mies pärjää jo vähintään kohtuullisesti naisten suosiossa.
- The Real McÄtmi
Ensin faktat tiskiin, pliis: Monenko miehen käyttämä olet?
- En tiedä komeasta
mutta ainakin 15 vuotta aloittajaa vanhempi. Taidan ajaa korvakarvat ja lähteä bingoon.
- Kiltti atm
Ei täällä muita olekkaan kuin komeita. Minä ole komein, mahtavin ja kivoin.
- MIÄS80
Ihan hirvittävän komia.
:) Tuohan riippuu vallan siitä miten kukin määrittelee tuon "komea mies".
Itse näen esimerkiksi itseni komeana, mutta muut voivat taasen olla erimieltä asiasta.
Mutta eihän sillä ole mitään väliä mitä muut ajattelevat? Eihän? :P- nainen40+
Olet ihan komea mies minusta :) Jossain mainitsit, että olet tosi hoikka, sekin plussaa.
- vanhempi nainen
nainen40+ kirjoitti:
Olet ihan komea mies minusta :) Jossain mainitsit, että olet tosi hoikka, sekin plussaa.
Komia poika olet.
vanhempi nainen kirjoitti:
Komia poika olet.
Tämä 'poika' kiittää ja kumartaa näistä sanoista. :D
- Naisasialooseri.
Komeista miehistä haaveilevat naiset ovat saastaisia lutkia vailla ihmisarvoa. Naisen ei kuulu olla kiinnostunut miehistä eikä varsinkaan näiden ulkonäöstä. Nainen ei katso, naista katsotaan. Miestä ei katsota, mies katsoo. Näin on luonnonlait.
Ei ole. Ollaan niitä' susirumia. Miks muuten täällä hengailtais...? :D
- piiloalfa
Komeus ei auta mitään, jos ei ole kavereita ja päivän aktiviteetit on koneella oleminen ja lenkillä ja kaupassa käyminen. Komean miehen pitää olla jossain sosiaalisessa jutussa mukana, ennen kun häntä isketään. Kauniit naiset poimitaan kaupasta ja lenkkipolulta, mutta komeilla miehillä on vaikeampi elämä.
piiloalfa kirjoitti:
Komeus ei auta mitään, jos ei ole kavereita ja päivän aktiviteetit on koneella oleminen ja lenkillä ja kaupassa käyminen. Komean miehen pitää olla jossain sosiaalisessa jutussa mukana, ennen kun häntä isketään. Kauniit naiset poimitaan kaupasta ja lenkkipolulta, mutta komeilla miehillä on vaikeampi elämä.
Nyt en kyllä tajunnut mitään.
Mut ei mun ei-komeana miehenä tarvikaan tajuta... :D- piiloalfa
Genio.Mente kirjoitti:
Nyt en kyllä tajunnut mitään.
Mut ei mun ei-komeana miehenä tarvikaan tajuta... :DRuman miehen on vaikea ymmärtää komean miehen tuskaa.
piiloalfa kirjoitti:
Ruman miehen on vaikea ymmärtää komean miehen tuskaa.
Ok. Asia selvä. :D
- bo-jo-joing!
Mä oon ainaki herkkua koko komeudessani
- Ätmi.
Nainen sanoi minua kerran komeaksi ja söpöksi. Olin kyllä silloin 14 vuotias.
- 2342442432
Ätmi. kirjoitti:
Nainen sanoi minua kerran komeaksi ja söpöksi. Olin kyllä silloin 14 vuotias.
ei 14 vuotias voi olla komea .... !!
- diipa-daa
Ulkonaisesti komeitakin saattaa olla, mutta sisäisestä ei voi mennä takuuseen.
Se lieneekin joskus kohtalaisen haasteellinen selvityksen paikka, koska monet ovat kouliintuneet vähän aikaa feikkaamaan..... - mies50melkeen
Minua on sanottu kauniiksi vielä nelikymppisenä.. en nyt haluaisi olla kaunis, mielummin komea. Kohta olen 50v, jotta ehkä kauneus muuttuu komeudeksi :D
- Aaats
Minua on useasti sanottu söpöksi, mutta en tiedä onko se kovin imartelevasti sanottu. Söpöstä tulee ainakin minulle mieleen vauvat tai koiranpennut, komeus on eri asia.
- jake80
On, mutta sä oot liian wanha...ja ilmeisesti tiedät sen itsekin, kun alennuit tälle palstalle huomiota kerjäämään...mut hei! on ne kissatki kivoja...
- Gammaromeo
Jäävi olen omaa ulkonäköäni arvostelemaan, mutta ainakin eräs entuudestaan tuntematon pieni ja sievä nainen tuli aloitteellisesti minua pyytämään tanssiin, kun viimeksi olin ulkona. Tapahtui tässä kuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673