Idiooteista suurin osa on miehiä..

mutta vastapainoksi suurin osa neroistakin on miehiä!

Näin väitetään. Lauseen alkuosa on helppo uskoa, kun näihin idiootteihin törmää jatkuvasti, eikä vähiten näillä palstoilla.

Mutta, mutta..missäs ne neromiehet ovat?

Voisiko joku mainita vaikka kymmenen suomalaista miesneroa ja perustelut perään.
( ei nyt mitään omia äo-tuloksia, kiitos, niiden mukaan minäkin olen nero, tai ainakin yhden nettitestin..)

159

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tahdooon, rakastella sinuaaaa!

      • Kekkulissa?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kekkulissa?

        En ole ottanut mitään. Mikä saa sinut epäilemään sellaista? Olen humaltunut tästä ihanasta elämästä!


      • Vihertäjä kirjoitti:

        En ole ottanut mitään. Mikä saa sinut epäilemään sellaista? Olen humaltunut tästä ihanasta elämästä!

        Suomalainen?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Suomalainen?

        Suomalainen mies??


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Suomalainen mies??

        Minä? Suomalainen olen kyllä joo 🇫🇮


    • Sauli Niinistöä voi sanoa täydellä varmuudella neroksi, ja samaan kastiin nostaisin myös esko Valtaojan ja Jorma Ollilan.

      • Tursooo! Mitä kaveri?


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Tursooo! Mitä kaveri?

        Nimi on Iki-Turso, ei "Tursooo".

        Pysy pois linjoilta ellet hallitse edes käyttäytymisen alkeita.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Nimi on Iki-Turso, ei "Tursooo".

        Pysy pois linjoilta ellet hallitse edes käyttäytymisen alkeita.

        Tursooo! Elä oo tommone. Mimmone? No tommone.

        Kato - kato - kato. Mä osaan keulia. Kato nyt

        Tursoooooo!



      • Tsäh...Itse käsitän nerouden hieman eritavalla..Nerous on sitä, että kykenee kehittämään jotain uutta ja innovatiivista. Tekemään keksintöjä.
        Naisista en tiedä, että kukaan olis keksiny mitään, mutta miehiä riittää ympäri maailman.
        Esim. Robotiikan saralla tuote kehittelyn puolella on paljonkin neroja ihmisiä. Avaruus teknologian parissa etc...

        Filosofit tai poliitikot eivät ole minkään lajin neroja... Tavan tallukoita.
        Jorma Ollilakaan ei ole minkään sortin nero... Yritysjohtaja lähinnä. Ei hänen työssään ole mitään muuta vaativaa kuin esiintymistaidot.


      • Ollilaakin arvelin, olen tosi eri mieltä.

        Mutta Saulia en olisi arvannut veikattavan. Saulilla muuten taisi olla kutonen matematiikassa, jos oikein muistan..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ollilaakin arvelin, olen tosi eri mieltä.

        Mutta Saulia en olisi arvannut veikattavan. Saulilla muuten taisi olla kutonen matematiikassa, jos oikein muistan..

        Olen tavannut Saulin silloin kun mies oli euroopan investointipankissa "duunissa". Hyvin vaikuttava mies, paljon älykkäämpi mitä julkinen esiintyminen antaisi olettaa.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Olen tavannut Saulin silloin kun mies oli euroopan investointipankissa "duunissa". Hyvin vaikuttava mies, paljon älykkäämpi mitä julkinen esiintyminen antaisi olettaa.

        Hyvin piilevää älykkyyttä...

        Piilevää, eikös se ole terveellistä..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Hyvin piilevää älykkyyttä...

        Piilevää, eikös se ole terveellistä..

        Ei Saulin älykkyys ole piilevää, se on kyllä helposti havaittavissa.

        Politiikassa vain älykkyys ei pure, siksi moni älykäs poliitikko valitsee populistisen esiintymistyylin. Enkä nyt tarkoita hakkaraisia, heillä ei ole älykkyyttä...


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Olen tavannut Saulin silloin kun mies oli euroopan investointipankissa "duunissa". Hyvin vaikuttava mies, paljon älykkäämpi mitä julkinen esiintyminen antaisi olettaa.

        Eipä nyt kannattaisi tursotella. Älykkäät eivät ole politiikassa mukana. Niinistö on globalistien sätkynukke, jonka kalansilmäilyistä näkee, että hän valehtelee kansalle minkä ehtii kuitenkin esiintyen koko kansan presidenttinä. Niinistö vei Suomen EU:hun ja euroon salakavalasti ja seuraava askel on se, että ilmoittaa Suomen kuuluvan natoon keneltäkään kyselemättä. Siinähän luo yli tuhat kilometriä rajaa sotiakseen itänaapurin kanssa ja Afrikkakin muuttu sitten yllättäen turvalliseksi maaksi.

        terv. visulahden vahanukke


      • blade83 kirjoitti:

        Tsäh...Itse käsitän nerouden hieman eritavalla..Nerous on sitä, että kykenee kehittämään jotain uutta ja innovatiivista. Tekemään keksintöjä.
        Naisista en tiedä, että kukaan olis keksiny mitään, mutta miehiä riittää ympäri maailman.
        Esim. Robotiikan saralla tuote kehittelyn puolella on paljonkin neroja ihmisiä. Avaruus teknologian parissa etc...

        Filosofit tai poliitikot eivät ole minkään lajin neroja... Tavan tallukoita.
        Jorma Ollilakaan ei ole minkään sortin nero... Yritysjohtaja lähinnä. Ei hänen työssään ole mitään muuta vaativaa kuin esiintymistaidot.

        "Naisista en tiedä, että kukaan olis keksiny mitään, mutta miehiä riittää ympäri maailman."

        Et voi olla syntynyt vuonna 1983 jos et tähän ikään mennessä ole kuullut yhdestäkään naisen tekemästä keksinnöstä tässä maailmassa. Johan sun on täytynyt kasvaa ja elää täysin jossain tynnyrissä. Miten et ole edes nettiin päästyäsi onnistunut löytämään tiedon äärelle? Siis jo pelkän peruskoulun suoritettuasi sun pitäisi osata nimetä vähintään muutama nainen, joka on keksinyt jotain, puhumattakaan, jos olet ikinä opiskellut yhtään mitään, lukenut lehtiä, kirjoja, katsonut televisiota...


      • Nainen39vee kirjoitti:

        "Naisista en tiedä, että kukaan olis keksiny mitään, mutta miehiä riittää ympäri maailman."

        Et voi olla syntynyt vuonna 1983 jos et tähän ikään mennessä ole kuullut yhdestäkään naisen tekemästä keksinnöstä tässä maailmassa. Johan sun on täytynyt kasvaa ja elää täysin jossain tynnyrissä. Miten et ole edes nettiin päästyäsi onnistunut löytämään tiedon äärelle? Siis jo pelkän peruskoulun suoritettuasi sun pitäisi osata nimetä vähintään muutama nainen, joka on keksinyt jotain, puhumattakaan, jos olet ikinä opiskellut yhtään mitään, lukenut lehtiä, kirjoja, katsonut televisiota...

        Miksi jätit antamatta esimerkkejä?


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Miksi jätit antamatta esimerkkejä?

        Eiköhän niitä ole annettu tässä ja muissa ketjuissa ihan riittämiin. Minä olen maininnut ja linkittänyt _useita_, sinullekin.

        Olen samaa mieltä nainen39:n kanssa, jos noita ei itse tiedä niin on valtava aukko sivistyksessä. Käykää edes se lukio ja sitten yliopistoon, voi tulla vähän enemmän viisautta. :) Tiedän kyllä että palstan miehet on enimmäkseen amiksia (heikosta kirjoitustaidosta, surekasta yleissivistyksestä ja lollojutuista voi päätellä paljon), mutta sivistäkää sitten edes kotona itseänne!


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Tsäh...Itse käsitän nerouden hieman eritavalla..Nerous on sitä, että kykenee kehittämään jotain uutta ja innovatiivista. Tekemään keksintöjä.
        Naisista en tiedä, että kukaan olis keksiny mitään, mutta miehiä riittää ympäri maailman.
        Esim. Robotiikan saralla tuote kehittelyn puolella on paljonkin neroja ihmisiä. Avaruus teknologian parissa etc...

        Filosofit tai poliitikot eivät ole minkään lajin neroja... Tavan tallukoita.
        Jorma Ollilakaan ei ole minkään sortin nero... Yritysjohtaja lähinnä. Ei hänen työssään ole mitään muuta vaativaa kuin esiintymistaidot.

        https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_inventions_and_discoveries_by_women

        Voit aloittaa itsesi sivistämisen vaikka tuosta listasta.


    • Anonyymi

      Luonto kokeilee miehillä. Sieltä tulee kovin erinäköistä genotyyppiä, ja sitten katsotaan millainen pärjää parhaiten vallitsevassa maailman tilassa.

      Naiset, jotka ovat geeneiltään tasapaksua synnyttäjäainesta, valitsevat sitten siittäjikseen parhaiten ko. prospekteihin sopivan. Näin luonnonvalinta toimii ihmislajin sisällä.

      • Ei pidä paikkaansa. Naisia on kaiken näköisiä ja kokoisia. Viimeksi tänään törmäsin triangeliin.


      • Miehethän ne tasapaksuja ovat..

        "Noin 5 000–7 000 vuotta sitten kivikaudella tapahtui kuitenkin jotain sellaista, joka näkyy yhä geeneissämme. On kuin 95 prosenttia miehistä olisi kadonnut jälkeläisiä jättämättä.

        Miesten y-kromosomien moninaisuus väestössä romahti, ja tuohon aikaan paikantuu hurja geneettinen pullonkaula."

        ...Paitsi mediassa.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Naisia on kaiken näköisiä ja kokoisia. Viimeksi tänään törmäsin triangeliin.

        Ite olet pallo.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ite olet pallo.

        *Pom pom* Mitennii?


      • Anonyymi

        Naisetha valitsee aina matala älykkyisen apina-jännämiehen.
        Sen takia yleinen älykkyyss maailmassa laskee jatkuvasti, ei suomessakaa oikei pisa tuloksia enää synny.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        *Pom pom* Mitennii?

        No tommonen vihreä virnistävä pallo - räkäpallo?

        Ooksnää rakastunu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisetha valitsee aina matala älykkyisen apina-jännämiehen.
        Sen takia yleinen älykkyyss maailmassa laskee jatkuvasti, ei suomessakaa oikei pisa tuloksia enää synny.

        Älykkyys periytyykin äidin puolelta.. 😌


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Miehethän ne tasapaksuja ovat..

        "Noin 5 000–7 000 vuotta sitten kivikaudella tapahtui kuitenkin jotain sellaista, joka näkyy yhä geeneissämme. On kuin 95 prosenttia miehistä olisi kadonnut jälkeläisiä jättämättä.

        Miesten y-kromosomien moninaisuus väestössä romahti, ja tuohon aikaan paikantuu hurja geneettinen pullonkaula."

        ...Paitsi mediassa.

        Tämä 5% koskee valkoihoisia. Mites meni aboilla tai inkkareilla? Lämpökaudella 6000 vuotta sitten.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No tommonen vihreä virnistävä pallo - räkäpallo?

        Ooksnää rakastunu?

        Aurinkohulluus vaivaa. Liikaa endorfiineja.

        Mitä vikaa triangelissa on?


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Aurinkohulluus vaivaa. Liikaa endorfiineja.

        Mitä vikaa triangelissa on?

        Tri-angel...ei mun tietääkseni mitään..

        Mä pysyttelen edelleen parhaan kykyni mukaan sisätiloissa.

        Toissapäivänä odottelin kaveria kahvilan terassilla ehkä puolisen tuntia..Olin hämmästynyt, kun näin peilikuvani, että mä näytin ihan itseltäni, kun tuntui että naama olisi turvonnut..no sanotaan nyt vaikka triangelin muotoiseksi..🤧


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tri-angel...ei mun tietääkseni mitään..

        Mä pysyttelen edelleen parhaan kykyni mukaan sisätiloissa.

        Toissapäivänä odottelin kaveria kahvilan terassilla ehkä puolisen tuntia..Olin hämmästynyt, kun näin peilikuvani, että mä näytin ihan itseltäni, kun tuntui että naama olisi turvonnut..no sanotaan nyt vaikka triangelin muotoiseksi..🤧

        Oletko käynyt siellä lääkärissä hakemassa helpotusta? Sanoiko mitään siitä montelukasista?

        Minulla on tuon lääkkeen ansiosta paras kevät koskaan. Uskallan jopa lenkkeillä.

        Tosin sain flunssan joltain perkeleen pennulta kun se yskäisi päälle. Siihen päälle allergiaoireet, niin on tukala olo.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Oletko käynyt siellä lääkärissä hakemassa helpotusta? Sanoiko mitään siitä montelukasista?

        Minulla on tuon lääkkeen ansiosta paras kevät koskaan. Uskallan jopa lenkkeillä.

        Tosin sain flunssan joltain perkeleen pennulta kun se yskäisi päälle. Siihen päälle allergiaoireet, niin on tukala olo.

        Ens viikolla menen. Mulla nää Duoctitkin loppuu..ja piippukin on ihan piipussa. Nyt on tosi paha allergiakevät ollu lehtitietojenkin mukaan..Kysyn siitä Montelukastista.


    • Anonyymi

      Valtaojan nerous ei ole vielä itselleni auennut. Jos äijällä on pitkä parta ja kalju pää, ei tässä ilmaisen koulutuksen maassa vielä ketään neroksi tee. Tyypin jutut ovat kuin jonkun 15-vuotiaan suusta.

      • Valtaoja ei ehkä ole sen älykkäämpi kuin muutkaan maailman johtavat astrobiologit, mutta hänen ansiokseen voidaan laskea aiheen kansantajuistamisen.

        Monet ihan tavan tallaajatkin ovat saaneet hänen avullaan tolkkua astrobiologiasta. Vain persut eivät siedä miestä.


      • Joka tapauksessa nerous on sana, joka liitetään vain miessukupuolen edustajiin..Ihan sama onko esim ohjaaja, urheilija tai näyttelijä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Joka tapauksessa nerous on sana, joka liitetään vain miessukupuolen edustajiin..Ihan sama onko esim ohjaaja, urheilija tai näyttelijä.

        Lasse Pöysti tuli heti mieleen kun puhuit älykkäistä näyttelijöistä.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Valtaoja ei ehkä ole sen älykkäämpi kuin muutkaan maailman johtavat astrobiologit, mutta hänen ansiokseen voidaan laskea aiheen kansantajuistamisen.

        Monet ihan tavan tallaajatkin ovat saaneet hänen avullaan tolkkua astrobiologiasta. Vain persut eivät siedä miestä.

        Katsoin Valtaojan henkilöhaastattelun, hän vaikutti älykkäältä,

        mutta läsnäolevalta.

        Niinistössä taas on konservatiivista älykkyyttä ja vakautta.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Katsoin Valtaojan henkilöhaastattelun, hän vaikutti älykkäältä,

        mutta läsnäolevalta.

        Niinistössä taas on konservatiivista älykkyyttä ja vakautta.

        Eihän ne tyhmiä ole tietenkään...He ovat varmasti älykkäitä, mutta nerous on kokonaan toinen käsite...


      • blade83 kirjoitti:

        Eihän ne tyhmiä ole tietenkään...He ovat varmasti älykkäitä, mutta nerous on kokonaan toinen käsite...

        Nerouteen liittyy aina älykkyyden lisäks luovuus, sekä älyn siirtäminen käytännön tasolle..
        Mitä iloa älystä on mitä ei saada siirrettyä käytönnön tasolle?...-Ei mitään..Se vain on.


      • blade83 kirjoitti:

        Nerouteen liittyy aina älykkyyden lisäks luovuus, sekä älyn siirtäminen käytännön tasolle..
        Mitä iloa älystä on mitä ei saada siirrettyä käytönnön tasolle?...-Ei mitään..Se vain on.

        Mitä sanot minusta?

        (salattu ilme)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mitä sanot minusta?

        (salattu ilme)

        Hassu...
        Nyt öitä kansalle....En mä tästä palkaa saa kummiskaan.


      • blade83 kirjoitti:

        Hassu...
        Nyt öitä kansalle....En mä tästä palkaa saa kummiskaan.

        Öitä.

        Vain nerot ovat hereillä.

        (se on tutkittua).


    • Anonyymi

      Kai se on sitten luovuus yhdistettynä älykkyyteen, joka tekee joistain miehistä niin ylivertaisia. Se ei ainakaan ole se kuvitteellinen lasi-ikkuna.

      Odottelemme naispuolista Elon Muskia.

      • Anonyymi

        Siis lasikatto.


      • Ihan suomalaisia piti nyt nimetä, kun me täällä elämme lähes tasa-arvoisessa maassa, vaikka koulutus ja työmarkkinat ovatkin jyrkästi jakautuneet..

        Voiko yksikään sosiologi olla nero?

        Ihan zzzama, mä meen nyz nukkumaazzz..


      • Naisten suurin kompastinkivi onkin luovuuden puute, sekä suurempien kokonaisuuksien ymmärtäminen.... He ovat melko putkiaivoisia ihmisiä. He käytännössä ymmärtävät sen mitä heille on opetettu jossain, mutta että pitäisi luoda jotain uutta ja ennen näkemätöntä/ kokematonta.....Ei.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Naisten suurin kompastinkivi onkin luovuuden puute, sekä suurempien kokonaisuuksien ymmärtäminen.... He ovat melko putkiaivoisia ihmisiä. He käytännössä ymmärtävät sen mitä heille on opetettu jossain, mutta että pitäisi luoda jotain uutta ja ennen näkemätöntä/ kokematonta.....Ei.

        Ja pidät sitten muutaman neron miesyksilön saavutuksia koko sukupuolen ansiona ? Naisetkin on keksineet uutta, joten älä selitä asioista joista et tiedä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja pidät sitten muutaman neron miesyksilön saavutuksia koko sukupuolen ansiona ? Naisetkin on keksineet uutta, joten älä selitä asioista joista et tiedä.

        Maailmassa on miljoonia miehiä, ketkä ovat tehneet/keksineet valtavia keksintöjä arkeen..Ei ole kyse muutamasta miehestä. Lääketieteessä, teknologiassa, kaikkialla on miehiä tekemässä keksintöjä..
        Jos katsot maailman parhaita säveltäjiä, kitaristit, pianistit, maailman parhaat kirurgit, elokuvien ohjaajat, näyttelijät, jopa kokit, ohjelmoijat, aerodynamiikan suunittelu esim. F1:ssä ... you name it.......Jostain syystä kaikki parhaat ja alansa huiput ovat miehiä.... Se ei voi tosiaan olla sattumaa.

        -Sitä voidaan toki pohtia miksi miehet ovat kaikessa ylivertaisia..
        Kyllä minun näkemys on se, että miesten aivoissa TÄYTYY olla jotain hyvin pajon erilaista kuin naisten aivoissa...Siellä on se jokin mikä laittaa nämä asiat tapahtumaan!

        Naiset voivat sinällään pärjätä erittäin hyvin koulussa tai vaikkapa älykkyystesteissä, mutta jostain syystä käytännön tasolle he eivät yllä sen tiedon kanssa juurikaan..


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Maailmassa on miljoonia miehiä, ketkä ovat tehneet/keksineet valtavia keksintöjä arkeen..Ei ole kyse muutamasta miehestä. Lääketieteessä, teknologiassa, kaikkialla on miehiä tekemässä keksintöjä..
        Jos katsot maailman parhaita säveltäjiä, kitaristit, pianistit, maailman parhaat kirurgit, elokuvien ohjaajat, näyttelijät, jopa kokit, ohjelmoijat, aerodynamiikan suunittelu esim. F1:ssä ... you name it.......Jostain syystä kaikki parhaat ja alansa huiput ovat miehiä.... Se ei voi tosiaan olla sattumaa.

        -Sitä voidaan toki pohtia miksi miehet ovat kaikessa ylivertaisia..
        Kyllä minun näkemys on se, että miesten aivoissa TÄYTYY olla jotain hyvin pajon erilaista kuin naisten aivoissa...Siellä on se jokin mikä laittaa nämä asiat tapahtumaan!

        Naiset voivat sinällään pärjätä erittäin hyvin koulussa tai vaikkapa älykkyystesteissä, mutta jostain syystä käytännön tasolle he eivät yllä sen tiedon kanssa juurikaan..

        "Lääketieteessä, teknologiassa, kaikkialla on miehiä tekemässä keksintöjä.."

        Ja luulet ettei siellä ole naisia tekemässä keksintöjä? Naisiakin on tutkimusryhmissä yms.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Maailmassa on miljoonia miehiä, ketkä ovat tehneet/keksineet valtavia keksintöjä arkeen..Ei ole kyse muutamasta miehestä. Lääketieteessä, teknologiassa, kaikkialla on miehiä tekemässä keksintöjä..
        Jos katsot maailman parhaita säveltäjiä, kitaristit, pianistit, maailman parhaat kirurgit, elokuvien ohjaajat, näyttelijät, jopa kokit, ohjelmoijat, aerodynamiikan suunittelu esim. F1:ssä ... you name it.......Jostain syystä kaikki parhaat ja alansa huiput ovat miehiä.... Se ei voi tosiaan olla sattumaa.

        -Sitä voidaan toki pohtia miksi miehet ovat kaikessa ylivertaisia..
        Kyllä minun näkemys on se, että miesten aivoissa TÄYTYY olla jotain hyvin pajon erilaista kuin naisten aivoissa...Siellä on se jokin mikä laittaa nämä asiat tapahtumaan!

        Naiset voivat sinällään pärjätä erittäin hyvin koulussa tai vaikkapa älykkyystesteissä, mutta jostain syystä käytännön tasolle he eivät yllä sen tiedon kanssa juurikaan..

        "elokuvien ohjaajat, näyttelijät, jopa kokit,"

        Makuasioita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Lääketieteessä, teknologiassa, kaikkialla on miehiä tekemässä keksintöjä.."

        Ja luulet ettei siellä ole naisia tekemässä keksintöjä? Naisiakin on tutkimusryhmissä yms.

        On joo...Apumiesten roolissa.
        En usko, että voit kumota lausuntoani...Tapaan pelata faktoilla elämässä..Silloin on aika vaikea tehdä tyhjäkskään.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        On joo...Apumiesten roolissa.
        En usko, että voit kumota lausuntoani...Tapaan pelata faktoilla elämässä..Silloin on aika vaikea tehdä tyhjäkskään.

        On niitä tutkimusryhmän johtajinakin. Älä oikeesti viitsi.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Maailmassa on miljoonia miehiä, ketkä ovat tehneet/keksineet valtavia keksintöjä arkeen..Ei ole kyse muutamasta miehestä. Lääketieteessä, teknologiassa, kaikkialla on miehiä tekemässä keksintöjä..
        Jos katsot maailman parhaita säveltäjiä, kitaristit, pianistit, maailman parhaat kirurgit, elokuvien ohjaajat, näyttelijät, jopa kokit, ohjelmoijat, aerodynamiikan suunittelu esim. F1:ssä ... you name it.......Jostain syystä kaikki parhaat ja alansa huiput ovat miehiä.... Se ei voi tosiaan olla sattumaa.

        -Sitä voidaan toki pohtia miksi miehet ovat kaikessa ylivertaisia..
        Kyllä minun näkemys on se, että miesten aivoissa TÄYTYY olla jotain hyvin pajon erilaista kuin naisten aivoissa...Siellä on se jokin mikä laittaa nämä asiat tapahtumaan!

        Naiset voivat sinällään pärjätä erittäin hyvin koulussa tai vaikkapa älykkyystesteissä, mutta jostain syystä käytännön tasolle he eivät yllä sen tiedon kanssa juurikaan..

        "-Sitä voidaan toki pohtia miksi miehet ovat kaikessa ylivertaisia.. "

        Ei ne ole, miehissä on toki jonkin verran enemmän neroja, se on todettu moneen kertaan. Mutta edelleen, suurin osa teistä on ihan keskinkertaisia tai jopa lahjattomampia kuin monet naiset.


      • blade83 kirjoitti:

        Naisten suurin kompastinkivi onkin luovuuden puute, sekä suurempien kokonaisuuksien ymmärtäminen.... He ovat melko putkiaivoisia ihmisiä. He käytännössä ymmärtävät sen mitä heille on opetettu jossain, mutta että pitäisi luoda jotain uutta ja ennen näkemätöntä/ kokematonta.....Ei.

        Sehän olisi helppo tutkia.. Otetaan kaksi saman koulutuksen omaavaa ryhmää ( jotta idioottimiehet tippuvat pois ja tietotaito on suunnilleen sama), jaetaan nämä sukupuolen perusteella ja annetaan tehtäväksi keksiä mahdollisimman luovia ratkaisuja ongelmaan x.

        Vieläkö olet vakuuttunut, että poikien ryhmä keksisi enemmän ratkaisuja..

        Suomessa, toisin kuin muualla maailmassa, esim kirjailijoista puolet on jo naisia. Onko Sofi Oksanen nero? Tai edesmennyt geenitutkija Leena Peltonen-Palotie?
        Sillä en kehtaisi mennä keulimaan, että historiassa ( ja edelleen) miehet olivat ja tekivät lähes kaiken mainitsemisen arvoisen. Sehän oli suora seuraus miesten peloista ja pahuudesta ( aivan oikein), jonka seurauksena naisilla ei ollut edes oikeutta opiskella, eikä käydä kodin ulkopuolella töissä ilman miehen lupaa..Edelleen esim suurin osa, taisi olla 2/3 lukutaidottomista on naisia. Putkiaivo päättelisi tästä, että se johtuu siitä, että miesten aivoissa täytyy olla jotain erinomaista, joka antaa heille kyvyn oppia lukutaidon helpommin..🤣

        En ole yhtään vakuuttunut että neroista, mitä se nerous milloinkin tarkoittaa, suurempi osa olisi miehiä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sehän olisi helppo tutkia.. Otetaan kaksi saman koulutuksen omaavaa ryhmää ( jotta idioottimiehet tippuvat pois ja tietotaito on suunnilleen sama), jaetaan nämä sukupuolen perusteella ja annetaan tehtäväksi keksiä mahdollisimman luovia ratkaisuja ongelmaan x.

        Vieläkö olet vakuuttunut, että poikien ryhmä keksisi enemmän ratkaisuja..

        Suomessa, toisin kuin muualla maailmassa, esim kirjailijoista puolet on jo naisia. Onko Sofi Oksanen nero? Tai edesmennyt geenitutkija Leena Peltonen-Palotie?
        Sillä en kehtaisi mennä keulimaan, että historiassa ( ja edelleen) miehet olivat ja tekivät lähes kaiken mainitsemisen arvoisen. Sehän oli suora seuraus miesten peloista ja pahuudesta ( aivan oikein), jonka seurauksena naisilla ei ollut edes oikeutta opiskella, eikä käydä kodin ulkopuolella töissä ilman miehen lupaa..Edelleen esim suurin osa, taisi olla 2/3 lukutaidottomista on naisia. Putkiaivo päättelisi tästä, että se johtuu siitä, että miesten aivoissa täytyy olla jotain erinomaista, joka antaa heille kyvyn oppia lukutaidon helpommin..🤣

        En ole yhtään vakuuttunut että neroista, mitä se nerous milloinkin tarkoittaa, suurempi osa olisi miehiä.

        Koulupudokkaista suurin osa on poikia, joten eikö siten kuvitteellisen tasapainon nimissä myös
        kaikkein parhaiten pärjänneiden joukossa pitäisi olla enemmistö poikia?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Sehän olisi helppo tutkia.. Otetaan kaksi saman koulutuksen omaavaa ryhmää ( jotta idioottimiehet tippuvat pois ja tietotaito on suunnilleen sama), jaetaan nämä sukupuolen perusteella ja annetaan tehtäväksi keksiä mahdollisimman luovia ratkaisuja ongelmaan x.

        Vieläkö olet vakuuttunut, että poikien ryhmä keksisi enemmän ratkaisuja..

        Suomessa, toisin kuin muualla maailmassa, esim kirjailijoista puolet on jo naisia. Onko Sofi Oksanen nero? Tai edesmennyt geenitutkija Leena Peltonen-Palotie?
        Sillä en kehtaisi mennä keulimaan, että historiassa ( ja edelleen) miehet olivat ja tekivät lähes kaiken mainitsemisen arvoisen. Sehän oli suora seuraus miesten peloista ja pahuudesta ( aivan oikein), jonka seurauksena naisilla ei ollut edes oikeutta opiskella, eikä käydä kodin ulkopuolella töissä ilman miehen lupaa..Edelleen esim suurin osa, taisi olla 2/3 lukutaidottomista on naisia. Putkiaivo päättelisi tästä, että se johtuu siitä, että miesten aivoissa täytyy olla jotain erinomaista, joka antaa heille kyvyn oppia lukutaidon helpommin..🤣

        En ole yhtään vakuuttunut että neroista, mitä se nerous milloinkin tarkoittaa, suurempi osa olisi miehiä.

        Miten sä jaksat vääntää näiden kretiinien kanssa?
        -flowersreally-


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        On joo...Apumiesten roolissa.
        En usko, että voit kumota lausuntoani...Tapaan pelata faktoilla elämässä..Silloin on aika vaikea tehdä tyhjäkskään.

        No jos faktoilla pelaat niin sitten pitäisi löytyä mustaa valkoisella?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Sehän olisi helppo tutkia.. Otetaan kaksi saman koulutuksen omaavaa ryhmää ( jotta idioottimiehet tippuvat pois ja tietotaito on suunnilleen sama), jaetaan nämä sukupuolen perusteella ja annetaan tehtäväksi keksiä mahdollisimman luovia ratkaisuja ongelmaan x.

        Vieläkö olet vakuuttunut, että poikien ryhmä keksisi enemmän ratkaisuja..

        Suomessa, toisin kuin muualla maailmassa, esim kirjailijoista puolet on jo naisia. Onko Sofi Oksanen nero? Tai edesmennyt geenitutkija Leena Peltonen-Palotie?
        Sillä en kehtaisi mennä keulimaan, että historiassa ( ja edelleen) miehet olivat ja tekivät lähes kaiken mainitsemisen arvoisen. Sehän oli suora seuraus miesten peloista ja pahuudesta ( aivan oikein), jonka seurauksena naisilla ei ollut edes oikeutta opiskella, eikä käydä kodin ulkopuolella töissä ilman miehen lupaa..Edelleen esim suurin osa, taisi olla 2/3 lukutaidottomista on naisia. Putkiaivo päättelisi tästä, että se johtuu siitä, että miesten aivoissa täytyy olla jotain erinomaista, joka antaa heille kyvyn oppia lukutaidon helpommin..🤣

        En ole yhtään vakuuttunut että neroista, mitä se nerous milloinkin tarkoittaa, suurempi osa olisi miehiä.

        Et sanonut "toimivaa ratkaisua".
        Ratkaisuja on aina ääretön määrä. Suurin osa näistä ei vain toimi; 90% naisten keksimiä ja 10% niesten keksimiä. Ne toimivat on sitten niitä miesten keksimiä 90% ja naisten 10%.

        Tai oikeesti miehet keksii helvetin paljon toimimattomia ratkaisuja, siinä oot oikeessa.
        Seuraavassa päätelmässä tulen käyttämään naisten logiikkaa=Koska miehet keksii massoittain toimimattomia ratkaisuja, niin he ovat idiootteja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sanonut "toimivaa ratkaisua".
        Ratkaisuja on aina ääretön määrä. Suurin osa näistä ei vain toimi; 90% naisten keksimiä ja 10% niesten keksimiä. Ne toimivat on sitten niitä miesten keksimiä 90% ja naisten 10%.

        Tai oikeesti miehet keksii helvetin paljon toimimattomia ratkaisuja, siinä oot oikeessa.
        Seuraavassa päätelmässä tulen käyttämään naisten logiikkaa=Koska miehet keksii massoittain toimimattomia ratkaisuja, niin he ovat idiootteja.

        Ei se ole ratkaisu, ellei se toimi.

        ( Idioottimiehet päässeet vauhtiin).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten sä jaksat vääntää näiden kretiinien kanssa?
        -flowersreally-

        Mä olen joskus esittänyt saman kysymyksen...


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ei se ole ratkaisu, ellei se toimi.

        ( Idioottimiehet päässeet vauhtiin).

        Nero vauhdissa!

        Kaikki ideat ovat ratkaisuja. Ratkaisu voi olla väärin tai oikein. Vain ne ratkaisut toimivat, jotka ovat oikein.

        On se.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nero vauhdissa!

        Kaikki ideat ovat ratkaisuja. Ratkaisu voi olla väärin tai oikein. Vain ne ratkaisut toimivat, jotka ovat oikein.

        On se.

        Mulla olis idea: Ole hullu hiljaa!


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mulla olis idea: Ole hullu hiljaa!

        Tyypillinen naisen ratkaisu. Siis toimimaton sellainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillinen naisen ratkaisu. Siis toimimaton sellainen.

        Ei se ollutkaan ratkaisu, vaan idea.

        Snaijaatkos?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ei se ollutkaan ratkaisu, vaan idea.

        Snaijaatkos?

        Mies keksi rautalangan. Rautalanka on keksintö. Rautalanka ei toimi => mies on idiootti

        Olenko oikeassa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mies keksi rautalangan. Rautalanka on keksintö. Rautalanka ei toimi => mies on idiootti

        Olenko oikeassa?

        Miten niin rautalanka ei toimi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies keksi rautalangan. Rautalanka on keksintö. Rautalanka ei toimi => mies on idiootti

        Olenko oikeassa?

        Et ole oikeassa! Naisen on mahdotonta hyväksyä, että mies olis oikeassa.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Miten niin rautalanka ei toimi?

        *ojentaa sykkyrä@häkkyräksi väännetyn rautalangan*

        Halataanko?

        oot ihana


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ole oikeassa! Naisen on mahdotonta hyväksyä, että mies olis oikeassa.

        No onko se sun mieledtä sitten oikeassa?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        No onko se sun mieledtä sitten oikeassa?

        No just mä sanoin ettei oo


      • Anonyymi kirjoitti:

        No just mä sanoin ettei oo

        Käytit sarkasmia.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Käytit sarkasmia.

        Jep niin tein.

        Onko sulla miestä?

        Varo tää on sit sitä netissä parjattua tietojen kalastelua :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep niin tein.

        Onko sulla miestä?

        Varo tää on sit sitä netissä parjattua tietojen kalastelua :)

        On.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        On.

        eli sulla on ihan oma i,

        Mitä se on tehnyt?



    • Anonyymi

      Ja onneksi sinä poikkeuksena vahvistat säännön. Idiotismissa.

    • Anonyymi

      Tässä pitää tietää se että naiset valitsee aina matala älykkyisen jännä miehen jota he voivat sitte "kouluttaa" ja manipuloida tekemään tehtäviä.

      Itse huomasin tämän yliopisto aikoina ja rupesin sitten tyhmentämään aivojani alkoholilla yms että saisin naisia.

      Harmi vaaa ku lähdin nii korkealta tasolta ettei edes alkoholi saanut laskettua ao:tä tarpeeksi alas. En vieläkään esim koe naisen lyömistä oikeaksi, jos kokisin nii olisin varmasti lähempänä naisien ihanne apina-jännämies tyyppiä.

      • Anonyymi

        Tuskin olet eläessäsi yliopistoon astunut jalallasikaan?


    • Anonyymi

      Hei leppis, olet käynyt loppuun kaiken historiasi. Oletkin näköjään villitsijöistä parhain, vai luuletko tosiaan? Kukaanhan ei oleta battiksesi olevan vain kuusipistepirkko.

    • No jos ei nyt kaikkien enää hengissä tarvi olla niin nopeammin saa listan kasaan. Järjestys satunnainen.

      1. A.I. Virtanen- aiv-rehun keksijä ja nobelpalkittu.
      2. Hans Adolf Ehrnrooth- hänen luennoillaan ollut ja ilman terävää hoksotinta tuskin pysyy toimimaan rauhanturvaamishommissa siellä johtotehtävissä.
      3. Väinö Tanner- poliittisen uran lisäksi talousnero joiden varjoon jää sellainen asia että hän oli keskeinen henkilö sellaisessa asiassa kuin äitiyspakkaus.
      4. Aimo Lahti-asesuunnittelija.
      5. Spede Pasanen- lukuisia keksintöjä ja patentteja.
      6. Hjallis Harkimo- teki urheilusta bisnestä.
      7. Jorma Ollila- tapa johtaa organisaatioita oli Suomessa poikkeuksellinen ja uraauurtava.
      8. Bengt Holmström-taloustiede
      9. Matti Makkonen- tekstiviestin kehittäjä.
      10. Emil Henriksson-abloy lukko-järjestelmä.

      • Anonyymi

        Jonon jatko0ksi lisäisin, jotta:

        Aaretti Jäppinen keksi, kolmiportaisen juuvertin.
        Röhmä Nykänen keksi, jämä tsuikkelin.
        Hurma-Poika Sutinen keksi, mäkihypyn lennokkaan propelliasennon.
        Jämä-Jättö Sigmusdottir af Helgusfreija keksi, maahantulovapaan sukurutsan.
        Jamppa vaan keksi työntää peukalonsa omaan nenäänsä.
        Persut keksivät totanoinniin ja ottiatuota, venttaas hetkonen.
        Wilhemmin poika Juhana-Matti, keksi miten välttää puukon viilto peukalonhankaan.
        Sika-Matti-Vilja-Rämä keksi, jottei kannata sytyttää tupakkia viljanpuintiaikaan.
        ToivoRyynänen keksi, kuinka viettää koko jäljellä olevansa loppuelämänsä.
        ToivoRyynänen keksi, milviissiin karkoittaa kevään hurmekiimassa asuntoon eksyvät ampiaiset.
        ToivoRyynänen keksi, rannekelloonsa sopivan hikinauhan.
        ToivoRyynänen keksi, miten korvata luntun öljylampun sydämmessä.
        ToivoRyynänen keksi, ilmastoystävälliset kaalipadat.
        ToivoRyynänen on sitten perkeleenmoinen Gona.


      • Kiitos, että täällä oli asiallisesti tosissaan vastattu toisin kuin sinun jälkeesi. :)


    • Anonyymi

      Jos naiset ovat niin kovia innovaattoreita ja neroja, miksi ne silti haluavat väkisin aina korkeamman ukkelin partnerikseen? Eikö yksi nero talouteen riittäisi?

      • Anonyymi

        Nero tarvitsee älyllistä juttuseuraa kumppanista.


      • Anonyymi

        Naiset ovat vajakkeja, miehet ovat neroja. Naisen aivoilla olisimme vielä kivikaudella, kaikki keksinnöt on miesten keksimiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nero tarvitsee älyllistä juttuseuraa kumppanista.

        Nerolla menisi hermot naisen vähä-älyisiin juttuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nerolla menisi hermot naisen vähä-älyisiin juttuihin.

        Älykäs nainen haluaa vähintään yhtä älykkään miehen. Eikö tuossa ollut siitä kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ovat vajakkeja, miehet ovat neroja. Naisen aivoilla olisimme vielä kivikaudella, kaikki keksinnöt on miesten keksimiä.

        Ei se ongelma ollut missään naisten heikommassa älykkyydessä vaan miesten ja naisten aseman eriarvoisuudessa. Jos kaikilla olisi ollut yhtälaiset oikeudet tulla kuulluksi, opiskella, saada arvostusta, päästä käsiksi kirjoihin, mistä tietää mitä kaikkea naiset olisi keksineet. Nykyäänhän tilanne on jo toinen kun naisiakin on enemmän tutkijoina ja keksimässä uutta. Muista että monia keksintöjä ja älynväläyksiä on aina edeltäneet jonkinlaiset opinnot aiheesta. Kukaan ei tyhjästä keksi yhtään mitään. Joskus jotain löydetään vahingossakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ovat vajakkeja, miehet ovat neroja. Naisen aivoilla olisimme vielä kivikaudella, kaikki keksinnöt on miesten keksimiä.

        Olet pikkuisen väärässä. Kaikki keksinnöt eivät suinkaan ole miesten keksimiä!

        Ihmiskunnnan kehitysharppausten keksinnöt ovat miesten keksimiä. Suurin osa tärkeistä keksinnöistä on miesten keksimiä. Suurin osa hyödyllisistä keksinnöistä on miesten keksimiä. Hyödyttömät keksinnöt jotka paljastuvat jälkikäteen merkituksellisiksi ovat miesten keksimiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet pikkuisen väärässä. Kaikki keksinnöt eivät suinkaan ole miesten keksimiä!

        Ihmiskunnnan kehitysharppausten keksinnöt ovat miesten keksimiä. Suurin osa tärkeistä keksinnöistä on miesten keksimiä. Suurin osa hyödyllisistä keksinnöistä on miesten keksimiä. Hyödyttömät keksinnöt jotka paljastuvat jälkikäteen merkituksellisiksi ovat miesten keksimiä.

        "Kaikki keksinnöt eivät suinkaan ole miesten keksimiä!"

        Eivät! Osa on naisten keksimiä, ja miehet ottivat niistä vain kunnian. Kertoo historia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kaikki keksinnöt eivät suinkaan ole miesten keksimiä!"

        Eivät! Osa on naisten keksimiä, ja miehet ottivat niistä vain kunnian. Kertoo historia.

        Kun historian kirjoja selaa niin löytyy sieltä naisiakin keksijöinä. Esim Marie Curie


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun historian kirjoja selaa niin löytyy sieltä naisiakin keksijöinä. Esim Marie Curie

        Jep. Onhan niitä, mutta valitettavasti myös sellaisia naisten keksintöjä joita ei pidetä naisten keksintöinä kun joku mies on niistä vienyt kunnian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Onhan niitä, mutta valitettavasti myös sellaisia naisten keksintöjä joita ei pidetä naisten keksintöinä kun joku mies on niistä vienyt kunnian.

        Oisko joku virkkuukoukku semmoinen


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites tuo liittyy virkkuukoukkuun?

        Se liittyy siihen kun halusit tietää mitä naiset on keksineet mutta joista mies on ottanut kunnian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se liittyy siihen kun halusit tietää mitä naiset on keksineet mutta joista mies on ottanut kunnian.

        Ei kun halusin tietää onko virkkuukoukku mielestäsi sellainen keksintö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.insider.com/inventions-by-women-credited-to-men-2018-9

        Jos englanti taittuu... Voit tutustua.

        Tuo on heti alkuunsa kyseenalaista. Ada Lovelace osasi käyttää Boolen algebraa, jonka kehitti Mies matemaatikko nimeltä George Boole. On tunnettu tosiasia että, keksintö Boolen algebra on tietokoneen kehittämisen lähtökohta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on heti alkuunsa kyseenalaista. Ada Lovelace osasi käyttää Boolen algebraa, jonka kehitti Mies matemaatikko nimeltä George Boole. On tunnettu tosiasia että, keksintö Boolen algebra on tietokoneen kehittämisen lähtökohta.

        Ainahan keksinnöt on peräisin aiemmista löydöistä. Mitään ei täysin tyhjästä synny. Sitähän se tutkimus on. Ei tuo vie kunniaa Adalta ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on heti alkuunsa kyseenalaista. Ada Lovelace osasi käyttää Boolen algebraa, jonka kehitti Mies matemaatikko nimeltä George Boole. On tunnettu tosiasia että, keksintö Boolen algebra on tietokoneen kehittämisen lähtökohta.

        Samalla logiikalla Einstein ei keksinyt suhteellisuusteoriaa.



      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan keksinnöt on peräisin aiemmista löydöistä. Mitään ei täysin tyhjästä synny. Sitähän se tutkimus on. Ei tuo vie kunniaa Adalta ollenkaan.

        Sorppa vaan mut Boole keksi kaiken tyhjästä!

        Ihan vaan omassa päässään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sorppa vaan mut Boole keksi kaiken tyhjästä!

        Ihan vaan omassa päässään.

        Älä itke tyhmä lapsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorppa vaan mut Boole keksi kaiken tyhjästä!

        Ihan vaan omassa päässään.

        Eiköhän se lähtenyt perus algebrasta liikkeelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorppa vaan mut Boole keksi kaiken tyhjästä!

        Ihan vaan omassa päässään.

        Boole loi kokonaan uuden algebrallisen rakenteen, jota nykyään nimitetään Boolen Algebraksi. Mitään tästä rakenteesta ei oltu ennen keksitty ja se oli mihinkään kuulumaton täysin abstrakti matematiikan osa-alue valmistuessaan.

        Eli Boole loi uuden osa-alueen tyhjästä.

        *tarjoaa puhdasta nenäliinaa"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Boole loi kokonaan uuden algebrallisen rakenteen, jota nykyään nimitetään Boolen Algebraksi. Mitään tästä rakenteesta ei oltu ennen keksitty ja se oli mihinkään kuulumaton täysin abstrakti matematiikan osa-alue valmistuessaan.

        Eli Boole loi uuden osa-alueen tyhjästä.

        *tarjoaa puhdasta nenäliinaa"

        Boole lähti liikkeelle perusalgebrasta, joten ei luonut tyhjästä yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Boole lähti liikkeelle perusalgebrasta, joten ei luonut tyhjästä yhtään mitään.

        Niin lähti ja poistui sieltä. Siinä tuli luotua siihen asti tunnettuun matematiikkaan kokonaan uusi ala.

        Mutta jos tuolle linjalle lähdetään niin kukaan ei ole keksinyt koskaan mitään matematiikassa. Kaikki on aina ollut olemassa. Ihmisillä vaan on kestänyt hieman löytää se.
        Ihan samalla idealla kaikki tulevatkin keksinnöt ovat jo olemassa! Niiden ideaa vaan ei ole kukaan hiffannut vielä.

        Ja alussa ei ollut mitään mutta siihen tupsahti ykkönen. Ja "jumala" loi miehen ja seuraavaksi huomattiin että olihan sitä ennenkin se nolla eli ei mitään. Tää boolejuttuhan oli jo alussa. Repästiin sit varsinainen keksintö ,,, nainen. Sittemmin onkin menty kohden helvettiä.


      • Anonyymi

        Kyllä vanha maolainen kiina oli oli sittenkin oikeassa. Vihreät tarkoittaa (eivät vaan sano koska populismi); naisten määrää on rajoitettava maapallolla 5000kpl max. Sitä suurempi määrä on pelkästään saastetta lisää maapallolla. Eliöpopulaatiot tulee olla yli10000 yksilöä. Se on elämälle hyväksi. Kapitalistinen kasvun tavoittelu riistää luontoa.

        Rottakokeissa on osoitettu, että rotat alkaa tappaa toisiaan ihan ilman oikeaa syytä (esim. mielipuoisuus) kun tuo yksilömäärä nousee liian suureksi. Tätä tieteellistä tulosta on naisten vaikea käsittää. Onneksi Suomen oikeuslaitos (useammasta murhasta saa alennusta ja pääsee vapaalle jalalle) ymmärtää. Samoin ymmärrystä löytyy muutoinkin ja suomessa tehdäänkin uraauurtavaa työtä laajennetun rottakokeen tulosten lisäämiseksi.


    • Anonyymi

      Se tietokone jota käytät noiden typeryyksiesi kirjoittamiseen tänne nettiin on miesten keksimä kuten myös tämä nettikin.

      Eli miehet ovat neroja, naiset ovat vähä-älyisiä.

    • Mjoo

      Mut vois panna ensimmäiseksi tuolle listalle, sillä joka ikinen aamu mä lausun hiljaa mielessäni näin:

      Hyvää huomenta, neropatti.

      (Hirn)

      • No sä olet kyllä jonkinlainen nero..ilman sitä pattia.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No sä olet kyllä jonkinlainen nero..ilman sitä pattia.

        Mjoo

        Kieltämättä mä olen huomannut tätä palstaa vaivaavan lastentaudin nimeltä megalomaanisuus. En osaa sanoa johtuuko tämä alustan antamasta mahdollisuudesta, vai mistä, mutta pyrkimykset tällaisiin äärimmäisyyksiin oikeasti näyttävät älykkään ihmisen mielestä naurettavilta.

        Mutta hauskaahan olla pitää!

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Kieltämättä mä olen huomannut tätä palstaa vaivaavan lastentaudin nimeltä megalomaanisuus. En osaa sanoa johtuuko tämä alustan antamasta mahdollisuudesta, vai mistä, mutta pyrkimykset tällaisiin äärimmäisyyksiin oikeasti näyttävät älykkään ihmisen mielestä naurettavilta.

        Mutta hauskaahan olla pitää!

        (Naurua)

        Perusten seikkaa (huvikseni).

        Mitä vahvemman minäkuvan, tai maailmankuvan, kykenee itselleen luomaan, niin sitä hauraammalta se vaikuttaa. Surkeimmassa tapauksessa täysin timantiksi puristunut täydellisyys on niin hauras, että siitä voi työntää käden läpi.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Perusten seikkaa (huvikseni).

        Mitä vahvemman minäkuvan, tai maailmankuvan, kykenee itselleen luomaan, niin sitä hauraammalta se vaikuttaa. Surkeimmassa tapauksessa täysin timantiksi puristunut täydellisyys on niin hauras, että siitä voi työntää käden läpi.

        (Hihitystä)

        Poiminta

        Korostan sanaa "maailmankuva."

        Maailmankuva on eräänlainen henkilökohtainen todellisuus kyhäelmä, josta vastaamme itse itsellemme.

        Jokainen, vähänkin järkevä ihminen, ymmärtää sen heikkoudet. Jos niitä ei näe, ei periaatteessa näe mitään.

        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Poiminta

        Korostan sanaa "maailmankuva."

        Maailmankuva on eräänlainen henkilökohtainen todellisuus kyhäelmä, josta vastaamme itse itsellemme.

        Jokainen, vähänkin järkevä ihminen, ymmärtää sen heikkoudet. Jos niitä ei näe, ei periaatteessa näe mitään.

        (Hirn)

        Todellisuuskyhäelmä taitaa olla yhdyssana.

        Näin hauras tuokin kommentti oli.

        (Hihitystä)


    • Tjoo, täällä tunnutaan mainittavan Valtaoja älykkääksi. No niinpä onkin ihan hiton älykäs ukko:

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000563743.html

      Kun:

      https://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/3643603/Talvivaaran kaivos on romahduttanut lahijarvien ekologian

      No voihan se toki olla että rahalla ostettiin vähättelemään talvivaara tuhoja mutta ei noita lausuntoja ainakaan voi kovin älykkään ihmisen tulkintoina pitää.

      Entäs sitten myös mainittu Niinistö, älykäs oikeastaan ainoastaan siinä että osaa esittää älykästä:

      https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2012060215660347

      Valtterikin hölynäytti älykköä:

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/presidentti-niinistokin-tarttui-valtterin-tapaukseen-joskus-jarkyttyy-heti-aamusta/5801526#gs.co9hed

      Tjoo, jos älykkäitä aletaan 10 etsiä niin ehkä noista löytyy:

      Artturi Ilmari Virtanen
      Ragnar Granit
      Bengt Holmström
      Timo Vihavainen
      Mestari Halla-Aho
      Loput 5 voi poimia vaikka tuolta:
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Luokka:Suomalaiset_professorit

      • Halla-aho on älykkö vain elämänkoululaisten mielestä.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Halla-aho on älykkö vain elämänkoululaisten mielestä.

        Sun fanittama niinistö taas ei ole älykkö edes niiden mielestä :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sun fanittama niinistö taas ei ole älykkö edes niiden mielestä :D

        Niinistö on yksi maailman arvostetuimmista valtionpäämiehistä, Halla-aho pelkkä räyhäke.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Niinistö on yksi maailman arvostetuimmista valtionpäämiehistä, Halla-aho pelkkä räyhäke.

        Se taas ei kerro saulin älykkyydestä vaan arvostajien tyhnyydestä. Lukuaineiden keskiarvo 6,5, melkoinen älykkö :D

        Tohtori Halla-aho sentään ymmärtää perusmatikkaa:

        https://www.satakunnankansa.fi/a/200606106

        "Arvioidaan, että tällä vuosisadalla Afrikan väestö kasvaa nykyisestä reilusta miljardista jopa neljään miljardiin, mikä tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että muuttopaine tulee kasvamaan eksponentiaalisesti tällä vuosisadalla, Halla-aho sanoo.

        YK:n kesäkuussa 2017 julkaisema väestöraportti vahvistaa, että Afrikan väestö saattaa kasvaa nykyisestä noin 1,2 miljardista ihmisestä 4,4 miljardiin vuoteen 2100 mennessä."


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Se taas ei kerro saulin älykkyydestä vaan arvostajien tyhnyydestä. Lukuaineiden keskiarvo 6,5, melkoinen älykkö :D

        Tohtori Halla-aho sentään ymmärtää perusmatikkaa:

        https://www.satakunnankansa.fi/a/200606106

        "Arvioidaan, että tällä vuosisadalla Afrikan väestö kasvaa nykyisestä reilusta miljardista jopa neljään miljardiin, mikä tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että muuttopaine tulee kasvamaan eksponentiaalisesti tällä vuosisadalla, Halla-aho sanoo.

        YK:n kesäkuussa 2017 julkaisema väestöraportti vahvistaa, että Afrikan väestö saattaa kasvaa nykyisestä noin 1,2 miljardista ihmisestä 4,4 miljardiin vuoteen 2100 mennessä."

        Väestöraportti ei vahvista Halla-ahon "laskelmia", vaan Halla-aho siteeraa YK:n väestöraporttia. Tuossa on vissi ero, mutta persutolvana ei käsitä asiaa.


      • Vastaapa Harmis tähän:

        Koetko että neroksi nimittämäsi Halla-aho on sinua merkittävästi älykkäämpi?


      • Minusta Valtaoja on päälinjoissa oikeassa. Talvivaara (nyk. Terrafame) ei taatusti pysty tuottamaan metalleja ilman ympäristövaikutuksia, mutta ei pysty mikään kaivos maailmassa. Jos jossakin vaaditaan, että mitään ympäristövaikutuksia ei ole, niin sitten tuotanto on muualla.

        Jos, kuten toistaiseksi näyttää, polittisesti halutaan autoliikenne sähköautojen varaan, niin tarvitaan paljon nikkeliä ja kobolttia akkuihin. Myös uraania tarvitaan jostakin, koska fossiilisista polttoaineista ei päästä eroon ellei myös uraania käyttäviä ydinvoimaloita uskalleta tai osata rakentaa.

        Jos ihmismieltä yhtään tunnen, niin pontevimmin kaivoksen alasajoa haluaa se sama tyyppi, joka kiihkeimmin haluaa ajaa "nollapäästöisellä" sähköautolla. Jos joku taistelu maailmassa on ikuinen, niin idealismin ja realismin väinen sota.


    • Anonyymi

      yhdyn tähän aloitteeseen. vakuutuslääkärit ovat poikkeuksetta miehii.

    • Anonyymi

      Täytyy muistaa että Suomessakin 1900 luvun alussa naisilta oli pääsy kielletty yliopistoon.
      Naiset eivät voineet opiskella insinööreiksi, lääkäreiksi, juristeiksi, yritysjohtajiksi...
      Sitten armosta nuoret naiset päästettiin kuuntelemaan luentoja ja sitä kun miehet opiskelivat. Mutta "oppiminen" rajoittui kuuntelemiseen.
      Sitten kun saatiin taisteltua naisille yliopistoon pyrkimisen oikeus, muutaman vuoden kuluttua 40 % opiskelijoista oli jo naisia.

      On totta että nerous on sitä, että älykkyyteen liittyy luova ajattelu. Nerous on uuden luomista, kykyä ja tahtoa etsiä ja kehittää sellaista mitä ei vielä ole keksitty ja löydetty.
      Kyllä naisissakin on tällaisia, esim suomalainen syöpätutkija joka teki uraa ulkomailla. Hän teki tärkeitä oivalluksia mutta kuoli verrattain nuorella iällä kun tärkeät tutkimusprojektit olivat kesken.

      Nerous ei ole jalkovälistä kiinni, eikä tyhmyys. On täyttä typeryyttä sellaista väittää.
      Miehillä on kautta historian vain ollut mahdollisuudet tehdä vaikka mitä, kun taas naisilla on ollut hirveitä esteitä ylitettävänä, kuten esim tuo että jopa yliopistoon pääsystä piti taistella!

      • Anonyymi

        "Miehillä on kautta historian vain ollut mahdollisuudet tehdä vaikka mitä, kun taas naisilla on ollut hirveitä esteitä ylitettävänä, kuten esim tuo että jopa yliopistoon pääsystä piti taistella! "

        Niin, tätä olen itsekin yrittänyt täällä toitottaa. Sen merkitys vaan ei tunnu menevän kaikkien tajuntaan. Silti vertailevat että kaikki historian suuret keksinnöt olleet miesten tekemiä (mikä ei suoranaisesti edes pidä paikkaansa).


    • Anonyymi

      Onko joku mies pahoittanut sun mielesi? Kerro miltä susta tuntuu..

    • Anonyymi

      Kaupassa oli joku pikkuvauva, joka alkoi hillittömästi kirkumaan ja itkemään, noh, itseäni lähinnä huvitti se tilanne, teki mieli sanoa että: No nyt on erikoinen taustamusiikki kaupassa.

      Sitten se taisi rauhoittua kun ilmeisesti sen pikkulapsen isoveli vei sen sellaisten leluautojen ja muiden vaunujen luokse, millä saisi ajella, siis olla kyydissä kaupassa. Jäätelötuuttikaan ei rauhoittanut vaikka oli kädessä, ilmesesti oli loukkaantunut kun ei saanut ajella niillä sellaisilla lasten jutuilla kaupassa sillä kertaa.

      • Anonyymi

        Lopultakin se ap taustamusiikki hiljeni

        thumbs up


    • Anonyymi

      Ei idiootiksi ihmistä tee se, että hänellä on mielipiteitä joista sinä et pidä, tai että hän ei osaa tai halua perustella niitä sinulle.

      "1800- ja 1900-luvun lääketieteessä ja psykologiassa idiootiksi määriteltiin henkilö, joka oli vaikeasti kehitysvammainen ja jonka älykkyysosamäärä oli alle 35. Idiotian vanha suomenkielinen nimitys oli tylsämielisyys. Nykyään suositeltava ilmaus on vaikea älyllinen kehitysvammaisuus"

      Tällä foorumilla ei oikeasti idiootteja siis ole.

      • Ehkä heikkolahjainen olisi korrektimpi termi..
        "Arviolta seitsemän prosenttia väestöstä luokitellaan heikkolahjaisiksi[4]. Heikkolahjaisuus on miehillä yleisempää kuin naisilla, ja kaksi kolmannesta laaja-alaisten oppimisvaikeuksien takia erityisopetukseen siirretyistä oppilaista onkin poikia[1]."

        Wikipedia.
        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Heikkolahjaisuus


      • Siis lähes 10 prosenttia miehistä on heikkolahjaisia..
        Eli 2 miljoonasta miehestä 200 000 on heikkolahjaisia..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ehkä heikkolahjainen olisi korrektimpi termi..
        "Arviolta seitsemän prosenttia väestöstä luokitellaan heikkolahjaisiksi[4]. Heikkolahjaisuus on miehillä yleisempää kuin naisilla, ja kaksi kolmannesta laaja-alaisten oppimisvaikeuksien takia erityisopetukseen siirretyistä oppilaista onkin poikia[1]."

        Wikipedia.
        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Heikkolahjaisuus

        Siltikään se että jollakulla on sinun mielestäsi hölmöjä mielipiteitä tai tyyppi on muuten vaan ärsyttävä tai epämiellyttävä, ei tee hänestä heikkolahjaista. Tasa-arvokin on lopulta vain "länsimaista hapatusta" joka ei ole mitenkään erityisemmin yleistymässä suurimmassa osassa maapalloa ja sama pätee moneen muuhun asiaan mikä sinun mielestäsi on vain nerokasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siltikään se että jollakulla on sinun mielestäsi hölmöjä mielipiteitä tai tyyppi on muuten vaan ärsyttävä tai epämiellyttävä, ei tee hänestä heikkolahjaista. Tasa-arvokin on lopulta vain "länsimaista hapatusta" joka ei ole mitenkään erityisemmin yleistymässä suurimmassa osassa maapalloa ja sama pätee moneen muuhun asiaan mikä sinun mielestäsi on vain nerokasta.

        En ole niin väittänytkään.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Siis lähes 10 prosenttia miehistä on heikkolahjaisia..
        Eli 2 miljoonasta miehestä 200 000 on heikkolahjaisia..

        Sun laskutaitos perusteella sua voi epäillä heikkolahjaiseksi. Eikös 35% miesälystä pitänyt olla heikkolahjaista ja sen perusteella kaikki miehistä on vähintäänkin idiootteja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun laskutaitos perusteella sua voi epäillä heikkolahjaiseksi. Eikös 35% miesälystä pitänyt olla heikkolahjaista ja sen perusteella kaikki miehistä on vähintäänkin idiootteja.

        Miten niin?

        Miehistä lähes 10 prosenttia on heikkolahjaisia ja naisista lähes viisi prosenttia. ( koko väestöstä siis seitsemän)

        En tiedä mitä tarkoitat 35 prosentilla miesälystä...


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Miten niin?

        Miehistä lähes 10 prosenttia on heikkolahjaisia ja naisista lähes viisi prosenttia. ( koko väestöstä siis seitsemän)

        En tiedä mitä tarkoitat 35 prosentilla miesälystä...

        Jos 100 % miehistä on 2 miljoonaa, niin naisia on sit 3,3 miljoonaa tai sukupuolettomiako on vajaa 1,5 miljoonaa.

        Ei vaan täsmää todellisuuteen, siten niin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos 100 % miehistä on 2 miljoonaa, niin naisia on sit 3,3 miljoonaa tai sukupuolettomiako on vajaa 1,5 miljoonaa.

        Ei vaan täsmää todellisuuteen, siten niin.

        Se oli vain esimerkki. En tiedä kuinka paljon Suomessa on aikuisia miehiä, enkä jaksanut alkaa tarkistamaan..


      • Anonyymi

        "Tällä foorumilla ei oikeasti idiootteja siis ole. "

        Joidenkin palstan miesten kommentit kyllä antaa sellaisen vaikutelman, että kyseessä ei ainakaan ole kovin älykäs yksilö. Sivistyksessä aukkoja, oikeinkirjoitustaito surkea, jutut on kuin keskenkasvuisilla (lollot, hih, isot lollot, hihi).


    • Anonyymi

      Ei ymmärrä, mitä älykkyyttä on tarvittu siihen, että ennen niin hyvin suunniteltut asiat tehdään huonolastuisesti. Siihen ollaan tarvittu vain sitä, ettei olla kuunneltu "vanhempia" ja ollaan ajateltu omaa napaa. Ja tehty halvemmalla ja huonompaa.

      Ehkä ne älykkäät löytyvät vain historiasta. En ole vielä tavannut yhtään. Jokainen jota luulen älykkääksi, möläyttää tai tekee jotain joka kumoaa kaiken. Keskittyisivät perheestään huolenpitämiseen tyrkyttämättä itseään muille.

    • "Idiooteista suurin osa on miehiä..Wwuwuw (17.5.2019 21:49)
      mutta vastapainoksi suurin osa neroistakin on miehiä! Näin väitetään. Lauseen alkuosa on helppo uskoa, kun näihin idiootteihin törmää jatkuvasti, eikä vähiten näillä palstoilla. Mutta, mutta..missäs ne neromiehet ovat? Voisiko joku mainita vaikka kymmenen suomalaista miesneroa ja perustelut perään. ( ei nyt mitään omia äo-tuloksia, kiitos, niiden mukaan minäkin olen nero, tai ainakin yhden nettitestin..)"

      Filosofeista: Henrik von Wright, Jaakko Hintikka ja Ilkka Niiniluoto. Kaksi edellistä on saanet jonkinlaisen filosofian Nobel-palkinnon ja ovat olleet aikanaan filosofian johtavimman yliopiston professoreja. Niiniluoto on ollut Suomessa merkittävä ajattelija ja Helsingin yliopiston rehtori.

      Kirjailijoista: Frans Emil Sillanpää ja Mika Waltari. Saavutukset kirjallisuuden Nobel ja Waltarilla Yhdysvaltojen Bestsellerlistan ykköstila.

      Diplomaateista: Max Jakobson ja Martti Ahtisaari. Molemmat luoneet suuren uran diblomatian ja YK:n saralla. Jälkimmäinen saanut Nobelin -rauhanpalkinnon.

      Muusikoista: Jean Sibelius. Todellinen klassisen musiikin nero. Finlandia esimerkiksi todella hieno teos.

      Tieteessä: Aartturi Iivari Virtanen ja Bengt Holmström. Molemmat nobelisteja.

      Tässä oli monta Nobelin palkinnon tason neroja miehiä ja suomalaisia.

      • Missä "Wwuwuw"? Kaipaan häneltä palautetta asialliseen ja perusteltuun listaani. Todella vastasin hänen aloitukseensa. :)


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Missä "Wwuwuw"? Kaipaan häneltä palautetta asialliseen ja perusteltuun listaani. Todella vastasin hänen aloitukseensa. :)

        Tässähän mä olen ollut koko ajan..

        Ei mulla mitään kommenttia kenenkään listoihin ole. Mielipideasioita.

        Yksi juttu kyllä pisti silmään, nimittäin se, että kaikki listojen tekijät ovat olleet miesoletettuja.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tässähän mä olen ollut koko ajan..

        Ei mulla mitään kommenttia kenenkään listoihin ole. Mielipideasioita.

        Yksi juttu kyllä pisti silmään, nimittäin se, että kaikki listojen tekijät ovat olleet miesoletettuja.

        "Ei mulla mitään kommenttia kenenkään listoihin ole. Mielipideasioita."

        Niin mutta minulla oli perusteltu lista ja varmasti kymmenen suomalaista neroa listalla. Huomasin sitten myöhemmin, että A.I.Virtanen oli esimerkiksi jollakin muulla. Mukana oli neljä suomalaista Nobel-palkinnonsaajaa.


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        "Ei mulla mitään kommenttia kenenkään listoihin ole. Mielipideasioita."

        Niin mutta minulla oli perusteltu lista ja varmasti kymmenen suomalaista neroa listalla. Huomasin sitten myöhemmin, että A.I.Virtanen oli esimerkiksi jollakin muulla. Mukana oli neljä suomalaista Nobel-palkinnonsaajaa.

        Nobelin saaminen ei minun mielestäni tee kenestäkään neroa.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Nobelin saaminen ei minun mielestäni tee kenestäkään neroa.

        Kyllä se Sillanpää hienosti kirjoitti, minusta A.I.V. -rehu on neron keksintö ja myös se taloustieteen vastoittain Nobelin saanut mies vaikutti puheissaan melkoiselta nerolta ja näkijältä. Mielestäni Ahtisaari on edistänyt neron arvoisesti rauhaa Namibiassa ja ollut suorainen nero diplomatian kentällä ja osaaja.

        Nobel ei kyllä kenestään neroa tee, mutta poikkeuksetta sellaisen saanut voidaan yleisesti pitää nerona. Sano yksi nobelisti, joka ei ole nero? Minulla ei tule mieleen kuin yksi ja se on Barack Obama, muita ei-neroja en tähän heti keksi nobelisteista. Tämä entinen presidentti on ehkä nero, jos verrataan häntä nykyiseen viranhaltijaan Donald Trumpiin. Hänkin on jonkinlainen nero luomaan omaa imagoaan julkisuudessa, kun on presidentiksi päässyt??


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Kyllä se Sillanpää hienosti kirjoitti, minusta A.I.V. -rehu on neron keksintö ja myös se taloustieteen vastoittain Nobelin saanut mies vaikutti puheissaan melkoiselta nerolta ja näkijältä. Mielestäni Ahtisaari on edistänyt neron arvoisesti rauhaa Namibiassa ja ollut suorainen nero diplomatian kentällä ja osaaja.

        Nobel ei kyllä kenestään neroa tee, mutta poikkeuksetta sellaisen saanut voidaan yleisesti pitää nerona. Sano yksi nobelisti, joka ei ole nero? Minulla ei tule mieleen kuin yksi ja se on Barack Obama, muita ei-neroja en tähän heti keksi nobelisteista. Tämä entinen presidentti on ehkä nero, jos verrataan häntä nykyiseen viranhaltijaan Donald Trumpiin. Hänkin on jonkinlainen nero luomaan omaa imagoaan julkisuudessa, kun on presidentiksi päässyt??

        Esim. juurikin Ahtisaari. En pidä häntä nerona.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Esim. juurikin Ahtisaari. En pidä häntä nerona.

        Minä pidän ja meinasin tehdä häneen liittyen pro gradu -tutkielman yliopistossa. Minusta Ahtisaari on nero ja kyky diplomatian sekä rauhanrakentamisen saralla. Tietysti hän ei ole sitä työtä yksinään tehnyt vaan moni muu on auttanut rauhan saamisessa ja sen edistämisessä.


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Minä pidän ja meinasin tehdä häneen liittyen pro gradu -tutkielman yliopistossa. Minusta Ahtisaari on nero ja kyky diplomatian sekä rauhanrakentamisen saralla. Tietysti hän ei ole sitä työtä yksinään tehnyt vaan moni muu on auttanut rauhan saamisessa ja sen edistämisessä.

        Kuten tuli jo todettua: mielipideasioita.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      "Kyllä joo" jos sanoo ja on hyvittävää, niin varmasti jotain kokaa alkomahollistakin yhtäaikaisesti.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3487
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      246
      1934
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      96
      1403
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1323
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      82
      1255
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1143
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      976
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      894
    Aihe