Hei! Olen 23 vuotias nuori nainen ja ihmettelen immenkalvoani. Onko normaalia että immenkalvoni on poimuinen ja sisällä pieni reikäja kun ponnistaa se avautuu hieman? En ole tosiaan koskaan harrastanut seksiä tai työntänyt sinne mitään. Jos se avautuu tarkoittaako että immenkalvoni on rikki?
Immenkalvo
2
<50
Vastaukset
- ihan.normaali.M
Immenkalvo ei ole kalvo, vaan ahdas kohta emättimen suulla. Siinä kuuluu olla reikä, sillä emättimen eritteet (valkovuoto) ja kuukautisveri eivät muuten tulisi ulos. Jos et ole pannut mitään emättimeesi, et liene käyttänyt tamponiakaan.
Immenkalvosi on täysin normaali. Yhdynnässä se venyy tai joskus repeääkin, jolloin voi tulla hiukan verta. Sitä voi etukäteen myös venytellä dildolla eli tekokyrvällä, jos pelkää tulevaa. Tosin pelkoon ei ole syytä mutta silti jotkut pelkäävät. Kyllä tuo ihan normaali on..
Jos kiinostaisi saada kaveri kenen kanssa viettää iltaa vkloppuisin ja harrastaa seksiäkin,
niin minulla olisi neitsyt kaveri hakusessa.
Mun profiilista löytyy lisää jotain tietoa ja sähkis on sama ku nimimerkki.
Kirjottele ihmeessä niin päästään tutustumaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644