Vapaa kuvaus

Sporttinen sinkkumies etsii neitseellistä hoikkaa naista tyttöystäväksi.
Tule tutustumaan!

Aloituksia

57

Kommenttia

2342

1. Näimpä..+Mä+sanoin+tota+samaa+naisista+männä+vkolla.Siellä+pimpsassa+saattaa+muhia+etnisien+bakteerikantojen+lisäks+myöskin+eläinperäistä+bakteerikantaa.+Tästä+syystä+itse+haluan+antautua+ainoastaan+neitseellisille+naisille+suojaamattomana..Silloin+sä+kun+olet+jo++aika+hyvin+kartalla+siitä+partnerin+seksuaalihistoriasta.+Toisen+miehen+käyttämä+nainen+on+kuin+hyppäisi+pää+edellä+järveen.+Sä+et+tiedä+kun+sä+et+tiedä+ja+ihmiset+valehtelevat+kirkkain+silmin+ja+kehenkään+et+voi+luottaa.
  2. No+miten+se+on..+Oliko+täällä+naista+joka+olisi+kaveria+vailla?Minunalaisia+miehiä+ei+ole+kovin+paljon+tarjolla..Älytöntä+ettei+sitä+osata+arvostaa+ja+nähä+mahdollisuutena.++Itse+jos+saisin+vastaavan+tarjouksen+niin+tarttuisin+hapeneesti+siihen+kiinni.+Ottakaa+selvää+hpv-+viruksista+ja+herpes+viruksista+niin+silmät+avautuu.n.+80%+ihmisistä+kantaa+erilaisia++hpv-viruksia..Näitä+on+noin+40+erilaista+sukupuolielimissä+vaikuttavaa..Osa+aiheuttaa+syöpää+ja+osa+kondylooma+syyliä.+Näillä+ihmisillä+kenellä+on+ollut+suojaamatonta+useiden+"saastuneiden."+naisten+tai+miesten+kanssa+on+100%+varmuudella+useita+erilaisia+hpv-kantoja+genitaaleissaan..Mahdollisesti+jopa+nuo+kaikki.+Nää+ihmiset+on+teille+vakava+terveysriski.+Vai+väittääkö+joku,+että+syöpä+ei+ole+vakavaa?++Niin+ikään+herpestä+on+hsv-1+on++n.+80%+ihmisistä+ja+hsv-2+virusta+n.25%+ihmisistä.Ne+on+viruksia,+jotka+eivät+ikinä+parane.++Yhdellä+toisella+alustalla+olen+seurannut+yhden+tyypin+ns.+"kuolinkamppailua"+tuosta+hsv-2+tyypin+viruksesta.+Tää+tyyppi+sai+sen+3v+sitten+jolloin+se+oireili+satunnaisesti,+mutta+viimeiset+8kk+se+on+ollut+aktiivisena+kaiket+päivää.+Voitte+kuvitella+mikä+helvetti+se+on+siinä+vaiheessa+ja+elämä+on+kirjaimellisesti+ohi!!+Siihen+ei+ole+parannuskeinoa.+Kolmas+juttu+on+sitten+bakteerikannan+siirtyminen.+++Tämä+tarkoittaa+sitä,+että+jos+partnerillasi+on+ollut+suojaamatonta+seksiä+vaikkapa+30+ihmisen+kanssa+ja+jos+näillä+hänen+partnereillaan+on+ollut+myöskin+tuo+30+partneria,+niin+mitä+saadaan?++30x30=+900+ihmisen+bakteeri+kanta+++taudit.++Jokainen+joka+ymmärtää+jotain+matematiikasta,+niin+käsittää,+et+kuin+paljo+tuossa+määrässä+on+ollu+niitä+tautisia+kun+otatte+sen+80%+tuosta+määrästä+=+Aika+helvetin+paljon!Panemalla+tuollaista+miestä+kenellä+on+ollut+tuo+30+partneria,+niin+näiden+viruksien+ja+tautien+lisäks+sä+saat+myöskin+todennäköisesti+bakteerivaginoosin.+Voitte+lukea+siitä+lisää+googlettamalla.++Suurimmat+ongelmat+näistä+on+sitten+edessä+viimestään+vaihdevuosi-+iässä+kun+limakalvot+alkaa+ohenemaan+ja+nää+kaikki+virukset+pääsee+täydellä+teholla+jylläämään.Limakalvot+kun+eivät+koskaan+unohda+menneisyyttään!+Niitä+ei+voi+pestä+puhtaaks+kuten+vaikkapa+käsiä.+Kaikki+mitä+sinne+päätyy+myös+siellä+pysyy!!Jos+mä+nyt+tulen+tänne+ja+tarjoan+teille+mahdollisuuden+saada+100%+terve+sexi+partneri,+niin+kyllä+mä+helkkari+soikoon+olisin+odottanu+jotain+muuta+ku+veetuilua..+Tää+vaan+osottaa,+et+ihmiset+ei+ole+todellakaan+ymmärtäny+koko+juttua.++ps.++ja+jos+se+partneri+täältä+löytyy,+niin+voin+toki+vielä+varmuudeks+käydä+ottaan+kattavat+sp-+tauti+testit,+vaikka+se+ei+olisi+tarpeellistakaan,+mutta+mistäpä+sitä+toinen+voi+tietää+kun+ei+tunne+toista..+Mutta+sitten+pitää+saada+jo+pidempi+suhde+aikaseks..Vähintään+koko++loppuvuos+mennään+vakkarina.Kirjottele!!!
  3. Ei+sitä+ihan+noin+lasketa.+Jos+nämä+kaikki+Petterin+naiset+olisivat+olleet+neitseitä+niin+voisi+ajatella+noin,+että+se+viimeinen+kantaisi+600+sadan+naisen+bakteerikantaa+++mahdollisia+tauteja,+mutta+kun+Peten+naiset+on+olleet+mitä+on,+eli+heilläkin+on+ollut+varmasti+kymmeniä+partnereita.Otetaan+esimerkki,+että+yhdellä+naisella+on+ollut+30partneria.600+x+30+=++18000++ihmisen+bakteerikanta+++mahdolliset+taudit.+Luonnollisesti+tuollaisella+miehellä+on+esim.+hpv:stä+kaikki+n.40+erilaista+sukupuolielimien+alueella+vaikuttavaa+virusversiota+elimistössään.+Osa+aiheuttaa+syöpää,+osa+kondylooma+syyliä.++Ihmiset+kuvittelevat+olevansa+terveitä+kun+he+saavat+puhtaat+sp-tauti+testit,+mutta+eihän+näitä+hpv.+versioita+edes+testata:DToinen+on+sitten+se+kiva+bakteerivaginoosi+minkä+saa+tuliaisena+tämän+tyyppisiltä+sankareilta+kun+se+bakteerikanta+alkaa+olla+jo+aikasta+kirjava:/-He+eivät+ole+terveitä.++He+ovat+biojätettä.Tämän+vuoksi+itse+kelpuutan+ainoastaan+neitseet+suojaamattomaan+yhdyntään.