Onko palstapojilla yksi isoveli?

Anonyymi

17

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole isoveljeä, mutta minä olenkin umpihetero

    • Anonyymi

      Miten ihmeessä se isoveli tuohon vaikuttaa, jos se kerran synnynnäinen ominaisuus on?
      Kivenkovaan väitetään, että miehillä homous on synnynnäistä, eihän siihen silloin mitkään sisarusten lukumäärät pitäisi vaikuttaa.

      • Ne on näitä Turuun evoluutiopsykologeja..


      • Eihän se päde vaan se että lapsena saa vaikutteita homoudesta ja vedotaan geeneihin.
        Tähän uskon enemmän menevän ja sama juttu pedofliineissä lapsena ovat yleensä vanhemman miehen /naisen hyväksikäytettyjä joiden mieli halu on vääristynyt kun näytetty lapsi pornoa niille.

        Mutta minun uskomus eivät ole faktaa koska ei ole tutkittu.


      • Anonyymi

        Ja jos ei ole synnynnäistä, niin sitten siihen kasvatetaan, kuten nyky-yhteiskunnassa.
        Viimeistään peruskoulussa ihmisestä kasvatetaan nykyään homoseksuaali YK:n ohjeiden mukaisesti, jotta depopulaatio etenee nopeammin.

        Nyky-yhteiskuntaan on turha synnyttää, kun yhteiskunta tosiaan pakkokasvattaa heistä homoseksuaaleja.


      • Kohdun olosuhteet voivat ensimmäisessä raskaudessa muuttua niin että homoseksuaalinen kehitys on todennäköisempää.


    • Mulla on..

      Haluaako joku vaihtaa?

      Vaikka marsuun.

      • Isosiskoni on uhkasi aikoinaan vaihtaa minut koiraan.


    • Anonyymi

      Homous saadaan aikaan homorummutuksella

    • Anonyymi

      Tietystikin on se on tämä Omega Organization, joka vahtii mm. CIA:n toimia ja muidenkin agenttejen toimintoja maailmanlaajuisesti :D

      • Anonyymi

        Omega on vähän SPECTREä järeämpi ase sitten, vahtii heitäkin tämä järjestö.


    • Anonyymi

      Roskaa!

    • Ymmörsin tuon niin että mitä enemmän isoveljiä sitä isompi mahdollisuus homouteen:

      "Monella homoseksuaalilla on myös heteroseksuaaleja enemmän isoveljiä. Tämä ilmeni Rantalan johtamasta tutkimuksesta, jossa oli mukana lähes tuhat osallistujaa. Heiltä kysyttiin seksuaalisen suuntautumisen lisäksi isoveljien ja isosiskojen määrää.

      – Yksi isoveli lisää homoseksuaalisuuden todennäköisyyttä kolmanneksella, Rantala kertoo."

      Siis jokainen isoveli lisää kolmanneksella tuota mahdollisuutta. Seitsemän veljeksen eero varmaan oli jo melko homo.

    • Eiköhän tuossa ole taustalla se, että jos perheessä on usempia poikia niin silloin on tietysti myöskin suurempi mahdollisuus yhdelle "kehitysvammaisuudelle" tässä mielessä...
      Mitä enemmän ihmisiä sitä enemmän mahdollisia poikkeavuuksia..Eikö tuo ole itsestään selvää.

      Eli tulkinta oli virheellinen vaikka yhtäläisyys löytyisikin.

      • -INAH3:n kokoon vaikuttaa erityisesti se, mitä sikiön aivoille tapahtuu kuudennen ja kahdeksannen raskausviikon välisenä aikana. Alueen kokoa säätelee sukupuolihormoni testosteroni, joskin se muuttuu sikiön aivoissa INAH3:n kasvua sääteleväksi estrogeeniksi.-

        --Kuten aiemmin jo olen sanonut, niin uskon että ympäristön saasteillakin on tässä kehitysvammassa tekemistä, nimittäin kuten sanoin, niin vesistöissä vellova muovi kulkeutuu ravinnon kautta ihmiseen, eli odottavan äidin verenkiertoon.. Tätä kautta nämä muovit, jotka ovat estrogeenin kaltaisia kemiallisia aineita pääsevät vaikuttamaan sikiön kehitykseen, eli mahdollisesti myöskin tuohon INAH3 alueelle aiheuttaen pojan aivojen kehityshäiriön, mikä ilmenee poikeavana seksuaalisena suuntautumisena.


      • blade83 kirjoitti:

        -INAH3:n kokoon vaikuttaa erityisesti se, mitä sikiön aivoille tapahtuu kuudennen ja kahdeksannen raskausviikon välisenä aikana. Alueen kokoa säätelee sukupuolihormoni testosteroni, joskin se muuttuu sikiön aivoissa INAH3:n kasvua sääteleväksi estrogeeniksi.-

        --Kuten aiemmin jo olen sanonut, niin uskon että ympäristön saasteillakin on tässä kehitysvammassa tekemistä, nimittäin kuten sanoin, niin vesistöissä vellova muovi kulkeutuu ravinnon kautta ihmiseen, eli odottavan äidin verenkiertoon.. Tätä kautta nämä muovit, jotka ovat estrogeenin kaltaisia kemiallisia aineita pääsevät vaikuttamaan sikiön kehitykseen, eli mahdollisesti myöskin tuohon INAH3 alueelle aiheuttaen pojan aivojen kehityshäiriön, mikä ilmenee poikeavana seksuaalisena suuntautumisena.

        Maailma tekisi itselleen palveluksen mikäli muoville keksittäisiin jokin pätevä korvaava vähemmän haitallinen vaihtoehto..Toki silläkin puolella ollaan kehittämässä asioita. Hidas prosessi ja maailma on iso.


    • Anonyymi

      Hekumalaki vie mennessään, eikä synnytä. Suomea on varoitettu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe