Kaikkea sitä saa lukea
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/765033-tutkija-miehilla-homous-pysyy-yksi-isoveli-lisaa-homoseksuaalisuuden
Onko palstapojilla yksi isoveli?
17
60
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole isoveljeä, mutta minä olenkin umpihetero
- Anonyymi
Miten ihmeessä se isoveli tuohon vaikuttaa, jos se kerran synnynnäinen ominaisuus on?
Kivenkovaan väitetään, että miehillä homous on synnynnäistä, eihän siihen silloin mitkään sisarusten lukumäärät pitäisi vaikuttaa.Eihän se päde vaan se että lapsena saa vaikutteita homoudesta ja vedotaan geeneihin.
Tähän uskon enemmän menevän ja sama juttu pedofliineissä lapsena ovat yleensä vanhemman miehen /naisen hyväksikäytettyjä joiden mieli halu on vääristynyt kun näytetty lapsi pornoa niille.
Mutta minun uskomus eivät ole faktaa koska ei ole tutkittu.- Anonyymi
Ja jos ei ole synnynnäistä, niin sitten siihen kasvatetaan, kuten nyky-yhteiskunnassa.
Viimeistään peruskoulussa ihmisestä kasvatetaan nykyään homoseksuaali YK:n ohjeiden mukaisesti, jotta depopulaatio etenee nopeammin.
Nyky-yhteiskuntaan on turha synnyttää, kun yhteiskunta tosiaan pakkokasvattaa heistä homoseksuaaleja. Kohdun olosuhteet voivat ensimmäisessä raskaudessa muuttua niin että homoseksuaalinen kehitys on todennäköisempää.
Mulla on..
Haluaako joku vaihtaa?
Vaikka marsuun.- Anonyymi
Homous saadaan aikaan homorummutuksella
- Anonyymi
Tietystikin on se on tämä Omega Organization, joka vahtii mm. CIA:n toimia ja muidenkin agenttejen toimintoja maailmanlaajuisesti :D
- Anonyymi
Omega on vähän SPECTREä järeämpi ase sitten, vahtii heitäkin tämä järjestö.
- Anonyymi
Roskaa!
Ymmörsin tuon niin että mitä enemmän isoveljiä sitä isompi mahdollisuus homouteen:
"Monella homoseksuaalilla on myös heteroseksuaaleja enemmän isoveljiä. Tämä ilmeni Rantalan johtamasta tutkimuksesta, jossa oli mukana lähes tuhat osallistujaa. Heiltä kysyttiin seksuaalisen suuntautumisen lisäksi isoveljien ja isosiskojen määrää.
– Yksi isoveli lisää homoseksuaalisuuden todennäköisyyttä kolmanneksella, Rantala kertoo."
Siis jokainen isoveli lisää kolmanneksella tuota mahdollisuutta. Seitsemän veljeksen eero varmaan oli jo melko homo.Eiköhän tuossa ole taustalla se, että jos perheessä on usempia poikia niin silloin on tietysti myöskin suurempi mahdollisuus yhdelle "kehitysvammaisuudelle" tässä mielessä...
Mitä enemmän ihmisiä sitä enemmän mahdollisia poikkeavuuksia..Eikö tuo ole itsestään selvää.
Eli tulkinta oli virheellinen vaikka yhtäläisyys löytyisikin.-INAH3:n kokoon vaikuttaa erityisesti se, mitä sikiön aivoille tapahtuu kuudennen ja kahdeksannen raskausviikon välisenä aikana. Alueen kokoa säätelee sukupuolihormoni testosteroni, joskin se muuttuu sikiön aivoissa INAH3:n kasvua sääteleväksi estrogeeniksi.-
--Kuten aiemmin jo olen sanonut, niin uskon että ympäristön saasteillakin on tässä kehitysvammassa tekemistä, nimittäin kuten sanoin, niin vesistöissä vellova muovi kulkeutuu ravinnon kautta ihmiseen, eli odottavan äidin verenkiertoon.. Tätä kautta nämä muovit, jotka ovat estrogeenin kaltaisia kemiallisia aineita pääsevät vaikuttamaan sikiön kehitykseen, eli mahdollisesti myöskin tuohon INAH3 alueelle aiheuttaen pojan aivojen kehityshäiriön, mikä ilmenee poikeavana seksuaalisena suuntautumisena.blade83 kirjoitti:
-INAH3:n kokoon vaikuttaa erityisesti se, mitä sikiön aivoille tapahtuu kuudennen ja kahdeksannen raskausviikon välisenä aikana. Alueen kokoa säätelee sukupuolihormoni testosteroni, joskin se muuttuu sikiön aivoissa INAH3:n kasvua sääteleväksi estrogeeniksi.-
--Kuten aiemmin jo olen sanonut, niin uskon että ympäristön saasteillakin on tässä kehitysvammassa tekemistä, nimittäin kuten sanoin, niin vesistöissä vellova muovi kulkeutuu ravinnon kautta ihmiseen, eli odottavan äidin verenkiertoon.. Tätä kautta nämä muovit, jotka ovat estrogeenin kaltaisia kemiallisia aineita pääsevät vaikuttamaan sikiön kehitykseen, eli mahdollisesti myöskin tuohon INAH3 alueelle aiheuttaen pojan aivojen kehityshäiriön, mikä ilmenee poikeavana seksuaalisena suuntautumisena.Maailma tekisi itselleen palveluksen mikäli muoville keksittäisiin jokin pätevä korvaava vähemmän haitallinen vaihtoehto..Toki silläkin puolella ollaan kehittämässä asioita. Hidas prosessi ja maailma on iso.
- Anonyymi
Hekumalaki vie mennessään, eikä synnytä. Suomea on varoitettu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483