Vapaa kuvaus

Sporttinen sinkkumies etsii neitseellistä hoikkaa naista tyttöystäväksi tai seksisuhteeseen.
Tule tutustumaan!

Aloituksia

57

Kommenttia

2343

1. Täällä+on+niin+vähän+ihmisiä,+et+hohhoijaa..Itseasiassa+hiukan+outoa+siihen+nähen,+et+Suomessaki+kuitenkin+minjoonia+ihmisiä+ja+tänne+ei+ole+eksyny+ku+muutama...++Melkonen+saavutus+Suomi24:lta..+Pitäs+laittaa+varmaan+johto+vaihtoon+koska+kaikki+asiat+on+selkeästi+tehty+järjestelmällisesti+päin+vittua+koska+ihmiset+ovat+kadonneet+palstoilta.
  2. Paljaalla+antamisessa+ei+ole+mitään+riskiä+mikäli+kumppani+on+100%+terve+kuten+itse+olen.Eihän+kenelle+tahansa+voi+paljaalla+antaa..+Seksivalistus+on+se,+että+Käytännössä+herpes,+sekä+hpv-+viruksia+ei+tutkita+ihmisiltä+lainkaan..Kaikkialla+näkee+kirjoituksia+missä+joku+on+käynyt+s-tauti+testeissä+julkisella+ja+sitten+tulee+julistamaan,+että+mitään+ei+ollut..Terveitä+ollaan..+jee.++-Ei+ihminen+ole+terve+vaikkei+hänellä+niitä+perus:+tippuri,kuppa,hiv.klamydia+tartuntaa+löytynytkään...+Sen+lisäks+pitäisi+tutkia+myöskin+vaikkapa+hepatiitit,+herpes+virukset+verestä..Hpv:lle+ei+löydy+naisillekkaan+kuin+parille+eniten+syöpää+aiheuttavalle+hpv+virukselle+testejä,+mutta+näitä+ei+koskaan+testata+ellei+sitten+vasiten+etsitä+gynekologisissa+tutkimuksissa+syöpää..Hpv+viruksia+on+oikeasti+jopa+40!!!+Miehille+hpv+testejä+ei+ole+olemassakaan.Herpeksellä+on+todettu+olevan+tekemistä++alzheimerin+taudin+riskitekijänä.+Kasvohalvaukset,+aivoinfarktit,+sokeutuminen,+Pahimmillaan+seksielämän+täydellinen+tuhoutuminen+jatkuvien+hsv2+tulehdusten+myötä+..+etc....+++Hpv-+on+lukuisten+syöpien+juurisyy..+Tuhannet+ihmiset+vuosittain+sairastuvat+hpv:n+vuoksi+erilaisiin+syöpä+sairauksiin+sekä:++pään,+genitaalien+,+että+perseen/suoliston++alueella...Puhumattakaan+äärimmäisen+noloista+kondyloomasyylistä+sukupuolielimien+alueella..++Ei+todellakaan+mikään+pikku+juttu...Mut+joo+hei...Terveitähän+te+olette+vaikka+ei+näitä+teiltä+ole+koskaan+tutkittukaan:D
  3. No+kumiseksi+ei+ole+mitenkään+tavoittelemisen+arvoista+seksiä...Itse+en+ole+nähnyt+minkään+muun+nisäkäslajin+käyttävän+kondomia..Se+ei+ole+se+mitenkä+luonto+on+asian+tarkoittanut.+Kumiseksi+tarkoittaa+aina+myöskin+ns.+rajoittunutta+seksiä,+eli+myöskään+suuseksiä+ei+silloin+voi+harrastaa.Valitettavasti+sp-taudit+ovat+niinkin+yleisiä+kuin+85%+ns.+toisen+miehen+panemista+naisista+kantaa+näitä+tauteja+mikäli+suojaamatonta+on+harrastanut+yhdenkään+kerran+ns.+"saastuneen"+yksilön+kanssa.Itse+en+ole+tällä+hetkellä+kiinostunut+kumiseksistä+lainkaan,+vaan+tästä+syystä+etsinkin+neitseellistä+naista+suojaamattomaan+luomuseksiin+vakipanokaveriksi..Nykypäivänä+käytännössä+ainoastaan+neitseellinen+nainen+on+se+ketä+voi+panna+ilman+kondomia.Eriasia+tietenkin+jos+olet+jo+saatunut,+niin+silloinhan+sillä+asialla+ei+ole+enää+mitään+merkitystä..Nuo+perinteiset+taudithan+on+äärimmäisen+helppo+tutkia...En+mä+noita+pelkää+yhtään..+Ongelma+on+nämä+virukset+mitä+ei+käytännössä+edes+tutkita+ihmisiltä..+Herpes+sekä+hpv.