Vapaa kuvaus

Sporttinen sinkkumies etsii neitseellistä hoikkaa naista tyttöystäväksi.
Tule tutustumaan!

Aloituksia

57

Kommenttia

2341

1. Sivun verran katselin palstan aiheita, mutta olivat tavattoman tylsiä kommentoitavax.....

Koska näin, niin tyydyn nyt vain laittamaan teille yhden biisin lauantai illaksi. Antaa mennä:) https://www.youtube.com
    Suhteet
    1
    90
  2. Tämä kappale kosketti minua tänään.

Se tuli radiosta ja kuuntelin sen töissä.. Silmät kostuivat......Mikskähän. Joskus se vaan osuu. Ei minulla tällä pal
    Sinkut
    9
    237
  3. Tämä kappale kosketti minua tänään.

Se tuli radiosta ja kuuntelin sen töissä.. Silmät kostuivat......Mikskähän. Joskus se vaan osuu. Ei minulla tällä pal
    Sinkut
    1
    147
  4. Tarjoudun neitseelle naiselle vakkariksi.

Olen 100% terve ja luotettava mies. "Koodini" , eli elämänohjeeni sallii seksisuhteen aloittamisen ainoastaan neitseelli
    Lestadiolaisuus
    4
    89
  5. Rokotteista.

Koronavirustahan on löydetty myös spermasta, mutta jos puhutaan rokotteista, niin nehän on käytännössä piikkiproteiinia,
    Lapsettomuus
    20
    924
  6. Terveyspassi tulevaisuudessa.

Nythän on tämä koronapassi, joka tulevaisuudessa tulee laajenemaan ja sisältämään monenmoista dataa, mikäli eliitin agen
    Lapsettomuus
    1
    110
  7. Siittäjän töihin tarjoudun.

Tarjoan apuani neitseellisille terveille naisille. Et ole myöskään ottanut mRNa geeniterapia injektiota. Anonyymisti ja
    Lapsettomuus
    0
    48
  8. Etsin neitseellistä naista suhteeseen.

Kuten otsikossa jo tulikin, niin haluan aloittaa suhteen neitseellisen täysi-ikäisen naisen kanssa..Sen tarkemmin ei iäl
    Suhteen aloittaminen
    2
    131
  9. Neitseelliselle naiselle lapsi.

Minulla siis vakkarin paikka auki ja terveydellisistä syistä johtuen etsin partneriksi tervettä neitseellistä naista..
    Lapsettomuus
    3
    132
  10. Etsin neitseellistä naista ystäväksi ja rakastajattareksi.

Naista kenen kanssa voisi viettää aikaa silloin tällöin vkonloppuisin. Onko täällä ketään seuraa vailla? Tosiaan minun p
    Yksinäisyys
    51
    188
  11. Hellou....!

Neitseellinen nainen voi kirjoittaa minulle.. Haluaisin tutustua. Profiilissa enemmän.
    Ystävyys
    0
    41
  12. Hellou....!

Neitseellinen nainen voi kirjoittaa minulle.. Haluaisin tutustua. Profiilissa enemmän.
    Suhteen aloittaminen
    0
    98
  13. Hellou...!

Neitseellinen nainen voi kirjoittaa minulle.. Haluaisin tutustua. Profiilissa lisää.
    Yksinäisyys
    0
    55
  14. Elämän ihmeellisyyksiä...

Vähän hassua kun Trumppi tekee kirurgisen tarkan operaation lähi-itään poistaakseen sieltä yhden terroristin, niin sitt
    Sinkut
    21
    15
  15. Kas siinäpä vasta presidenttiehdokas.

Meitin Pekasta kun ei ole edes ulkoministerin hommiin, niin miten ihmeessä presidentiksikään.. -Älä koskaan luota uskov
    Sinkut
    34
    69
  16. Suomalaisen sinkkunaisen elämää..

Lainattua tekstiä: "Olen raskaana, mutta en tiedä kuka on lapsen isä. En muista milloin mulla oli viimeiset kuukautiset
    Sinkut
    33
    35
  17. Mites poijaat..

Oletteko kokeilleet happypancakessa laittaa sitä ikärajaa ylemmäks koskaan? Kun täällä vaikuttaa olevan ihmisiä, ketkä s
    Sinkut
    17
    23
  18. Tutkimus seksistä.

Luin juuri iltalehdestä tukimuksen, jossa oli tilastot näin: 1-5v yhdessä = Seksiä kerran kuussa tai vähemmän n. 32% p
    Sinkut
    0
    39
  19. Naisen elämäntapaa ja luotettavuutta mietittäväks..

Kopsasin tämän jutun toiselta palstalta...Huokaus ja haukotus :/ "Voiko lapsen isyyttä selvittää raskauden alussa vai e
    Sinkut
    5
    10
  20. Mamut jättäkää mut rauhaan!

Minä käveleskelin eilen illalla Jyväskylän torin poikki ja peräti kaksi tummaa poikaa tuli minulle lässyttämään jotain..
    Sinkut
    5
    29