Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

750

  1. jäbä ei kyllä tommosesta touhusta yhtään sitte innostu ku tämmönen kahden hengen laatuteltta tuli jo tilattua typykälle ja itelleni. et siellä jäbän kainalossa olis typykän sitte lämmintä ja turvallista nukkua.. ;)

    https://scandinavianoutdoor.fi/varusteet/teltat/vaellusteltat-ja-laavut/tarra/