Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
bicky_the_kid
profiilit
bicky_the_kid
bicky_the_kid
Vapaa kuvaus
#yolo #swag #addicted #legit #niidiibenei
Aloituksia
1
Kommenttia
50
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+mä+hain+opiskelemaan+Peltolan+amikseen+pöly&paska+puolelle.
En+tiedä+kiinnostaako+mua+vitun+vertaakaan+tehdä+tollasta+duunia,+kun+faijan+kertoman+mukaan+sitä+rahaa+saa+helpommallakin.
31.05.2017 21:35
Mutsi+ja+mun+oikea+faija+antoi+mulle+luvan+käyttää+prospect-liiviä+päättäreissä.+Timppa-faija+mutisi+vain+jotain+oivoi:ta.+
Faijan+kanssa+oli+puhetta+että+hän+yrittää+jotain+mun+16-vuotiaita+luokkakavereita+jotka+päättää+koulun+ja+mä+yritän+seiskalta+kasille+siirtyviä+mimmejä.
31.05.2017 20:09
Joo+Timppa-faija+sai+noita+Xanor+0,25mg+tabuja+joskus+työterveyslääkäriltä+kun+sen+piti+vetää+joku+vitun+esitelmä+muille+nörteille+ja+sitä+jännitti.+Mutsihan+kilahti+ihan+täysin+ja+käski+heittää+ne+apteekin+lääkejäteroskikseen.+
Mun+oikea+faija+on+jeesannut+mua+muutaman+kerran+ja+heittänyt+pari+telaria+tai+mutteria+elikkä+2mg+Xanoreita,+jos+mä+oon+yrittänyt+vaikka+jotain+vitun+kuumaa+muijaa.+
http://aijaa.com/3Dl4B3
19.05.2017 07:37
Make-Ukin+letukka+on+vitun+siisti+auto,+V8+on+aina+V8+kuten+faija+sanoo.+Sä+Make-Ukki+oot+muutenkin+paljon+siistimpi+tyyppi+ku+Timpan+vanhemmat+jotka+nipistelevät+poskipäistä+ja+kysyvät+että+jokos+sulla+on+joku+tyttö+kiikarissa.+Lisäksi+niillä+on+joku+vitun+tylsä+Renault+Scenic+tötterö.
09.12.2016 11:48
Kiitti+faija+että+sain+laittaa+tän+hienon+Prospect-liivin+päälle!+Nyt+oon+melkein+kuin+sä+ja+sun+kaverit.+
Tykkääköhän+tytöt+tästä+hienosta+liivistä+tai+musta+sen+perusteella?+:)))
02.12.2016 17:50
Mä+mietin+himassa+että+pitäiskö+sanoa+sille,+että+sä+oot+ihan+vitun+kuutamolla,+mut+en+sitten+viitsinyt.+On+kyllä+kerrankin+hauska+perjantai-ilta+Timpan+seurassa+vai+mitä+ukki+:D
18.11.2016 22:02
Joo,+mutta+se+on+kovin+salaperäinen+siitä+duunista+enkä+mä+saa+tulla+mukaan+ainakaan+vielä.+Mut+kuulemma+muutaman+vuoden+päästä+mäkin+pääsen+mukaan.+
Vittu+Timpan+Octavia+on+ihan+mopoauto+verrattuna+mun+oikean+faijan+Silveradoon.+Siinä+on+sentään+V8+diesel,+alustan+korotussarja+ja+vitusti+kaiuttimia+lavalla.
17.11.2016 21:52
Ei+jumalauta,+gimme+a+break.
17.11.2016 20:35
Vittu+mä+millään+bussilla+kotiin+tullut,+vaan+mun+oikea+faija+haki+mut+skolesta+ihan+oikealla+autollaan+eikä+millään+vitun+Skodalla.+Heitettiin+läppää+Penetratorsien+kerhotilalla,+sain+faijalta+yhen+telaketjun+ja+sit+se+heitti+mut+Hansaan+hengailemaan+mimmien+kanssa.+Sillä+aikaa+se+kävi+kuulemma+jossain+työkeikalla+sataman+lähellä+ja+illalla+tuli+hakemaan+mut+torin+laidalta+ja+heitti+himaan+Liljalaaksoon.
17.11.2016 20:27
Onneks sä et kirjoita noita juttuja Facebookiin vaan tänne palstalle. Vittu sais hävetä jos kaverit lukis noita.
26.03.2016 12:04
3 / 3