En halua käyttää kondomia

Anonyymi

Olen käyttänyt kondomia elämässäni alle kolmekymmentä kertaa. Pitkän parisuhteen jälkeen olen ollut puolitoista vuotta villi ja huoleton sinkku. Baarireissuilla kondomi oli aina lompakossa, mutta jotenkin se aktissa jää käyttämättä. Itse asiassa en edes muista seksikerroista paljon, miten tai mihin ne päättyivät. Baariseksi tapahtuu aina vahvassa humalassa. En kyllä ole käyttänyt kumia Tinder-tyttöjenkään kanssa yhtää poikeusta lukuunottamatta.

Seksin harrastaminen ilman kumia on vastuutonta ja typerää eikä mitenkään reilua toista osapuolta kohtaan. Kerran yksi Tinder-tyttö kehotti käyttämään kumia ja vielä aika vahvoin perustein: hänellä oli herpes. Häntä tapailin pari viikkoa, ja käytimme kumia, mutta seksi ei tunutunut miltään, joten menin eteenpäin.

Käyn tasaisin väliajoin sukupuolitautitesteissä kunnan yleisellä klinikalla. Siellä meitä on aika monta aamukahdeksalta pää painuksissa. Klinikan lääkärit soimaavat potilaita, ja itseäni aina hävettää ja kaduttaa.

Muutaman kerran olen jännännyt, kun tytöllä on ollut kuukautiset myöhässä. Tähän mennessä lapsia ei ole tullut ja testeissä kaikki on ollut okei. Saatuani terveen paperit lupasin itselleni kerta toisensa jälkeen, että seuraavalla kerralla toimin fiksummin. Hetken huumassa penis kuitenkin ajattelee ennen aivoja. Sitä paitsi se kumin asettelu katkaisee toiminnan ja on jotenkin typerä tilanne.

40

1365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paras ehkäisy on olla harrastamatta seksiä ollenkaan. Elämässäni olen kerran harrastanut seksiä ja kumin kanssa. En siis tiedä miltä nainen tuntuu. 42v ikisinkkumies olen. Selibaatissa loppuun asti.

    • Semmosta se on, kun aivot on alakerran pusseissa..

      • Ja näillä naisilla taas on aivojen tilalla pelkkä reikä.


    • Anonyymi

      Ethän sinä ole edes naista pannut jos siinä on kumi välissä. Olet pannut kumia etkä naista. Ilman kumia se vasta seksi on seksiä naisen ja miehen kuuluu olla ihan naturel eikä mitään kumeja siihen sotkemaan.

    • Anonyymi

      Usein naiset vaatii kumia mutta luopuvat sitten kiihkoissaan jos mies lupaa ettei laukea sisään. Vain kokemattomat miehet laukee sisään kun eivät osaa panna ja ottaa naista huomioon. Sitten itkevät kun lapsia tulee ja elareita maksavat

      • Anonyymi

        Seksivalistus nukuttu! Keskeytetty yhdyntä ei ole pätevä ehkäisykeinä raskaudelle saati sitten taudeille.


    • No kumiseksi ei ole mitenkään tavoittelemisen arvoista seksiä...
      Itse en ole nähnyt minkään muun nisäkäslajin käyttävän kondomia..Se ei ole se mitenkä luonto on asian tarkoittanut. Kumiseksi tarkoittaa aina myöskin ns. rajoittunutta seksiä, eli myöskään suuseksiä ei silloin voi harrastaa.

      Valitettavasti sp-taudit ovat niinkin yleisiä kuin 85% ns. toisen miehen panemista naisista kantaa näitä tauteja mikäli suojaamatonta on harrastanut yhdenkään kerran ns. "saastuneen" yksilön kanssa.

      Itse en ole tällä hetkellä kiinostunut kumiseksistä lainkaan, vaan tästä syystä etsinkin neitseellistä naista suojaamattomaan luomuseksiin vakipanokaveriksi..
      Nykypäivänä käytännössä ainoastaan neitseellinen nainen on se ketä voi panna ilman kondomia.
      Eriasia tietenkin jos olet jo saatunut, niin silloinhan sillä asialla ei ole enää mitään merkitystä..
      Nuo perinteiset taudithan on äärimmäisen helppo tutkia...En mä noita pelkää yhtään.. Ongelma on nämä virukset mitä ei käytännössä edes tutkita ihmisiltä.. Herpes sekä hpv.

      • Anonyymi

        Et voi vaatia, että voisit panna neitsyttä ilman kumia koska et ole itse neitsyt!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et voi vaatia, että voisit panna neitsyttä ilman kumia koska et ole itse neitsyt!

        Olen harrastanut suojaamatonta ainostaan neitseiden kanssa joten kyllä voin....Näillä opeilla pidän puhtauteni ja voin naida vapaasti paljaalla ja toisaalta en ole terveysriski myöskään näille koskemattomille ihanuuksille.

        Toivottavasti mahdollisimman moni ymmärtäisikin asian ajoissa.. Oikeanlaista seksivalistusta ei ole mielestäni nuorille tarpeeksi...
        Omalta osaltani jaan tietoa ja tuon ihmisille faktoja tietoisuuteen.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Olen harrastanut suojaamatonta ainostaan neitseiden kanssa joten kyllä voin....Näillä opeilla pidän puhtauteni ja voin naida vapaasti paljaalla ja toisaalta en ole terveysriski myöskään näille koskemattomille ihanuuksille.

        Toivottavasti mahdollisimman moni ymmärtäisikin asian ajoissa.. Oikeanlaista seksivalistusta ei ole mielestäni nuorille tarpeeksi...
        Omalta osaltani jaan tietoa ja tuon ihmisille faktoja tietoisuuteen.

        " Oikeanlaista seksivalistusta ei ole mielestäni nuorille tarpeeksi...
        Omalta osaltani jaan tietoa ja tuon ihmisille faktoja tietoisuuteen."

        Eli sun "seksivalistuksesi" nuorille naisille on se, että tarjoat itseäsi (36-vuotiaista setämiestä) heille ensimmäiseksi kumppaniksi ilman mitään ehkäisyä???

        Kun minä olen menettänyt neitsyyteni, oli kumi käytössä.

        🏕🐥


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Olen harrastanut suojaamatonta ainostaan neitseiden kanssa joten kyllä voin....Näillä opeilla pidän puhtauteni ja voin naida vapaasti paljaalla ja toisaalta en ole terveysriski myöskään näille koskemattomille ihanuuksille.

        Toivottavasti mahdollisimman moni ymmärtäisikin asian ajoissa.. Oikeanlaista seksivalistusta ei ole mielestäni nuorille tarpeeksi...
        Omalta osaltani jaan tietoa ja tuon ihmisille faktoja tietoisuuteen.

        No onko käyny mäihä, eli oletko jo isukki? Ne neitseet tuskin käyttävät pillereitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        " Oikeanlaista seksivalistusta ei ole mielestäni nuorille tarpeeksi...
        Omalta osaltani jaan tietoa ja tuon ihmisille faktoja tietoisuuteen."

        Eli sun "seksivalistuksesi" nuorille naisille on se, että tarjoat itseäsi (36-vuotiaista setämiestä) heille ensimmäiseksi kumppaniksi ilman mitään ehkäisyä???

        Kun minä olen menettänyt neitsyyteni, oli kumi käytössä.

        🏕🐥

        Neitsyys pitäisi aina viedä paljaalla..Ainoastaan se on aito kokemus!
        Kun itse menetin aikoinaan poikuuteni niin vaadin ehdottomasti neitsyttä panokaveriksi ja vaadin ehdottomasti saada sen ekan panon paljaalla..Koin, että vain paljaalla voi aidosti menettää poikuutensa.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Neitsyys pitäisi aina viedä paljaalla..Ainoastaan se on aito kokemus!
        Kun itse menetin aikoinaan poikuuteni niin vaadin ehdottomasti neitsyttä panokaveriksi ja vaadin ehdottomasti saada sen ekan panon paljaalla..Koin, että vain paljaalla voi aidosti menettää poikuutensa.

        Siellä bordellissako vaadit, että haluat sitten neitsyen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onko käyny mäihä, eli oletko jo isukki? Ne neitseet tuskin käyttävät pillereitä.

        Eihän toi ole edes ketään pannut, on neitsytätmi vaikka kuinka yrittäisi täällä selittää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siellä bordellissako vaadit, että haluat sitten neitsyen :D

        Voi kuule...Mä kieltäydyin aikoinaan kymmenistä ellei sadoista naisista sitä neitsyttä etsiessä. Vain neitsyt oli minun poikuuteni arvoinen.
        Tällä hetkellä etsin neitsyttä panokaveriksi lähinnä terveydellisistä syistä johtuen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Oikeanlaista seksivalistusta ei ole mielestäni nuorille tarpeeksi...
        Omalta osaltani jaan tietoa ja tuon ihmisille faktoja tietoisuuteen."

        Eli sun "seksivalistuksesi" nuorille naisille on se, että tarjoat itseäsi (36-vuotiaista setämiestä) heille ensimmäiseksi kumppaniksi ilman mitään ehkäisyä???

        Kun minä olen menettänyt neitsyyteni, oli kumi käytössä.

        🏕🐥

        "Eli sun "seksivalistuksesi" nuorille naisille on se, että tarjoat itseäsi (36-vuotiaista setämiestä) heille ensimmäiseksi kumppaniksi ilman mitään ehkäisyä???"

        Niinpä. Hänen valistuksensa on se että antakaa ekalla kerralla paljaalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Eli sun "seksivalistuksesi" nuorille naisille on se, että tarjoat itseäsi (36-vuotiaista setämiestä) heille ensimmäiseksi kumppaniksi ilman mitään ehkäisyä???"

        Niinpä. Hänen valistuksensa on se että antakaa ekalla kerralla paljaalla.

        Paljaalla antamisessa ei ole mitään riskiä mikäli kumppani on 100% terve kuten itse olen.
        Eihän kenelle tahansa voi paljaalla antaa..

        Seksivalistus on se, että Käytännössä herpes, sekä hpv- viruksia ei tutkita ihmisiltä lainkaan..
        Kaikkialla näkee kirjoituksia missä joku on käynyt s-tauti testeissä julkisella ja sitten tulee julistamaan, että mitään ei ollut..Terveitä ollaan.. jee.
        -Ei ihminen ole terve vaikkei hänellä niitä perus: tippuri,kuppa,hiv.klamydia tartuntaa löytynytkään... Sen lisäks pitäisi tutkia myöskin vaikkapa hepatiitit, herpes virukset verestä..Hpv:lle ei löydy naisillekkaan kuin parille eniten syöpää aiheuttavalle hpv virukselle testejä, mutta näitä ei koskaan testata ellei sitten vasiten etsitä gynekologisissa tutkimuksissa syöpää..Hpv viruksia on oikeasti jopa 40!!! Miehille hpv testejä ei ole olemassakaan.

        Herpeksellä on todettu olevan tekemistä alzheimerin taudin riskitekijänä. Kasvohalvaukset, aivoinfarktit, sokeutuminen, Pahimmillaan seksielämän täydellinen tuhoutuminen jatkuvien hsv2 tulehdusten myötä .. etc.... Hpv- on lukuisten syöpien juurisyy.. Tuhannet ihmiset vuosittain sairastuvat hpv:n vuoksi erilaisiin syöpä sairauksiin sekä: pään, genitaalien , että perseen/suoliston alueella...Puhumattakaan äärimmäisen noloista kondyloomasyylistä sukupuolielimien alueella.. Ei todellakaan mikään pikku juttu...Mut joo hei...Terveitähän te olette vaikka ei näitä teiltä ole koskaan tutkittukaan:D


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Paljaalla antamisessa ei ole mitään riskiä mikäli kumppani on 100% terve kuten itse olen.
        Eihän kenelle tahansa voi paljaalla antaa..

        Seksivalistus on se, että Käytännössä herpes, sekä hpv- viruksia ei tutkita ihmisiltä lainkaan..
        Kaikkialla näkee kirjoituksia missä joku on käynyt s-tauti testeissä julkisella ja sitten tulee julistamaan, että mitään ei ollut..Terveitä ollaan.. jee.
        -Ei ihminen ole terve vaikkei hänellä niitä perus: tippuri,kuppa,hiv.klamydia tartuntaa löytynytkään... Sen lisäks pitäisi tutkia myöskin vaikkapa hepatiitit, herpes virukset verestä..Hpv:lle ei löydy naisillekkaan kuin parille eniten syöpää aiheuttavalle hpv virukselle testejä, mutta näitä ei koskaan testata ellei sitten vasiten etsitä gynekologisissa tutkimuksissa syöpää..Hpv viruksia on oikeasti jopa 40!!! Miehille hpv testejä ei ole olemassakaan.

        Herpeksellä on todettu olevan tekemistä alzheimerin taudin riskitekijänä. Kasvohalvaukset, aivoinfarktit, sokeutuminen, Pahimmillaan seksielämän täydellinen tuhoutuminen jatkuvien hsv2 tulehdusten myötä .. etc.... Hpv- on lukuisten syöpien juurisyy.. Tuhannet ihmiset vuosittain sairastuvat hpv:n vuoksi erilaisiin syöpä sairauksiin sekä: pään, genitaalien , että perseen/suoliston alueella...Puhumattakaan äärimmäisen noloista kondyloomasyylistä sukupuolielimien alueella.. Ei todellakaan mikään pikku juttu...Mut joo hei...Terveitähän te olette vaikka ei näitä teiltä ole koskaan tutkittukaan:D

        "Paljaalla antamisessa ei ole mitään riskiä mikäli kumppani on 100% terve kuten itse olen."

        Niin että paljaalla antamisessa ei mitään riskiä? Näkisin että mahdollisuus tulla raskaaksi on iso riski. Ja sinun valistuksesi nuorille on sitä että antakaa paljaalla kun siinä ei ole mitään riskiä.


      • blade83 kirjoitti:

        Paljaalla antamisessa ei ole mitään riskiä mikäli kumppani on 100% terve kuten itse olen.
        Eihän kenelle tahansa voi paljaalla antaa..

        Seksivalistus on se, että Käytännössä herpes, sekä hpv- viruksia ei tutkita ihmisiltä lainkaan..
        Kaikkialla näkee kirjoituksia missä joku on käynyt s-tauti testeissä julkisella ja sitten tulee julistamaan, että mitään ei ollut..Terveitä ollaan.. jee.
        -Ei ihminen ole terve vaikkei hänellä niitä perus: tippuri,kuppa,hiv.klamydia tartuntaa löytynytkään... Sen lisäks pitäisi tutkia myöskin vaikkapa hepatiitit, herpes virukset verestä..Hpv:lle ei löydy naisillekkaan kuin parille eniten syöpää aiheuttavalle hpv virukselle testejä, mutta näitä ei koskaan testata ellei sitten vasiten etsitä gynekologisissa tutkimuksissa syöpää..Hpv viruksia on oikeasti jopa 40!!! Miehille hpv testejä ei ole olemassakaan.

        Herpeksellä on todettu olevan tekemistä alzheimerin taudin riskitekijänä. Kasvohalvaukset, aivoinfarktit, sokeutuminen, Pahimmillaan seksielämän täydellinen tuhoutuminen jatkuvien hsv2 tulehdusten myötä .. etc.... Hpv- on lukuisten syöpien juurisyy.. Tuhannet ihmiset vuosittain sairastuvat hpv:n vuoksi erilaisiin syöpä sairauksiin sekä: pään, genitaalien , että perseen/suoliston alueella...Puhumattakaan äärimmäisen noloista kondyloomasyylistä sukupuolielimien alueella.. Ei todellakaan mikään pikku juttu...Mut joo hei...Terveitähän te olette vaikka ei näitä teiltä ole koskaan tutkittukaan:D

        Nainen ei millän voi luottaa pelkkän sanaasi, että olet "puhdas". Eli naisenkin tulisi vaatia ehdotonta puhtautta, eli tässä tapauksessa koskemattomuutta.

        Paria seikkaa kummastelen. Pidät koskemattomia naisia puhtaina, mutta oletko tullut ajatelleeksi että tuon ajattelutavan myötä myös "saastutat" heidät. Eiväthän he enää mitään neitseitä ole. Ainakin omalla ajatuslogiikallasi ajateltuna. Miksi kummassa haluat "pilata" terveet naiset omien nautintojesi vuoksi?

        Ja oletko todella valmis kantamaan jokaisesta "panosta" vastuusi että olet täysin sydämin yhdessä naisen kanssa valmiita perheen perustamiseen? En missään huomannut, etttä ehkäisy kiinnostaisi itseäsi millään lailla.


      • elisakettu kirjoitti:

        Nainen ei millän voi luottaa pelkkän sanaasi, että olet "puhdas". Eli naisenkin tulisi vaatia ehdotonta puhtautta, eli tässä tapauksessa koskemattomuutta.

        Paria seikkaa kummastelen. Pidät koskemattomia naisia puhtaina, mutta oletko tullut ajatelleeksi että tuon ajattelutavan myötä myös "saastutat" heidät. Eiväthän he enää mitään neitseitä ole. Ainakin omalla ajatuslogiikallasi ajateltuna. Miksi kummassa haluat "pilata" terveet naiset omien nautintojesi vuoksi?

        Ja oletko todella valmis kantamaan jokaisesta "panosta" vastuusi että olet täysin sydämin yhdessä naisen kanssa valmiita perheen perustamiseen? En missään huomannut, etttä ehkäisy kiinnostaisi itseäsi millään lailla.

        Etkö sä ole yhtään seurannut mun kirjoituksia...Mä en saastuta koska mä olen harrastanut suojaamatonta ainoastaan neitseellisten naisien kanssa. Mä olen sanonut tämän monta kertaa! Tämän takiahan minä etsin neitseellistä naista koska en halua "saastuttaa" itseäni.

        Ja kyllä e-pillerit tai minipillerit ovat itsestäänselvyys mikäli kondomia ei ole käytössä..
        Pillerit tulee aloittaa aina kun seksielämän meinaa aloittaa. Kondomiin ei pitäisi siinä koskaan luottaa. Sen vuoks meillä on satoja vahinkoraskauksia vuosittain Suomessa kun asioihin ei suhtauduta vakavasti.. Jätetään pelkän kondomin varaan taikka jopa sitten jälkiehkäisyn varaan. Haloo.


      • blade83 kirjoitti:

        Etkö sä ole yhtään seurannut mun kirjoituksia...Mä en saastuta koska mä olen harrastanut suojaamatonta ainoastaan neitseellisten naisien kanssa. Mä olen sanonut tämän monta kertaa! Tämän takiahan minä etsin neitseellistä naista koska en halua "saastuttaa" itseäni.

        Ja kyllä e-pillerit tai minipillerit ovat itsestäänselvyys mikäli kondomia ei ole käytössä..
        Pillerit tulee aloittaa aina kun seksielämän meinaa aloittaa. Kondomiin ei pitäisi siinä koskaan luottaa. Sen vuoks meillä on satoja vahinkoraskauksia vuosittain Suomessa kun asioihin ei suhtauduta vakavasti.. Jätetään pelkän kondomin varaan taikka jopa sitten jälkiehkäisyn varaan. Haloo.

        Mistä nainen tietää, ettet ole saastuttanut. Miksi hänen pitäisi antautua sinulle, kun olet kuitenkin harrastanut seksiä? En luottaisi sanoihisi pätkääkään. Sinulla ei ole mitään, millä osoittaa terveytesi. Toivoisin että nuoret naisetkin tajuaisivat tämän.

        Naisten EI tule käyttää hormonihoitoja kuin ainoastaan vakituisessa parisuhteessa ollessaan. Elimistöä on turha rasittaa sellaisella, mitä se ei todellisuudessa tarvitse. Monet saavat peruuttamattomia ongelmia ja sairauksia hormonihoidoista.

        Itsekeskeisyytesi ja oman edun tavoittelu on suorastaan tyrmistyttävää. Sulle merkitsee vain oma nautinto ja seksi, keinoja kaihtamatta. Ja naiset ovat siinä vain välineitä, ja valmiita tuhlattaviksi ja uhrattaviksi. Tuhma poika.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Mistä nainen tietää, ettet ole saastuttanut. Miksi hänen pitäisi antautua sinulle, kun olet kuitenkin harrastanut seksiä? En luottaisi sanoihisi pätkääkään. Sinulla ei ole mitään, millä osoittaa terveytesi. Toivoisin että nuoret naisetkin tajuaisivat tämän.

        Naisten EI tule käyttää hormonihoitoja kuin ainoastaan vakituisessa parisuhteessa ollessaan. Elimistöä on turha rasittaa sellaisella, mitä se ei todellisuudessa tarvitse. Monet saavat peruuttamattomia ongelmia ja sairauksia hormonihoidoista.

        Itsekeskeisyytesi ja oman edun tavoittelu on suorastaan tyrmistyttävää. Sulle merkitsee vain oma nautinto ja seksi, keinoja kaihtamatta. Ja naiset ovat siinä vain välineitä, ja valmiita tuhlattaviksi ja uhrattaviksi. Tuhma poika.

        Amen tälle 🙏

        🏕🐥


      • elisakettu kirjoitti:

        Mistä nainen tietää, ettet ole saastuttanut. Miksi hänen pitäisi antautua sinulle, kun olet kuitenkin harrastanut seksiä? En luottaisi sanoihisi pätkääkään. Sinulla ei ole mitään, millä osoittaa terveytesi. Toivoisin että nuoret naisetkin tajuaisivat tämän.

        Naisten EI tule käyttää hormonihoitoja kuin ainoastaan vakituisessa parisuhteessa ollessaan. Elimistöä on turha rasittaa sellaisella, mitä se ei todellisuudessa tarvitse. Monet saavat peruuttamattomia ongelmia ja sairauksia hormonihoidoista.

        Itsekeskeisyytesi ja oman edun tavoittelu on suorastaan tyrmistyttävää. Sulle merkitsee vain oma nautinto ja seksi, keinoja kaihtamatta. Ja naiset ovat siinä vain välineitä, ja valmiita tuhlattaviksi ja uhrattaviksi. Tuhma poika.

        :D....No niin..Sä olet oman epätoivoisen panoksesi tarjonnut yrittäessä estää minua löytämästä seuraa.
        -Vaan se on turha toivo koska ei sitä voi estää.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        :D....No niin..Sä olet oman epätoivoisen panoksesi tarjonnut yrittäessä estää minua löytämästä seuraa.
        -Vaan se on turha toivo koska ei sitä voi estää.

        Taas tuli esiin itsekeskeisyytesi ja itsekyyteesi, American Psykomaisuutesi.

        🏕🐥


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas tuli esiin itsekeskeisyytesi ja itsekyyteesi, American Psykomaisuutesi.

        🏕🐥

        Mä en ole katsonu sitä sarjaa edes...Hmm.
        Onks hyvä? ..Pitäis ehkä kattoo pätkä jollonkin josko kiinostus heräisi, mut nyt on eräs toinen mega suosittu sarja meneillään....Jossain vaiheessa.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Mä en ole katsonu sitä sarjaa edes...Hmm.
        Onks hyvä? ..Pitäis ehkä kattoo pätkä jollonkin josko kiinostus heräisi, mut nyt on eräs toinen mega suosittu sarja meneillään....Jossain vaiheessa.

        Ei sarja vaan elokuva

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Amerikan_psyko_(elokuva)


      • blade83 kirjoitti:

        :D....No niin..Sä olet oman epätoivoisen panoksesi tarjonnut yrittäessä estää minua löytämästä seuraa.
        -Vaan se on turha toivo koska ei sitä voi estää.

        Senkin lurjus. Pitäisi kertoa nuorille naisille, että pysyttelisivät kaukana moisista jännämiehistä.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        :D....No niin..Sä olet oman epätoivoisen panoksesi tarjonnut yrittäessä estää minua löytämästä seuraa.
        -Vaan se on turha toivo koska ei sitä voi estää.

        Elisakettu vähän läksytti sinua ja ihan aiheesta. Ei siitä tarvitse itseensä ottaa ja sortua lapselliseen vähättelyyn.


    • kyllä sitä pääsee nii helpommalla ku ei ole seksielämää, 5 vuotta sitte oli jotaki ja sitä ennen oli 10 vuoden tauko, ja eikä tartte rehata kaikenmaailman reissuis, kerkiää töitäki tekeen 70 tuntia viikkoon ympäri vuoden kun ei oo sohvanvaltaajaa passattavana, enkä tarkota koiraa.

    • Kannattaa panostaa siihin, että on vaan yks kumppani jonka kanssa elää ja sekstaa. Mieluusti vielä luonteeltaan yksavioinen, ettei houkuta hairahdukset.

      Ei tarvi murehtia tommosia, kun ei höylää joka lautaa mikä syliin tyrkätään.

    • Alottaja ois saanna jäähä isäsä kortonkiin....

    • Anonyymi

      Nykyään kortongeissakin on niin paljon erilaista valikoimaa ettei voi testailematta tietää, voi olla että oikein muotoiltu ja käsitelty tekisi runkkaamisestakin parempaa. Se vasta olisi turvaseksiä se.

    • Anonyymi

      "Tällä hetkellä etsin neitsyttä panokaveriksi lähinnä terveydellisistä syistä johtuen"
      Tuon terveysongelman on oltava pään sisällä vai miten tuon nyt sitten tulkitsee.

      "kun ei höylää joka lautaa mikä syliin tyrkätään", tästä lauseesta sai hauskoja mielikuvia.

      AsianVierestä

    • Anonyymi

      Jos et halua käyttää niin älä käytä. Itsekkään en käytä ja roiskin huolettomasti naisten bimberoihin mällini.

      Keep it simple

    • Anonyymi

      Oon pannut kymmeniä nuoria naisia ilman kumia. Nuorena kävin yökerhoissa ja baareissa paljon niin tuli niitä yhden yön juttuja. Onhan jokunen nainen kumiakin vaatinut ja on minulla kumeja ollut myös. Nykyään vanhemmat naiset ei vaadi kumia tai sitten niillä itsellä on ja ottavat käsilaukusta just kun pitäis alkaa paneen iin ne yllättaen läväyttävät kumin käteeni. Mikäs siinä homma hoituu kumin kanssa myös.

    • Anonyymi

      "Ja kyllä e-pillerit tai minipillerit ovat itsestäänselvyys mikäli kondomia ei ole käytössä..
      Pillerit tulee aloittaa aina kun seksielämän meinaa aloittaa. Kondomiin ei pitäisi siinä koskaan luottaa. Sen vuoks meillä on satoja vahinkoraskauksia vuosittain Suomessa kun asioihin ei suhtauduta vakavasti.. Jätetään pelkän kondomin varaan taikka jopa sitten jälkiehkäisyn varaan."

      Todennäköisemmin pillerit pettää kuin kondomi. "Vahinko"raskauden vaara on huomattavasti suurempi pelkillä pillereillä, kuin kondomilla.

      Myöskin aika takaperoista vaatia että vastuu raskaudenehkäisystä on vain toisen osapuolen harteilla - tässä esimerkkitapauksessa siis naisen tulisi muuttaa hormonitoimintaansa syömällä pillereitä.

      Lapsia haluamattoman seksiä harrastavan kaksikon tulee MOLEMPIEN osapuolten huolehtia siitä, että "vahinkoa" ei pääse tapahtumaan. Suojaamatonta seksiä harrastettaessa positiivinen raskaustesti ei ole vahinko.

      Pillerit sekoittavat monen naisen hormonitoiminnan. Pienempänä haittana se että ne ovat kallis ylimääräinen kuluerä.

      Mikäli lapsia ei halua, on olemassa huomattavasti halvempi, helpompi ja vähemmän hormonitoimintaa sekoittava vaihtoehto: mies käy sterilisoitavana.

    • Anonyymi

      Ja ne "neitsyet" on ollut monta kertaa pantuja. Voi pyhä yksinkertaisuus..

      • Anonyymi

        No mut jos sanoo olevansa puhdas ja tauditon, niin sit ihan varmasti on!
        Ja jos sanoo olevansa neitsyt, ni sit ihan varmasti on!
        Jos ei ikinä saa seksitautia, niin sillon ei oo välii miten paljon on pannu, koska tauditta säilynyt panopera/ panopirkko on kuitenki yhä neitsyt!
        Vaan ne jotka saa jonkun seksitaudin ei oo sit enää neitsyitä!
        Eihän kukaan tommosista menis toiselle valehtelemaan ja siis näinhän se menee!

        ... ;)


    • Anonyymi

      vastuutonta

    • Anonyymi

      osta oikean kokisia ja kanna niitä mukana

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      329
      4019
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      24
      2256
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      20
      1483
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      39
      1384
    5. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      33
      1336
    6. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      24
      1268
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      125
      1218
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      81
      1202
    9. Älkää käyttäkö tunnisteita

      Täällä pesii muutama mt-tapaus, joka alkaa esittää teitä ja pilaa välinne kaivattuun. Alat kuvitella että se kaivattusi
      Ikävä
      36
      1111
    10. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      49
      1100
    Aihe