Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mrdoggy
Mrdoggy
Mrdoggy
Vapaa kuvaus
Sinkku 36v
Sähkis sama kuin nimimerkkini.
Sieltä tavoittaa.
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiinostais.++Laitas+koodia.+Täällä+asiallinen+mies+ja+pääset+kokeilemaan.
Nimimerkin+sähkis+käytössä.
26.12.2019 11:19
Laitas+Julia+viestiä+mun+meiliin(klikkaa+profiilia),+että+voidaan+tutustua.
14.12.2019 13:28
Samoilla+linjoilla+kuin+Surullinensielu..Minunkin+on+kysyttävä+sulta,+että+oletko+itse+tyhmä?
Ei+tässä+kukaan+ole+vielä+mitään+päättänyt+kenenkään+tapaamisista,+vaan+heitetty+lähinnä+ilmaan+ajatuksia+siitä+mikä+ehkä+olis+mahdollista.+Tottahan+vitussa+sitä+pitää+ensin+tutustua+kirjottelemalla+ja+vaihetella+kuvia+ennen+kuin+oikeasti+voi+tehä+mitään+päätöksiä.+Älä+sä+tuu+tänne+neuvoon+ketään,+jos+et+ymmärrä+näitä+juttuja.
16.01.2018 00:02
En+edes+ajatellut+yhenillan+juttuna,+vaan+vakipanoina.+Voitais+tavata+aina+kun+molemmille+sopii+ja+kirjotella+kaveripohjalta.+En+ole+koskaan+harrastanu+yhenillan+juttuja.+Mukavempi+tavata+tuttua+ihmistä+pidemmän+aikaa.
13.01.2018 19:50
En+lähe+vaikkailemaan,+et+mikä+on+taustalla,+mutta+itse+olen+sinkkumies+ja+melkoisen+kovassa+puutteessa.++Sinä+olet+niin+nuori,+että+ei+tuolla+iällä+vielä+kannata+seksielämäänsa+alas+ajaa.
Miestäsi+ei+näköjään+kiinnosta,+niin+en+näe+niin+vääränäkään,+jos+me+hoidellaan+tässä+välissä+toisiaan..++Kirjottele+suoraan+meiliini,+niin+vältyt+moraalisaarnoilta.
12.01.2018 15:44
Kirjoittele+meiliin,+niin+mietitään.
Etin+kontakteja+periaatteessa+ympäri+Suomen+18-26v+tytöistä,+et+ovat+valmiina+sitten+meilissä+kun+tartten+ja+tulen+kaupunkiisi..
Laittakaa+mulle+tarjouksia+tulemaan,+niin+katsotaan+josko+natsais..Eniten+liikun+E-pohjanmaan+alueella+ja+siitä+aina+p-pohjanmaan+alueelle.
Ite+oon+väliltä+30-40+jotain,+en+muista+tarkkaan:)
11.08.2016 22:24
1 / 1