T2016: Oivoi... Mersusta hävisi vilkut tiistaina

Totuus2016

ja eilen piti vaihtaa monitoimirele, joka ohjaa vilkkujen, lasinpyyhkimen sekä takalasinlämmittimen toimintaa. Hintaa tuli 64,90e ja Motonettiin piti mennä bussilla. Oivoi.. voi... kallista.

Torin laidalla näin muuten bussin, joka meni Liljalaaksoon. En ehtinyt näkemään olikohan Bicky Jr. tai Mohammed kyseisessä bussissa matkalla koulusta kotiin :)))

43

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä olen aina sanonut työpaikan kahvihuoneen keskusteluissa että Mersun omistaminen on silkkaa hulluutta. Pelkkiä sähkövikoja toisensa perään ja kuluttaa bensaa hirveästi.

Vaikka menihän tuosta mun Skodastakin jakoketju poikki viime vuonna: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13893081/oivoi----skodan-jakoketju-katkesi

Silti tuo 1,2 TSI on niin vähäkulutuksinen ja -päästöinen että se maksaa itse itsensä takaisin vaikka tuollaisia pikkuvikoja matkan varrelle sattuisikin. Ja kuinka tilava tuo Octavia Combi onkaan, meidän kultainen noutajakin mahtuu elämään todella väljästi auton tavaratilassa kalterien takana. Ja kun menemme perheen kanssa ostosreissulle Prismaan, tavaratilaan mahtuu ihan leikiten monta säkkiä Pedigree koiranruokaa ja jotain pientä minullekin, kuten esimerkiksi prinssinakkeja.

• Vittu mä millään bussilla kotiin tullut, vaan mun oikea faija haki mut skolesta ihan oikealla autollaan eikä millään vitun Skodalla. Heitettiin läppää Penetratorsien kerhotilalla, sain faijalta yhen telaketjun ja sit se heitti mut Hansaan hengailemaan mimmien kanssa. Sillä aikaa se kävi kuulemma jossain työkeikalla sataman lähellä ja illalla tuli hakemaan mut torin laidalta ja heitti himaan Liljalaaksoon.

• Vai telaketjun? Kuulostaa kivalta. Meillähän saattaa kotonakin olla jossain autotallin perällä laatikollinen panssarivaunujen pienoismallien osia. Mä ja Eki rakennettiin kuule tosi hienoja malleja sun ikäisenä. Ehkäpä joskus voisin tulla mukaan sinne teidän kerhotilalle ja tuoda mukanani ison kasan telaketjuja ja muita tarvikkeita? :)

• liljalaakson_timppa kirjoitti:

Vai telaketjun? Kuulostaa kivalta. Meillähän saattaa kotonakin olla jossain autotallin perällä laatikollinen panssarivaunujen pienoismallien osia. Mä ja Eki rakennettiin kuule tosi hienoja malleja sun ikäisenä. Ehkäpä joskus voisin tulla mukaan sinne teidän kerhotilalle ja tuoda mukanani ison kasan telaketjuja ja muita tarvikkeita? :)

Ei jumalauta, gimme a break.

• telaketjumutteri
        liljalaakson_timppa kirjoitti:

Vai telaketjun? Kuulostaa kivalta. Meillähän saattaa kotonakin olla jossain autotallin perällä laatikollinen panssarivaunujen pienoismallien osia. Mä ja Eki rakennettiin kuule tosi hienoja malleja sun ikäisenä. Ehkäpä joskus voisin tulla mukaan sinne teidän kerhotilalle ja tuoda mukanani ison kasan telaketjuja ja muita tarvikkeita? :)

No mtta Timppa, ne "telaketjut" on xanoreita eikä mitään oikeita telaketjuja.

• bicky_the_kid kirjoitti:

Ei jumalauta, gimme a break.

Onko sun faijalla nykyään jotain duunia staman suunnalla vai? Onhan se varmasti Silveradon kyydissä mukavempi mennä, kun Timpan Octavian:))

Kävitkö sä Timppa nuorena baareissa yhdessä Ekin kanssa vai rakensitteko te vaan yhdessä pienosmalleja kotona??

Voithan sä lähteä käymään tuolla Penetrators MC:n kerhotiloilla ja katsoa, että miten Bicky ja hänen kaverinsa suhtautuvat asiaan, kun sä ajat Octavialla kerhotilojen pihalle:))))

Kuka teidän perheessä muuten maksaa nämä Prisman ostosreissut?

Oletko Timppa ajatellut sitä, että taitaa tulla sulle ne ostosreissut, lomamatkat, ravintoloissa käynnit, Octavian korjaukset ja muut menot tulla varsin kalliiksi:)))

Onko myös itse Bicky Royal-mies syönyt tai ostellut sun laskuusi:))))

• DarkFear kirjoitti:

Onko sun faijalla nykyään jotain duunia staman suunnalla vai? Onhan se varmasti Silveradon kyydissä mukavempi mennä, kun Timpan Octavian:))

Joo, mutta se on kovin salaperäinen siitä duunista enkä mä saa tulla mukaan ainakaan vielä. Mut kuulemma muutaman vuoden päästä mäkin pääsen mukaan.

Vittu Timpan Octavia on ihan mopoauto verrattuna mun oikean faijan Silveradoon. Siinä on sentään V8 diesel, alustan korotussarja ja vitusti kaiuttimia lavalla.

• DarkFear kirjoitti:

Kävitkö sä Timppa nuorena baareissa yhdessä Ekin kanssa vai rakensitteko te vaan yhdessä pienosmalleja kotona??

Voithan sä lähteä käymään tuolla Penetrators MC:n kerhotiloilla ja katsoa, että miten Bicky ja hänen kaverinsa suhtautuvat asiaan, kun sä ajat Octavialla kerhotilojen pihalle:))))

Ei me juurikaan baareissa käyty, mutta nuorina aikuisina käytiin lavatansseissa joista kumpikin löysimme vaimon.

Täytyykin viikonloppuna pistäytyä kerhotalolla ja viedä tuliaisina telaketjuja :)

• Khjyyy
        DarkFear kirjoitti:

Oletko Timppa ajatellut sitä, että taitaa tulla sulle ne ostosreissut, lomamatkat, ravintoloissa käynnit, Octavian korjaukset ja muut menot tulla varsin kalliiksi:)))

Luitko muuten iltalehdestä sen jutun missä päiviteltiin prinssi Williamin pitkälle edennyttä sasikaljua? Aika outoa että niin rikas mies ei ole voinut syödä niitä finatabletteja, eikä varmaan ole edes harkinnut sitä hiustensiirtoon menemistä. Josko hänen junttikaverit ei anna lupaa? Sitä kun katsos nykypäivänä on helppo säilyttää se hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässä edellä mainituilla toimenpiteillä.

• DarkFear kirjoitti:

Minähän ne yleensä maksan, kun vaimollani on noita ulosotto-ongelmia menneisyydestä, joten hänen ei kannata käydä töissä. No mutta kaikilla meillä on historia takanaan ja kaikki me teemme virheitä. Rakkaus on kuitenkin niin voimakas juttu meidän avioliitossa että ihan mielelläni ja ylpeänä minä olen se joka tuo leivän pöytään meidän perheessä. Olen kyllä välillä joutunut turvautumaan kulutusluottoon ja voi olla että näin joulun alla joudun jälleen tekemään niin. Onneksi telakalla on laivatilauksia tulossa, joten työpaikkani pitäisi olla ihan vakaalla pohjalla, niin pystyy sitten maksamaan näitä kuukausieriä takaisin.

Harvemmin se Bicky mitään maksaa omasta pussistaan ja isänpäivänäkin änki meille päivälliselle. Mutta tottakai hänellä on oikeus tavata biologista poikaansa, ei siinä mitään. Kenties meistäkin voisi tulla ihan hyvät jätkäkaverit, kun viikonloppuna käyn pistäytymässä hänen moottoripyöräkerhon tiloilla ja vien tuliaisina telaketjuja ja muita pieniä osia. Ehkä vien hänet, juniorin ja heidän kavereitaan syömään esim. Burger Kingiin. Kyllä Octaviaan mahtuu isompikin porukka, toisin kuin kolmelle hengelle rekisteröityyn öky-lava-autoon.

• DarkFucker
        Khjyyy kirjoitti:

Luitko muuten iltalehdestä sen jutun missä päiviteltiin prinssi Williamin pitkälle edennyttä sasikaljua? Aika outoa että niin rikas mies ei ole voinut syödä niitä finatabletteja, eikä varmaan ole edes harkinnut sitä hiustensiirtoon menemistä. Josko hänen junttikaverit ei anna lupaa? Sitä kun katsos nykypäivänä on helppo säilyttää se hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässä edellä mainituilla toimenpiteillä.

No eihän se saatanan kehari mitään osaa lukea, autistinen persepora-teline kerran on !

Vai mistä lähtien assburger-keharit on oppineet lukemaan. Sen vähän mitä Darkkiksen vajakki osaa lukea, on ainoastaan Tallink-Siljan risteily aikataulut ja niistäkin vain sen osan jossa kerrotaan Tallinaan menevät kipot. Koska pitäähän nyt keharin päästä Dr. Rolffin pajalle munakarva-siirtoon. Koska jokuhan voisi pian ajatella kaljusta assburgerista jotain negatiivistä jos sillä ei olisi tuuheaa munakarva kampausta. Kuten jokaisella EUROOPPALAISELLA keharilla pitää olla sellainen.

• nihhhhhhhhhhh
        DarkFear kirjoitti:

Bicky the Kidillä onkin nyt menossa ne parhaat nuoruusvuodet, jotka sulta on loppunut jo n. 15 vuotta sitten. :)))

Joo, mutta se on kovin salaperäinen siitä duunista enkä mä saa tulla mukaan ainakaan vielä. Mut kuulemma muutaman vuoden päästä mäkin pääsen mukaan.

Vittu Timpan Octavia on ihan mopoauto verrattuna mun oikean faijan Silveradoon. Siinä on sentään V8 diesel, alustan korotussarja ja vitusti kaiuttimia lavalla.

Niin tuskin sun faija on siellä missään inssipuolen hommissa, niin kun Timppa ja Eki ovat:))) Mut eiköhän sun faija varmasti ota sut muutaman vuoden päästä mukaan sinne, kun onhan hän kuitenkin sentään sun oikea isäsi, toisin kun Timppa:))))

Eikä sun varmasti tarvitse pelätä edes sitä, että jos joudut joskus hankaluuksiin poliisin kanssa, sillä jos sakoilla selviät, niin eiköhän se Timppa varmasti suostu ne sun puolestasi maksamaan:))))))

Varmasti sun faijan Silverado onkin paljon parempi, kun se Timpan Octavia. Varmasti sun äitisi on myös viihtynyt enemmän Bickyn Silvaradossa, kun mitä Timpan Skodassa:)))

• nihhhhhhhhhhh kirjoitti:

Bicky the Kidillä onkin nyt menossa ne parhaat nuoruusvuodet, jotka sulta on loppunut jo n. 15 vuotta sitten. :)))

Eikös ne parhaat nuoruusvuodet ole miehellä vasta sitten joskus neljäkymppisenä tai oikeastaan vasta yli viiskymppisenä. Näin mä ainakin itse oon asian ajatellut.

Teini-iässä ei vielä mitään hyviä puolia olekaan, kun silloin joutuu vielä käymään koulussa, eikä ole omaa rahaa käytössä ja joutuu vielä asumaan vanhempien nurkissa, niin kyllä se elämä silloin viiskymppisenä on ainakin mun mielestä paljon parempaa.

Minähän ne yleensä maksan, kun vaimollani on noita ulosotto-ongelmia menneisyydestä, joten hänen ei kannata käydä töissä. No mutta kaikilla meillä on historia takanaan ja kaikki me teemme virheitä. Rakkaus on kuitenkin niin voimakas juttu meidän avioliitossa että ihan mielelläni ja ylpeänä minä olen se joka tuo leivän pöytään meidän perheessä. Olen kyllä välillä joutunut turvautumaan kulutusluottoon ja voi olla että näin joulun alla joudun jälleen tekemään niin. Onneksi telakalla on laivatilauksia tulossa, joten työpaikkani pitäisi olla ihan vakaalla pohjalla, niin pystyy sitten maksamaan näitä kuukausieriä takaisin.

Harvemmin se Bicky mitään maksaa omasta pussistaan ja isänpäivänäkin änki meille päivälliselle. Mutta tottakai hänellä on oikeus tavata biologista poikaansa, ei siinä mitään. Kenties meistäkin voisi tulla ihan hyvät jätkäkaverit, kun viikonloppuna käyn pistäytymässä hänen moottoripyöräkerhon tiloilla ja vien tuliaisina telaketjuja ja muita pieniä osia. Ehkä vien hänet, juniorin ja heidän kavereitaan syömään esim. Burger Kingiin. Kyllä Octaviaan mahtuu isompikin porukka, toisin kuin kolmelle hengelle rekisteröityyn öky-lava-autoon.

Sulla on varmasti myös vaimosi mielestä sydän paikallaan, kun sä oot noin valmis auttamaan muita ihmisiä heidän murheissa ja oot suostunut jopa vaimoasi elättämään:) Varmaan sun kaverisi Eki on myös yhtä hyväsydäminen ja ymmärtäväinen mies??

Varmasti sun vaimosi myös arvostaa sitä, kun sä oot valmis auttamaan jopa hänen ex-miestään, eli Bicky Royalia:)))))

Niin se on tosiaan jo kuukauden päästä joulukin tulossa, niin sulla on varmaan sitten kulutusluottoa käytävä hakemassa:)))) Mutta etkös sä viime jouluna saanut lahjaksi vaimoltasi sen prisman kahvimukin:))))

Vai on Timbe kutsunut itse itsensä vieraaksi meidän mestoille :D Tervetuloa vaan ja muistakin tuoda paljon telaketjuja tuliaisiksi!

Mestoilla sua on vastassa ainakin mä, Janskun isä SUOMI-Make, Luunmurskaaja-Kake sekä Kirves-Kari. Voin toki soitella muillekin kavereille jos saataisiin lisää porukkaa. Niin ja ota Bicky Jr:kin mukaan, hän on varmaan mieluusti tulossa.

• nihhhhhhhhhhh

Onko Kirves-Kari sama mies kuin se, joka esiintyi K-raudan mainoksessa pari vuotta sitten?

• Vähän oli hauska video:))) Oli videolla oleva mies ihan saman näköinen, kun kerran kuski yhdessä Skoda Octaviassa:))) Ettei vaan ollut itse Timppa tai Eki silloin ajelulla:)

• bicky_royal kirjoitti:

Vai on Timbe kutsunut itse itsensä vieraaksi meidän mestoille :D Tervetuloa vaan ja muistakin tuoda paljon telaketjuja tuliaisiksi!

Mestoilla sua on vastassa ainakin mä, Janskun isä SUOMI-Make, Luunmurskaaja-Kake sekä Kirves-Kari. Voin toki soitella muillekin kavereille jos saataisiin lisää porukkaa. Niin ja ota Bicky Jr:kin mukaan, hän on varmaan mieluusti tulossa.

Hahah! Ei jumalauta millaisen miehen kanssa meidän Jansku on mennyt naimisiin. Jätkä toi tullessaan muovikassillisen koottavien panssarivaunujen osia ja kysyi esiliina yllään että mitä leivottaisiin. Oli vissiin lukenut Bickyn viestin tuolta alempaa, mutta ei tajunnut mitä niissä jauhopusseissa on. Vittu tekis mieli hakata se, mutta en nyt viitsi tehdä sitä Janican vuoksi. Tai mahtaiskohan sekään vitun vertaa välittää.

• SUOMI-Make kirjoitti:

Hahah! Ei jumalauta millaisen miehen kanssa meidän Jansku on mennyt naimisiin. Jätkä toi tullessaan muovikassillisen koottavien panssarivaunujen osia ja kysyi esiliina yllään että mitä leivottaisiin. Oli vissiin lukenut Bickyn viestin tuolta alempaa, mutta ei tajunnut mitä niissä jauhopusseissa on. Vittu tekis mieli hakata se, mutta en nyt viitsi tehdä sitä Janican vuoksi. Tai mahtaiskohan sekään vitun vertaa välittää.

Mä mietin himassa että pitäiskö sanoa sille, että sä oot ihan vitun kuutamolla, mut en sitten viitsinyt. On kyllä kerrankin hauska perjantai-ilta Timpan seurassa vai mitä ukki :D

• SUOMI-Make kirjoitti:

Pitäiskö juottaa se känniin? :D Onneksi täältä ei virolainen vodka heti lopu.

• bicky_royal kirjoitti:

Pitäiskö juottaa se känniin? :D Onneksi täältä ei virolainen vodka heti lopu.

Annas kun mä arvaan, sulla on varmaan siellä useampikin leka 80% Saarenmaa-vodkaa:)))) Ei varmaan menny mun veikkaus ihan väärin, toisin kun Timpan telaketjut:))

Aiotko tarjota myös Timpalle tota saarenmaata?

• mää ymärrän kyllä täysin miksi sä bicky heivasit janican ja ton kiittämättömän kkakaran.

"timo hei mikksi sä et oo imuroinu?"
        "timppa hei me trrvitaan uus lampunvarjotsin."
        "timppa hei tänään pitäis lähteä priismaan ostoksile!"
        "timo sori mut mullaon päänsärkyä nyt"

ja sit aaamiais pöydässä saa aina kuulla pennulta "eiks näitä muroja ooenempää?" "vittu tää juusto on paskaa!"

voi vittu sanon mä!

nää mun uudet kavrit on kyllä hyviä tyypejä! Bicky säkin ooot loppujen lopuksi tosi jees tyyppi.

oli kyllä hyviä noi liitu laku karkkit mitä jätkät tarjosivat mulle vaikka vähän oudolta kylä maistuivatkin

• SUOMI-Make kirjoitti:

Niin varmaan ollut Bicky sun mielestä se mieluisampi vävypoika näistä Janican miehistä:)) Tosin Timppa varmaan takaakin perheelle sen paremman elatuksen ja maksaa laskut vaikka kulutusluoton avulla:))))

Mutta hyvä juttu Make, että sä oot yhä hyvissä väleissä sun entisen vävypojan kanssa:) Ainahan sitä varmasti Bickyn kanssa mieluummin kaljalle lähtee, kun että Timpan kanssa sinne joutuisi lähtemään:))))))))

mää ymärrän kyllä täysin miksi sä bicky heivasit janican ja ton kiittämättömän kkakaran.

ja sit aaamiais pöydässä saa aina kuulla pennulta "eiks näitä muroja ooenempää?" "vittu tää juusto on paskaa!"

voi vittu sanon mä!

nää mun uudet kavrit on kyllä hyviä tyypejä! Bicky säkin ooot loppujen lopuksi tosi jees tyyppi.

oli kyllä hyviä noi liitu laku karkkit mitä jätkät tarjosivat mulle vaikka vähän oudolta kylä maistuivatkin

No joo alkoi vituttamaan se vaipparalli joten pakkohan sitä oli lähteä. Olen kyllä silti tyytyväinen, että olen saanut olla poikani elämässä mukana ja nähdä hänen varttuvan.

Mutta ei Janica mulle koskaan nalkuttanut, ei potenut päänsärkyä ja taisi painoakin olla 30kg vähemmän. Kjähähäh!

Mutta nyt me pojat lähdetään baaaariiin! Käskin Timpan just sammuttaa tabletin ja suoristaa ruutupaitansa kaulukset parhaimmilleen!

Mä mietin himassa että pitäiskö sanoa sille, että sä oot ihan vitun kuutamolla, mut en sitten viitsinyt. On kyllä kerrankin hauska perjantai-ilta Timpan seurassa vai mitä ukki :D

Niin sullahan on tosiaan useampikin ukki tai vaari tai miten sä heitä ikinä nimitätkään. On varmasti Make ja Bickyn isäukko sulle mieluisampia ukkeja, kun mitä varaukki, eli Timpan isäukko? Taitaa olla varmaan myös Timpan isä aisureita:))))))))

• hmmmmmmmm
        liljalaakson_timppa kirjoitti:

mää ymärrän kyllä täysin miksi sä bicky heivasit janican ja ton kiittämättömän kkakaran.

voi vittu sanon mä!

Varo ettei ne liivimiehet tatuoi suhun mitään typerää kuvaa, kun sä olet sammunut :)

voi vittu sanon mä!

Johan on huono olo ja aika hatarat muistikuvat eilisestä. Janica varmasti ampuu minut kun saa tietää. missä olen ollut. Janicaa itseään lainatakseni, asiat vain "tapahtui".

Oivoi.. Oivoi... Mullehan on ilmestynyt tatuointi vatsaan. Sydän, jonka sisälle on kirjailtu "Bicky & Janica" ja sen alapuolelle "Bicky Jr. 31.2.2001".

Ja mä kun yritin olla vain ystävällinen ja tehdä tuttavuutta poikaani ja hänen isäänsä, joiden kanssa joudun joka tapauksessa olemaan tekemisissä. He eivät selvästikään innostuneet mukanani tuomistani panssarivaunun osista, tai leipomisesta. Oivoi...

• Ai niin, jos tähän ketjuun tulee jotain asiattomia viestejä "mun" kirjoittamana, kyseessä on feikkiprofiili jossa 1 on korvattu pienellä L:llä tai isolla i:llä.

• Kjhhu

Siinä tapauksessahan sinä saisit vain maistaa omaa lääkettäsi ;)

• 89wskk

Mitä sinne nyt bussilla piti mennä ?. Pystyyhän tuolla ajamaan noinkin. Vilkkuja ei moni käytä muutenkaan ja pyyhkimiä ei tarvita jos ei sada.

• Pystyi sillä toki ajamaan, mutta en ottanut riskiä että olisin joutunut kolariin jossain risteyksessä. Siinä olisikin ollut selittämistä, kun kolmea kolmiolääkettä vuorokaudessa syönyt kuski olisi ajanut kolarin vilkuttomalla autolla.

Tästä tuli mieleen, että eräällä tutullani on Mersu S 500 kaikilla sähköherkuilla. Autossa on kuitenkin joku mystinen vika, että se purkaa akkua vaikka akku on vaihdettu moneen kertaan ja autoa täytyy pitää autotallissa ylläpitolaturin nokassa. Kerran kun olin hänen kyydissä, auto alkoi herjaamaan että akku alkaa tyhjenemään ja auto sulki automaattisesti pois toimintoja jotta pysyisi käynnissä. No, älykäs Ässämersu kytki mm. vilkut ja vetoluistoneston pois ja olimme ihan helisemässä joka risteyksessä kun silloinkin oli talvi. Kokeilin huvikseni, niin sähkösäätöiset penkit ja imuovet kuitenkin toimivat. Autoon on myös vaihdettu ainakin kertaalleen ilmajouset joka nurkkaan, hinta oli reilut 2000e/nurkka Veholla tehtynä. Aivan järjetön auto.

• Totuus2016 kirjoitti:

Pystyi sillä toki ajamaan, mutta en ottanut riskiä että olisin joutunut kolariin jossain risteyksessä. Siinä olisikin ollut selittämistä, kun kolmea kolmiolääkettä vuorokaudessa syönyt kuski olisi ajanut kolarin vilkuttomalla autolla.

Tästä tuli mieleen, että eräällä tutullani on Mersu S 500 kaikilla sähköherkuilla. Autossa on kuitenkin joku mystinen vika, että se purkaa akkua vaikka akku on vaihdettu moneen kertaan ja autoa täytyy pitää autotallissa ylläpitolaturin nokassa. Kerran kun olin hänen kyydissä, auto alkoi herjaamaan että akku alkaa tyhjenemään ja auto sulki automaattisesti pois toimintoja jotta pysyisi käynnissä. No, älykäs Ässämersu kytki mm. vilkut ja vetoluistoneston pois ja olimme ihan helisemässä joka risteyksessä kun silloinkin oli talvi. Kokeilin huvikseni, niin sähkösäätöiset penkit ja imuovet kuitenkin toimivat. Autoon on myös vaihdettu ainakin kertaalleen ilmajouset joka nurkkaan, hinta oli reilut 2000e/nurkka Veholla tehtynä. Aivan järjetön auto.

Oletko ajatellut koskaan jonkun edullisemman auton hankkimista?? Jos ei sentään ihan Skoda Octaviaa, niin vaikka joku Nissan, Toyota, Renault tms.??

• DarkFear kirjoitti:

Oletko ajatellut koskaan jonkun edullisemman auton hankkimista?? Jos ei sentään ihan Skoda Octaviaa, niin vaikka joku Nissan, Toyota, Renault tms.??

Olihan mun eka auto Renault Clio ja viime vuonna mulla oli hetken aikaa Nissan Almera näiden Mersujen välissä. 2012-2013 ajoin jopa Skoda Felicialla, mutta onneksi ei ollut farmarimalli joten en ole aisuri :))))

Eikä tällaiset vanhat perusmallin Mersut mitään kalliita ole. Maksoin omastani viime vuonna 2500e ja ylläpito on paljon halvempaa kuin Timpan Octaviassa tai tuttuni Ässämersussa, jollainen omani ei ole. Ihmiset helposti yliarvioi tällaisen hinnan, varsinkin kun omani on ruosteeton ja muutenkin erittäin siisti. Äkkiä laskettuna tulee mieleen ainakin 8 tuttua naista, jotka ovat kehuneet autoani ja 50 miehiltä saa usein kuulla jonkinlaista piruilua asiasta.

En tiedä ymmärsitkö ihan tän aloituksen vitsiä. Satunnainen 65e remontti on mielestäni ihan pikkujuttu, vaikka oivoi:ta huokailinkin.

• Tuolla liikenteessä näkee aika usein vilkuttomia Mersuja, liekö tyyppivika. Mutta eihän tuo osa nyt ihan kauhean kallis ole, henkikultaan verrattuna. Mielummin vilkut toimii, eikä törmäillä väärien tulkintojen vuoksi. :)

• Korjaan "tyyppivika". :)

• mies_86__

Tämä on ihan hulvaton ketju :)))))) mahtoikohan myös Kake vierailla isänpäivänä Timpan luona :))))) taitaa Minttu-Pete muistuttaa enemmän Kakea kuin omaa isäänsä :))))))) ja joutuikohan Timppa tyytymään taas jämiin ja olikohan se taas sillee että "oi-voi-voi" :))))))))

• No niinpä hei :))) Timppa, Bicky Jr ja Darkkis varastivat koko shown ja alkuperäinen aihe on jäämässä taka-alalle.

Ehkä itse Bicky Royal mies muistaa ja osaa kertoa, että olikohan Kake ja Jansku samoissa bileissä 9kk ennen Minttu-Petterin syntymää? :))) Mitäköhän Janica mahtoi sanoa Timpalle silloin? Varmaan sanoi menevänsä viettämään tyttöjen iltaa:)

Miksiköhän itse Bicky Royal mies ei ole kommentoinut ketjuun mitään? Onkohan se Brysselissä työkeikalla vai onkohan sillä mennyt joku keikka perseelleen ja jäänyt kiinni hämärähommistaan? :)))

• Totuus2016 kirjoitti:

No niinpä hei :))) Timppa, Bicky Jr ja Darkkis varastivat koko shown ja alkuperäinen aihe on jäämässä taka-alalle.

Ehkä itse Bicky Royal mies muistaa ja osaa kertoa, että olikohan Kake ja Jansku samoissa bileissä 9kk ennen Minttu-Petterin syntymää? :))) Mitäköhän Janica mahtoi sanoa Timpalle silloin? Varmaan sanoi menevänsä viettämään tyttöjen iltaa:)

Miksiköhän itse Bicky Royal mies ei ole kommentoinut ketjuun mitään? Onkohan se Brysselissä työkeikalla vai onkohan sillä mennyt joku keikka perseelleen ja jäänyt kiinni hämärähommistaan? :)))

Joo vitun siat tekivät eilen torstai-aamuna ratsian meidän mestalle ja veivät mut mukanaan asemalle, kun en pystynyt selittämään miksi keittiön kaapissa oli 20 kpl sairaalakäyttöön tarkoitettuja midatsolaami-ampulleja latviankielisillä pakkausseloisteilla varustettuna. No ne takavarikoivat dorkajumit ja antoivat mulle sakkoa, mutta laskivat hetki sitten vapaaksi kun kuulemma pikkujoulukausi on alkanut ja viikonloppua varten tarvitaan tilaa putkaan. Mutta arvatkaapa aionko maksaa sitä sakkoa? En vitussa! Kjähähähä!

Onneksi sentään jättivät vehnäjauho- ja tomusokeripussit rauhaan, joten me voidaan pitää poikien kanssa leipomispäivä jossain vaiheessa. Leivotaan oikein kunnon kakut meille :)))) Niin ja onneksi kerhon mestalla oli vain murto-osa mistään vähänkään arvokkaasta. Ei hävitty paljoakaan loppujen lopuksi.

Kyllähän se Minttu-Petteri näyttää koko ajan enemmän Luunmurskaaja-Kakelta, mutta mene ja tiedä. Hyvinhän Kake ja Jansku tulivat juttuun ja viihtyivät samoilla mestoilla viikonloppuisin.

• bicky_royal kirjoitti:

Joo vitun siat tekivät eilen torstai-aamuna ratsian meidän mestalle ja veivät mut mukanaan asemalle, kun en pystynyt selittämään miksi keittiön kaapissa oli 20 kpl sairaalakäyttöön tarkoitettuja midatsolaami-ampulleja latviankielisillä pakkausseloisteilla varustettuna. No ne takavarikoivat dorkajumit ja antoivat mulle sakkoa, mutta laskivat hetki sitten vapaaksi kun kuulemma pikkujoulukausi on alkanut ja viikonloppua varten tarvitaan tilaa putkaan. Mutta arvatkaapa aionko maksaa sitä sakkoa? En vitussa! Kjähähähä!

Onneksi sentään jättivät vehnäjauho- ja tomusokeripussit rauhaan, joten me voidaan pitää poikien kanssa leipomispäivä jossain vaiheessa. Leivotaan oikein kunnon kakut meille :)))) Niin ja onneksi kerhon mestalla oli vain murto-osa mistään vähänkään arvokkaasta. Ei hävitty paljoakaan loppujen lopuksi.

Kyllähän se Minttu-Petteri näyttää koko ajan enemmän Luunmurskaaja-Kakelta, mutta mene ja tiedä. Hyvinhän Kake ja Jansku tulivat juttuun ja viihtyivät samoilla mestoilla viikonloppuisin.

No hyvä juttu, kun ei sentään kytät kaikkea teiltä vieneet. Niin ei sun tarvii tai kannata noita sakkoja turhaan maksella, kun tuskin se sentään sun maailmaa kaataa, vaikka joutuisitkin vähän aikaa lusimaan:)

Niin ja sulla varmasti kävisi myös naisia linnassa sua morjestamassa:))

Ja eihän sitä koskaan tiedä, jos kysyt vaikka Janicalta sitä, että löytyiskö sitä hänen lähipiiristä ketään sellaista, joka voisi maksaa ne sakot sun puolestasi:) Tuskin mikään aivan poissuljettu vaihtoehto tämäkään:))))

Just sanoin täällä eilen Bicky jr:lle siitä, että jos hän joutuu joskus poliisin kanssa hankaluuksiin, niin eiköhän se Timppa varmasti maksa pojan sakot, jos sillä selviää:)))

• JossainMuualla

Hämmentävä spektaakkeli, kerrassaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7669
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1915
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1545
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      819
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      783
    Aihe