Vapaa kuvaus

#yolo #swag #addicted #legit #niidiibenei

Aloituksia

1

Kommenttia

50

1. No+siis+tää.+Toinen+ajaa+legit+iha+ketu+kovaa+daytonassa+ja+voitti+prize+masseja+kivan+summan.+Ni+sillä+summa+jo+vähä+tankkaakin+keulivaa+silveradoa+ku+niidii+käydä+tankilla+tai+heittää+mulle+ajokorttimassit+ja+vähä+ostobudjettia+ku+hankin+silloin+sen+rysse+300cn.Ja+tää+yks+urpo+loosaa+jatkuvasti+duunipaikkansa+kuukausittaisessa+co2+skapboissa+ku+duunikavereilla+monilla+on+hybridit,+taitaa+olla+aikas+veloissa,+ja+tähtihetki+keittiössä+on+ku+laittaa+ranskiksia+ja+ikean+lihapullia+himassa+🤦‍♂️+Ja+tarjoutui+ostamaaan+mulle+ekaksi+autoksi+volkkari+up:n+😂😂😂+No+on+timbe+ihan+reilukin+ku+saan+asua+"hänen"+himassa+eikä+se+legit+mtn+kauheesti+vaadi.+Jotain+se+talvella+sössötti+jostain+työkokeilusta+hänen+duunipaikalla+mut+onneksi+siinäkin+tilanteessa+OIKEA+faijani+järkkäsi+mulle+iha+legit+jees+duunia+Penetrators+Racingin,+JyystaXin+ja+Jyysterian+media+ja+markkinointi+juttujen+parissa+ni+vähä+tienaakin+tässä.+Ja+timbelle+tuntuu+riittävän+se+et+mä+monesti+tyhjään+tiskikoneen.+No+eipä+sillä+et+se+edes+tajuais+tai+huomais+jos+mun+tai+pikkubroidin+äläri+on+siellä,+mut+mitähän+vtun+ilmanlaadun+puhdistajia+tai+pihalyhtyjä+se+alkais+niistä+väsää+💀😂
  2. *mutsi