Miksi pitää olla ns. pelimies, jotta saisi naisseuraa

kiltti.nuori.mies

Niin, olen miettinyt että miksi pitää olla pelimies että voi saada naisseuraa, oli se sitten yhden yön juttuja tai sitten pitempiaikaista. Naiset usein sanovat että vihaavat pelimiehiä, mutta loppupeleissä nämä saavat kaikki naiset, ja kiltit pojat joista monet naiset sanovat pitävänsä, jäävät nuolemaan näppejä. Toki iso osa pelimiesten naissuhteista on lyhyitä, mutta ne kyllä saavat myös pitkäaikaisia suhteita jos vain haluavat.

Elikkä mistä luulette tämän johtuvan?

33

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunteet.vs.järki

Suhteen alkuun vaaditaan ihastumisen tunne, oli se sitten seksi- tai parisuhde. Tunne tulee alemmilta aivoalueilta, joiden toimintaan ei voi vaikuttaa järkiajattelulla. Pelimiehillä on kyky antaa naisille signaaleja, jotka saavat alitajunnan pitämään häntä hyvien geenien lähteenä. Nuo signaalit ovat varsin samantapaisia naisten enemmistöllä, siksi tuntuu että osaava naistenmies saa kenet tahansa. Tosiasiassa niin ei tietysti ole, sekin riittää illan kuluessa täysin varmaan flaksiin, että pystyy viettelemään yhden naisen kymmenestä. Pelimiehen taitoihin kuuluu lukea kuka naisista on eniten tunteidensa vietävänä ja sitten syöttää hänen alemmille aivoalueilleen sukuvietin laukaiseva informaatio. Jotkut osaavat sen luonnostaan, mutta taitoa voi myös kehittää tutustumalla parinvalintapsykologiaan ja harjoittelemalla luonnossa.

Naisesta riippuu, miten hän reagoi. Monet seuraavat sokeasti tunteitaan, ja retkahtavat pelimiehiin kerta toisensa jälkeen. Järjellään ajatellen he tietävät mistä on kyse, mutta eivät voi mitään sille, että ne miehet, joihin järki kehoittaa tutustumaan turvallisen suhteen luomiseksi eivät aikaansaa minkäänlaista intohimoa. Pelimies taas saa niin sanotusti jalat alta, vaikka kuinka järki yrittäisi varoittaa.

On kyllä turvallisuushakuisia naisia, jotka kelpuuttavat kiltin miehen. Eivät he yleensä ole intohimoisemmasta päästä, mutta toisaalta eivät he myöskään ole niin riippuvaisia perinaisellisista järjettömistä kotkotuksistakaan. Heidän kanssa voi jopa kommunikoida puhumalla. Iän karttuessa liki kaikki naiset siirtyvät turvallisuushakuisempaan suuntaan. He ymmärtävät, että stereotyyppistä ideaalimiestä, jolla on pelimiehen kyky herättää intohimot ja nössön huomaavaisuus ja kärsivällisyys palvella naista ei ole olemassakaan. Kun on läpikäynyt kolmekymmentä pelimiesretkua ja tehnyt pari kolme lasta, alkaa jo ajatus järkivoittoisesta suhteesta tuntumaan aivan varteenotettavalta vaikka mies ei mieltä mullistavia intohimoja herättäisikään.

• Mittatilaustikari

Liittyen sekä sinun että aloitajan kommenttiin:

Useimmat nuoret miehet eivät ole kiinnostuneita nuorista turvallisuushakuisista naisista. Tällaisten kanssa nuoret kiltit pojat saisivat pitkiä suhteita helposti, mutta heidän silmissään turvallisuushakuinen nainen on ei-kiinnostava.

Kiltit miehet ovat siis tavallaan hypergamisia sen suhteen, että he eivät halua suhteeseen itsensä kaltaisten, turvallisuushakuisten naisten kanssa vaan pyrkivät kilpailemaan samoista naisista pelimiesten kanssa. Iän karttuessa tilanne muuttuu.

• dznmcgh
        Mittatilaustikari kirjoitti:

Liittyen sekä sinun että aloitajan kommenttiin:

Useimmat nuoret miehet eivät ole kiinnostuneita nuorista turvallisuushakuisista naisista. Tällaisten kanssa nuoret kiltit pojat saisivat pitkiä suhteita helposti, mutta heidän silmissään turvallisuushakuinen nainen on ei-kiinnostava.

Kiltit miehet ovat siis tavallaan hypergamisia sen suhteen, että he eivät halua suhteeseen itsensä kaltaisten, turvallisuushakuisten naisten kanssa vaan pyrkivät kilpailemaan samoista naisista pelimiesten kanssa. Iän karttuessa tilanne muuttuu.

1 ääni.

• Zxas
        dznmcgh kirjoitti:

1 ääni.

Saa minunkin ääneni!

• jepu_

Annas kun kerron sulle suuren salaisuuden...

Pelimiehellä tarkoitat siis avointa ja sosiaalista, testosteronia uhkuvaa naistennaurattajaa, eikö niin? Ja kiltillä pojalla tarkoitat luotettavaa, empaattista ja rehellistä, eikö niin?

Nykyään naiset haluavat molemmat, ja mieluiten samassa pakkauksessa.

Sama vastakkain asettelu naisilla on "äiti-huora" rooleissa.

Eli jos olet kiltti poika, opettele pelimiehen rooli, niin kappas, johan löytyy se seksikäs tyttö, joka myös on lastesi äiti

• niinpä.niin

Eli pitää imitoida paskaa saadakseen

• niinpä.niin kirjoitti:

Eli pitää imitoida paskaa saadakseen

Olen kokeillut. Paskan imitoiminen toimii. Sillä saa pesää vähän rumempikin mies. Mikäs siinä jos on valmis menettämään itsekunnioituksen.

• tietämätön_

Mitä eroa on jännä- ja pelimiehellä?

• kilttijne

Jännämies on ns. paska. Pelimies käyttää pelimiestaitoja naisten kanssa, mutta voi muuten olla ihan reilu kaveri.

• Pelimies käyttää sosiaalisia kykyjään saadakseen pillua.

Jännämies käyttää vaaran tunnetta saadakseen pillua.

• viinamies

Viinamies on pelimies. Kun juo viinaa ja bailaa yökerhossa pärjää pelissä.

• Pelimies kuulostaa huonolta. Mielummin sosiaalinen mies sen verran, ettei järkyty puhumista ja vieraita ihmisiä.

Semmoset mä tuun täältä iskemään sut äijät on aika vastenmielisiä. Ns. normaali mies osaa puhua vaikka ei olekaan mikään suupaltti, mutta ymmärtää että jos kommunikointia ei oo ei oo mitään mahdollisuuksia tutustuakaan.

• Pictot, kommunikaattorit ja viittomat..jopa tuki sellaiset..mutta ei onnistu kaikille nuokaan.

• "Semmoset mä tuun täältä iskemään sut äijät" on niitä taviksia.

Pelimies osaa naamioida lähestymisen viattomaksi, ja sitten sitä jotenkin vaan päädytään sänkyyn.

• Vihertäjä kirjoitti:

"Semmoset mä tuun täältä iskemään sut äijät" on niitä taviksia.

Pelimies osaa naamioida lähestymisen viattomaksi, ja sitten sitä jotenkin vaan päädytään sänkyyn.

Eri mieltä, pleijerit on aina vähän lipeviä jätkiä.

• wanhaämmä
        Päläpälä kirjoitti:

Eri mieltä, pleijerit on aina vähän lipeviä jätkiä.

Tää on totta. En tiedä ainuttakaan pelimiestä, jolla ei menisi imelyys vähän yli. Ne on helppo tunnistaa.

• riippuumitäpelaa

Ai pelimies, no lätkän pelaaja saa paremmin naisia kuin pleikkarin hakkaaja, jollei ole sitten jossain e"sport" joukkueessa joka tienaa, tosin silloinkin lätkäjätkä saa paremmin.

• Kyllä sitä aina myös ihan tavalliset miehet ovat onnistuneet sen naisen saamaan ja monet ovat iha perheenkin onnistuneet perustamaan. Se on vaan pelkästään niitä tämän palstan ätmien pakkomielteitä ja omia harhaluuloja, ettei ne tavalliset miehet muka pystyisi naisia saamaan.

Varmasti se riittää ihan hyvin naisen saamiseen, että miehellä on edes jonkinlaiset sosiaaliset taidot ja että hän osaa ja uskaltaa ihmisten kanssa jutella. Sen sijaan monilla näillä ätmeillä ne sosiaaliset taidot ovat niin surkeat, etteivät he edes uskalla naisille missään jutella, niin just sen vuoksi he eivät ole pystyneet sitä naista ikinä löytämäänkään ja sitten vaan katkeroituneina syyttävät täällä viattomia naisia siitä, kun ne "kiltit ja kunnolliset" miehet eivät heille muka kelpaa.

• Tämä-selvä

Missä sun perhe on. Et ole baareissa käynyt yksin koskaan.

• kiillota.kuulasi

Sulla ei ole koskaan ollut mitään naisia. Ei nsiset tuollaiselle autistille anna.

• Paskaapuhuu

Kaveri puhuu ihan paskaa. On muka sosiaalisesti lahjakas, muuta ainut elämän nainen ja ystävä on äiti. Omien sanojen mukaan varallisuutta löytyy, mutta silti ei ole varaa postimyyntimorsiameen.

• Paskaapuhuu kirjoitti:

Kaveri puhuu ihan paskaa. On muka sosiaalisesti lahjakas, muuta ainut elämän nainen ja ystävä on äiti. Omien sanojen mukaan varallisuutta löytyy, mutta silti ei ole varaa postimyyntimorsiameen.

Sä kun et tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään, niin parempi kun et ala mitään oletuksia siitä tekemään, kun menee niin pahasti väärin. Mulla kyllä on elämässäni paljon muitakin ihmisiä, kun oma äitini, joten häntä on ihan turha tähän keskusteluun mukaan sotkea.

Kyllä mulla sitä varallisuutta on kertynyt, mutta mä kun en ala sitä käyttämään mihinkään ihmeen postimyyntinaisen tilaamiseen. Mieluummin mä löydän sen naisen ihan normaalisti, kuten muutkin miehet tekevät.

Mitä tollaisestakin oikein kaikki muut ihmiset ajattelisivat, jos sitä tilaisi jonkun postimyyntinaisen?

• eisenkummempaa

Taas tota samaa, mutta edelleenkään kiltti ei ole tylsän synonyymi. Mies voi olla kiltti, olematta pelimies, kunhan on kiinnostava. Ei me miehetkään kiinnostuta tylsistä naisista.

• Viinamies

Pelimiehet on sosiaalisia osaavat puhua naisille ja juovat myös paljon viinaa ja käyvät yökerhoissa kehumassa naisia ja naiset siitä tykkää. Raitis mies ei osaa naisille puhua eikä osaa bailata joten kiltti raitis mies jää yksin. Pelimies taidot kehittyy kun käy usein naisia tapaamassa yökerhoissa. Teistä on tullut outoja eikä naiset katso hyvällä jos et osaa olla pelimies.

• Tuo on pelkkää paskaa itseasiassa.
      Kyllä tavalliset miehet saavat naisia kovalla aktiivisuudella ja etenkin ja alleviivattuna ihan vaan sillä, että oikeasti uskaltaa vastata huutoonsa ja viedä hommat maaliin.

Itse olen jättänyt varmaan satoja naisia panematta keneltä olisin saanut tässä elämän aikana kun olen netissä/ treffipalstoilla naisille kirjoitellut.
      Jo pelkästään tämän vuoden aikana olen jättänyt about 10 varmaa tapaamaatta/ panematta.
      Saisin naisia ja pääsisin jopa siementämään naisia ilman velvoitteita, mutta ei.. Se ei ole se mitä lopulta haen... Tuota siemennys hommaakin harkitsin ja sain vastauksia naisilta, mutta lopulta en voinut luottaa heidänkään terveyteen, joten en lähtenyt siihenkään, vaikka periaatteessa ei olisi mitään estettä siittää yksinäisille naisille lapsia.

Sen sijaan jos puhutaan tästä vuodesta, niin olen harrastanut seksiä yhden neitseen kanssa tämän vuoden puolella.

Minä olen tavallinen Suomalainen mies, mutta ei naisen saaminen ole minulle ongelma. Kyse on siitä, että löydänkö etsimäni kaltaista naista. Etsin ihan selkeästi neitsyttä naista panokaveriksi mielellään pidempään suhteeseen.

• parempia.trolleja.kiitos

En usko. Ensinnäkään tavallinen suomalainen mies ei saa helposti. Toiseksi tällä palstalla on lähinnä ätmikäisiä eli olet trollaava ätmi.

• Totuus-

Kaikki naiset haluaa samanlaisia miehiä eli pelimies jännämiehiä jotka pettää ja kohtelee naisia huonosti.

• kunnon.mies

Naiset on ihan sekaisin

• älä.ole.nössö

Pitää. Nainen ei halua nössöä miestä

• puhukaa

Nainen ei halua tuppisuuta, puhumatonta miestä.

• suora.ja.rehellinen
        puhukaa kirjoitti:

Nainen ei halua tuppisuuta, puhumatonta miestä.

Eli pitää puhua naiselle paskaa?

• niinkö
        suora.ja.rehellinen kirjoitti:

Eli pitää puhua naiselle paskaa?

Sinusta kaikki juttelu on paskapuhumista?

• Tämä-selvä

Pelimiehet on hyvännäköisiä ja saavat siksi helposti enemmän naisia.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      61
      6331
    2. Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?

Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�
      Ikävä
      190
      4575
    3. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      48
      4426
    4. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      92
      3708
    5. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      71
      2909
    6. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      107
      2546
    7. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      65
      2487
    8. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      59
      1873
    9. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      251
      1764
    10. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      37
      1560
    Aihe