Vapaa kuvaus

Sporttinen sinkkumies etsii neitseellistä hoikkaa naista tyttöystäväksi tai seksisuhteeseen.
Tule tutustumaan!

Aloituksia

57

Kommenttia

2343

1. Nää+lainsäädännöt+on+aivan+päin+*ittua+näissä+ruokko+asioissa....KUN+tilanne+on+se,+että+lapset+asuvat+tasapuolisesti+1/1+vuoro+vkoin,+niin+minusta+on+TÄYSIN+käsittämätöntä,+että+mies+siitä+huolimatta+tuomitaan+maksamaan+lotjakkeelle+600e+elatusmaksuja...Lotjake+saa+myöskin+lapsilisät.+Haloo!Jos+meillä+on+kaksi+HUOLTAJAA++lapsella,+niin+silloin+elatus+pitäisi+AINA+mennä+1/1+tasan.+Mä+en+nää,+et+mikä+helvetti+siinä+on,+että+miehet+on+AINA+maksumiehiä.Lotjake+voisi+hakea+töitä+ja+ottaa+vastuun+lapsen+elatuksestaan+kun+on+sellaisia+mennyt+äkistämään+tähän+maailmaan.++Mikäli+nainen+ei+maksa+osaansa+elatuksesta+OSUUTTAAN++vaikka+sitten+lainaa+hakemalla,+pitäisi+lapsen+huoltajuus+siirtää+kokonaan+miehelle,+koska+nainen+on+selkeästi+KYVYTÖN++huolehtimaan+lapsistaan...+Tuokin+mies+pärjäisi+paremmin+yksinään+lastensa+huoltajina+kuin+maksaa+tuollaisia+summia+tyhjäpäälle+exäänsä+hyväksikäyttävälle++lotjakkeelle.+-Me+tarvitsemme+muutoksia+lainsäädöntöön+näissä(KIN)+asioissa.
  2. Tuollainen+veivaaminen+paikasta+toiseen++kuulostaa+kaikkea+muuta+kuin+rennolta+illanvietoilta...Ei+yhtään+mun+juttu.-Kaikki+nää+kommentit+mitä+mä+oon+saanu+tähän+ketjuun+ja+toisaalta+myöskin++näkemäni+yökerhossa++kuvastaa+vain+miesten+epätoivoa+saada+pakonomaisesti+pillua+haluttomilta+naisilta.