Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
bicky_the_kid
profiilit
bicky_the_kid
bicky_the_kid
Vapaa kuvaus
#yolo #swag #addicted #legit #niidiibenei
Aloituksia
1
Kommenttia
50
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Faija+sano+et+mä+ja+Pääskyvuoren+Jere+voitais+myös+tulla+messiin.+Se+varmaan+on+ihan+ok+sulle?+Ja+me+ofc+tuodaan+omat+juotavat+ja+Jyysteriasta+safkaa+ni+ei+sun+tarvii+ressata+tarjoiluista+tai+mtn+✌️
31.12.2021 11:27
No+siis+tää.+Toinen+ajaa+legit+iha+ketu+kovaa+daytonassa+ja+voitti+prize+masseja+kivan+summan.+Ni+sillä+summa+jo+vähä+tankkaakin+keulivaa+silveradoa+ku+niidii+käydä+tankilla+tai+heittää+mulle+ajokorttimassit+ja+vähä+ostobudjettia+ku+hankin+silloin+sen+rysse+300cn.
Ja+tää+yks+urpo+loosaa+jatkuvasti+duunipaikkansa+kuukausittaisessa+co2+skapboissa+ku+duunikavereilla+monilla+on+hybridit,+taitaa+olla+aikas+veloissa,+ja+tähtihetki+keittiössä+on+ku+laittaa+ranskiksia+ja+ikean+lihapullia+himassa+🤦♂️+Ja+tarjoutui+ostamaaan+mulle+ekaksi+autoksi+volkkari+up:n+😂😂😂+No+on+timbe+ihan+reilukin+ku+saan+asua+"hänen"+himassa+eikä+se+legit+mtn+kauheesti+vaadi.+Jotain+se+talvella+sössötti+jostain+työkokeilusta+hänen+duunipaikalla+mut+onneksi+siinäkin+tilanteessa+OIKEA+faijani+järkkäsi+mulle+iha+legit+jees+duunia+Penetrators+Racingin,+JyystaXin+ja+Jyysterian+media+ja+markkinointi+juttujen+parissa+ni+vähä+tienaakin+tässä.+Ja+timbelle+tuntuu+riittävän+se+et+mä+monesti+tyhjään+tiskikoneen.+No+eipä+sillä+et+se+edes+tajuais+tai+huomais+jos+mun+tai+pikkubroidin+äläri+on+siellä,+mut+mitähän+vtun+ilmanlaadun+puhdistajia+tai+pihalyhtyjä+se+alkais+niistä+väsää+💀😂
29.03.2021 10:50
Onha+noi+iha+legit+jees+mömmöjä.+Vtut+mulla+mitään+angstia+ole+tai+semmosta+kipuu+et+niidii+legit+lyricoi+mut+faijalla+ja+sen+frendeil+noit+pyörii.+Balanssihan+noist+menee+ihan+vtuiks+ja+kelaa+et+maailma+oikeesti+on+pyöree+ku+se+pyörii.+💀💊
14.03.2021 10:00
Totanoi...+mites+tän+ny+sanoisi...+Älä+ny+ainakaan+samaan+miinaan+astu+ku+toi+mun+soijafaija+jos+haluut+et+legit+sul+on+jatkossakin+massii+ja+niidiit+omaa+rauhaa+siellä+sun+himassa.+
Mut+jos+ny+kelaa+ni+oothan+sä+ihan+normijäbän+oloinen,+sun+Rellu+on+ihan+legit+premiumcar,+tuskin+ne+sun+rivat+ainakaan+pistää+sua+jänskättämään+naiste+edesssä...+Jotkut+mimmit+kylläkin+tykkää+iha+hies+mun+rysse+300Cstä+ja+vähä+nauravat+mun+frendin+Jeren+vanhalle+riisikipolle+ni+ehkä+oot+tutustunut+samanoloisiin+mimmeihin?+Tää+onki+muuten+mielenkiintoinen+kumpi+löytää+gf+eka+sä+vai+Jere+😀
09.03.2021 15:50
Mitä+vtun+isättömyystraumoja+mulla+ainaka+ole+vaikka+pienenä+faija+mut+seinään+potkaisi.+Onhan+mun+oikea+iskä+mun+elämässä+just+niin+paljon+kun+haluaa+ja+mä+sen+elämässä,+ni+totta+hvetissä+me+näkyy+sen+kanssa+ku+kerran+tullaan+toimeen+hyvin.+Ja+Timppa+nyt+on+iha+semijees+ku+on+asuntolaina+ja+Visa+Credit+ja+kaikkee.+Mut+ei+toi+soijafaija+mua+mitään+määräile+😂
03.03.2021 19:00
No+oli+amiksessa+ny+ainakin+Pääskyvuoren+Jere+ja+jotain+muita+tyyppejä,+ja+sit+on+tietty+Vakken+hoodeilta+uusii+frendei+ja+faijan+prätkäkerhon+kautta+tuttuja+tyyppejä.+Mitäs+me+joskus+käydään+pajalla.+Eli+siis+Penetrators+MC:n+choppauspajassa.+Tai+käydään+matkalla.+Kröhöm,+ruotsinlaivalla+siis.+Tai+syksyaikaan+joskus+sienimettällä.+Faijan+ravintolan+pizzoihin+kanttarelleja+poimimassa.+Tai+tutkitaan+telaketjuja+ja+muttereita,+ton+soijafaijan+pienosimalli+panssarivaunuprojektin+parissa.+Tän+tällasta...
03.03.2021 18:54
No+siis+legit+niidii+lisää+vauhtii+jostai+jos+meinaa+pärjätä+mut+plan+b+on+se+et+niidii+pask00+kaverien+kisa+jotenki+muute
03.03.2021 17:39
No+mitäpä+lottoot+että+jos+me+faijan+kaa+puhuttii+et+mist+saatais+vauhtii+ni+totta+hitossa+se+legit+liittyy+racingiin+🤷♂️+hyvä+et+meidän+insinöörilläkin+leikkasi+💡
02.03.2021 20:15
Kyllä+peris+ainakin+mun+faijan,+ukin+ja+paksuniska-maken+tuntee+ja+mä+ton+kuvan+oon+napannut+kun+soijafaijan+mielestä+oon+siinä+iässä+et+pitäis+käydä+duunissa+jos+"hänen"+himassa+asun.+Jotain+se+sössötti+jostain+vtun+työkokeilusta+hänen+duunipaikalla+mut+onneksi+mun+oikea+faija+järkkäsi+mulle+mediapuolen+duunia+Daytonan+kisaviikoiksi.+
Enkä+kyl+tiiä+mistään+peligrafiikasta.+Make+snäppäsi+mulle+silloin+että+mun+niidii+tulla+ottamaan+kuva+ja+että+ihan+legit+se+pitää+heti+upata+aijaahan.+Että+ihan+mun+iphonella+toi+kuva+tiimistä+ja+Matukasta+on+otettu+Daytonassa.
25.02.2021 17:19
No+siis+tää.+Jos+kelataan+niin+eihän+faijasta+olis+välttämättä+ollut+perhe+elämään+mut+mutsi+kuitenkin+oli+sen+kanssa+nuorena+jonkun+aikaa.+Enkä+kyl+aivan+tajuu+sitäkään+että+mitä+toi+yks+daiju+tästä+kaikesta+saa+kun+yks+muksu+on+oma+ja+sekin+vähän+fifty+sixty,+mut+en+mä+valita+kun+palvelu+pelaa.+Sinänsä+mutsilta+ihan+fiksu+veto+pokata+luotettava+ja+hyvällä+liksalla+duunia+painava+insinööri+maksumieheksi+ja+perheen+"pääksi"+et+eipä+siinä.+
Mun+kaveri+Jere+on+just+ton+tyylinen+ku+sun+esimerkki+mies+B.+Ihan+normijäbän+näköinen,+tienaa+kaivinkoneen+kuskina+ihan+hyvin,+säästää+massia+parempaa+autoa+varten+ja+ajaa+faijansa+vanhalla+Toyotalla,+mut+mimmit+ei+aina+vaan+lämpee.
22.02.2021 16:06
Mä+olin+tänään+lähinnä+duunissa+ku+faija+ja+Make+ovat+vielä+tän+viikonlopun+ajan+karanteenissa+sen+Indianapoliksen+reissun+takii.+Se+on+Jyysteriassa+ihan+vakio+settii+että+safkan+kanssa+tarjoillaan+se+Saaremaa-shotti+tän+koronan+takia.
Onhan+se+Kuukerin+Nelli+ihan+jees+keksintö+faijalta,+hyvin+ne+maistuu+mimmeille
04.09.2020 16:46
Niinpä,+mäkin+olin+silloin+sun+ja+periksen+apuna+kun+purettiin+sitä+Viton+kojetaulua+ja+lastattiin+niitä+penkkejä+sun+Silveradon+lavalle.+
Kauhea+haloo+jatkunut+jo+toista+vuotta+yhen+taksin+ratista+tai+jostain+heijastuksista+🤦♂️+Lol.
06.08.2020 23:56
Onpa+aika+noloo+tollanen+et+käytetään+ihmisten+oikeita+nimiä+ja+dissataan+vielä+ulkonäköä.
Enkä+mä+ainakaan+oo+huomannut+että+täällä+mtn+spämmätään.+Tai+no+tota+formulalinkkiä+joku+näköjään+jaksaa+spämmätä.
20.05.2020 00:26
Sinänsä+muuten+jännä+juttu+että+Youtubessa+on+saanut+olla+ties+kuinka+pitkään+se+video+missä+faija+potkaisee+mua+kun+olin+pikkuskidi.+Ja+sitten+jos+tällaisella+palstalla+kertoo+että+minkälaisia+duunikuvioita+on+ollut+tai+miten+reenaa,+niin+heti+ollaan+poistamassa+mutta+kaikki+väkivaltaisuudet,+henkilökohtaisuuksiin+menemiset+yms.+saavat+jäädä.
🖕😠🖕+Terveisin+Royalin+suvun+miehet!
03.12.2019 21:37
Tottakai+tällanen+käytetty+jenkkirauta+on+ylläpitokustannuksiltaan+hankalempi+tapaus+kuin+joku+vanha+Carina+tai+Hiace+mutta+lähtee+kyllä+liikennevaloista+ihan+kivasti.+Ja+kun+mun+OIKEA+FAIJA+jeesii+tarvittavien+korjausten+kanssa+niin+eihän+tässä+hätää.
09.04.2019 23:15
*mutsi
09.04.2019 23:00
Joo+joku+sen+luokkakaveri+tästä+lähistöltä+oli+ajelemassa+tasapainoskootterilla+ja+ihmetteli+miksi+mun+vaihtaa+pyöriä+Timben+autoon.
Mun+käyttöautoon+Chrysler+300C:hen+vaihdettiin+kesäpyörät+mun+OIKEAN+faijan+tallilla+viime+viikonloppuna.+Hän+ja+hänen+kaverit+jeesivät+mua,+joten+tottakai+mäkin+puolestaan+jeesin+Make-Ukkia+ja+muita+vaihtamaan+kesäkumit+alle+🙂
09.04.2019 22:58
Ei+tsiisus+🙈+Onneks+en+ollut+kotona.
Mohammed+laittoi+just+viestiä+että+joku+sen+luokkakaveri+oli+kuulemma+piruillut+sille+snäpissä+että+vaihtaako+sun+mutsi+oikeesti+teidän+faijan+autoon+renkaat?+Käskin+sen+vastata+sille+että+ei+vaihda+vaan+Timpan+autoon+😝
09.04.2019 20:36
Ei+peris+liity+tähän+yhtään+mitenkään,+sillä+tuskinpa+hänellä+on+aikaa+tai+mielenkiintoa+pyörittää+mitään+trollihahmoja+tai+keksiä+mitään+tällaisia+ala-arvoisia+tarinoita+missä+pilkataan+vammaisia.
02.10.2018 12:21
Kummallista+tosiaan+että+palstalla+saa+lietsoa+naisvihaa+niin+paljon+kun+huvittaa,+mutta+jos+nuori+sinkkumies+esittelee+autoaan+niin+siihen+puututaan.+En+tajuu.+
Kyllähän+tääkin+ketju+siinä+mielessä+liittyy+sinkkuuteen,+että+tässä+voidaan+pohtia+esim.+mitä+mieltä+tytöt+on+mun+autosta+jne.
01.08.2018 20:39
1 / 3