blade83
![]()
Sporttinen sinkkumies etsii neitseellistä hoikkaa naista tyttöystäväksi.
Tule tutustumaan!
Aloituksia
57
Kommenttia
2342
Rokotteista.
Koronavirustahan on löydetty myös spermasta, mutta jos puhutaan rokotteista, niin nehän on käytännössä piikkiproteiinia,20925Olisikohan minusta apua kenellekkään?
Hiukan toisentyyppistä juttua tässä haekelin, mutta kun pläräsin näitä erilaisia palstoja tässä, niin päädyin myös tänne5375Ystävää etsimässä
Täällä siis -83 sinkkumies. Itse en ole seurustellut koskaan ja seksipartneritkin on laskettavissa yhden käden sormilla(15357Seuraa keikoille ja festareille..
Hei. Kaveripohjalta hakisin seuraa naisesta keikoille ympäri suomen.. Matkat ja hotellit tulee halvemmaks kahteen pekka0255Tämä kappale kosketti minua tänään.
Se tuli radiosta ja kuuntelin sen töissä.. Silmät kostuivat......Mikskähän. Joskus se vaan osuu. Ei minulla tällä pal9239Etsin neitseellistä naista ystäväksi ja rakastajattareksi.
Naista kenen kanssa voisi viettää aikaa silloin tällöin vkonloppuisin. Onko täällä ketään seuraa vailla? Tosiaan minun p51190Tämä kappale kosketti minua tänään.
Se tuli radiosta ja kuuntelin sen töissä.. Silmät kostuivat......Mikskähän. Joskus se vaan osuu. Ei minulla tällä pal1148Neitseelliselle naiselle lapsi.
Minulla siis vakkarin paikka auki ja terveydellisistä syistä johtuen etsin partneriksi tervettä neitseellistä naista..3135Ihanne naiseni olisi
Neitsellinen 20-30v hoikka (vela)nainen, joka olisi kiinostunut urheilusta, leffoista, sarjoista ja musasta..Saisin hän7132Etsin neitseellistä naista suhteeseen.
Kuten otsikossa jo tulikin, niin haluan aloittaa suhteen neitseellisen täysi-ikäisen naisen kanssa..Sen tarkemmin ei iäl2132- 10125
Terveyspassi tulevaisuudessa.
Nythän on tämä koronapassi, joka tulevaisuudessa tulee laajenemaan ja sisältämään monenmoista dataa, mikäli eliitin agen1111Amazonin sademetsät
Siellä palaa metsää hallitemattomasti järjettömiä määriä tälläkin hetkellä.. Kysymykseni on, että mitä te tekisitte estä114105Ammattirikollisuus rantautumassa Suomeen.
Siellä taas pääministerimme silmät kirkkaana totesi Suomen ja euroopan olevan murroksessa lisääntyvän aseellisen raa`an6399Hellou....!
Neitseellinen nainen voi kirjoittaa minulle.. Haluaisin tutustua. Profiilissa enemmän.099Sivun verran katselin palstan aiheita, mutta olivat tavattoman tylsiä kommentoitavax.....
Koska näin, niin tyydyn nyt vain laittamaan teille yhden biisin lauantai illaksi. Antaa mennä:) https://www.youtube.com191Tarjoudun neitseelle naiselle vakkariksi.
Olen 100% terve ja luotettava mies. "Koodini" , eli elämänohjeeni sallii seksisuhteen aloittamisen ainoastaan neitseelli490Hyväksikäytöstä, ahneudesta ja petollisuudesta juttua.
Monet sinkut kuvittelevat, että heillä on asiat huonosti, mutta uskokaan vain, niin asiat voivat olla paaaljon surkeammi9788Havaintoja yökerhosta..
Tuossa yhtenä vkonloppuna hiljattain tuli käytyä viihteellä ja ottaa kuppia.. Totesin, että perjantaiksi oli varsin hilj6587Neitseelliset naiset- kirjoita!
Urheilu, musa, leffat, terveelliset elämäntavat...100% Suomalainen. 100% terve- mitä tulee sp-tauteihin. fwb-suhde toive071