Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi Messenger: [email protected]

Aloituksia

1

Kommenttia

5

1. Kiitos teille :')
  2. Tosiaan, lupasin ilmoitella tänne miten työnhakuni kävi! Hyvin kävi, aloitan oppisopimuksen 5.7 :) nyt on hommia sitten 2 1/2 vuodeksi! Olen niiiiin innoissani vaikka palkka ei suuri olekkaan mutta voittaa nykytilanteeni =) Tuntipalkakseni tuli 9,13€ oppisopimuksen aikana mutta toivon että se siitä nousisi =) On aivan epätodellinen olo, vihdoinkin lykästi. Suurkiitokset kaikille teille ihanat keskustelijat ja paljon onnea teille työelämään ja työnhakuun olen täällä aina 100% mukana tsemppaamassa =) ja jos joku haluaa edelleen keskustella aiheesta niin viestiä voi laittaa sähköpostiinkin [email protected] Hyvää kesää kaikille, itselläni se menee nyt työnmerkeissä :D
  3. Kuulostaa todella tutulta, itselläni on kaksi poikaa 4v ja 2v joskus on kerrassaan sietämätöntä kuunnella kiukuttelua, raivoamista ja ennenkaikkea tappelua. Nuorempi poikani on oikea jääräpää eikä mikään sovi hänelle ja kaikki täytyisi mennä hänen mielensä mukaan tai muuten saadaan sekarit. Joskus kiukkukohtaus on ollut niin paha että olen pelännyt että hän satuttaa itsensä kun heittelehtii pitkin lattiaa, riehuu ja huutaa. Olen yrittänyt pitää kiinni hänestä ja rauhoitella mutta todennut että kohtaus menee nopeammin ohi jos annan hänen kiukutella kiukkunsa pois.

Noita aikaisempia viestejä lukiessani voin todeta että ainakaan meillä se ei johdu ajanpuutteesta, olen joka päivä poikien kanssa parituntia pihalla leikkimässä ja luen heille paljon kirjoja ja leikin muutenkin, illalla molemmat saavat käpertyä kainaloon ja rauhoittua ennen nukkumaan menoa. Isänsä kanssa pojat myös touhuavat pitkin päivää (tekevät remonttia ja metsäretkiä)

Lasten isä on päivät töissä ja minulla työ alkaa joka päivä klo.21.00 eli kun olen lapset saanut rauhoitettua ja nukkumaan lähden itse vielä töihin ja tulen kotiin puolenyön aikaan.

Väsymys lasten kiukutteluun ja tappeluun on välillä käsinkosketeltavissa. Ei jaksa aina edes puuttua jokaiseen pahantekoon tai puuskaan.. Riitoihinkaan en mene läheskään aina väliin koska ei jaksa huutaa ja komentaa jatkuvasti...

Toivottavasti tämä on vain joku välivaihe poikien elämässä ja menee ohitse nopeasti... Voimia on koeteltu jo paljon ja kuitenkin nollaamaan pääsee niin harvoin.

Jaksamista sinulle ja pojallesi!!! Ja kiitos kirjoituksesi antoi minulle kovasti uskoa kun tiedän etten ole ainoa joka väsyy raivareihin.