Vapaa kuvaus

Sporttinen sinkkumies etsii neitseellistä hoikkaa naista tyttöystäväksi tai seksisuhteeseen.
Tule tutustumaan!

Aloituksia

57

Kommenttia

2343

1. -INAH3:n+kokoon+vaikuttaa+erityisesti+se,+mitä+sikiön+aivoille+tapahtuu+kuudennen+ja+kahdeksannen+raskausviikon+välisenä+aikana.+Alueen+kokoa+säätelee+sukupuolihormoni+testosteroni,+joskin+se+muuttuu+sikiön+aivoissa+INAH3:n+kasvua+sääteleväksi+estrogeeniksi.-+++--Kuten+aiemmin+jo+olen+sanonut,+niin+uskon+että+ympäristön+saasteillakin+on+tässä+kehitysvammassa+tekemistä,+nimittäin+kuten+sanoin,+niin+vesistöissä+vellova+muovi+kulkeutuu+ravinnon+kautta+ihmiseen,+eli+odottavan+äidin+verenkiertoon..+Tätä+kautta+nämä+muovit,+jotka+ovat+estrogeenin+kaltaisia+kemiallisia+aineita+pääsevät+vaikuttamaan+sikiön+kehitykseen,+eli+mahdollisesti+myöskin++tuohon+INAH3+alueelle+aiheuttaen+pojan+aivojen+kehityshäiriön,++mikä+ilmenee+poikeavana+seksuaalisena+suuntautumisena.
  2. Minä+näen+kaikkialla+niin+paljon+epärehellisyyttä,+kaksinaamaisuutta+sekä+välinpitämättömyyttä,+että+kyllä+mä+olen+siinä+mielessä+uskoni+menettänyt+tähän+kansaan...Vertailua++on+tietysti+vaikea+tehdä....Ehkäpä+jossain+Venäjällä+asiat+ovat+vieläkin+huonommin...Voihan+se+olla+niin,+että+kaikista+paskoista+Suomi+on+vähiten+paska...