Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
bicky_the_kid
bicky_the_kid
bicky_the_kid
Vapaa kuvaus
#yolo #swag #addicted #legit #niidiibenei
Liittynyt 10v sitten
1
aloitusta ·
56
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo ja legit mullekin voi tulla jotain pakettien kuskauskeikkoja mopoautolla, mut faija kyllä ymmärtää jos oon vähän eri kiertoradalla ja pitää miettiä vastuullista liikennekäyttäytymistä. Eikös faijan kaveri rallipiireistä, hondis, saanut välinsä läheisiinsä ihan solmuun kun mietti juurikin vastuullista liikennekäyttäytymistä vapaa-lauantaina. 🤔 Onneksi mun ja faijan välit on niin hyvät, että hän kyllä ymmärtää jos oon vähän dingdong. Legit.
08.08.2026 13:39
Muu pössyttely on legit niin vtun jees. Oon täällä ihan ding dong enkä legit voi hypätä kevarin tai mopoauton rattiin vaikka itse faijani tatuoitukaluinen penetraattori Bicky Royal mies käskisi.🙂🙂🙂
06.08.2026 12:40
Legit kyllä paskin palstalainen on mun entinen faijapuoli Liljalaakson Timppa. Jäbä on niin nolo excelniilo että ei tsiisus.
16.07.2026 09:42
No legit sanos muuta.
01.07.2026 15:48
Ei mun faija ja hondiksen "uncle" Bicky mikään juntti ole. Hän on alkanut pitää huolen, ettei 34-vuotiaana alkanut hiusten lähtö näy ulospäin ja sheivaa joka aamu kaljunsa rehtiin kiiltävään jyystärikalju tyyliin. Tom of Finland henkinen nahka-asu yllä tottakai ja hänen keulivan silveradon avaimet takataskussa jonka vuoksi ne haisee ihan 💩
18.05.2026 22:02
Nii ei se mullakaa oo massist kiinni ku on maailman paras faija, enkä nyt tarkoita Timbeä
Kiitti faija ku heitit mulle pari kybää safkaan legit. Mennään varmaan Viola-Olivian kanssa mäkkiin ja ite syön Big Arch aterian ja tarjoon hänelle salaatin kun hän harrastaa cheerleadingia eikä siellä mitään pullukoita suvaita
18.05.2026 10:00
Faija+sano+et+mä+ja+Pääskyvuoren+Jere+voitais+myös+tulla+messiin.+Se+varmaan+on+ihan+ok+sulle?+Ja+me+ofc+tuodaan+omat+juotavat+ja+Jyysteriasta+safkaa+ni+ei+sun+tarvii+ressata+tarjoiluista+tai+mtn+✌️
31.12.2021 11:27
No+siis+tää.+Toinen+ajaa+legit+iha+ketu+kovaa+daytonassa+ja+voitti+prize+masseja+kivan+summan.+Ni+sillä+summa+jo+vähä+tankkaakin+keulivaa+silveradoa+ku+niidii+käydä+tankilla+tai+heittää+mulle+ajokorttimassit+ja+vähä+ostobudjettia+ku+hankin+silloin+sen+rysse+300cn.
Ja+tää+yks+urpo+loosaa+jatkuvasti+duunipaikkansa+kuukausittaisessa+co2+skapboissa+ku+duunikavereilla+monilla+on+hybridit,+taitaa+olla+aikas+veloissa,+ja+tähtihetki+keittiössä+on+ku+laittaa+ranskiksia+ja+ikean+lihapullia+himassa+🤦♂️+Ja+tarjoutui+ostamaaan+mulle+ekaksi+autoksi+volkkari+up:n+😂😂😂+No+on+timbe+ihan+reilukin+ku+saan+asua+"hänen"+himassa+eikä+se+legit+mtn+kauheesti+vaadi.+Jotain+se+talvella+sössötti+jostain+työkokeilusta+hänen+duunipaikalla+mut+onneksi+siinäkin+tilanteessa+OIKEA+faijani+järkkäsi+mulle+iha+legit+jees+duunia+Penetrators+Racingin,+JyystaXin+ja+Jyysterian+media+ja+markkinointi+juttujen+parissa+ni+vähä+tienaakin+tässä.+Ja+timbelle+tuntuu+riittävän+se+et+mä+monesti+tyhjään+tiskikoneen.+No+eipä+sillä+et+se+edes+tajuais+tai+huomais+jos+mun+tai+pikkubroidin+äläri+on+siellä,+mut+mitähän+vtun+ilmanlaadun+puhdistajia+tai+pihalyhtyjä+se+alkais+niistä+väsää+💀😂
29.03.2021 10:50
Onha+noi+iha+legit+jees+mömmöjä.+Vtut+mulla+mitään+angstia+ole+tai+semmosta+kipuu+et+niidii+legit+lyricoi+mut+faijalla+ja+sen+frendeil+noit+pyörii.+Balanssihan+noist+menee+ihan+vtuiks+ja+kelaa+et+maailma+oikeesti+on+pyöree+ku+se+pyörii.+💀💊
14.03.2021 10:00
Totanoi...+mites+tän+ny+sanoisi...+Älä+ny+ainakaan+samaan+miinaan+astu+ku+toi+mun+soijafaija+jos+haluut+et+legit+sul+on+jatkossakin+massii+ja+niidiit+omaa+rauhaa+siellä+sun+himassa.+
Mut+jos+ny+kelaa+ni+oothan+sä+ihan+normijäbän+oloinen,+sun+Rellu+on+ihan+legit+premiumcar,+tuskin+ne+sun+rivat+ainakaan+pistää+sua+jänskättämään+naiste+edesssä...+Jotkut+mimmit+kylläkin+tykkää+iha+hies+mun+rysse+300Cstä+ja+vähä+nauravat+mun+frendin+Jeren+vanhalle+riisikipolle+ni+ehkä+oot+tutustunut+samanoloisiin+mimmeihin?+Tää+onki+muuten+mielenkiintoinen+kumpi+löytää+gf+eka+sä+vai+Jere+😀
09.03.2021 15:50
Mitä+vtun+isättömyystraumoja+mulla+ainaka+ole+vaikka+pienenä+faija+mut+seinään+potkaisi.+Onhan+mun+oikea+iskä+mun+elämässä+just+niin+paljon+kun+haluaa+ja+mä+sen+elämässä,+ni+totta+hvetissä+me+näkyy+sen+kanssa+ku+kerran+tullaan+toimeen+hyvin.+Ja+Timppa+nyt+on+iha+semijees+ku+on+asuntolaina+ja+Visa+Credit+ja+kaikkee.+Mut+ei+toi+soijafaija+mua+mitään+määräile+😂
03.03.2021 19:00
No+oli+amiksessa+ny+ainakin+Pääskyvuoren+Jere+ja+jotain+muita+tyyppejä,+ja+sit+on+tietty+Vakken+hoodeilta+uusii+frendei+ja+faijan+prätkäkerhon+kautta+tuttuja+tyyppejä.+Mitäs+me+joskus+käydään+pajalla.+Eli+siis+Penetrators+MC:n+choppauspajassa.+Tai+käydään+matkalla.+Kröhöm,+ruotsinlaivalla+siis.+Tai+syksyaikaan+joskus+sienimettällä.+Faijan+ravintolan+pizzoihin+kanttarelleja+poimimassa.+Tai+tutkitaan+telaketjuja+ja+muttereita,+ton+soijafaijan+pienosimalli+panssarivaunuprojektin+parissa.+Tän+tällasta...
03.03.2021 18:54
No+siis+legit+niidii+lisää+vauhtii+jostai+jos+meinaa+pärjätä+mut+plan+b+on+se+et+niidii+pask00+kaverien+kisa+jotenki+muute
03.03.2021 17:39
No+mitäpä+lottoot+että+jos+me+faijan+kaa+puhuttii+et+mist+saatais+vauhtii+ni+totta+hitossa+se+legit+liittyy+racingiin+🤷♂️+hyvä+et+meidän+insinöörilläkin+leikkasi+💡
02.03.2021 20:15
Kyllä+peris+ainakin+mun+faijan,+ukin+ja+paksuniska-maken+tuntee+ja+mä+ton+kuvan+oon+napannut+kun+soijafaijan+mielestä+oon+siinä+iässä+et+pitäis+käydä+duunissa+jos+"hänen"+himassa+asun.+Jotain+se+sössötti+jostain+vtun+työkokeilusta+hänen+duunipaikalla+mut+onneksi+mun+oikea+faija+järkkäsi+mulle+mediapuolen+duunia+Daytonan+kisaviikoiksi.+
Enkä+kyl+tiiä+mistään+peligrafiikasta.+Make+snäppäsi+mulle+silloin+että+mun+niidii+tulla+ottamaan+kuva+ja+että+ihan+legit+se+pitää+heti+upata+aijaahan.+Että+ihan+mun+iphonella+toi+kuva+tiimistä+ja+Matukasta+on+otettu+Daytonassa.
25.02.2021 17:19
No+siis+tää.+Jos+kelataan+niin+eihän+faijasta+olis+välttämättä+ollut+perhe+elämään+mut+mutsi+kuitenkin+oli+sen+kanssa+nuorena+jonkun+aikaa.+Enkä+kyl+aivan+tajuu+sitäkään+että+mitä+toi+yks+daiju+tästä+kaikesta+saa+kun+yks+muksu+on+oma+ja+sekin+vähän+fifty+sixty,+mut+en+mä+valita+kun+palvelu+pelaa.+Sinänsä+mutsilta+ihan+fiksu+veto+pokata+luotettava+ja+hyvällä+liksalla+duunia+painava+insinööri+maksumieheksi+ja+perheen+"pääksi"+et+eipä+siinä.+
Mun+kaveri+Jere+on+just+ton+tyylinen+ku+sun+esimerkki+mies+B.+Ihan+normijäbän+näköinen,+tienaa+kaivinkoneen+kuskina+ihan+hyvin,+säästää+massia+parempaa+autoa+varten+ja+ajaa+faijansa+vanhalla+Toyotalla,+mut+mimmit+ei+aina+vaan+lämpee.
22.02.2021 16:06
Mä+olin+tänään+lähinnä+duunissa+ku+faija+ja+Make+ovat+vielä+tän+viikonlopun+ajan+karanteenissa+sen+Indianapoliksen+reissun+takii.+Se+on+Jyysteriassa+ihan+vakio+settii+että+safkan+kanssa+tarjoillaan+se+Saaremaa-shotti+tän+koronan+takia.
Onhan+se+Kuukerin+Nelli+ihan+jees+keksintö+faijalta,+hyvin+ne+maistuu+mimmeille
04.09.2020 16:46
Niinpä,+mäkin+olin+silloin+sun+ja+periksen+apuna+kun+purettiin+sitä+Viton+kojetaulua+ja+lastattiin+niitä+penkkejä+sun+Silveradon+lavalle.+
Kauhea+haloo+jatkunut+jo+toista+vuotta+yhen+taksin+ratista+tai+jostain+heijastuksista+🤦♂️+Lol.
06.08.2020 23:56
Onpa+aika+noloo+tollanen+et+käytetään+ihmisten+oikeita+nimiä+ja+dissataan+vielä+ulkonäköä.
Enkä+mä+ainakaan+oo+huomannut+että+täällä+mtn+spämmätään.+Tai+no+tota+formulalinkkiä+joku+näköjään+jaksaa+spämmätä.
20.05.2020 00:26
Sinänsä+muuten+jännä+juttu+että+Youtubessa+on+saanut+olla+ties+kuinka+pitkään+se+video+missä+faija+potkaisee+mua+kun+olin+pikkuskidi.+Ja+sitten+jos+tällaisella+palstalla+kertoo+että+minkälaisia+duunikuvioita+on+ollut+tai+miten+reenaa,+niin+heti+ollaan+poistamassa+mutta+kaikki+väkivaltaisuudet,+henkilökohtaisuuksiin+menemiset+yms.+saavat+jäädä.
🖕😠🖕+Terveisin+Royalin+suvun+miehet!
03.12.2019 21:37
1 / 3