Vapaa kuvaus

Sporttinen sinkkumies etsii neitseellistä hoikkaa naista tyttöystäväksi.
Tule tutustumaan!

Aloituksia

57

Kommenttia

2342

1. Rokotteista.

Koronavirustahan on löydetty myös spermasta, mutta jos puhutaan rokotteista, niin nehän on käytännössä piikkiproteiinia,
    Lapsettomuus
    20
    925
  2. Olisikohan minusta apua kenellekkään?

Hiukan toisentyyppistä juttua tässä haekelin, mutta kun pläräsin näitä erilaisia palstoja tässä, niin päädyin myös tänne
    Lapsettomuus
    5
    375
  3. Ystävää etsimässä

Täällä siis -83 sinkkumies. Itse en ole seurustellut koskaan ja seksipartneritkin on laskettavissa yhden käden sormilla(
    Nettideittailu
    15
    357
  4. Seuraa keikoille ja festareille..

Hei. Kaveripohjalta hakisin seuraa naisesta keikoille ympäri suomen.. Matkat ja hotellit tulee halvemmaks kahteen pekka
    Festivaalit ja konsertit
    0
    255
  5. Tämä kappale kosketti minua tänään.

Se tuli radiosta ja kuuntelin sen töissä.. Silmät kostuivat......Mikskähän. Joskus se vaan osuu. Ei minulla tällä pal
    Sinkut
    9
    239
  6. Etsin neitseellistä naista ystäväksi ja rakastajattareksi.

Naista kenen kanssa voisi viettää aikaa silloin tällöin vkonloppuisin. Onko täällä ketään seuraa vailla? Tosiaan minun p
    Yksinäisyys
    51
    190
  7. Tämä kappale kosketti minua tänään.

Se tuli radiosta ja kuuntelin sen töissä.. Silmät kostuivat......Mikskähän. Joskus se vaan osuu. Ei minulla tällä pal
    Sinkut
    1
    148
  8. Neitseelliselle naiselle lapsi.

Minulla siis vakkarin paikka auki ja terveydellisistä syistä johtuen etsin partneriksi tervettä neitseellistä naista..
    Lapsettomuus
    3
    135
  9. Ihanne naiseni olisi

Neitsellinen 20-30v hoikka (vela)nainen, joka olisi kiinostunut urheilusta, leffoista, sarjoista ja musasta..Saisin hän
    Ihannenainen
    7
    132
  10. Etsin neitseellistä naista suhteeseen.

Kuten otsikossa jo tulikin, niin haluan aloittaa suhteen neitseellisen täysi-ikäisen naisen kanssa..Sen tarkemmin ei iäl
    Suhteen aloittaminen
    2
    132
  11. Minun ihannenainen.

Etsin hoikkaa neitseellistä naista pidempään fwb-suhteeseen..
    Ihannenainen
    10
    125
  12. Terveyspassi tulevaisuudessa.

Nythän on tämä koronapassi, joka tulevaisuudessa tulee laajenemaan ja sisältämään monenmoista dataa, mikäli eliitin agen
    Lapsettomuus
    1
    111
  13. Amazonin sademetsät

Siellä palaa metsää hallitemattomasti järjettömiä määriä tälläkin hetkellä.. Kysymykseni on, että mitä te tekisitte estä
    Sinkut
    114
    105
  14. Ammattirikollisuus rantautumassa Suomeen.

Siellä taas pääministerimme silmät kirkkaana totesi Suomen ja euroopan olevan murroksessa lisääntyvän aseellisen raa`an
    Sinkut
    63
    99
  15. Hellou....!

Neitseellinen nainen voi kirjoittaa minulle.. Haluaisin tutustua. Profiilissa enemmän.
    Suhteen aloittaminen
    0
    99
  16. Sivun verran katselin palstan aiheita, mutta olivat tavattoman tylsiä kommentoitavax.....

Koska näin, niin tyydyn nyt vain laittamaan teille yhden biisin lauantai illaksi. Antaa mennä:) https://www.youtube.com
    Suhteet
    1
    91
  17. Tarjoudun neitseelle naiselle vakkariksi.

Olen 100% terve ja luotettava mies. "Koodini" , eli elämänohjeeni sallii seksisuhteen aloittamisen ainoastaan neitseelli
    Lestadiolaisuus
    4
    90
  18. Hyväksikäytöstä, ahneudesta ja petollisuudesta juttua.

Monet sinkut kuvittelevat, että heillä on asiat huonosti, mutta uskokaan vain, niin asiat voivat olla paaaljon surkeammi
    Sinkut
    97
    88
  19. Havaintoja yökerhosta..

Tuossa yhtenä vkonloppuna hiljattain tuli käytyä viihteellä ja ottaa kuppia.. Totesin, että perjantaiksi oli varsin hilj
    Sinkut
    65
    87
  20. Neitseelliset naiset- kirjoita!

Urheilu, musa, leffat, terveelliset elämäntavat...100% Suomalainen. 100% terve- mitä tulee sp-tauteihin. fwb-suhde toive
    22 plus
    0
    71